abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zondag 10 juli 2005 @ 20:13:33 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28689156
Game on!

Zwangerschap en Geboorte 147

18 juli 2005: Utrecht
26 juli 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
02 augustus 2005: Igraine
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
07 oktober 2005: Biezb en Xlarge
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: Wennie
29 oktober 2005: Jelief en Mike Air
10 november 2005: Bastard (papa)
18 november 2005: Suzanna
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
*** 17 december 2005: Elegantly Wasted en Digger
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: _evenstar_ en DarkManta
04 januari 2006: Merlijn (papa) en Bereboot
05 februari 2006: bietjuh
18 februari 2006: Richard_ (papa)
*** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 18-07-2005 14:41:56 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 10 juli 2005 @ 20:14:03 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28689174
laatste post vorig topic:
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:43 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ik woon eigenlijk bij Hamont in de buurt net over de grens in Nederland. Ieper vind ik gewoon een mooi stukje België met een indrukwekkende geschiedenis, zeker wat betreft de eerste wereld oorlog. We hadden een een grote meet van het een of ander daar in de buurt. Zelf hebben we in Ieper b&b Hortensia gelogeerd, daar gaan we altijd naar toe als we in Ieper zijn.

Verder hadden we lekker gegeten in Café Central, daar heb ik de biefstuk besteld. Jammer genoeg moest ik de biefstuk natuurlijk gaar eten. En dat was dus lang zo lekker niet als normaal.

Volgens mij heb ik baby voelen schoppen eergisteravond. Een harde plop heb ik gevoeld. Ik kon niet achterhalen of het iets anders kon zijn. Vond het wel grappig. Jammergenoeg heb ik daarna niets meer gevoeld.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 10 juli 2005 @ 21:43:13 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28691763
*meeleespostje*

Leuk dat je de baby hebt gevoeld Randa!
  zondag 10 juli 2005 @ 21:57:34 #4
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28692138
Jelief bijzonder is dat hè, als je 'eindelijk' dat gevoel met je vriend/man/partner kan delen ?! Hier afgelopen disdag voelde Lautie het voor het eerst, daarna werd er steeds verstoppertje gespeeld en nu vandaag ook weer heel duidelijk, het is echt heel erg gaaf!!

Randa ook de kleine gevoeld! Leuk!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 10 juli 2005 @ 22:27:42 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28693005
Mijlpaaltje voor Randa!

Hier wil ik alleen maar dat het heel snel donderdag is... Vanavond een heel klein beetje bloed verloren en ook al heb ik dat bj Saskia ook gehad en weet ik dat 't bij zo'n 30% van de zwangeren voorkomt slaan toch meteen alle alarmbellen op tilt.
Gelukkig was 't maar een heel klein beetje en is het daarbij gebleven, voel ook geen krampen in m'n baarmoeder ofzo (hooguit m'n darmen en banden die ik voel). Het lijkt dus allemaal mee te vallen en goed te gaan.
Maar toch.. die bevestiging op die echo ga ik dit keer echt nodig hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28693859
ET
30% is wel veel ja.. (Ik heb 't ook gehad bij Myrthe, komt vast wel goed! )

Randa, wat leuk!
  zondag 10 juli 2005 @ 23:02:26 #7
3011 E.T.
pi_28693891
volgens mij was het tenminste iets van 30% .. 't was wel heel veel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28694008
Bijna jammer dat je voor donderdag al een echo gepland hebt staan, anders had je er morgen misschien nog snel even tussendoor gekund, als je je wel ongerust maakt. Maar als het gewoon een heel klein beetje is kan dat ook een contactbloeding zijn zoals je vast wel weet.. en ik had bij Myrthe dus van week 11 t/m 16 (veel) bloedverlies, wat ook goed is gekomen.. het valt vast wel mee!
Wij duimen gewoon mee allemaal
  zondag 10 juli 2005 @ 23:07:37 #9
1087 Merisse
broddeltante
pi_28694044
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:13 *** 01 maart 2006: Tinkerbell en Havoc
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger
03 maart 2006: Belana en Kbot
06 maart 2006 Girly
OMG!!! Ga je twee weekjes op vakantie, kom ik terug zijn er zomaar 4 zwangeren bij! En dan nog wel zulke speciale zwangeren! ET wat geweldig en Tinkerbell en Girly , meiden wat heeeeeeeerlijk voor jullie. Belana niet minder gefeliciteerd uiteraard.

Van harte allemaal met een welgemeende dikke pakkerd van mij.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 11 juli 2005 @ 06:14:20 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_28698658
Randa dat is leuk he!!

ET, ik begrijp je erg goed! Ik durf eigenlijk amper de echo te laten maken zo bang ben ik dat het toch niet zo is of dat ht niet goed is. Zo durf ik niet eens een 2e test te doen. Ik voel me echt dom... Nou heb ik die echo pas met 13 weken ofzo, en gezien de snelheid waarmee mijn buik groeit en mijn tieten en gezien mijn volkomen vaagheid in alles op het moment kan het eigenlijk niet missen dat ik zwanger ben, maar toch. En dan komt vervolgens, als ik het af en toe even geloof, de angst voor het bevallen... nahja... ik muts nu al een end heen zeg maar
stormy waters...
sailin'
  maandag 11 juli 2005 @ 07:42:04 #11
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28698827
Erg he, Belana... maar je bent echt wel zwanger hoor, zeker als ik dat zo hoor! Ik herken het wel trouwens, die angst voor het bevallen... heb ik nu ook best wel (zeker nu de vorige bevalling nog zo vers in m'n geheugen ligt... )
pi_28698925
Ging Snowww niet bevallen vandaag? Of iig ingeleid worden? Snowww, heeeeeel veel succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28699088
Volgens mij ging ze wel vandaag weer naar het ziekenhuis ja! Succes Snowwww!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 11 juli 2005 @ 08:36:18 #14
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28699096
Snow, veel succes vandaag!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_28699171
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef Merisse het volgende:

Van harte allemaal met een welgemeende dikke pakkerd van mij.
Bedankt

ET/Belana, heb ook twee keer bloed verloren afgelopen week. Na nadenken ontdekte ik dat het allebei de keren na fietsen was, en maar een drupje ook, maar de paniek was groot toen (inmiddels niet meer). En verder heb ik zulke zere borsten, zo'n trekken in mijn buik, moet ik zo vaak overgeven, ben ik zo verschrikkelijk misselijk en zo moe (staande slapen) dat ik toch me oppep met de gedachte dat ik heus wel zwanger zal zijn. Maar kan ook niet wachten op de echo (nog 19 dagen).
pi_28699193
Tink, ET en Belana, ik hoop dat jullie allemaal snel een mooie echo te zien krijgen. Zal toch een boel onzekerheid wegnemen denk ik!

Hier alles ok, beetje bijgekomen na de bruiloft en ik heb nu zwangerschapsverlof . Ik vind het zo'n raar idee dat er over 6 tot 8 weekjes een babytje is hier! Ik denk de hele tijd wel over een baby, en ben met de spulletjes bezig, maar dat dat babytje ook hier komt, vind ik heel onwerkelijk!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 11 juli 2005 @ 09:00:39 #17
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28699294
Heel veel succes voor Snowww vandaag
Whatever I want.
  maandag 11 juli 2005 @ 09:40:00 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28699750
Oh ja! Snowww mag weer op vandaag!
En deze keer moeten ze maar wel gewoon een plekje voor je hebben hoor!
En hopelijk ben je dit weekend al wat meer verweekt ook. Dat scheelt allemaal weer!
Succes!
pi_28700254
Snowww, succes vandaag!!

Belana, die angst voor het bevallen had ik de 2de keer ook (veel erger dan de eerste keer).
  maandag 11 juli 2005 @ 11:09:17 #20
3011 E.T.
pi_28701531
Snowww, succes vandaag!!

B, die angst voor de bevalling heb ik (nog) niet. Wellicht heeft 't ook te maken met hoe de eerste bevalling was. Maar ja, van de andere kant.. voor jou kan 't deze keer alleen maar meevallen (afgemeten aan wat je gehad hebt) en voor mij alleen maar tegenvallen eigenlijk..
  maandag 11 juli 2005 @ 11:56:11 #21
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28702738
Snowwwwww ontzettend veel succes vandaag
pi_28705332
Snow suc6 vandaag!

Gisteren verjaardag gehad van stiefmoeder van Djeez. Was erg gezellig. De kleinkinderen waren er ook bij. Lief zie hummeltjes. De jongste was 5 maanden. Schattig. We hebben nog wat kleertjes gekregen ook! Hier is alles goed. Lijkt wel alsof mijn buik vannacht flink is gegroeid, maar zal wel gezichtsbedrog zijn. Woensdag naar de vk.
Waar in je lichaam kun je trouwens vocht vasthouden en kun je er iets aan doen?
  maandag 11 juli 2005 @ 13:54:33 #23
26341 Mariposa
Telt af...
pi_28705608
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:42 schreef Ingrid19 het volgende:
Snow suc6 vandaag!

Waar in je lichaam kun je trouwens vocht vasthouden en kun je er iets aan doen?
Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.

Snow heel veel succes
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_28709265
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:54 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Vocht blijft overal zitten. Maar vaak in de benen, enkels. Wat je er tegen kan doen is niet veel. Niet te veel zout eten en wel vochtafdrijvende groenten eten. Ik geloof dat dat in ieder geval bleekselderij en komkommer zijn, maar er zijn ook andere groenten. Daar moet je dan even op google-en. Vervelend als je veel vochtvasthoudt.

Snow heel veel succes
Ik heb er gelukkig (nog) niet veel last van. Kun je ook rond je buik vocht vasthouden?
Ik zal wel ff googlen.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:05:26 #25
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28712484
Oh mijn god ja, die angst voor het bevallen zou bij mij een tweede keer ook vele malen erger zijn dan bij de eerste keer. Troost je met de gedachte dat de tweede keer meestal makkelijker schijnt te zijn dames!

En Tink en andere dames die in spanning zitten te wachten. Ik heb al gevraagd daarboven of ze de tijd niet ff een paar weken door kunnen draaien en er wordt momenteel gekeken wat ze voor jullie kunnen doen...

Ps- Ingrid: vocht.... tja, je doet er geen f*ck aan! 't hoort erbij!
pi_28712775
Leuk Randa!!!

Michel heeft vandaag ook voor het eerst het hartje horen kloppen, echt geweldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 juli 2005 @ 18:53:04 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28713662
Fuente fijn dat je genoten hebt van de bruiloft hoe voelt het nu om mevr. XXXXX te zijn ?
Randa leuk is dat he

Ik ben dood op!!! een concert van U2 doen als je zwanger bent is niet zo slim heb nog even aan de zuurstof gelegen van de hitte hoor
Maar parijs was super mijn god onwijs... dikke flashback naar de zootv tour inclusief de ruimte popjes fruitautomaat die no more one more o more one more zongen Bono als the fly hupsend over het podium de encores sunday bloody sunday gevolgd door bullet the blue sky en daarna voor londen running to stand still met zoveel emotie .. Bono die bekant viel bij elevation en dt in het nummer verwerkte.. een wild enthousiast publiek .. de heren die er zin aan hadden ... en dit samen met mijn liefje ONVERGETELIJK!!!!!!!
En het leuke was tijden U2 heb Lief beebje gevoeld
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_28714559
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Fuente fijn dat je genoten hebt van de bruiloft hoe voelt het nu om mevr. XXXXX te zijn ?
Randa leuk is dat he

Ik ben dood op!!! een concert van U2 doen als je zwanger bent is niet zo slim heb nog even aan de zuurstof gelegen van de hitte hoor
Maar parijs was super mijn god onwijs... dikke flashback naar de zootv tour inclusief de ruimte popjes fruitautomaat die no more one more o more one more zongen Bono als the fly hupsend over het podium de encores sunday bloody sunday gevolgd door bullet the blue sky en daarna voor londen running to stand still met zoveel emotie .. Bono die bekant viel bij elevation en dt in het nummer verwerkte.. een wild enthousiast publiek .. de heren die er zin aan hadden ... en dit samen met mijn liefje ONVERGETELIJK!!!!!!!
En het leuke was tijden U2 heb Lief beebje gevoeld
Leuk Evenstar!! Is juist leuk dat je later tegen je kind kan zeggen dat ie al bij een concert is geweest toen ie nog niet geboren was.

Ik ben toen ik rond de 15 weken zwanger was naar 2 Megadeth concerten geweest, is toch waanzinnig!!

Dus die zuurstof was niet omdat je flauwviel toen je Bono zag, als het eerste het beste bakvisje??

[ Bericht 1% gewijzigd door Igraine op 11-07-2005 19:39:34 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 11 juli 2005 @ 19:27:36 #29
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28714693
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Igraine het volgende:

[..]

Leuk Evenstar!! Is juist leuk dat je later tegen je kind kan zeggen dat ie al bij een concert is geweest toen ie nog niet geboren was.

Ik ben toen ik rond de 15 weken was naar 2 Megadeth concerten geweest, is toch waanzinnig!!

Dus die zuurstof was niet omdat je flauwviel toen je Bono zag, als het eerste het beste bakvisje??
ons kindje nog jonger als ik.. mijn eerste U2 concert was ik 11 jaar
En de flauwte was nog voor het voorprogramma echt door de hitte ik val alleen flauw als een bakvisje als ik ooit bono mag aanraken t was rond de 30 graden.. opzich moet een concert wel te doen zijn alleen in mijn toestand ernstig verzwakt niet kunnen rusten ontiegelijk warm is geen goed ecombi
pi_28714904
Ik ben in het weekend net niet van mijn stokje gegaan. Het was heerlijk weer, alleen de museumwinkel van Flanders Fields was behoorlijk benauwd. Het werd me zwart voor mijn ogen en magneet heeft mij maar naar buiten geleid waar ik meteen ben gaan zitten tot het wegtrok. Scheelde niet veel.

Maar het zal ook wel aan de zwangerschap liggen, net ietwat gevoeliger.
pi_28714912
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ons kindje nog jonger als ik.. mijn eerste U2 concert was ik 11 jaar
En de flauwte was nog voor het voorprogramma echt door de hitte ik val alleen flauw als een bakvisje als ik ooit bono mag aanraken t was rond de 30 graden.. opzich moet een concert wel te doen zijn alleen in mijn toestand ernstig verzwakt niet kunnen rusten ontiegelijk warm is geen goed ecombi
Nee dat is ook zo, tis so wie so lastig met die warmte vind ik hoor. Ik wilde vorige maand nog naar Fields of Rock gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik er toch vanaf gezien heb. Was toen ook bloedje heet. Zo lang je een beetje binnen zit en je niet te druk maakt gaat 't wel, maar ik zou nu ook niet naar een concert hoeven. Stel je voor, breken dalijk ineens m'n vliezen of iets

Hoe gaat 't nu met 't spugen trouwens?

Mijn eerste concert was ik ook 11, maar dat was AHA

En flauwvallen als je Bono aan mag raken zal ook wel meevallen, ik ben backstage geweest bij bands waar ik helemaal gek van was... Je wil toch 'cool' over blijven komen, dus je gaat echt niet flauwvallen, hooguit dichtklappen...
  maandag 11 juli 2005 @ 19:37:10 #32
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28715000
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:34 schreef Igraine het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo, tis so wie so lastig met die warmte vind ik hoor. Ik wilde vorige maand nog naar Fields of Rock gaan, maar ik ben achteraf blij dat ik er toch vanaf gezien heb. Was toen ook bloedje heet. Zo lang je een beetje binnen zit en je niet te druk maakt gaat 't wel, maar ik zou nu ook niet naar een concert hoeven. Stel je voor, breken dalijk ineens m'n vliezen of iets

Hoe gaat 't nu met 't spugen trouwens?

Mijn eerste concert was ik ook 11, maar dat was AHA

En flauwvallen als je Bono aan mag raken zal ook wel meevallen, ik ben backstage geweest bij bands waar ik helemaal gek van was... Je wil toch 'cool' over blijven komen, dus je gaat echt niet flauwvallen, hooguit dichtklappen...
het spugen gaat de goede kant op ordt echt aanzienlijk minder en minder woohooo

ik ben een mietje ik zou dus wel k.o. of heel drog worden en zeggen he hoest nou
pi_28715082
Beter!! Goed blijven drinken he, zeker met deze temperaturen!!
  maandag 11 juli 2005 @ 19:42:49 #34
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28715166
Ik ben benieuwd hoe het Snowww vergaan is vandaag, zou ze haar ukkie al vast hebben?
Ingrid balen zeg van het vocht, behalve bleekselderij, geen zout, met de voeten omhoog (als je daar tenminste vocht vasthoud) en niet te veel drop eten heb ik geen tips voor je. Dit warme weer werkt natuurlijk ook niet mee.

Gister zijn we een dagje op het strand geweest, factor 20 en steeds de schaduw van het tentje opzoeken konden niet voorkomen dat mijn gezicht nu zo rood als een kreeft is... en ik had nog wel zo goed opgelet (dacht ik dus). Ik had zelfs de hele dag mijn lange broek aan, nou ja mijn benen zijn nog melkfles wit!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2005 @ 19:58:31 #35
43556 miss_dynastie
pi_28715590
Snowww, ik hoop dat je je kleintje inmiddels in je armen hebt!
pi_28719348
Mn vingers waren wat opgezwollen en mn voetjes ook. Maar het is gelukkig alweer bijgetrokken.
  maandag 11 juli 2005 @ 22:40:05 #37
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28721312
Mijn zus lig in het zkh.. 27 weken en is der slijmprop al verloren ... ligt aan infuus met wee-en remmers.. had al echte wee-en.. nu wat rustiger en bloeden gestopt.. nu maar hopen dat het goed blijft gaan
pi_28722274
Gatver Evenstar, hopen maar dat 't goed bijtrekt.

Wel leuk dat je samen met je zus zwanger bent trouwens!! Vinden je ouders wel onwijs zeker?
  maandag 11 juli 2005 @ 23:12:49 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28722458
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:07 schreef Igraine het volgende:
Gatver Evenstar, hopen maar dat 't goed bijtrekt.

Wel leuk dat je samen met je zus zwanger bent trouwens!! Vinden je ouders wel onwijs zeker?
ja tuurlijk.. alleen ookdubbel stressgevend oudste dochter in het zkh.. jongste dochter in zkh gelegen en dus stress stress en nog meer stress
me neefje van 4 vind het mar niks een broertje/zusje doet mama alleen maar pijn en dan wat gaat er gebeuren... als de wee-en nu ophouden kan het geen kaad dat ze de slijmprop al kwijt is e klinkt misschien heel stom.. e egoistisch zo is het niet bedoeld.. maar over een kleine 2 maanden gaan lief en ik trouwen.. en dan kan me zus er niet bij zijn ik ben dood op heb in 42 uur tijd maar 4 uurtjes geslapen.. kom niet in slaap maak me veel te druk.. bah..
  Moderator maandag 11 juli 2005 @ 23:17:36 #40
45833 crew  Fogel
pi_28722607
* Trotse vader meldt 2 kinderen voor bij de lijst! Geboren op 5 juli, en wel in deze volgorde: 1 mini Fogel in vrouwelijke vorm en 1 mini Fogel in mannelijke vorm *
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 11 juli 2005 @ 23:18:11 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28722623
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef Fogel het volgende:
* Trotse vader meldt 2 kinderen voor bij de lijst! Geboren op 5 juli, en wel in deze volgorde: 1 mini Fogel in vrouwelijke vorm en 1 mini Fogel in mannelijke vorm *
proficiat gaat alles goed met de ukkies?
pi_28722703
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ja tuurlijk.. alleen ookdubbel stressgevend oudste dochter in het zkh.. jongste dochter in zkh gelegen en dus stress stress en nog meer stress
me neefje van 4 vind het mar niks een broertje/zusje doet mama alleen maar pijn en dan wat gaat er gebeuren... als de wee-en nu ophouden kan het geen kaad dat ze de slijmprop al kwijt is e klinkt misschien heel stom.. e egoistisch zo is het niet bedoeld.. maar over een kleine 2 maanden gaan lief en ik trouwen.. en dan kan me zus er niet bij zijn ik ben dood op heb in 42 uur tijd maar 4 uurtjes geslapen.. kom niet in slaap maak me veel te druk.. bah..
Je slijmprop wordt weer opnieuw aangemaakt he, dus dat lijkt me idd geen punt. Die weeen zijn 't belangrijkste.

Moet ze al die tijd in het ZKH blijven, kan ze daarom niet bij je bruiloft zijn?

Doe rustig aan, druk maken schiet je niks mee op, jij niet, je zus niet en jullie beider beebjes al helemaal niet.
  Moderator maandag 11 juli 2005 @ 23:21:35 #43
45833 crew  Fogel
pi_28722705
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:18 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

proficiat gaat alles goed met de ukkies?
Op het moment zijn ze wat slap omdat het veelste warm is, maar verder het gaat prima met ze!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 11 juli 2005 @ 23:24:38 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28722796
geen idee igraine... ik weet niet hoelang ze in het zkh moet blijven... en bruiloft is 9 setember niet zo lang meer dus.. ach moet me ook niet druk maken zoals je zegt schieten we niets mee op..
  dinsdag 12 juli 2005 @ 07:19:45 #45
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_28727501
Afgelopen zaterdag heeft m'n vriendje voor het eerst de baby voelen schoppen (tegen z'n hoofd ) en gisteravond lekte er wat uit m'n tiet

Evenstar, m'n moeder had bij mij met 5 maanden al weeën, maar ik ben netjes 1 dag voor de uitgerekende datum geboren, dus heb er vertrouwen in dat alles goed gaat

Ik was trouwens ook samen met m'n zusje zwanger, zij van de tweede. M'n zusje is 5 weken geleden bevallen van een knul maar voor mijn gevoel moeten wij nog erg lang wachten nu. Kan wel mooi even oefenen nog
M'n ouders vinden 't geweldig dat ze binnen een jaar twee kleinkinderen erbij krijgen. Bij hun thuis lijkt het alsof ze zelf een kindje erbij hebben (box en erg veel speelgoed in de woonkamer, boven een kinderkamer).
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_28728377
Evenstar, U2! Wohoo! Daar wouden wij ook naartoe, maar helaas, geen kaartjes meer. Gaaf dat het zo leuk was!

Iemand al nieuws van Snowww? Kben heel benieuwd of ze haar beepje al heeft!

Onze trouwfoto's staan online, te vinden op home.planet.nl/~kesj bij trouwfoto's .
Het zijn er wel een beetje veel, maar goed.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:41:42 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28728811
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:17 schreef Fogel het volgende:
Verkeerde topicje, maar ik zal ze er in het baby-topic bij zetten in het lijstje...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:03:16 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28729248
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:12 schreef Fuente het volgende:
Evenstar, U2! Wohoo! Daar wouden wij ook naartoe, maar helaas, geen kaartjes meer. Gaaf dat het zo leuk was!

Iemand al nieuws van Snowww? Kben heel benieuwd of ze haar beepje al heeft!

Onze trouwfoto's staan online, te vinden op home.planet.nl/~kesj bij trouwfoto's .
Het zijn er wel een beetje veel, maar goed.
wat was je mooi zeg en wat is je haar kort geworden staat je goed en je broertje straalt helemaal ook super foto's!!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:04:16 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28729269
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 07:19 schreef Wennie het volgende:
Afgelopen zaterdag heeft m'n vriendje voor het eerst de baby voelen schoppen (tegen z'n hoofd ) en gisteravond lekte er wat uit m'n tiet

Evenstar, m'n moeder had bij mij met 5 maanden al weeën, maar ik ben netjes 1 dag voor de uitgerekende datum geboren, dus heb er vertrouwen in dat alles goed gaat

Ik was trouwens ook samen met m'n zusje zwanger, zij van de tweede. M'n zusje is 5 weken geleden bevallen van een knul maar voor mijn gevoel moeten wij nog erg lang wachten nu. Kan wel mooi even oefenen nog
M'n ouders vinden 't geweldig dat ze binnen een jaar twee kleinkinderen erbij krijgen. Bij hun thuis lijkt het alsof ze zelf een kindje erbij hebben (box en erg veel speelgoed in de woonkamer, boven een kinderkamer).
de wee-en had ze bij de eerste ook.. maar omdat ze ook haar slijmprop verloren is enzo en e bm is helemaal week en al...
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 10:18:51 #50
43556 miss_dynastie
pi_28729604
Leuke foto's fuente
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:24:56 #51
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28729745
Leuk om te zien, Fuente!! Grappig, jij hebt dezelfde soort schoenen als ik had met onze trouwerij, alleen waren die van mij wit en die van jou zwart.

Sterkte voor je zus, Evenstar... klinkt nogal heftig hoor!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:46:29 #52
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28730264
mooie foto's fuente

sterkte met je zus evenstar is ook niet niks allemaal
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:49:00 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28730340
googlen vind niks poejmon waar ben je ?
pi_28730848
Evenstar, sterkte met je zus. Volgens mij kan een slijmprop weer opnieuw aangemaakt worden. Dit vertelde mijn VK me altans, toen ik laatst veel slijm verloor. Maar hoe dat zit in combinatie met weeen enzo, weet ik eigenlijk niet.
Verders waren mijn broertje en zusje m'n getuigen, en daar wassie errug tots op .

Suzanna, ik heb ze geleend van m'n moeder . We waren de vrijdag ervoor wezen winkelen voor m'n trouwkleding, en na 3 uur was ik zo gaar dat ik geen zin meer had in schoenen kopen. Zij had die nog staan, en tot m'n grote verbazing pasten ze ook nog (al heb ik ze wel halverwege de dag uitgedaan en op slippers verdergegaan). Maar grappig dat jij ze ook had!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:09:48 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28730948
ja maar juist omdat het een combinatie is van sterke wee-en die met de wee-en remmers wel rustiger zijn.. kindje al ingedaald is.. de baarmoeder verweekt is en die slijmprop... maak ik me toch behoorlijk zorgen
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:13:31 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28731044
evenstar, knorretje heeft tijdens haar zwangerschap van Jayden ook al vrij vroeg (week 24 ofzow?) weeën gehad, en ondanks weeénremmers de hele zwangerschap door nog weeén gehad, maar uiteindelijk is ze zelfs over de 40 weken gekomen volgens mij! (als knor dit leest wil ze het misschien zelf vertellen, ik weet het niet meer precies hoe het zat...) Kan dus nog allemaal goedkomen
Sterkte, vooral ook voor je zus, en ik duim dat het allemaal goedkomt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28731257
Sterkte met je zus evenstar!

Gefeliciteerd Fogel!

Mooie foto’s Fuente!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:24:04 #58
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28731346
Ik denk dat ik mij hier ook maar eens moet melden als aanstaande Pa

Bereboot en ik zijn in verwachting van een kleintje, de verwachte landingsdatum is 4 januari en we zitten nu ongeveer in week 14 (geloof ik)..

Hier een plaatje van ons uk :

Bereboot krijgt al aardig buikje en heeft gelukkig weinig last van klachten, afgezien van de behoorlijke stemmingswisselingen...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_28731562
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:24 schreef Merlijn het volgende:

Bereboot krijgt al aardig buikje en heeft gelukkig weinig last van klachten, afgezien van de behoorlijke stemmingswisselingen...
Daar heb jij dan vooral last van, waarschijnlijk Gefeliciteerd
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:35:59 #60
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28731703
heb je ook weer gelijk in, maar dat zal nog wel een tijdje duren voordat ik daaraan gewend raak

Thnx..
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:38:16 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28731761
Merlijn en Bereboot, gefeliciteerd, ik zet jullie bovenaan in het lijstje.
pi_28731858
Merlijn en Bereboot gefeliciteerd!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:43:03 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28731897
merlijn en berenboot proficiat
pi_28732392
Merlijn en Berenboot, gefeliciteerd! Mooie echo hoor!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:47:17 #65
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28733710
dank allemaal....

Heb van de tweede echo (die van boven) een filmpje gemaakt. echt geweldig om te zien dat het draait en leeft
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:59:20 #66
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28734114
BE; je hebt ze op 4 feb. gezet ipv 4 jan....

Merlijn en Bereboot; gefeliciteerd!
pi_28735416
Merlijn en Bereboot,van harte met de zwangerschap

Groetjes,Minoes
pi_28735839
Mijn voeten vinden het leuk om op te zwellen! Mijn sandalen gingen net ineens heeel strak zitten. Toch maar eens testen of komkommer helpt!
Verder voel ik beeb regelmatig schoppen. Erg leuk! Morgen controle vlos. Altijd leuk hartje luisteren.
pi_28736081
Ingrid, is toch ook het weer denk ik. Lastig. Voetjes omhoog kan dan ook wel prettig zijn denk ik.

Merlijn en Bereboot gefeliciteerd!!!

Evenstar sterkte met je zus.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:10:29 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28736731
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef renzell het volgende:
BE; je hebt ze op 4 feb. gezet ipv 4 jan....
Oeps!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:48:29 #71
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_28738006
och, als uk een beetje van mij weg heeft zou dat best wel eens in de buurt kunnen komen
pi_28744405
Hallo,

Ik ben op dit moment samen met xlarge zwanger van ons eerste kindje. Zij(!) is uitgerekend voor 7 oktober a.s. en... we kunnen haast niet meer wachten!

Bianca
Eeuwige waarheden zullen niet waar of eeuwig zijn, tenzij ze een nieuwe betekenis hebben voor iedere nieuwe sociale situatie
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:34:16 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28745066
Nog een nieuwe erbij voor op de lijst. Ik ga jullie toevoegen.
Gefeliciteerd!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:36:29 #74
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_28745118
Al nieuws van Snowww?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:37:14 #75
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28745133
Is Snow al terecht?
Biezb en Xlarge krijgen een meisje Gefeliciteerd!
Whatever I want.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:39:31 #76
3011 E.T.
pi_28745190
Ok, mijn naam mag wel uit het lijstje
Vandaag voor een echo geweest omdat ik dat bloeden toch niet vertrouwde. (had gister weer een paar keer bloed) en ik mocht gelukkig meteen vandaag komen.
Er zit wel een vruchtzakje, de grootte van het vruchtzakje komt overeen met 7 weken zwanger, er zit alleen geen boontje in dat het 'doet'.
Ik moet er dus ernstig rekening mee houden dat 't niet goed gaat. Om alles uit te sluiten (misschien toch een hele late eisprong enzo) volgende week nog een echo. Maar de artsen gaven weinig hoop

Het wonder was ook te mooi om waar te zijn
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:40:41 #77
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28745218
E.T. Wat erg..Sterkte is het enige wat ik je kan wensen helaas..
Whatever I want.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:41:37 #78
103793 kozakken
Living the life
pi_28745239
Oh ET.....
sterkte joh. verder weet ik ook niet wat ik moet zeggen.
Ik blijf voor jullie hopen.
a.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:54:35 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_28745563
E.T woorden schieten hier tekort.... heel veel sterkte voor jou en swets
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:07:34 #80
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28745915
Wat erg, ET!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28745974
ET ik weet niet wat ik moet zeggen, het is kl*te...
pi_28746006
ET en Swets, kut, gewoon kut
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28746503
Sterkte ET en Swets
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:31:46 #84
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_28746588
ET en Swets
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:38:08 #85
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28746732
Och ET en Swets, wat klote Heel veel sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:47:46 #86
26341 Mariposa
Telt af...
pi_28746996
ET en Swets, wat k#t zeg! Veel sterkte
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:54:26 #87
3011 E.T.
pi_28747212
Tis een beetje wrang.. Ik ging naar die echo ter geruststelling eigenlijk (of ter bevestiging) maar ik ben teruggekomen met alleen maar meer twijfels en onzekerheid. Want sja, ze hebben nog een allerlaatste, ienieminie sprankje hoop laten zitten..
Had ik toevallig dit keer een langere cyclus en dus een latere eisprong? Dan zou 't eventueel nog kunnen..

't is gewoon kut. Onzekerheid, zorgen...
pi_28747332
ET wat erg zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 20:01:22 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28747431
ET en Swets dit is gewoon hartstikke zwaar klote
(((( hele dikke knuffel ))))
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28747893
ET wat erg.. en dan nog een week onzekerheid..
Sterkte
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:23:14 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_28748034
ET en swets.... sjees....
wat ongelovelijk zwaar kut...
hele dikke knuffel!
stormy waters...
sailin'
pi_28748110
E.T. en Swets, sterkte!!

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:32:58 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28748303
Sterkte jongens, dit sucks .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † dinsdag 12 juli 2005 @ 20:41:01 #94
81992 Githa
pi_28748558
E.T. en Swet, Neeeee! wat zwaar klote heel veel sterkte gewenst
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:42:51 #95
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_28748613
ET en Swets, hier is maar één woord voor: kut. Sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:47:07 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28748727
ET en Swets...
Hele, hele dikke knuffel van mij! Ik denk aan jullie!
pi_28748873
ET en Swets... wat ongelofelijk klote dit
Heel veel sterkte!!!!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:53:12 #98
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28748891
ET en Swets wat k*t zeg heel erg veel sterkte
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:00:23 #99
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_28749100
Heel veel sterkte E.T. en Swets... Ik blijf toch duimen als je het niet erg vindt.
I'm getting too old for this....
  FOK!fossiel dinsdag 12 juli 2005 @ 21:02:28 #100
2628 Karin
pi_28749151
ET en Swets wat een kutbericht
Maar ook hier wordt er flink geduimd, ik hoop zo op een goede echo volgende week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')