Pfff klinkt wel een beetje als mijn/Brams situatie. Ben blij dat mijn arts toch niet op mijn smeekbedes om de vacuumpomp heeft geluisterd en toch een ks heeft gedaan. Wat zielig zeg voor dat kleintje en wat een trauma voor moeder denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, blijkbaar niet, want anders hadden ze haar vast niet tot 2 weken overtijd laten lopen... Aan de andere kant, als het kindje nog niet helemaal ingedaald was kunnen ze mss ook niet veel eerder iets doen...
Is het gek dat ik 't zwanger zijn een beetje zat ben nu?? Ik ben nu 37 1/2 week en van mij mag 't wel komen nu...quote:E.T., hoe gaat het nu met je? Hebben de krampen nog aangehouden?
Eh nee dus, ik wilde Livelink niet quoten eigenlijk maar even haar vraag knippen en plakken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:49 schreef Lois het volgende:
Igraine wat een rare reactie op die vraag van livelink. Quote je wel goed?
Ik vind het gewoon een beetje vreemd dat je, op een vraag aan iemand die momenteel een miskraam heeft, klaagt dat je het zwanger zijn zo zat bent.
Begrijp me niet verkeerd, klagen mag hier, altijd maar als reactie op een vraag aan ET komt op mij nogal vreemd over.
die druktemaker mag ook wel eens komen vervenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
E.T en swetsalles is al gezegd..
igraine.. best begrijpelijk dat je het ff zat bent vooral met dit weer
hier gaat het wel oke ons kindje houdt alleen erg van kung fueen lekkere druktemaker dus
hoe gaat het eigenlijk met renegate![]()
Renegate heeft volgens mij helemaal nog niet in dit topic gepost. Ze post eigenlijk alleen in het grote buikentopic.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
hier gaat het wel oke ons kindje houdt alleen erg van kung fueen lekkere druktemaker dus
hoe gaat het eigenlijk met renegate![]()
Goed hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef coolbabe het volgende:
E.T. hoe is het nu met je?
Sja, ik ben en blijf een nuchtere Westfriesquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:29 schreef Belana het volgende:
Ben blij dat je er zo nuchter tegenaan kan kijken ET. Ik denk dat ik dat ook zou kunnen, hoewel het k*t blijft natuurlijk. sterkte evengoed en hopenlijk is dit gedeelte ook snel voorbij.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:38 schreef E.T. het volgende:
Maar feit is dat Swets z'n zaad superslecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |