quote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk bij Hamont in de buurt net over de grens in Nederland. Ieper vind ik gewoon een mooi stukje België met een indrukwekkende geschiedenis, zeker wat betreft de eerste wereld oorlog. We hadden een een grote meet van het een of ander daar in de buurt. Zelf hebben we in Ieper b&b Hortensia gelogeerd, daar gaan we altijd naar toe als we in Ieper zijn.
Verder hadden we lekker gegeten in Café Central, daar heb ik de biefstuk besteld. Jammer genoeg moest ik de biefstuk natuurlijk gaar eten. En dat was dus lang zo lekker niet als normaal.
Volgens mij heb ik baby voelen schoppen eergisteravond. Een harde plop heb ik gevoeld. Ik kon niet achterhalen of het iets anders kon zijn. Vond het wel grappig. Jammergenoeg heb ik daarna niets meer gevoeld.
OMG!!! Ga je twee weekjes op vakantie, kom ik terug zijn er zomaar 4 zwangeren bij! En dan nog wel zulke speciale zwangeren! ETquote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 *** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef Merisse het volgende:
Van harte allemaalmet een welgemeende dikke pakkerd van mij.
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:42 schreef Ingrid19 het volgende:
Snow suc6 vandaag!
Waar in je lichaam kun je trouwens vocht vasthouden en kun je er iets aan doen?
Ik heb er gelukkig (nog) niet veel last van. Kun je ook rond je buik vocht vasthouden?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.
Snow heel veel succes![]()
Leuk Evenstar!! Is juist leuk dat je later tegen je kind kan zeggen dat ie al bij een concert is geweest toen ie nog niet geboren was.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Fuente fijn dat je genoten hebt van de bruilofthoe voelt het nu om mevr. XXXXX te zijn
?
Randa leuk is dat he![]()
Ik ben dood op!!! een concert van U2 doen als je zwanger bent is niet zo slimheb nog even aan de zuurstof gelegen
van de hitte hoor
![]()
Maar parijs was super mijn god onwijs... dikke flashback naar de zootv tour inclusief de ruimte popjes fruitautomaat die no more one more o more one more zongen Bono als the fly hupsend over het podium de encores sunday bloody sunday gevolgd door bullet the blue sky en daarna voor londen running to stand still met zoveel emotie .. Bono die bekant viel bij elevation en dt in het nummer verwerkte.. een wild enthousiast publiek .. de heren die er zin aan hadden ... en dit samen met mijn liefje ONVERGETELIJK!!!!!!!
En het leuke was tijden U2 heb Lief beebje gevoeld![]()
ons kindje nog jonger als ik.. mijn eerste U2 concert was ik 11 jaarquote:Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Leuk Evenstar!! Is juist leuk dat je later tegen je kind kan zeggen dat ie al bij een concert is geweest toen ie nog niet geboren was.
Ik ben toen ik rond de 15 weken was naar 2 Megadeth concerten geweest, is toch waanzinnig!!
Dus die zuurstof was niet omdat je flauwviel toen je Bono zag, als het eerste het beste bakvisje??
Nee dat is ook zo, tis so wie so lastig met die warmte vind ik hoor. Ik wilde vorige maand nog naar Fields of Rock gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik er toch vanaf gezien heb. Was toen ook bloedje heet. Zo lang je een beetje binnen zit en je niet te druk maakt gaat 't wel, maar ik zou nu ook niet naar een concert hoeven. Stel je voor, breken dalijk ineens m'n vliezen of ietsquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ons kindje nog jonger als ik.. mijn eerste U2 concert was ik 11 jaar![]()
En de flauwte was nog voor het voorprogrammaecht door de hitte ik val alleen flauw als een bakvisje als ik ooit bono mag aanraken
t was rond de 30 graden.. opzich moet een concert wel te doen zijn alleen in mijn toestand ernstig verzwakt niet kunnen rusten ontiegelijk warm is geen goed ecombi
het spugen gaat de goede kant opquote:Op maandag 11 juli 2005 19:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, tis so wie so lastig met die warmte vind ik hoor. Ik wilde vorige maand nog naar Fields of Rock gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik er toch vanaf gezien heb. Was toen ook bloedje heet. Zo lang je een beetje binnen zit en je niet te druk maakt gaat 't wel, maar ik zou nu ook niet naar een concert hoeven. Stel je voor, breken dalijk ineens m'n vliezen of iets![]()
Hoe gaat 't nu met 't spugen trouwens?
Mijn eerste concert was ik ook 11, maar dat was AHA![]()
En flauwvallen als je Bono aan mag raken zal ook wel meevallen, ik ben backstage geweest bij bands waar ik helemaal gek van was... Je wil toch 'cool' over blijven komen, dus je gaat echt niet flauwvallen, hooguit dichtklappen...
ja tuurlijk.. alleen ookdubbel stressgevendquote:Op maandag 11 juli 2005 23:07 schreef Igraine het volgende:
Gatver Evenstar, hopen maar dat 't goed bijtrekt.
Wel leuk dat je samen met je zus zwanger bent trouwens!! Vinden je ouders wel onwijs zeker?
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef Fogel het volgende:
* Trotse vader meldt 2 kinderen voor bij de lijst! Geboren op 5 juli, en wel in deze volgorde: 1 mini Fogel in vrouwelijke vorm en 1 mini Fogel in mannelijke vorm *![]()
![]()
Je slijmprop wordt weer opnieuw aangemaakt he, dus dat lijkt me idd geen punt. Die weeen zijn 't belangrijkste.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk.. alleen ookdubbel stressgevendoudste dochter in het zkh.. jongste dochter in zkh gelegen en dus stress stress en nog meer stress
![]()
me neefje van 4 vind het mar niks een broertje/zusjedoet mama alleen maar pijn en dan wat gaat er gebeuren... als de wee-en nu ophouden kan het geen kaad dat ze de slijmprop al kwijt is
e klinkt misschien heel stom.. e egoistisch zo is het niet bedoeld.. maar over een kleine 2 maanden gaan lief en ik trouwen.. en dan kan me zus er niet bij zijn
ik ben dood op heb in 42 uur tijd maar 4 uurtjes geslapen.. kom niet in slaap
maak me veel te druk.. bah..
Op het moment zijn ze wat slap omdat het veelste warm is, maar verder het gaat prima met ze!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]proficiat gaat alles goed met de ukkies?
Verkeerde topicje, maar ik zal ze er in het baby-topic bij zetten in het lijstje...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef Fogel het volgende:
* Trotse vader meldt 2 kinderen voor bij de lijst! Geboren op 5 juli, en wel in deze volgorde: 1 mini Fogel in vrouwelijke vorm en 1 mini Fogel in mannelijke vorm *![]()
![]()
wat was je mooi zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, U2! Wohoo! Daar wouden wij ook naartoe, maar helaas, geen kaartjes meer. Gaaf dat het zo leuk was!
Iemand al nieuws van Snowww? Kben heel benieuwd of ze haar beepje al heeft!
Onze trouwfoto's staan online, te vinden op home.planet.nl/~kesj bij trouwfoto's.
Het zijn er wel een beetje veel, maar goed.
de wee-en had ze bij de eerste ook.. maar omdat ze ook haar slijmprop verloren is enzo en e bm is helemaal week en al...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:19 schreef Wennie het volgende:
Afgelopen zaterdag heeft m'n vriendje voor het eerst de baby voelen schoppen (tegen z'n hoofd) en gisteravond lekte er wat uit m'n tiet
![]()
Evenstar, m'n moeder had bij mij met 5 maanden al weeën, maar ik ben netjes 1 dag voor de uitgerekende datum geboren, dus heb er vertrouwen in dat alles goed gaat
Ik was trouwens ook samen met m'n zusje zwanger, zij van de tweede. M'n zusje is 5 weken geleden bevallen van een knulmaar voor mijn gevoel moeten wij nog erg lang wachten nu. Kan wel mooi even oefenen nog
![]()
M'n ouders vinden 't geweldig dat ze binnen een jaar twee kleinkinderen erbij krijgen. Bij hun thuis lijkt het alsof ze zelf een kindje erbij hebben (box en erg veel speelgoed in de woonkamer, boven een kinderkamer).
Daar heb jij dan vooral last van, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:24 schreef Merlijn het volgende:
Bereboot krijgt al aardig buikje en heeft gelukkig weinig last van klachten, afgezien van de behoorlijke stemmingswisselingen...
Oeps!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef renzell het volgende:
BE; je hebt ze op 4 feb. gezet ipv 4 jan....
Ja, E.T. heeft een vrij lange cyclus, we kunnen dus in week 6 zitten ipv week 7. MAAR.... ze schatte het vruchtzakje in op een zwangerschap van 7 en een halve week.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef poemojn het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen een ding niet.. bij Myrthe had ik dus met 6w5d een termijnecho, waarbij we een kloppend hartje zagen. Maar ze zeiden toen dat dat heel vroeg was, en als we een dag eerder geweest waren er waarschijnlijk nog niets te zien was geweest. Is dat het sprankje hoop dat ze bij je hebben laten zitten ET?
Nee, dat viel wel mee.quote:Zijn ze dan zo negatief ivm je bloedverlies (wat als ik me het goed herinner inderdaad voor een kans van 50% op een miskraam zorgt)?
Volgende week dinsdagquote:Wanneer krijg je de 2e echo volgende week, is dat al bekend?
Sterkteik hoop niet dat ik je verwarring alleen maar groter maak.
yep, zo lang het ingenesteld zit ben je 'gewoon' zwanger (met alle verschijnselen).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:07 schreef livelink het volgende:
Jeetje, E.T. & Swets, wat een rotbericht![]()
Ben je nog wel steeds zo moe?
die kans is nagenoeg verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:35 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien is het een kleine hoop dat net als bij girly enkele dagen later er ineens wel wat te zien is op de echo![]()
quote:
Of de echo mevrouw, welke dagelijks vele echo's maakt in de IVF kliniek (en dus ook weet hoe gevoelig dit ligt bij 'ons soort mensen') moet een inschattings fout gemaakt hebbenquote:
Dus wederom een spannende week, met waarschijnlijk at the end of the road een van de teleurstellingen op de weg van elk ouderpaar met onvervulde kinderwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:40 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap.. maar omdat het bij girly ook wat gevoeliger lag/ligt... en ze daar bij de eerste echo best negatief deden... it's a fools hope..
Mocht het inderdaad allemaal niet goed komen, zal dus eerst het vruchtje afgestoten moeten worden en E.T. weer normaal ongesteld moeten worden voordat we kunnen starten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:45 schreef _evenstar_ het volgende:
daar kan van alles over gzegd worden maar goede woorden zijn er niet voor...
mag ik vragen ofdat jullie nu dan wel gaan starten met de ivf? zoals eigenlijk de planning was...
Excuus als deze vraag ongepast komt zo is het geenszins bedoeld..
denk door de warmte dat je zo flauw bent... hier ook beetje duizelingen de misselijkheid is er nooit geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef Saffier het volgende:
Evenstar ik moet nog steeds wennen aan je nieuwe naam, hoe is het met de misselijkheid? En heb je al nieuws van je zus?
Ingrid hoe is het met het vochtvasthouden? Voel je je verder wel goed? Hoe gaat het met Cesartherapie?
Twee nieuwe zwangeren erbij, gefeliciteerd!!![]()
Vanmorgen ging ik bijna van mijn stokje, geen idee waardoor het kwam ofzo, maar voelde me een tijdje echt niet lekker... Na een half uurtje was het weer weg en voelde ik me weer oke. Pluk was vandaag wel heel erg rustig maar net heb ik toch een klein schopje gevoeld.
Ik vond dingen kopen voor de baby ook heel erg moeilijk de 1e keer dat ik zwanger was. Ik vond het zo'n godenverzoekertje zeg maar, ik durfde dat eigenlijk pas goed toen ze eenmaal geboren was. Net alsof ik iets over me afriep als ik geld uitgaf, belachelijk natuurlijk maar met die hormonen erbij vond ik het ineens helemaal logisch.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:14 schreef Randa_v het volgende:
.
Als ik nu eens wist wat ik er zo moeilijk aan vind? Of is het toch iets wat meer zwangere vrouwen ervaren?
Ja dat bedoel ik. Het probleem natuurlijk is dat je toch echt kleren moet kopen enzo. Oké niet veel, maar toch. Ik moest mezelf toch dwingen om weer iets te kopen, hoe moeilijk ook. Maar ik dacht ook als ik het nu niet doe, moet ik het over een paar maanden toch....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef Lois het volgende:
Bedoel jij dat ook Randa of ervaar jij iets anders?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:29 schreef Neva het volgende:
lieve randa dat komt allemaal welanders gaan we als het huisje hier opgeknapt is eens samen wat leuks doen ben vanaf gisteren officieel limburgse geworden
telt het als dat ik van origine brabantse ben ? toch zo een 20 jaar vertoeft in het "schone" helmondquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik hoop het!Ik ben dus alleen officieel sinds bijna 2 jaar geen Limburgse meer. Toen ik trouwde was ik namelijk goed ingeburgerd in het Brabantse, zei de ambtenaar tegen me.
Maar ja de Limburgse grens is vlakbij.
nee kom er net ook zelf achter * spuit elf * was automatismequote:Op donderdag 14 juli 2005 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga je nu toch door met NevaJe had toch een nieuw account? Of snap ik het weer niet
Ah je was de campingsmoking en alle kilo's goud zatquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef Neva het volgende:
[..]
telt het als dat ik van origine brabantse ben ? toch zo een 20 jaar vertoeft in het "schone" helmond![]()
Ik ben eigenlijk ook nog niets aangekomen. En toch ook al de 16 weken voorbij. Gisteravond zat ik nog steeds onder de 60 kg, ik weeg nu 59,5. Normaal schommel ik tussen de 58,5 en de 62,5. Voor ik zwanger werd zat ik volgens mij rond de 58,5. Wel allemaal zonder kleren aan he.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik ben sinds ik zwanger ben nog geen gram aangekomen, maar ik heb me al een buik!
Beeb eet lekker mijn reserves op geloof ikAlleen denken mensen dat ik al een stuk verder in de zwangerschap ben en zie je ze even slikken als ik ze vertel dat ik 17 weken zwanger ben. Een collega dacht dat ik in augustus al met zwangerschapsverlof zou gaan
Pfff klinkt wel een beetje als mijn/Brams situatie. Ben blij dat mijn arts toch niet op mijn smeekbedes om de vacuumpomp heeft geluisterd en toch een ks heeft gedaan. Wat zielig zeg voor dat kleintje en wat een trauma voor moeder denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, blijkbaar niet, want anders hadden ze haar vast niet tot 2 weken overtijd laten lopen... Aan de andere kant, als het kindje nog niet helemaal ingedaald was kunnen ze mss ook niet veel eerder iets doen...
Is het gek dat ik 't zwanger zijn een beetje zat ben nu?? Ik ben nu 37 1/2 week en van mij mag 't wel komen nu...quote:E.T., hoe gaat het nu met je? Hebben de krampen nog aangehouden?
Eh nee dus, ik wilde Livelink niet quoten eigenlijk maar even haar vraag knippen en plakken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef Lois het volgende:
Igraine wat een rare reactie op die vraag van livelink. Quote je wel goed?
Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je, op een vraag aan iemand die momenteel een miskraam heeft, klaagt dat je het zwanger zijn zo zat bent.
Begrijp me niet verkeerd, klagen mag hier, altijd maar als reactie op een vraag aan ET komt op mij nogal vreemd over.
die druktemaker mag ook wel eens komen vervenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
E.T en swetsalles is al gezegd..
igraine.. best begrijpelijk dat je het ff zat bent vooral met dit weer
hier gaat het wel oke ons kindje houdt alleen erg van kung fueen lekkere druktemaker dus
hoe gaat het eigenlijk met renegate![]()
Renegate heeft volgens mij helemaal nog niet in dit topic gepost. Ze post eigenlijk alleen in het grote buikentopic.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
hier gaat het wel oke ons kindje houdt alleen erg van kung fueen lekkere druktemaker dus
hoe gaat het eigenlijk met renegate![]()
Goed hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef coolbabe het volgende:
E.T. hoe is het nu met je?
Sja, ik ben en blijf een nuchtere Westfriesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Belana het volgende:
Ben blij dat je er zo nuchter tegenaan kan kijken ET. Ik denk dat ik dat ook zou kunnen, hoewel het k*t blijft natuurlijk. sterkte evengoed en hopenlijk is dit gedeelte ook snel voorbij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:38 schreef E.T. het volgende:
Maar feit is dat Swets z'n zaad superslecht is.
Logisch toch, ik zou het ook niet echt leuk vinden om nu een week alleen te zijn..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:09 schreef Fuente het volgende:
Pffff was vroeg vanmorgen! Om 4:30 opgestaan, mijn mannetje is een hele week op kamp met zijn scoutingkids, en moest om 6:30 op de trein naar luxemburg. Heb er dit keer toch wat moeite mee, week alleen enzo. Normaal niet zo, maar weet ook niet zo goed wat ik met mezelf moet.
Maar this maar een week
wanneer komt er een buikenfotoquote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Saffier het volgende:
-knip-
Dat had ik gisteren ook! Verder gaat alles goed! Vandaag met mijn ouders en Djeez 2 uurtjes gefietst en onderweg nog een lekkere dame blanche gehad. Was daarna wel erg moe.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Saffier het volgende:
een heel strakke en gespannen buik gehad, leek alsof Pino was gegroeid en mijn buik nog niet mee was gegaan zeg maar.
Ik doe mijn best.....quote:Op maandag 18 juli 2005 11:02 schreef E.T. het volgende:
Fuente kan je je man wel bereiken als er wat is?
Die laatste weken ging ik echt niet meer ver van huis en ook Swets mocht niet verder dan z'n werkWas echt bezig in m'n eigen coconnetje
Leuk trouwens om weer eens wat te horen, RekkieHou je ons zo in de laatste week wat frequenter op de hoogte?
We zijn natuurlijk allemaal razend nieuwsgierig wanneer er wat gebeurt!quote:
Hij heeft wel constant zijn telefoon bij zich, en we sturen elke dag even een smsje. Hij zit in Luxemburg, tegen de grens van Frankrijk. Dit keer is er ook een auto mee (normaal gaan ze allemaal met de trein). Als er wat gebeurt brengt iemand heb halverwege, en de andere helft haalt mijn vader hem op (het is toch bijna 5 uur rijden, dan moet je al aan 1 stuk gaan, en geen echte pauzes nemen).quote:Op maandag 18 juli 2005 11:02 schreef E.T. het volgende:
Fuente kan je je man wel bereiken als er wat is?
Die laatste weken ging ik echt niet meer ver van huis en ook Swets mocht niet verder dan z'n werkWas echt bezig in m'n eigen coconnetje
Leuk trouwens om weer eens wat te horen, RekkieHou je ons zo in de laatste week wat frequenter op de hoogte?
Anders ik welquote:Op maandag 18 juli 2005 11:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk allemaal razend nieuwsgierig wanneer er wat gebeurt!
Jazeker. Ik ben alweer 21 weekjes!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef Saffier het volgende:
Ben 'blij' dat je het herkend Ingrid! Trouwens, had je al door dat we 'al' op de helft zijn? Kan het nog niet geloven hoor! Succes met je sollicitatie morgen!
Het solliciteren vind ik op het moment ook niks, met een dikke buik op gesprek lijkt me ook moeilijk. Was er maar meer werk. Ik ga er vanuit dat ik niet zo makkelijk meer werk zal vinden voor mijn zwangerschapsverlof. Erna ga ik me storten op óf een eigen bedrijfje óf gastouderschap. Als ik nu niet meer aan het werk kom voor mijn zwangerschapsverlof, ga ik vanaf september vrijwilligerswerk doen bij de wereldwinkel. Lijkt me een aardige afwisseling tot mijn zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Ben benieuwd of ze bij de sollicitatie nog wat over mijn buik zullen zeggen.
Ach, tis maar voor een simpel baantje, niet mijn droombaan ofzo. Dus als ze me niet willen vanwege zwangerschap, pech gehad!
Wat voor eigen bedrijfje zou je willen beginnen? Lijkt me ook leuk, maar wel heel moeilijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:35 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Het solliciteren vind ik op het moment ook niks, met een dikke buik op gesprek lijkt me ook moeilijk. Was er maar meer werk. Ik ga er vanuit dat ik niet zo makkelijk meer werk zal vinden voor mijn zwangerschapsverlof. Erna ga ik me storten op óf een eigen bedrijfje óf gastouderschap. Als ik nu niet meer aan het werk kom voor mijn zwangerschapsverlof, ga ik vanaf september vrijwilligerswerk doen bij de wereldwinkel. Lijkt me een aardige afwisseling tot mijn zwangerschapsverlof.
Succes trouwens.
Ik ben eigenlijk altijd assistent-accountant geweest, dus ik zou parttime boekhoudingen kunnen doen. Het is niet de makkelijkste markt, maar op een gegeven moment moet ik toch een keuze maken, blijf ik lang door solliciteren of blijf ik thuis en start langzaam zelf iets op. Mij lijkt het fijner op op een soort free-lance basis te gaan werken, dan in dienst.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wat voor eigen bedrijfje zou je willen beginnen? Lijkt me ook leuk, maar wel heel moeilijk.
Ik vind het keigoed, hoe je ermee omgaat, al klinkt het zo stom om te zeggen. Het blijft natuurlijk verschrikkelijk... Ik denk in ieder geval veel aan je, en ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt en er weer voor kunt gaan! *knuf*quote:Op maandag 18 juli 2005 11:13 schreef E.T. het volgende:
Ik hoop dat het allemaal niet nodig is natuurlijk en dat hij gewoon een zorgeloos kamp heeft. En jij mag je natuurlijk de hele week zielig voelen! (en volgende week moet hij natuurlijk alles dubbel goedmaken)
En ik? gaat wel aardig. Verlies wel veel 'zooi' maar de krampen zijn gelukkig niet meer zo heftig. En Saskia zet me de hele dag weer met m'n beide benen op de grond. Het liefst zou ik de hele dag een beetje dom op de bank hangen, maar zo'n rondhobbelende dreumes maakt dat natuurlijk onmogelijkOndanks dat ik er heel nuchter tegenaan kijk merk ik wel dat het een plekje moet krijgen, maar dat gaat vast wel goed komen
Normaal zit ik met m'n onderdruk onder de 80, dus redelijk wat hoger. Daarbij komt dat ik sinds een paar dagen veel vocht vasthou, dus vandaar dat ik moest plassen voor eiwit. Ik weet niet of eiwit ergens anders op kan duiden, heeft de vk niet gezegd. Maar morgen toch eens vragenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Igraine het volgende:
Gatver Fuente, dat je man nou net weg is nu je dit hoort...Ik heb er geen ervaring mee, vocht vasthouden doe ik zelf ook erg veel, maar dat schijnt wel normaal te zijn tegen het einde van je zwangerschap en met deze warmte.
Is je bloeddruk veel hoger dan normaal of niet? Maak je je druk omdat je man er niet is?
Die eiwitten in je urine, kan dat ook nog ergens anders op duiden?
Gelukkig kijken ze er morgen weer naar...
eiwitten in de urine duiden meestal op een 'foutje' in de nieren. Tijdens zwangerschap is zwangerschapvergifitiging wel een van de meest aannemelijke oorzaken. Er kunnen echter ook zat andere redenen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef Fuente het volgende:
[..]
Normaal zit ik met m'n onderdruk onder de 80, dus redelijk wat hoger. Daarbij komt dat ik sinds een paar dagen veel vocht vasthou, dus vandaar dat ik moest plassen voor eiwit. Ik weet niet of eiwit ergens anders op kan duiden, heeft de vk niet gezegd. Maar morgen toch eens vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |