Krek wa'k zeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef DeltaHF het volgende:
Niks van aantrekken van die bangmakerij en gewoon lekker op vakantie gaan.
Ben je nog met de metro(openbaar vervoet) gegaan de laatste tijd??quote:Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Carineke het volgende:
Hallo,
Enkele dagen voor die aanslag in Kusadasi hebben wij een reis geboekt naar Alanya ...
Nu weet ik niet meer of ik nog wel wil gaanIk heb zo'n tegenstrijdige gevoelens, enerzijds zie ik er naar uit want ik ben nog nooit in Turkije geweest, en anderzijds is daar die angst ...
Wat vinden jullie van gans die zaak, zouden jullie nu aandurven naar daar te reizen?
Carine
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ben je nog met de metro(openbaar vervoet) gegaan de laatste tijd??
Zo ja? --> gewoon gaan!
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga morgen naar Alanya.
De kans dat zo'n aanslag je overkomt is echt zóóó ontzettend klein. Dat 'risico' wil ik wel nemen..
Komt bij dat Alanya een Russisch/Nederlands vakantieoord is en de bomaanslagen vooral op Amerikanen en Engelsen gericht zijn..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef TheSorrow het volgende:
Mn zus + zwager gaan naar Kusadasi in eind augustus... Maar ze gaan ook nog gewoon, ik bedoel er lopen 6+miljard mensen op deze aarde, zelfmoordactivisten lopen overal wel rond
Er staat op je ID dat je daarmee Turkije binnenkomt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Carineke het volgende:
Wij vertrekken binnen 2 weekjes, Die mensen die in dat busje zaten dachten wellicht ook dat het hen niet kon overkomen :-). Ik kan me niet herinneren dat daar een Amerikaan bijzat, maar wel een brits meisje die is overleden. Hoe kunnen die terroristen in godsnaam weten dat daar een brit opzat. Toch helemaal niet, volgens mij wouden ze het toerisme in Turkije treffen, net al begin deze maand in Cesmé.
Oja nog een vraag, ik ben een Belg, Heb ik een paspoort nodig of lukt het met mijn identiteitskaart ook ? Ik heb vorige week een paspoort aangevraagd en ik zou bericht krijgen als die klaar was. Ik heb gehoord dat ik geen paspoort nodig heb , maar ik ben uiteraard graag zeker.
Veel plezier in Alanya, Naar welk hotel ? Wij naar Titan garden.
Groetjes
Carine
[..]
jeetje ...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Carineke het volgende:
Hallo,
Enkele dagen voor die aanslag in Kusadasi hebben wij een reis geboekt naar Alanya ...
Nu weet ik niet meer of ik nog wel wil gaanIk heb zo'n tegenstrijdige gevoelens, enerzijds zie ik er naar uit want ik ben nog nooit in Turkije geweest, en anderzijds is daar die angst ...
Wat vinden jullie van gans die zaak, zouden jullie nu aandurven naar daar te reizen?
Carine
En sluit aan in de korste rij; die Turkse grensbeambten maakt het geen zak uit of je voordringt als ze maar hun poen krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Er staat op je ID dat je daarmee Turkije binnenkomt.
Eenmaal in Turkije aangekomen krijg je een visum. Zorg dat je 10 euro contant hebt (!).
Het gaat er niet om of de kans groot of klein is. Als er ergens wat toeristen worden opgeblazen in de stad waar jij ook toevallig zit, dan is de kans NOG gruwelijk klein dat jij 1 van die toeristen bent, maar je vakantie wordt er niet relaxter op. Ook als je niet zelf erbij omkomt of gewond raakt zal z'n aanslag hele vervelende gevolgen hebben.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga morgen naar Alanya.
De kans dat zo'n aanslag je overkomt is echt zóóó ontzettend klein. Dat 'risico' wil ik wel nemen..
Komt bij dat Alanya een Russisch/Nederlands vakantieoord is en de bomaanslagen vooral op Amerikanen en Engelsen gericht zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |