Oh, ja?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:01 schreef Monidique het volgende:
Het ging eigenlijk best goed toen een aantal personen weggingen.
Hey, dit is het feedback-topic, toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:12 schreef Monidique het volgende:
Wat is een paardenpijper? Maar goed, hoe kut het forum ook is, je hebt kennelijk toch nog de neiging om dat hier even te melden...
Fair enough...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:26 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hey, dit is het feedback-topic, toch?
Zolang je het maar niet op jezelf betrekt heh?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het ook wel gedeeltelijk met je eens.
O, stil toch...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:35 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet op jezelf betrekt heh?
Lithion heeft een goed punt... waarvan het slim zou zijn als een aantal mensen zich dat aantrekken, en niet beweren dat het enkel op de 'tegenpartij' slaat...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:07 schreef Lithion het volgende:
[..]
Oh, ja?
Nou, ik lees de laatste 3 weken weer een beetje mee en tot een week geleden ongeveer kwam ik hier nauwelijks nog interessante topics tegen, laat staan interessante posts. Domme one-liners, mislukt sarcasme, links-rechts gelul en wat dies meer zij. Écht uitgebreide inhoudelijke posts zie ik nauwelijks meer terug.
En de laatste week is dat niveau nog eens gedaald met het posten van wat sneue paardenpijpers met hun persoonlijke vetes en zo mogelijk nóg dommere one-liners en links-rechts zeikposts.
In een topic posten in POL vind ik al helemaal niet de moeite meer waard... en lezen gaat de komende tijd ook weer minder worden. De Collins Cobuild English Dictionary is nog interessanter leesvoer.
En, lukt het?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:16 schreef typtypo het volgende:
Tjonge tjonge het lijkt wel een ubermensch, annex fascist die users probeert te intimideren.
Het duurt altijd even he. Meestal een uur of 4.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgen, he!quote:
Moet ik toch eens wat meer aan mijn techniek gaan werken, 4 uur is veel te lang natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:23 schreef Lemmeb het volgende:
Het duurt altijd even he. Meestal een uur of 4.
Naar mijn mening is het misgegaan toen de POL-SC werd ingevoerd, dat is een misbaksel en sommigen houden de SC en de andere topics niet uit elkaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Lithion heeft een goed punt... waarvan het slim zou zijn als een aantal mensen zich dat aantrekken, en niet beweren dat het enkel op de 'tegenpartij' slaat...
POL zou geen plek moeten zijn voor ideologische drag-queens, die regelmatig van vermomming wisselen om enkel onder de dekmantel van een virtuele identiteit hun persoonlijke vetes uit te vechten...
POL zou moeten draaien om gemeende ideologische overtuigingen en denkbeelden, die, onderbouwd door argumenten bediscussieert kunnen worden, waarbij het niet tot doel hoeft te zijn dat iedereen dezelfde mening is toegedaan, of zelfs niet in een slowchat elkaar moet kunnen uitstaan ....
Soms zou je denken dat de vraag of mensen elkaar in slowchat danwel IRC bevallen, belangrijker zou zijn in POL, dan de argumentaties die ze brengen ....
Het gaat helemaal niet om 'tegen een stootje kunnen'. Ik lig echt niet wakker van wat er hier op POL gebeurd. Maar ik vind het wel jammer, ik kwam hier uiteindelijk toch voor m'n plezier.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het misgegaan toen de POL-SC werd ingevoerd, dat is een misbaksel en sommigen houden de SC en de andere topics niet uit elkaar.
Ik wil nog steeds graag over politiek discussieren. Ik wil ook gewoon sommige van Wilders uitspraken rechts-extremistisch kunnen noemen en uitspraken van Cherrymoon waarin hij zwarten als minderwaardig betitelt als racistisch kunnen betitelen, zonder dat daar een hele huilkermis op volgt.
Ik vind dat nogal wat users zich in de slachtofferrol zetten, Lemmeb voorop. HIj is een interessante user maar je moet wel tegen een stootje kunnen en niet zo snel gaan piepen als op harde uitspraken harde reacties volgen.
Illustratie?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:42 schreef Lemmeb het volgende:
Zoals ik al zei: de voortdurende niet onderbouwde vergelijkingen met Hitler, de Nazi's en andere rechts-extremistische uitwassen, beginnen na al die jaren gewoon strontvervelend te worden. En in plaats van dat het minder wordt, wordt het alleen maar erger, vooral sinds de recente ban van een aantal users.
Waarom is het dan wel ok voor jou om users constant te beschuldigen van onverdraagzaamheid terwijl ik in 10 minuten tijd meer dan een dozijn posts van jou kan vinden die niet anders doen als onverdraagzaamheid, generalisatie en (laat ik het netjes zeggen) nogal grove vergelijkingen tussen mensen en dieren kan aantreffen?quote:Nogmaals: ik zou jou nog weleens willen horen als je elke dag met monsters als Stalin of Pol Pot vergeleken wordt. 'Dat is geen relevante vergelijking' zul je zeggen, maar als maar genoeg users die vergelijking gaan maken, gaat men vanzelf geloven dat het wèl relevant is. Zoals jij nu hetzelfde gelooft over de vergelijking van Verdonk met iemand als Eichmann, een vergelijking die natuurlijk volstrekt belachelijk en compleet 'over the top' is.
Hou je erbuiten huilie, ik had het niet tegen jou, maar tegen SCH. Die neem ik namelijk nog wel serieus.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
--snap--
Email hem dan, anders heb je het maar te slikken dat er op gereageerd wordt.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:48 schreef Lemmeb het volgende:
Hou je erbuiten huilie, ik had het niet tegen jou, maar tegen SCH. Die neem ik namelijk nog wel serieus.
Die vergelijkingen zijn soms stompzinnig en soms wel terecht. Het ergert me ook wel weer dat ze soms heel gemakkelijk worden weggezet als onzinnig en dan gebruikt worden om de discussie uit de weg te gaan. Verdonk moet je vooral vergelijken met Verdonk - harder kan het volgens mij nietquote:Op zondag 24 juli 2005 14:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om 'tegen een stootje kunnen'. Ik lig echt niet wakker van wat er hier op POL gebeurd. Maar ik vind het wel jammer, ik kwam hier uiteindelijk toch voor m'n plezier.
Zoals ik al zei: de voortdurende niet onderbouwde vergelijkingen met Hitler, de Nazi's en andere rechts-extremistische uitwassen, beginnen na al die jaren gewoon strontvervelend te worden. En in plaats van dat het minder wordt, wordt het alleen maar erger, vooral sinds de recente ban van een aantal users.
Nogmaals: ik zou jou nog weleens willen horen als je elke dag met monsters als Stalin of Pol Pot vergeleken wordt. 'Dat is geen relevante vergelijking' zul je zeggen, maar als maar genoeg users die vergelijking gaan maken, gaat men vanzelf geloven dat het wèl relevant is. Zoals jij nu hetzelfde gelooft over de vergelijking van Verdonk met iemand als Eichmann, een vergelijking die natuurlijk volstrekt belachelijk en compleet 'over the top' is.
Overigens, die POL-SC is inderdaad een gedrocht, waar ik dan ook maar uiterst zelden kom en kwam.
Dat klopt, en dat weet ik ook wel. Maar bij jou blijft het iha bij ordinaire scheldpartijen zonder politieke lading en bij flauwe toespelingen op je geaardheid. Dat soort zaken krijg ik ook geregeld naar mijn hoofd, da's nu eenmaal 'normaal' op een forum, maar omdat het in POL niet relevant is reageer ik er in principe ook gewoon niet op.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Die vergelijkingen zijn soms stompzinnig en soms wel terecht. Het ergert me ook wel weer dat ze soms heel gemakkelijk worden weggezet als onzinnig en dan gebruikt worden om de discussie uit de weg te gaan. Verdonk moet je vooral vergelijken met Verdonk - harder kan het volgens mij niet![]()
Ik weet niet of die vergelijkingen erger zijn geworden. Het niveau van POL is er niet beter op geworden, ook niet sinds de Aaah-tjes weg zijn, dat is wel een tegenvaller. Maar daar kunnen we zelf wat aan doen toch? Er zouden wat meer mensen terug moeten komen die juist wegbleven vanwege de Aaaht-jes.
En Lemmeb, misschien valt het jou niet zo op: maar als je een bloemlezing zou maken van de verwijten, scheldpartijen, bedreigingen, vergelijkingen, bejegeningen etc. die ene SCH hier in de loop der jaren over zich heen heeft gekregen, dan wordt dat een onthutsend dik en viezig geschriftje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |