quote:Inderdaad, ander wordt je dus echt helemaal gek. Een beetje luxe cruise klinkt wel leuker natuurlijk, maar je gaat dood van verveling aangezien er alleen maar activiteiten zijn voor de doelgroep (= mensen met grijs haar).
Op woensdag 16 januari 2002 19:00 schreef ExtReMisT het volgende:
ja is erg leuk...
moet je natuurlijk wel een schip hebben waar ook een beetje jongeren op zitten. Dus in de vakantie gaan en naar de zon met een niet al te dure boot.
bijvoorbeeld de funships van Carnival cruise lines
http://www.carnival.com
het mooiste is trouwens dat je zoveel kan eten als je wil (zit bij de prijs inbegrepen)... die schepen van carnival hadden 24/7 pizza en een softijs apparaat...
[Dit bericht is gewijzigd door ExtReMisT op 16-01-2002 19:21]
quote:En wat is er nou weer mis met mensen met grijs haar! We zullen wel eens kijken hoe jij bent als je oud bent! Lijkt me wel heel handig om met een ouwe rijke stinkerd te trouwen die al bijna de pijp uit gaan, krijg ik lekker zijn erfenis mwoehaha!!
Op woensdag 16 januari 2002 19:14 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Inderdaad, ander wordt je dus echt helemaal gek. Een beetje luxe cruise klinkt wel leuker natuurlijk, maar je gaat dood van verveling aangezien er alleen maar activiteiten zijn voor de doelgroep (= mensen met grijs haar).
quote:Ik zou toch eerder voor een Europese cruisemaatschappij gaan denk ik. Zit je in ieder geval niet de hele tijd opgescheept met een boot vol van die geflipte Amerikanen...
Op woensdag 16 januari 2002 19:19 schreef ExtReMisT het volgende:
4 sterren schepen zijn meestal wel goed en probeer ook een beetje grote boot te nemen (1000+ passagiers) want dan is er meer te doen.bijvoorbeeld de funships van Carnival cruise lines
http://www.carnival.com
De eerste keer met een Celebrity Cruise. We waanden ons echt in de hemel... Alle mogelijke luxe was wel aanwezig. Ik was toen 23 en heb me prima vermaakt.
De tweede keer was met Carnival Cruises. Dat was me ongelooflijk tegen gevallen eigenlijk. Die maatschappij heeft de naam echte party-boten te hebben, maar dat viel mij vies tegen. En ook de service was (naar mijn mening) beneden maats. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook wel te hoog...
quote:[off topic]Nou, dan zal je echt een fijn (sex)leven hebben.[/off topic]
Op woensdag 16 januari 2002 19:21 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
En wat is er nou weer mis met mensen met grijs haar! We zullen wel eens kijken hoe jij bent als je oud bent! Lijkt me wel heel handig om met een ouwe rijke stinkerd te trouwen die al bijna de pijp uit gaan, krijg ik lekker zijn erfenis mwoehaha!!
Er is niks mis met mensen met grijs haar, maar om daar nou vrijwillig twee weken tussen te gaan zitten op een boot...nee dank je!
quote:lol
Op woensdag 16 januari 2002 19:21 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ik zou toch eerder voor een Europese cruisemaatschappij gaan denk ik. Zit je in ieder geval niet de hele tijd opgescheept met een boot vol van die geflipte Amerikanen...
Festival is ook wel goed (en Europees)
http://www.festivalcruises.com
quote:ik heb me wel vermaakt met Carnival...
Op woensdag 16 januari 2002 19:22 schreef Phoenixx het volgende:
Ja - ik heb gecruised. En ik vond het gewèldig!!!!De eerste keer met een Celebrity Cruise. We waanden ons echt in de hemel... Alle mogelijke luxe was wel aanwezig. Ik was toen 23 en heb me prima vermaakt.
De tweede keer was met Carnival Cruises. Dat was me ongelooflijk tegen gevallen eigenlijk. Die maatschappij heeft de naam echte party-boten te hebben, maar dat viel mij vies tegen. En ook de service was (naar mijn mening) beneden maats. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook wel te hoog...
quote:Zelf ben ik ook met Carnival geweest. Vertrokken in Tampa en dan via de Cayman eilanden naar Mexico en terug, allemaal in 7 dagen. Je moet wel oppassen met die "creditcards" voor de bar, de afrekening achteraf kan wel eens tegenvallen
Op woensdag 16 januari 2002 19:26 schreef ExtReMisT het volgende:[..]
ik heb me wel vermaakt met Carnival...
Ik heb hem in het echt gezien en hij is gigantisch groot. Als je je daar niet op vermaakt moet je echt niet meer gaan cruisen...
Festival is trouwens wel een goede maatschappij. Ik ben deze zomer met de Azur van Festival meegeweest en dat was goed geregeld. Bij het instappen lag de European Vision ook in de haven en ik vond het meteen jammer dat wij niet met die boot mee gingen want hij was minstens 2 keer zo groot en veel mooier (van de buitenkant in ieder geval)...
En zorg dat je nette kleding bij je hebt!!!
En dan bedoel ik minstens een pak met een stropdas want anders voel je je zo lullig bij de captains dinner.
No nog hopen dat er ook jeugd op de boot zit wanneer je gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door ExtReMisT op 21-01-2002 18:18]
laat je nog even weten hoe het was?!
Had wel mee willen gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |