Pfff klinkt wel een beetje als mijn/Brams situatie. Ben blij dat mijn arts toch niet op mijn smeekbedes om de vacuumpomp heeft geluisterd en toch een ks heeft gedaan. Wat zielig zeg voor dat kleintje en wat een trauma voor moeder denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, blijkbaar niet, want anders hadden ze haar vast niet tot 2 weken overtijd laten lopen... Aan de andere kant, als het kindje nog niet helemaal ingedaald was kunnen ze mss ook niet veel eerder iets doen...
Is het gek dat ik 't zwanger zijn een beetje zat ben nu?? Ik ben nu 37 1/2 week en van mij mag 't wel komen nu...quote:E.T., hoe gaat het nu met je? Hebben de krampen nog aangehouden?
Eh nee dus, ik wilde Livelink niet quoten eigenlijk maar even haar vraag knippen en plakken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef Lois het volgende:
Igraine wat een rare reactie op die vraag van livelink. Quote je wel goed?
Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je, op een vraag aan iemand die momenteel een miskraam heeft, klaagt dat je het zwanger zijn zo zat bent.
Begrijp me niet verkeerd, klagen mag hier, altijd maar als reactie op een vraag aan ET komt op mij nogal vreemd over.
die druktemaker mag ook wel eens komen vervenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
E.T en swetsalles is al gezegd..
igraine.. best begrijpelijk dat je het ff zat bent vooral met dit weer
hier gaat het wel oke ons kindje houdt alleen erg van kung fueen lekkere druktemaker dus
hoe gaat het eigenlijk met renegate![]()
Renegate heeft volgens mij helemaal nog niet in dit topic gepost. Ze post eigenlijk alleen in het grote buikentopic.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
hier gaat het wel oke ons kindje houdt alleen erg van kung fueen lekkere druktemaker dus
hoe gaat het eigenlijk met renegate![]()
Goed hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef coolbabe het volgende:
E.T. hoe is het nu met je?
Sja, ik ben en blijf een nuchtere Westfriesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Belana het volgende:
Ben blij dat je er zo nuchter tegenaan kan kijken ET. Ik denk dat ik dat ook zou kunnen, hoewel het k*t blijft natuurlijk. sterkte evengoed en hopenlijk is dit gedeelte ook snel voorbij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:38 schreef E.T. het volgende:
Maar feit is dat Swets z'n zaad superslecht is.
Logisch toch, ik zou het ook niet echt leuk vinden om nu een week alleen te zijn..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:09 schreef Fuente het volgende:
Pffff was vroeg vanmorgen! Om 4:30 opgestaan, mijn mannetje is een hele week op kamp met zijn scoutingkids, en moest om 6:30 op de trein naar luxemburg. Heb er dit keer toch wat moeite mee, week alleen enzo. Normaal niet zo, maar weet ook niet zo goed wat ik met mezelf moet.
Maar this maar een week
wanneer komt er een buikenfotoquote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Saffier het volgende:
-knip-
Dat had ik gisteren ook! Verder gaat alles goed! Vandaag met mijn ouders en Djeez 2 uurtjes gefietst en onderweg nog een lekkere dame blanche gehad. Was daarna wel erg moe.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Saffier het volgende:
een heel strakke en gespannen buik gehad, leek alsof Pino was gegroeid en mijn buik nog niet mee was gegaan zeg maar.
Ik doe mijn best.....quote:Op maandag 18 juli 2005 11:02 schreef E.T. het volgende:
Fuente kan je je man wel bereiken als er wat is?
Die laatste weken ging ik echt niet meer ver van huis en ook Swets mocht niet verder dan z'n werkWas echt bezig in m'n eigen coconnetje
Leuk trouwens om weer eens wat te horen, RekkieHou je ons zo in de laatste week wat frequenter op de hoogte?
We zijn natuurlijk allemaal razend nieuwsgierig wanneer er wat gebeurt!quote:
Hij heeft wel constant zijn telefoon bij zich, en we sturen elke dag even een smsje. Hij zit in Luxemburg, tegen de grens van Frankrijk. Dit keer is er ook een auto mee (normaal gaan ze allemaal met de trein). Als er wat gebeurt brengt iemand heb halverwege, en de andere helft haalt mijn vader hem op (het is toch bijna 5 uur rijden, dan moet je al aan 1 stuk gaan, en geen echte pauzes nemen).quote:Op maandag 18 juli 2005 11:02 schreef E.T. het volgende:
Fuente kan je je man wel bereiken als er wat is?
Die laatste weken ging ik echt niet meer ver van huis en ook Swets mocht niet verder dan z'n werkWas echt bezig in m'n eigen coconnetje
Leuk trouwens om weer eens wat te horen, RekkieHou je ons zo in de laatste week wat frequenter op de hoogte?
Anders ik welquote:Op maandag 18 juli 2005 11:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk allemaal razend nieuwsgierig wanneer er wat gebeurt!
Jazeker. Ik ben alweer 21 weekjes!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:09 schreef Saffier het volgende:
Ben 'blij' dat je het herkend Ingrid! Trouwens, had je al door dat we 'al' op de helft zijn? Kan het nog niet geloven hoor! Succes met je sollicitatie morgen!
Het solliciteren vind ik op het moment ook niks, met een dikke buik op gesprek lijkt me ook moeilijk. Was er maar meer werk. Ik ga er vanuit dat ik niet zo makkelijk meer werk zal vinden voor mijn zwangerschapsverlof. Erna ga ik me storten op óf een eigen bedrijfje óf gastouderschap. Als ik nu niet meer aan het werk kom voor mijn zwangerschapsverlof, ga ik vanaf september vrijwilligerswerk doen bij de wereldwinkel. Lijkt me een aardige afwisseling tot mijn zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Ben benieuwd of ze bij de sollicitatie nog wat over mijn buik zullen zeggen.
Ach, tis maar voor een simpel baantje, niet mijn droombaan ofzo. Dus als ze me niet willen vanwege zwangerschap, pech gehad!
Wat voor eigen bedrijfje zou je willen beginnen? Lijkt me ook leuk, maar wel heel moeilijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:35 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Het solliciteren vind ik op het moment ook niks, met een dikke buik op gesprek lijkt me ook moeilijk. Was er maar meer werk. Ik ga er vanuit dat ik niet zo makkelijk meer werk zal vinden voor mijn zwangerschapsverlof. Erna ga ik me storten op óf een eigen bedrijfje óf gastouderschap. Als ik nu niet meer aan het werk kom voor mijn zwangerschapsverlof, ga ik vanaf september vrijwilligerswerk doen bij de wereldwinkel. Lijkt me een aardige afwisseling tot mijn zwangerschapsverlof.
Succes trouwens.
Ik ben eigenlijk altijd assistent-accountant geweest, dus ik zou parttime boekhoudingen kunnen doen. Het is niet de makkelijkste markt, maar op een gegeven moment moet ik toch een keuze maken, blijf ik lang door solliciteren of blijf ik thuis en start langzaam zelf iets op. Mij lijkt het fijner op op een soort free-lance basis te gaan werken, dan in dienst.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wat voor eigen bedrijfje zou je willen beginnen? Lijkt me ook leuk, maar wel heel moeilijk.
Ik vind het keigoed, hoe je ermee omgaat, al klinkt het zo stom om te zeggen. Het blijft natuurlijk verschrikkelijk... Ik denk in ieder geval veel aan je, en ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt en er weer voor kunt gaan! *knuf*quote:Op maandag 18 juli 2005 11:13 schreef E.T. het volgende:
Ik hoop dat het allemaal niet nodig is natuurlijk en dat hij gewoon een zorgeloos kamp heeft. En jij mag je natuurlijk de hele week zielig voelen! (en volgende week moet hij natuurlijk alles dubbel goedmaken)
En ik? gaat wel aardig. Verlies wel veel 'zooi' maar de krampen zijn gelukkig niet meer zo heftig. En Saskia zet me de hele dag weer met m'n beide benen op de grond. Het liefst zou ik de hele dag een beetje dom op de bank hangen, maar zo'n rondhobbelende dreumes maakt dat natuurlijk onmogelijkOndanks dat ik er heel nuchter tegenaan kijk merk ik wel dat het een plekje moet krijgen, maar dat gaat vast wel goed komen
Normaal zit ik met m'n onderdruk onder de 80, dus redelijk wat hoger. Daarbij komt dat ik sinds een paar dagen veel vocht vasthou, dus vandaar dat ik moest plassen voor eiwit. Ik weet niet of eiwit ergens anders op kan duiden, heeft de vk niet gezegd. Maar morgen toch eens vragenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Igraine het volgende:
Gatver Fuente, dat je man nou net weg is nu je dit hoort...Ik heb er geen ervaring mee, vocht vasthouden doe ik zelf ook erg veel, maar dat schijnt wel normaal te zijn tegen het einde van je zwangerschap en met deze warmte.
Is je bloeddruk veel hoger dan normaal of niet? Maak je je druk omdat je man er niet is?
Die eiwitten in je urine, kan dat ook nog ergens anders op duiden?
Gelukkig kijken ze er morgen weer naar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |