Het mooiste is nog dat hij niet eens meer probeert te verhullen dat-ie een racist (quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:46 schreef Kaalhei het volgende:
Hij zorgt er, samen met vele virtuele vrinden, voor dat steeds meer mensen in NL een hekel krijgen aan de islam en dat is alleen maar toe te juichen.
Oh dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat hij niet eens meer probeert te verhullen dat-ie een racist (islam ís geen ras
) is. Was het eerst verborgen onder een mantel van zogenaamd liberalisme, de extreem-rechtse aard toont zich. Ik vrees echter dat de kans ook groot is dat hij, gelijk Mohammed B., aan het radicaliseren is.
quote:De maatschappelijke situatie van Dafur aan de situatie aan Nederland koppelen is hetzelfde als een driewieler plaatsen op de startgrid van een F1 tournament.
Blijken het toch nog mensen te zijnquote:De jonge vrouw verleidde naar verluidt mannelijke bestuurders en gaf informatie door aan de AIVD.
Krijg jij nu opeens toch positieve gevoelens over de AEL? (lijstbinding met pberends'07 mogelijk misschien?)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:34 schreef pberends het volgende:
AEL-Nederland stuurloos na AIVD infiltratie
[..]
Blijken het toch nog mensen te zijn.
http://kafka.antifa.net/kapic.htmquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Krijg jij nu opeens toch positieve gevoelens over de AEL? (lijstbinding met pberends'07 mogelijk misschien?)
Nieuw Rechts zou volgens mij nooit op zo'n manier te infiltreren zijn, door een 'vrouw' ...
Pittig meiske.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef pberends het volgende:
http://kafka.antifa.net/kapic.htm
[afbeelding].
Brrr..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
quote:Maar minstens zo belangrijk was haar aanbidding van Constant Kusters. Zij zag in Kusters niet alleen een ideologische broeder, maar ook een soort Messias: “Kusters is onbetwist de door God gezonden verlosser, de nieuwe profeet”, schreef ze en “the man is a God”. Dat klinkt vreemder dan het is. Kapic heeft namelijk de behoefte om haar leven in te richten aan de hand van Grote Mannen. Haar twee andere voorbeelden (Jezus (#1) en Hitler) zijn echter dood, en ze hoopte in de persoon van Constant Kusters hun waardige opvolger te vinden. Dat liep iets anders dan Kapic zich had voorgesteld.
beetje Joegoslavisch he?quote:
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:46 schreef Harry_Sack het volgende:
beetje Joegoslavisch he?
Je kunt zaken mooi verdraaien hè....op z'n TRU's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
En haar grote idool Hitler was geen liefhebber van Slavische mensen
Zou zo'n vrouw dat weten of ontbreken daarvoor de nodige hersencellen?
ergens zou het het zusje kunnen zijn van :quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding].
Hmm die Kusters is echt een lekker dingquote:
Ik ben gewoon benieuwd of deze mevrouw wel weet van wie ze een idool is en zijn standpuntenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:49 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt zaken mooi verdraaien hè....op z'n TRU's.
Mabel was groot fan van Kofi Annan en Koningin Beatrix ....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd of deze mevrouw wel weet van wie ze een idool is en zijn standpunten
braumhimden doch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
En haar grote idool Hitler was geen liefhebber van Slavische mensen
Zou zo'n vrouw dat weten of ontbreken daarvoor de nodige hersencellen?
Ze is getekend voor het leven en wel in haar lies...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Hmm die Kusters is echt een lekker ding.
Gewoon een foute foto en ze heeft een beugeltje nodig net zoals 60% van alles mensen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze is getekend voor het leven en wel in haar lies...
[afbeelding]
deze ziet er ook niet echt gezond uit ...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |