Met powerdvd kan dat iig. Met andere populaire dvdprogramma's moet dat ook wel lukken. En daarnaast kan je nog altijd wmp gebruiken door het bestand video_ts.ifo daarin te openen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.
Weet IEMAND misschien een of andere mediaplayer die dvd's vanuit een harddisk folder kan afspelen? Ik heb hier Nero Showtime die het zou moeten kunnen (en het ook wel eens gedaan heeft), maar die loopt 99 van de 100 keer vast.
PowerDVD gebruik ik daar altijd voor. Werkt primaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.
Weet IEMAND misschien een of andere mediaplayer die dvd's vanuit een harddisk folder kan afspelen? Ik heb hier Nero Showtime die het zou moeten kunnen (en het ook wel eens gedaan heeft), maar die loopt 99 van de 100 keer vast.
lekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 03:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen idee Jane maar je krijgt van mij een Duvel.
Lekker he
Wat een toeval, ik stuur die van mij net op!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef thaleia het volgende:
Ik heb drie van de vier sebbo-sets af. Halleluja. Die laatste komt vanavond wel, of morgen, maar nu effe niet.
in het centrum van londen wel inderdaad. Maar pubs als Wetherspoons (die retegoedkoop zijn) hebben het ook. Scheelt een slok op een duvelquote:Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef thaleia het volgende:
Belgisch bier is daar wel loeiduur
Of in elk geval in centrum Londen. De fout van "hee, wat leuk, ze hebben hier Duvel" maak ik niet nog eens
Ik heb drie van de vier sebbo-sets af. Halleluja. Die laatste komt vanavond wel, of morgen, maar nu effe niet.
Vrijdag of zaterdag, weet het niet helemaal zeker.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, was dat de krant van zaterdag? ff uit de kattenbak vissen.
jaja ik stond er ook van te kijkenquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef Mark het volgende:
Hmm, ergens online? Ben wel benieuwd, nadat ik door TGW van snobisme ben beticht omdat ik niet gekeken had en me dat koud liet.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ja hoi.
.
Ik smelt.
Ik ben verkouden, en met dit weer voelt dat alsof er permanent een warme handdoek om je hoofd zit. En ik hoor niks meer met rechts, omdat alle buizen dichtzitten. Grrr.
Ben je nu al bijna klaar?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef julekes het volgende:
Hmm, ik word helemaal lauw van mijn afstuderen.Ik ga ff lekker sporten.
Donderdag afspraak, dus vanavond maar weer eens van alles op de mail gooien, en dn ahoor ik wel of ik eindelijk met mijn variantenstudie kan beginnen.....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:39 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ben je nu al bijna klaar?
Is er btw iemand die al eens wat bij Http://www.fonos.nl besteld heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |