Dat zou wel cool zijn jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:01 schreef Yakko het volgende:
De vader van een van mijn beste vrienden is fotograaf op een cruiseschip... hij was vorige week even hier op bezoek, maar is eigenlijk het hele jaar aan het reizen. Afgelopen maand een Europacruise gemaakt waarbij ook Rusland aangedaan werd en nu op weg naar de Cariben... qua priveleven zit je niet echt goed, je hebt echt geen tijd voor een vrouw en kinderen (tenzij die ook op het schip werken), maar je ziet wel heel de wereld en komt in contact met ontzettend veel mensen.
Over de werkzaamheden weet ik niet echt veel, kan het wel voor je vragen als je wilt.
Ik gok een dollartje of 22.000/25000 per jaar. Hangt er van vanaf aangezien je met een team werkt en vaak op commisie/% dagomzet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat schuift het eigenlijk? Als het niet buitensporig veel op gaat leveren zou ik het niet doen.
Laten we zeggen 25.000 dollartjes per jaar, daar komen ook nog fooien bij natuurlijk en de fooien op een cruise schijnen best redelijk tot goed te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok een dollartje of 22.000/25000 per jaar. Hangt er van vanaf aangezien je met een team werkt en vaak op commisie/% dagomzet.
Eten en drinken krijg je ook zelf. Dus je uitgaven zijn in minimaal. Dus dan lijkt het weer weinig maar valt best mee. Het is niet de best betaalde baan. Maar als je alleen gaat werken voor je geld, dan wens ik je veel succes![]()
Ik neem aan dat jij ondertussen miljonair bent? Want dat is nog eens buitensporig veel geld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |