abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28928150
Hallo,

Enkele dagen voor die aanslag in Kusadasi hebben wij een reis geboekt naar Alanya ...
Nu weet ik niet meer of ik nog wel wil gaan Ik heb zo'n tegenstrijdige gevoelens, enerzijds zie ik er naar uit want ik ben nog nooit in Turkije geweest, en anderzijds is daar die angst ...

Wat vinden jullie van gans die zaak, zouden jullie nu aandurven naar daar te reizen?
Carine
  maandag 18 juli 2005 @ 23:36:52 #2
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_28928186
Als je niet gaat neem ik je kaartjes wel over (ik heb er nl. géén probleem mee)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:37:41 #3
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28928220
De schuld van de media
Er gaan jaarlijks een hele boel (en ja dat is een huge understatement) meer mensen dood aan kanker, aids, auto-ongelukken etc etc etc dan door een terroristische aanslag.

Niks van aantrekken van die bangmakerij en gewoon lekker op vakantie gaan.

Met dubbel s; aldus
  maandag 18 juli 2005 @ 23:37:59 #4
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_28928229
Een vriend van me is ook gewoon heen gegaan.. tot nu toe hebben z'n ouders nog geen lijkkist of zak van het vliegveld hoeven te halen...
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  maandag 18 juli 2005 @ 23:38:15 #5
37582 Snarf
pi_28928245
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef DeltaHF het volgende:
Niks van aantrekken van die bangmakerij en gewoon lekker op vakantie gaan.
Krek wa'k zeg.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:44:29 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28928498
ik ga ook naar alayna, gewoon gaan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 23:45:33 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28928551
Preventieve melding:
Voor alle duidelijkheid: we zitten hier niet te wachten op een hele discussie over de beweegredenen van een stel idioten, een hele discussie over de Islam, een discussie over de Koerdische situatie, of vul maar in.

De vraag in dit topic is of je op vakantie zou gaan naar een land dat net is getroffen door een terroristische aanslag.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 23:47:55 #8
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28928647
Ontopic: ik zou gewoon gaan. Maar ik zou het ook heel goed begrijpen als mensen hun vakantie annuleren na een dergelijke gebeurtenis.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:48:35 #9
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_28928674
Ik zou echt gewoon gaan. Ten eerste is het niet zo dat er elke dag honderden mensen omkomen, ten tweede ga je naar een andere plaats dan die van de aanslag, ten derde heb je meer kans om te komen op weg naar het vliegveld dan ter plekke denk ik
  maandag 18 juli 2005 @ 23:49:22 #10
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_28928720
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Carineke het volgende:
Hallo,

Enkele dagen voor die aanslag in Kusadasi hebben wij een reis geboekt naar Alanya ...
Nu weet ik niet meer of ik nog wel wil gaan Ik heb zo'n tegenstrijdige gevoelens, enerzijds zie ik er naar uit want ik ben nog nooit in Turkije geweest, en anderzijds is daar die angst ...

Wat vinden jullie van gans die zaak, zouden jullie nu aandurven naar daar te reizen?
Carine
Ben je nog met de metro(openbaar vervoet) gegaan de laatste tijd??

Zo ja? --> gewoon gaan!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_28928846
nee
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ben je nog met de metro(openbaar vervoet) gegaan de laatste tijd??

Zo ja? --> gewoon gaan!
pi_28928957
Ik ga morgen naar Alanya.
De kans dat zo'n aanslag je overkomt is echt zóóó ontzettend klein. Dat 'risico' wil ik wel nemen..
Komt bij dat Alanya een Russisch/Nederlands vakantieoord is en de bomaanslagen vooral op Amerikanen en Engelsen gericht zijn..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:01:58 #13
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_28929261
ik heb ook alanya geboekt, over een paar weken.
ik ga wel gewoon, maar het zet je wel even aan het denken
pi_28929487
Wij vertrekken binnen 2 weekjes, Die mensen die in dat busje zaten dachten wellicht ook dat het hen niet kon overkomen :-). Ik kan me niet herinneren dat daar een Amerikaan bijzat, maar wel een brits meisje die is overleden. Hoe kunnen die terroristen in godsnaam weten dat daar een brit opzat. Toch helemaal niet, volgens mij wouden ze het toerisme in Turkije treffen, net al begin deze maand in Cesmé.

Oja nog een vraag, ik ben een Belg, Heb ik een paspoort nodig of lukt het met mijn identiteitskaart ook ? Ik heb vorige week een paspoort aangevraagd en ik zou bericht krijgen als die klaar was. Ik heb gehoord dat ik geen paspoort nodig heb , maar ik ben uiteraard graag zeker.

Veel plezier in Alanya, Naar welk hotel ? Wij naar Titan garden.
Groetjes
Carine
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef Kluupkluup het volgende:
De kans dat zo'n aanslag je overkomt is echt zóóó ontzettend klein. Dat 'risico' wil ik wel nemen..
Komt bij dat Alanya een Russisch/Nederlands vakantieoord is en de bomaanslagen vooral op Amerikanen en Engelsen gericht zijn..
pi_28929552
Mn zus + zwager gaan naar Kusadasi in eind augustus... Maar ze gaan ook nog gewoon, ik bedoel er lopen 6+miljard mensen op deze aarde, zelfmoordactivisten lopen overal wel rond
† The 3 Kings †
pi_28929714
Ja, i know
Maar ze zijn er toch achter gekomen dat het geen zelfmoordactie was, ze hebben de lijken geďdentificeert en er zou geen dader bij zijn. Ze dachten toch dat het een meisje van 17 was ... Daar hebben ze niks van gevonden....
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:08 schreef TheSorrow het volgende:
Mn zus + zwager gaan naar Kusadasi in eind augustus... Maar ze gaan ook nog gewoon, ik bedoel er lopen 6+miljard mensen op deze aarde, zelfmoordactivisten lopen overal wel rond
pi_28929865
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef Carineke het volgende:
Wij vertrekken binnen 2 weekjes, Die mensen die in dat busje zaten dachten wellicht ook dat het hen niet kon overkomen :-). Ik kan me niet herinneren dat daar een Amerikaan bijzat, maar wel een brits meisje die is overleden. Hoe kunnen die terroristen in godsnaam weten dat daar een brit opzat. Toch helemaal niet, volgens mij wouden ze het toerisme in Turkije treffen, net al begin deze maand in Cesmé.

Oja nog een vraag, ik ben een Belg, Heb ik een paspoort nodig of lukt het met mijn identiteitskaart ook ? Ik heb vorige week een paspoort aangevraagd en ik zou bericht krijgen als die klaar was. Ik heb gehoord dat ik geen paspoort nodig heb , maar ik ben uiteraard graag zeker.

Veel plezier in Alanya, Naar welk hotel ? Wij naar Titan garden.
Groetjes
Carine
[..]
Er staat op je ID dat je daarmee Turkije binnenkomt.
Eenmaal in Turkije aangekomen krijg je een visum. Zorg dat je 10 euro contant hebt (!).
pi_28929907
Alanya 2005 topics:

[Centraal] Alanya 2005
[Centraal] Alanya '05 - deeltje 2

Hier staan diverse tips in.. Vooral in de eerste post van het 2e topic staan bruikbare tips!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:22:00 #19
73888 DIA
die ja .....
pi_28930159
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Carineke het volgende:
Hallo,

Carine
jeetje ...
ik zou me opsluiten in je kamer en onder het bed gaan liggen... totdat de wereld goed is
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:34:29 #20
37582 Snarf
pi_28930648
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Er staat op je ID dat je daarmee Turkije binnenkomt.
Eenmaal in Turkije aangekomen krijg je een visum. Zorg dat je 10 euro contant hebt (!).
En sluit aan in de korste rij; die Turkse grensbeambten maakt het geen zak uit of je voordringt als ze maar hun poen krijgen.

10 dollar is trouwens ook goed en goedkoper (als je ze hebt)
pi_28939241
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef Kluupkluup het volgende:
Het gaat er niet om of de kans groot of klein is. Als er ergens wat toeristen worden opgeblazen in de stad waar jij ook toevallig zit, dan is de kans NOG gruwelijk klein dat jij 1 van die toeristen bent, maar je vakantie wordt er niet relaxter op. Ook als je niet zelf erbij omkomt of gewond raakt zal z'n aanslag hele vervelende gevolgen hebben.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28946164
Niet zo druk maken hierom. Dat zou namelijk betekenen dat je helemaal niet meer met het openbaar vervoer kunt, ook niet in Nederland. Bovendien, als het gebeuren in Kusadasi je echt bang maakt, weet je wel hoe ver Kusadasi en Alanya uit elkaar liggen.....?
pi_28986784
Die aanslag kan overal gebeuren, in Spanje ook bijvoorbeeld. Ik zou me er niet al te druk over maken en gewoon gaan. Het lijkt me in elk geval geen reden om te annuleren voor de verzekering.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28988218
Ik ga over 4 weken naar Marmaris.
Ik ga er toch wel met een ander gevoel naar toe, maarja de kans is klein dat je iets overkomt.
In Nederland kan het net zo goed gebeuren.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_28988414
In Spanje zijn vaak aanslagen, waar de extreem-linkse ETA achter zit. Ook in Madrid was een grote aanslag door Islamitische terroristen.

In New York was de aanslag op het WTC. In London was er een grote aanslag. In Rusland zijn er regelmatig aanslagen. In Egypte en Tunesië zijn aanslagen geweest, ook op toeristen...

Ik zou me er dus niet al te druk om maken, het kan overal gebeuren. Zeker ook in Nederland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')