Als je dit leest misschien iets beter?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef k_man het volgende:Sorry, maar deze zin snap ik naar drie keer lezen nog niet.
Ik had er 6 goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef DutchTrain het volgende:
en ik had nog wel 7 van de 8 vragen goed in de stukken beter schrijven test![]()
Ja inderdaad, 3 jaar terug:quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Jaguarized het volgende:
Was daar al niet een topic van? Ik kan me ergens herinneren dat ik zo'n topic eens voorbij heb zien gaan.
Kunnen we die dan niet een megabump geven ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja inderdaad, 3 jaar terug:
Werken op cruise schip
verder leverde de search dit op
cruise
Cruise in Griekenland e.o.
EasyCruise
Gratis Test-cruise ?
Cruisen...
Wel eens aan een cruise gedacht?
Cruises van elmar.nl
Op wie doel je dan ongeveer k_man?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:23 schreef k_man het volgende:
UIO, valt het je niet op dat de 'oude garde' nog wel op Fok komt, maar nauwelijks meer in TRV post?
Als ze hier niet willen posten moeten ze dat vooral ook niet doen. Zoals ik hier heb gezegd kunnen we er wel wat aan doen om het hier nog een beetje leuk te houden. Tot nog toe met wisselend succes.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:23 schreef k_man het volgende:
UIO, valt het je niet op dat de 'oude garde' nog wel op Fok komt, maar nauwelijks meer in TRV post?
YPPY, Liejannuh, Lucille, zwijntje, bluesparkle, Golfen, Dinosaur_Sr, oYo, case_, Gumtree, ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op wie doel je dan ongeveer k_man?
Aan die eerste drie dacht ik ook inderdaad, de rest posten het laatste jaar toch al niet zo veel. 't zal de leeftijd, andere interesses, geen tijd zijn, of wellicht gewoon geen reisplannen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:52 schreef k_man het volgende:
YPPY, Liejannuh, Lucille, zwijntje, bluesparkle, Golfen, Dinosaur_Sr, oYo, case_, Gumtree, ...
Die 'hem' slaat natuurlijk op k_man he, en niet op Lucille? Lucille is toch Lucille Werner? Da's toch een vrouw? Van Get the Picture enzo? Staat in haar profiel hoor... Of word ik hier weer eens hardhandig geconfronteerd met de leugenachtige geest van mijn medemens? Weg illusiesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:28 schreef Hik het volgende:
Ik kan me vergissen maar misschien is de reden dat k_man vooral jou aanspreekt is dat we Lucille gewoon minder zien hier. Is geen kritiek op hem en ik weet dat er achter de schermen vast ook veel gebeurt, maar zoals je zelf al aangeeft: dat zien wij niet...
Just my 2 cts.![]()
Oh my God! Ik hou maar op met Fok!ken geloof ik, zoveel desillusie kan ik niet aan op 1 dagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:23 schreef Lucille het volgende:
Oi, moet ik nu ook gaan verklappen dat Hik gewoon een kerel is?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh my God! Ik hou maar op met Fok!ken geloof ik, zoveel desillusie kan ik niet aan op 1 dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |