quote:Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk bij Hamont in de buurt net over de grens in Nederland. Ieper vind ik gewoon een mooi stukje België met een indrukwekkende geschiedenis, zeker wat betreft de eerste wereld oorlog. We hadden een een grote meet van het een of ander daar in de buurt. Zelf hebben we in Ieper b&b Hortensia gelogeerd, daar gaan we altijd naar toe als we in Ieper zijn.
Verder hadden we lekker gegeten in Café Central, daar heb ik de biefstuk besteld. Jammer genoeg moest ik de biefstuk natuurlijk gaar eten. En dat was dus lang zo lekker niet als normaal.
Volgens mij heb ik baby voelen schoppen eergisteravond. Een harde plop heb ik gevoeld. Ik kon niet achterhalen of het iets anders kon zijn. Vond het wel grappig. Jammergenoeg heb ik daarna niets meer gevoeld.
OMG!!! Ga je twee weekjes op vakantie, kom ik terug zijn er zomaar 4 zwangeren bij! En dan nog wel zulke speciale zwangeren! ETquote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 *** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef Merisse het volgende:
Van harte allemaalmet een welgemeende dikke pakkerd van mij.
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:42 schreef Ingrid19 het volgende:
Snow suc6 vandaag!
Waar in je lichaam kun je trouwens vocht vasthouden en kun je er iets aan doen?
Ik heb er gelukkig (nog) niet veel last van. Kun je ook rond je buik vocht vasthouden?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.
Snow heel veel succes![]()
Leuk Evenstar!! Is juist leuk dat je later tegen je kind kan zeggen dat ie al bij een concert is geweest toen ie nog niet geboren was.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Fuente fijn dat je genoten hebt van de bruilofthoe voelt het nu om mevr. XXXXX te zijn
?
Randa leuk is dat he![]()
Ik ben dood op!!! een concert van U2 doen als je zwanger bent is niet zo slimheb nog even aan de zuurstof gelegen
van de hitte hoor
![]()
Maar parijs was super mijn god onwijs... dikke flashback naar de zootv tour inclusief de ruimte popjes fruitautomaat die no more one more o more one more zongen Bono als the fly hupsend over het podium de encores sunday bloody sunday gevolgd door bullet the blue sky en daarna voor londen running to stand still met zoveel emotie .. Bono die bekant viel bij elevation en dt in het nummer verwerkte.. een wild enthousiast publiek .. de heren die er zin aan hadden ... en dit samen met mijn liefje ONVERGETELIJK!!!!!!!
En het leuke was tijden U2 heb Lief beebje gevoeld![]()
ons kindje nog jonger als ik.. mijn eerste U2 concert was ik 11 jaarquote:Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Leuk Evenstar!! Is juist leuk dat je later tegen je kind kan zeggen dat ie al bij een concert is geweest toen ie nog niet geboren was.
Ik ben toen ik rond de 15 weken was naar 2 Megadeth concerten geweest, is toch waanzinnig!!
Dus die zuurstof was niet omdat je flauwviel toen je Bono zag, als het eerste het beste bakvisje??
Nee dat is ook zo, tis so wie so lastig met die warmte vind ik hoor. Ik wilde vorige maand nog naar Fields of Rock gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik er toch vanaf gezien heb. Was toen ook bloedje heet. Zo lang je een beetje binnen zit en je niet te druk maakt gaat 't wel, maar ik zou nu ook niet naar een concert hoeven. Stel je voor, breken dalijk ineens m'n vliezen of ietsquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ons kindje nog jonger als ik.. mijn eerste U2 concert was ik 11 jaar![]()
En de flauwte was nog voor het voorprogrammaecht door de hitte ik val alleen flauw als een bakvisje als ik ooit bono mag aanraken
t was rond de 30 graden.. opzich moet een concert wel te doen zijn alleen in mijn toestand ernstig verzwakt niet kunnen rusten ontiegelijk warm is geen goed ecombi
het spugen gaat de goede kant opquote:Op maandag 11 juli 2005 19:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, tis so wie so lastig met die warmte vind ik hoor. Ik wilde vorige maand nog naar Fields of Rock gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik er toch vanaf gezien heb. Was toen ook bloedje heet. Zo lang je een beetje binnen zit en je niet te druk maakt gaat 't wel, maar ik zou nu ook niet naar een concert hoeven. Stel je voor, breken dalijk ineens m'n vliezen of iets![]()
Hoe gaat 't nu met 't spugen trouwens?
Mijn eerste concert was ik ook 11, maar dat was AHA![]()
En flauwvallen als je Bono aan mag raken zal ook wel meevallen, ik ben backstage geweest bij bands waar ik helemaal gek van was... Je wil toch 'cool' over blijven komen, dus je gaat echt niet flauwvallen, hooguit dichtklappen...
ja tuurlijk.. alleen ookdubbel stressgevendquote:Op maandag 11 juli 2005 23:07 schreef Igraine het volgende:
Gatver Evenstar, hopen maar dat 't goed bijtrekt.
Wel leuk dat je samen met je zus zwanger bent trouwens!! Vinden je ouders wel onwijs zeker?
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef Fogel het volgende:
* Trotse vader meldt 2 kinderen voor bij de lijst! Geboren op 5 juli, en wel in deze volgorde: 1 mini Fogel in vrouwelijke vorm en 1 mini Fogel in mannelijke vorm *![]()
![]()
Je slijmprop wordt weer opnieuw aangemaakt he, dus dat lijkt me idd geen punt. Die weeen zijn 't belangrijkste.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk.. alleen ookdubbel stressgevendoudste dochter in het zkh.. jongste dochter in zkh gelegen en dus stress stress en nog meer stress
![]()
me neefje van 4 vind het mar niks een broertje/zusjedoet mama alleen maar pijn en dan wat gaat er gebeuren... als de wee-en nu ophouden kan het geen kaad dat ze de slijmprop al kwijt is
e klinkt misschien heel stom.. e egoistisch zo is het niet bedoeld.. maar over een kleine 2 maanden gaan lief en ik trouwen.. en dan kan me zus er niet bij zijn
ik ben dood op heb in 42 uur tijd maar 4 uurtjes geslapen.. kom niet in slaap
maak me veel te druk.. bah..
Op het moment zijn ze wat slap omdat het veelste warm is, maar verder het gaat prima met ze!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:18 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]proficiat gaat alles goed met de ukkies?
Verkeerde topicje, maar ik zal ze er in het baby-topic bij zetten in het lijstje...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef Fogel het volgende:
* Trotse vader meldt 2 kinderen voor bij de lijst! Geboren op 5 juli, en wel in deze volgorde: 1 mini Fogel in vrouwelijke vorm en 1 mini Fogel in mannelijke vorm *![]()
![]()
wat was je mooi zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, U2! Wohoo! Daar wouden wij ook naartoe, maar helaas, geen kaartjes meer. Gaaf dat het zo leuk was!
Iemand al nieuws van Snowww? Kben heel benieuwd of ze haar beepje al heeft!
Onze trouwfoto's staan online, te vinden op home.planet.nl/~kesj bij trouwfoto's.
Het zijn er wel een beetje veel, maar goed.
de wee-en had ze bij de eerste ook.. maar omdat ze ook haar slijmprop verloren is enzo en e bm is helemaal week en al...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:19 schreef Wennie het volgende:
Afgelopen zaterdag heeft m'n vriendje voor het eerst de baby voelen schoppen (tegen z'n hoofd) en gisteravond lekte er wat uit m'n tiet
![]()
Evenstar, m'n moeder had bij mij met 5 maanden al weeën, maar ik ben netjes 1 dag voor de uitgerekende datum geboren, dus heb er vertrouwen in dat alles goed gaat
Ik was trouwens ook samen met m'n zusje zwanger, zij van de tweede. M'n zusje is 5 weken geleden bevallen van een knulmaar voor mijn gevoel moeten wij nog erg lang wachten nu. Kan wel mooi even oefenen nog
![]()
M'n ouders vinden 't geweldig dat ze binnen een jaar twee kleinkinderen erbij krijgen. Bij hun thuis lijkt het alsof ze zelf een kindje erbij hebben (box en erg veel speelgoed in de woonkamer, boven een kinderkamer).
Daar heb jij dan vooral last van, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:24 schreef Merlijn het volgende:
Bereboot krijgt al aardig buikje en heeft gelukkig weinig last van klachten, afgezien van de behoorlijke stemmingswisselingen...
Oeps!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef renzell het volgende:
BE; je hebt ze op 4 feb. gezet ipv 4 jan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |