abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 03:38:51 #51
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_28698394
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef Jane het volgende:

[..]

Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.
Weet IEMAND misschien een of andere mediaplayer die dvd's vanuit een harddisk folder kan afspelen? Ik heb hier Nero Showtime die het zou moeten kunnen (en het ook wel eens gedaan heeft), maar die loopt 99 van de 100 keer vast.
Met powerdvd kan dat iig. Met andere populaire dvdprogramma's moet dat ook wel lukken. En daarnaast kan je nog altijd wmp gebruiken door het bestand video_ts.ifo daarin te openen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_28699719
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:51 schreef Jane het volgende:

[..]

Mag ik dan ook een biertje, TGW? Ik zit gék te worden hier.
Weet IEMAND misschien een of andere mediaplayer die dvd's vanuit een harddisk folder kan afspelen? Ik heb hier Nero Showtime die het zou moeten kunnen (en het ook wel eens gedaan heeft), maar die loopt 99 van de 100 keer vast.
PowerDVD gebruik ik daar altijd voor. Werkt prima .
  maandag 11 juli 2005 @ 09:47:52 #53
33 Anton
A flower?
pi_28699858
Precies, PowerDVD. Het antwoord op al uw dvd afspeel problemen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_28700709
quote:
Op maandag 11 juli 2005 03:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen idee Jane maar je krijgt van mij een Duvel.

Lekker he
lekker
Ik ben al mijn Engelse vrienden aan het bekeren om toch maar zoveel mogelijk belgisch bier te drinken. Lukt aardig tot dusver.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 11 juli 2005 @ 10:36:17 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28700774
Laten ze het bier dan wel warm worden en doodslaan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28700986
Belgisch bier is daar wel loeiduur
Of in elk geval in centrum Londen. De fout van "hee, wat leuk, ze hebben hier Duvel" maak ik niet nog eens

Ik heb drie van de vier sebbo-sets af. Halleluja. Die laatste komt vanavond wel, of morgen, maar nu effe niet.
pi_28701054
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef thaleia het volgende:

Ik heb drie van de vier sebbo-sets af. Halleluja. Die laatste komt vanavond wel, of morgen, maar nu effe niet.
Wat een toeval, ik stuur die van mij net op!
  maandag 11 juli 2005 @ 10:56:51 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28701245
Oei, helemaal vergeten

Vanavond!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_28701459
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:46 schreef thaleia het volgende:
Belgisch bier is daar wel loeiduur
Of in elk geval in centrum Londen. De fout van "hee, wat leuk, ze hebben hier Duvel" maak ik niet nog eens

in het centrum van londen wel inderdaad. Maar pubs als Wetherspoons (die retegoedkoop zijn) hebben het ook. Scheelt een slok op een duvel
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2005 @ 13:23:51 #60
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_28704891
Duvel! Kennen ze dat daar ?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_28706240
In de NRC stond een behoorlijk ontnuchterend stuk over Bob/Live Aid, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen/TVP.
Aldus.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:22:23 #62
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28706353
Hmm, was dat de krant van zaterdag? ff uit de kattenbak vissen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_28706374
Ik word gek hier!!! Ze zijn de binnentuin opnieuw aan het inrichten ofzo en dat doen ze al vanaf half 9 vanochtend en dat gaat dus gepaard met heeeeeeeeeeeeel veel herrie!
Heel irritant!
Ik ga denk maar kijken of het zonnetje mn balkon al weet te vinden ofzo.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:23:35 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28706393
Hmm, ergens online? Ben wel benieuwd, nadat ik door TGW van snobisme ben beticht omdat ik niet gekeken had en me dat koud liet.
Dommage arachide-fromage
pi_28706425
Hmm, ik word helemaal lauw van mijn afstuderen. Ik ga ff lekker sporten.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_28706429
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:22 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, was dat de krant van zaterdag? ff uit de kattenbak vissen.
Vrijdag of zaterdag, weet het niet helemaal zeker.
Aldus.
  maandag 11 juli 2005 @ 14:51:32 #67
97348 Matness
Matt about you
pi_28707123
In de Telegraaf? Daar kan ik online op. stond ook nog ergens een stuk over Ringo.
pi_28707234
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:23 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Duvel! Kennen ze dat daar ?
jaja ik stond er ook van te kijken
  Redactie Frontpage maandag 11 juli 2005 @ 15:17:30 #69
95179 TheGrandWazoo
pi_28707866
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:23 schreef Mark het volgende:
Hmm, ergens online? Ben wel benieuwd, nadat ik door TGW van snobisme ben beticht omdat ik niet gekeken had en me dat koud liet.

Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  maandag 11 juli 2005 @ 15:18:55 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28707903
Die zin kun je trouwens op 2 manieren lezen
Dommage arachide-fromage
pi_28708655
. Ja hoi. .

Ik smelt.
Ik ben verkouden, en met dit weer voelt dat alsof er permanent een warme handdoek om je hoofd zit. En ik hoor niks meer met rechts, omdat alle buizen dichtzitten. Grrr.
It's my party and I'll cry if I want to.
  Moderator maandag 11 juli 2005 @ 15:53:31 #72
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28708851
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Ja hoi. .

Ik smelt.
Ik ben verkouden, en met dit weer voelt dat alsof er permanent een warme handdoek om je hoofd zit. En ik hoor niks meer met rechts, omdat alle buizen dichtzitten. Grrr.
tijd om mono platen te luisteren
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_28710922
kuch! Aan inlogcodes voor krantensites en zo kan je vaak via www.bugmenot.com komen. kuch!
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:39:17 #74
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28711841
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:24 schreef julekes het volgende:
Hmm, ik word helemaal lauw van mijn afstuderen. Ik ga ff lekker sporten.
Ben je nu al bijna klaar?

Is er btw iemand die al eens wat bij Http://www.fonos.nl besteld heeft?

[ Bericht 10% gewijzigd door Seborik op 11-07-2005 17:46:25 ]
pi_28712075
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:39 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ben je nu al bijna klaar?

Is er btw iemand die al eens wat bij Http://www.fonos.nl besteld heeft?
Donderdag afspraak, dus vanavond maar weer eens van alles op de mail gooien, en dn ahoor ik wel of ik eindelijk met mijn variantenstudie kan beginnen.....
  maandag 11 juli 2005 @ 19:12:47 #76
9613 Seborik
I, Voyager
pi_28714256
Bleh, klinkt een beetje zoals bij mij... ondertussen kan m'n prof de programmeur die de electronica in orde moet brengen ook wel schieten..
  maandag 11 juli 2005 @ 20:23:43 #77
6536 dwerg
chagrijn
pi_28716337
Grmbl, vandaag mijn onderarmen verbrand. Carboleum is een bitch.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 11 juli 2005 @ 21:01:19 #78
97348 Matness
Matt about you
pi_28717680
Muzikant Ringo Starr (65) weet niet van ophouden

Gered door de liefde

Verwijzingen op nieuwe cd naar overleden vriend George Harrison

door JEAN-PAUL HECK

LOS ANGELES – Muzikant Ringo Starr bereikte afgelopen donderdag de pensioengerechtigde leeftijd van 65 jaar, maar de levensgenieter wil na een leven vol drank en drugs laten zien dat er nog genoeg ’muziek’ in het oude lijf zit. Op zijn nieuwe cd ’Choose Love’ laat hij de wereld weten dat het leven zonder liefde geen enkele zin heeft. „De liefde heeft mijn leven gered”, zegt hij onomwonden.
Velen menen dat Starr met zijn gevoel voor humor, relativeringsvermogen en diens minimalistische manier van drummen de Beatles bij elkaar wist te houden. Anderen vinden echter dat de kleine man met die grote neus vooral een lawaaischopper was die amper kon trommelen en al helemaal geen stem had.

Afgebeuld
Dat Ringo Starr de laatste jaren zo actief is, mag gerust een klein wonder worden genoemd. Na zijn actieve periode bij de Beatles verviel de drummer in een lethargische levenswijze, waarbij vrouwen, peppillen en drank dagelijks op het menu stonden. Eind jaren tachtig overzag hij samen met zijn echtgenote Barbara Bach de puinhopen van zijn verkwistende leven en kwam tot inkeer. „Ik werd in een kliniek opgenomen en afgebeuld. Ik kan je zeggen dat de wereld zonder drank en pillen misschien iets saaier, maar wel veel mooier is.”
Voormalig James Bondgirl Barbara en Ringo, die elkaar in 1980 leerden kennen op de set van de film ’Caveman’, kunnen volgend jaar april de catering laten aanrukken in een van hun vijf optrekjes. Dan zijn ze 25 jaar samen en heeft het showbizzstel een mijlpaal bereikt die niemand voor mogelijk hield. „Velen dachten dat ons huwelijk nooit stand kon houden, maar ze zaten er helemaal naast. Ik houd van Barbara en zij van mij. Ondanks al mijn onhebbelijkheden.”
En zo komen we uit bij ’Choose Love’, een plaat die hij heeft gemaakt met zijn vaste producer en songschrijver Mark Hudson. „Op mijn vorige cd ’Ringorama’ stonden de drums centraal, maar ik wilde weer terug naar het bandjesgevoel. De mannen die nu meespelen, zitten al jaren in mijn band en er is echt een liefdesrelatie ontstaan. Ik houd van ze, maar wij durven elkaar ook voor rotte vis uit te maken. Ja, net zoals vroeger bij de Beatles. Zij hebben mij de kans gegeven om ook te componeren zoals ik dat in de jaren zestig deed. De Beatlessong ’Octopus’ Garden’ en mijn eigen liedje ’It Don’t Come Easy’ kwamen tot stand in de repetitieruimte. Ik stapte binnen met een demo en van daaruit hebben we de hele song opgebouwd.”
Op ’Choose Love’ staan de nodige verwijzingen naar George Harrison. Zo zingt Starr zelfs de regel ’Oh My Lord, I Need Your Love So Bad’ (’God ik heb je liefde zo hard nodig’).
„Woorden zoals God en Krishna weigerde ik mijn hele leven te zingen, al probeerde George mij er altijd van te overtuigen om dat wel te doen. Dit is de eerste keer dat ik het doe en het heeft 65 jaar geduurd om daaraan toe te geven. Het is een ode aan George, maar ik gebruik het woord God niet op een religieuze manier. Het is echt een spirituele boodschap.”
Nu zowel George als John er niet meer zijn, moet Ringo samen met Paul McCartney de erfenis van de Beatles vertegenwoordigen. Een paar jaar geleden liet Ringo zich nog meesmuilend uit over het feit dat zijn vroegere collega een Engelse eretitel kreeg en zich Sir Paul mag noemen. Nog steeds begrijpt hij niet dat zijn oud-collega de onderscheiechtding in ontvangst nam.
„Paul heeft ’m natuurlijk gekregen omdat hij ooit een Beatle was. Niet omdat hij met Wings of solo zoveel potten heeft gebroken. En de Beatles bestonden toch echt uit vier mensen. Ach, hij is er blij mee, dus wat moet ik er nog meer over zeggen. Ik heb helemaal niets met het koningshuis, dus wat mij betreft kan die titel mij gestolen worden.”

Hiërarchie
Overigens zegt Ringo dat hij en Paul nog steeds prima met elkaar door één deur kunnen. Hij kijkt gewoon wat anders tegen het leven aan. Over de hiërarchie binnen de Beatles is hij ook duidelijk. „John was de man met de grootste stem. Hij is er tenslotte mee begonnen en heeft er later Paul, George en mij bijgehaald. De balans was altijd perfect. George was de man met visie, John het genie en Paul de werkezel. Zonder Paul hadden wij veel minder platen gemaakt.”
„We hebben het daar nog een paar jaar geleden over gehad toen wij samen kwamen om te werken aan de ’Anthology’- serie. Natuurlijk praat je dan over de Beatles, maar op een heel andere manier dan mensen denken. Iedereen heeft nog steeds het idee dat we op het einde als kemphanen tegenover elkaar stonden, maar dat is helemaal niet zo. We waren gewoon getrouwd en vader geworden.”

„Als we langer waren doorgegaan, hadden we net als bij zoveel bands in aparte auto’s naar optredens moeten worden gereden. Zover is het gelukkig nooit gekomen.”
Ringo Starr weet precies wat zijn rol binnen de Beatles was. „Ik was altijd al de meest nuchtere van het stel. Een voorbeeld? Toen wij naar India gingen, hadden George en in mindere mate John een cht doel. Zij wilden mediteren, in aanraking komen met het hindoeïsme en lessen van de sitarspeler Ravi Shankar krijgen. Het enige dat ik eraan heb overgehouden is het mediteren. Voor de rest was het gewoon een leuk reisje. Meer niet.”
Als je met Starr praat, lijkt hij volkomen relaxt en hij zweert dat hij in al die jaren niet echt een ander mens is geworden. „Ik geniet nog steeds van het leven. Humor, kunst en vrienden houden mij op de been. Zo was het al in de tijd van de Beatles en zo is het nog steeds. Ik heb veel lol gehad, vooral in Amsterdam. Ik heb zelfs jarenlang op de Prinsengracht een huis gehad, maar ik kwam er te weinig en ik heb het dus verkocht.”
Contact met Paul McCartney heeft hij nog regelmatig, maar toch was George altijd zijn beste vriend. „Met de Beatles sliepen wij altijd op tweepersoonskamers. Dat was heel raar. Wij stapten ook altijd in één limousine terwijl al die andere grote groepen een limousine per bandlid hadden. Ik heb met alle drie Beatles geslapen en dat kunnen niet veel mensen zeggen!”
Die tijden zullen nooit meer terugkomen. Na de dood van John en George zijn alleen Paul en Ringo over. Dat levert de Engelsman nog vaak moeilijke momenten op. „We zijn allebei een beetje eenzamer geworden. Alleen Paul en ik kunnen nu nog vertellen hoe het was om een Beatle te zijn. George zei ooit: We hebben ons zenuwstelsel opgeofferd. Zo was het ook.”
Tegenwoordig leidt Starr samen met zijn vrouw een rustig leven en ze brengen de meeste tijd in hun huis in Monaco door. Hij mag dan 65 zijn, de drummer voelt zich gezonder dan ooit tevoren.
„Het kost mij weliswaar een vermogen om mijn yogatrainer, voedingsadviseur en persoonlijk trainer te betalen, maar ik heb het er graag voor over. Ik voel me fitter dan 25 jaar geleden en ik ben ook veel mooier geworden. Heb je de nieuwe foto’s gezien? Mooie vent hè, die Ringo Starr.”
  maandag 11 juli 2005 @ 22:54:14 #79
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28721801
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage dinsdag 12 juli 2005 @ 03:11:39 #80
95179 TheGrandWazoo
pi_28726745
Ik zit met volslagen stomheid te luisteren naar het album Hark van Wim T. Schippers.

Ik kan mijn oren niet geloven!! Psychedelica van de bovenste plank!
(Superworm)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2005 @ 09:14:49 #81
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28728414
toen ik gister aan het zappen was, kwam ik langs MTV. De presentator zei toch iets tegenstrijdigs: "We think Kanye is very original. He samples a lot".
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_28728558
Over huilen gesproken, heeft IEMAND hier de nieuwe single van Jessica Simpson gehoord ? Ze heeft These Boots Are Made For Walking gecoverd, en het is echt om te huilen. En dat zeg ik niet omdat zij het is of omdat het een cover is, het is ECHT verschrikkelijk. Britney's cover van I Love Rock 'n Roll is een welluidend stukje poëzie vergeleken bij dit. En voor diegene met een sterke maag, kijk de clip ook eens. NOG erger. Jessica Simpson die in een rose bikini een auto wast met haar tieten, need I say more ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2005 @ 09:31:34 #83
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_28728627
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Over huilen gesproken
sprak iemand over huilen dan?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_28728709
quote:
Over huilen gesproken, heeft IEMAND hier de nieuwe single van Jessica Simpson gehoord ? Ze heeft These Boots Are Made For Walking gecoverd, en het is echt om te huilen. En dat zeg ik niet omdat zij het is of omdat het een cover is, het is ECHT verschrikkelijk. Britney's cover van I Love Rock 'n Roll is een welluidend stukje poëzie vergeleken bij dit. En voor diegene met een sterke maag, kijk de clip ook eens. NOG erger. Jessica Simpson die in een rose bikini een auto wast met haar tieten, need I say more ?
precies de reden waarom ik geen mtv kijk en bijna nooit naar de radio luister.
pi_28728831
Het is zo slecht dat je er wel om wil lachen, maar dat het gewoon TE erg is dat ze zichzelf serieus neemt zo.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:50:53 #86
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729002
Hoi. Nee ik heb het nog niet gehoord, maar gezien de omschrijving mag ik mezelf redelijk gelukkig prijzen. Ik vond eigenlijk wel dat de maat meer dan vol was toen bleek dat ze de rol van Daisy Duke ging spelen in een of andere nieuwe Dukes of Hazzard film ging spelen (over dingen uit het verleden opvissen om het vervolgens gruwelijk te verkrachten gesproken).

Verder wilde ik even melden dat ik m'n P al binnen heb en straks fijn iedereen op school uit ga lachen die deze week nog allemaal hertentamens moeten maken .
pi_28729036
Ze is toch juist buitengewoon geschikt om de rol van Daisy te spelen!?!

Van Harte met je P iig!
Aldus.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:55:02 #88
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729087
Ja Hallo, als je een rol moet spelen, betekent dat dat je acteert, een talent dat Jessica Simpson wederom niet bezit.
pi_28729148
Heb je haar dat al eens zien doen?

Bovendien zal haar acteerwerk waarschijnlijk vooral bestaan uit schudden met billen en borsten en gezapig glimlachen, dat kan ze waarschijnlijk als de beste!
Aldus.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:59:26 #90
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729172
Ik word anders niet echt koud of warm van dat paard.
pi_28729382
Ben jij overigens, of iemand anders, wel eens naar een Sigur Rós concert geweest? Is dat de moeite waard? Ze spelen woensdag in de Paradiso ...
Aldus.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:12:57 #92
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729443
Nee, ik heb ze iedere keer gemist, maar het is goed dat je me eraan herinnert, want ik wilde ze eigenlijk nog wel een keer zien.
pi_28729520
Het is wel wat duur, althans dat vind ik. 20 euro, maar het schijnt bijzonder te zijn ...
Aldus.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:19:40 #94
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28729623
Ja, de vorige keren was het ook zo duur. Wrs. is het vervoer vanuit Ijsland niet echt goedkoop dat het op alle kaartjes wordt doorberekend
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:07:47 #95
97348 Matness
Matt about you
pi_28730893
quote:
Over huilen gesproken, heeft IEMAND hier de nieuwe single van Jessica Simpson gehoord ? Ze heeft These Boots Are Made For Walking gecoverd,
Ik vind Nancy Sinatra vs de Audiobullys met Bang Bang ook niet erg goed anders. Geef mij de Cher-versie maar.
pi_28731086
Vork ! Gefeliciteerd ! Lekker vakantie houden jij !

En ja, die Audiobullies versie is ook idd niet te pruimen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:22:33 #97
97348 Matness
Matt about you
pi_28731306
Vork, gefeli!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:23:20 #98
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28731331
Hmm, ik heb geen vakantie (nouja op deze week na dan misschien). Ik werk.
  Moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 11:44:43 #99
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_28731936
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is zo slecht dat je er wel om wil lachen, maar dat het gewoon TE erg is dat ze zichzelf serieus neemt zo.
het erge is dat willy nelson zich daar voor leent
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:39:20 #100
6536 dwerg
chagrijn
pi_28733469
Vork.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')