nerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef wonderer het volgende:
Ach, er komt vast wel weer een sequel(wilde ik toch bijna SQL typen...)
Ach.. je hebt het minder bij vrouwen dat ze IT termen willen gebruiken, 't is wel grappigquote:
beste waxxer,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil eigenlijk weer eens gaan stappen vanavond. Maar ik heb helemaal geen puf, en ik heb het idee dat er weer eens iets misgaat qua rooster dat ik heb geregeld. Dus dat ik dan alsnog aan het werk moet als ik ga. Wat moet ik DOEN?? Mona???
Ik ben dan ook geen vrouwquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. je hebt het minder bij vrouwen dat ze IT termen willen gebruiken, 't is wel grappig
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets van ijsjes eten, terrasje zitten en gezellig doen
Alsof je daar naar moet luisteren.quote:
tuurlijk moet-ie daar naar luisteren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Alsof je daar naar moet luisteren..
Voor je het weet heb je zand tussen je tenen en chocoladeijs op je mooie D&G shirt..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
gemene meneer
( wordt je gevoerd? wordt je uit na het eten genomen? )
De dictator!quote:
quote:
nee, maar er gaat wel gelikt worden!quote:
Ja dat viel te verwachten natuurlijk.quote:
Er is gewoon niet aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ja dat viel te verwachten natuurlijk.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Stelletje pompomhomo's.
dittoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:ik verveel me maar ben te moe om uit te gaan
*ook*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:ik verveel me maar ben te moe lui om uit te gaan
Verhaaltje lezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:ik verveel me maar ben te moe om uit te gaan
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.phpquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef Camoth het volgende:
Mag ik volgende keer ook in de H? Ah toe, ah toe, ah toe, ah toe??![]()
Wie mag ik weghalen dan (voordat ik ruzie krijg)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
Kun je zelf doen
Uitgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie weet er iets leuks om te doen, extreme verveling slaat toe..
Oh, de laatste keer dat ik keek stond er nog "jij kan hier staan" maar die heeft ene numero_uno ingepikt. Ga onder XMN8R hangen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie mag ik weghalen dan (voordat ik ruzie krijg)![]()
Numero_uno post hier niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, de laatste keer dat ik keek stond er nog "jij kan hier staan" maar die heeft ene numero_uno ingepikt.
Ja, leuk. Dan verneuk je de H effe gezellig.quote:Ga onder XMN8R hangen?
Dat kan dus nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, leuk. Dan verneuk je de H effe gezellig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan dus niet
Het blijft netjes een H tot ik zeg dat er op andere plekken ook avatars mogen
Welkomquote:
*serious*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Weemz het volgende:
Waxxer, you've got some [i[serious[/i] explaining to do...
Dat had ie van mij en ik ben helderziendquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef Weemz het volgende:
Nou Wax, vertel nou... Hoe kon jij nou weten waar ik heen ging op vakantie?
En wat ga je dan reporten? "Kutmuziek." "Meer kutmuziek." etc?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Camoth het volgende:
Heb me zojuist opgegeven als reporter voor Dance Valley, ben benieuwd![]()
Geen idee, nog nooit geweest eigenlijk. Weet niet wat ik kan verwachten. Het ging me er meer om dat het me wel een leuk uitje leekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat ga je dan reporten? "Kutmuziek." "Meer kutmuziek." etc?
Wat vond je ervan? Ik heb hem gister gezien in Cine Sneekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo, hebben we die oorlog tussen de werelden ook weer gezien
ík vond het einde baggerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb hem gister gezien in Cine Sneek
Ja dat is gewoon het verhaal hequote:
alles zit op MSNquote:
Ow? Hoezo een "Wiz-film"?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb net een be-hóór-lij-ke Wizarddragon film gezien
*op een zeker briefje kijk*quote:Op zondag 10 juli 2005 10:11 schreef XMN8R het volgende:
Je mag best zeggen dat ik weer 28 ben geworden hoor.
Toen ik in Parijs was, liep er een jongen in een tuinbroek, maar dan met de voorflap openhangend en geen boxers eronder. Is dat niet wat?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:38 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. spijkerbroek aan vandaag? Of toch maar een luchtige 3/4 broek?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo, hebben we die oorlog tussen de werelden ook weer gezien
ja inderdaad. wel leuk dat er originele teksten nog inzaten!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja twas welalleen dat einde he... maar ja, dat kun je slechts veranderen
Uhm... ik vond hem goed hoor. En nee, ik heb het origineel niet gezien, en nee ook het boek niet gelezen. Ik hou niet van SF boekenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zei toch dat je naar Batman Begins moest gaan
En Batman is zeker verzonnen pas sinds 2000?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
War of the Worlds is oud.
als in... meer dan een eeuw oud. Iedereen kent het boek, of de eerste film, of het hoorspel, iedereen kent het verhaal en het einde al lang en breed, het is de zoveelste remake.
Ehm, sorry to burst your bubble, maar dat is dus niet zo. Niet iedereen kent het boek of de film of het hoorspel of het verhaal of het einde. Science Fiction is nou eenmaal niet ieder z'n 'ding'...quote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
War of the Worlds is oud.
als in... meer dan een eeuw oud. Iedereen kent het boek, of de eerste film, of het hoorspel, iedereen kent het verhaal en het einde al lang en breed, het is de zoveelste remake.
H.G. Wellsquote:Op zondag 10 juli 2005 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... ik vond hem goed hoor. En nee, ik heb het origineel niet gezien, en nee ook het boek niet gelezen. Ik hou niet van SF boekenmj te star trek-nerderig
Meisje, ik lees comics, ik leef comics, ik weet meer van Batman af dan jijquote:Op zondag 10 juli 2005 11:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
En Batman is zeker verzonnen pas sinds 2000?
Intellectuele uitverkoop van cultureel erfgoed.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ehm, sorry to burst your bubble, maar dat is dus niet zo. Niet iedereen kent het boek of de film of het hoorspel of het verhaal of het einde. Science Fiction is nou eenmaal niet ieder z'n 'ding'...
dat zeg ik ook niet poofter, Ik bedoel war of the worlds is misschien oud, maar batman is zelf ook niet de jongste. Batman heeft ook al zo'n 5 films en de laatste film komt helemaal niet meer overeen met de 1ste batman film. Die ik nog steeds het beste vind. Tim Burton!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Meisje, ik lees comics, ik leef comics, ik weet meer van Batman af dan jij
Batman Begins is het begin van een nieuwe film-reeks, die de masturbatorische neigingen van Tim Burton is ontvlucht om een product neer te zetten dat meer is dan een zielloos staaltje stijl.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet poofter, Ik bedoel war of the worlds is misschien oud, maar batman is zelf ook niet de jongste. Batman heeft ook al zo'n 5 films en de laatste film komt helemaal niet meer overeen met de 1ste batman film. Die ik nog steeds het beste vind. Tim Burton!!!
Daar heet het "Batman bois plus de Pierrier II"quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Prego het volgende:
ik stoorde me er niet aan.
batman wil ik ook zien maar die draait hier nog niet
Dus Batman wordt in een nieuwe jas gestoken en wordt niet meer dan de standaard actiefilms die de laatste tijd uitkomen. Wel jammer. Eigenlijk zou je de nieuwe Batman wel kunnen vergelijken met James Bond.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Batman Begins is het begin van een nieuwe film-reeks, die de masturbatorische neigingen van Tim Burton is ontvlucht om een product neer te zetten dat meer is dan een zielloos staaltje stijl.
Zoals mensen Batman kennen moeten ze ook War of the Worlds kennen. Het is een onderdeel van onze Westerse cultuur, de globale Pop-cultuur zelfs.
Net als K3 en Busje komt zo en het Pizzalied!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Batman Begins is het begin van een nieuwe film-reeks, die de masturbatorische neigingen van Tim Burton is ontvlucht om een product neer te zetten dat meer is dan een zielloos staaltje stijl.
Zoals mensen Batman kennen moeten ze ook War of the Worlds kennen. Het is een onderdeel van onze Westerse cultuur, de globale Pop-cultuur zelfs.
in de nieuwste film zit meer diepgang dan in de films van Burton, er is veel meer tijd in het psychologische profiel en karakter van Bruce Wayne gestoken, de film is juist weggeschoven van de ranzige pulp die het eens was.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dus Batman wordt in een nieuwe jas gestoken en wordt niet meer dan de standaard actiefilms die de laatste tijd uitkomen. Wel jammer. Eigenlijk zou je de nieuwe Batman wel kunnen vergelijken met James Bond.
extreme makeover. Ze probeerden me tot een hortensia te transformeren maar ik verzette me. Nu ben ik verandered in Closetmanquote:
je bent er in ieder geval op vooruit gegaanquote:Op zondag 10 juli 2005 11:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
extreme makeover. Ze probeerden me tot een hortensia te transformeren maar ik verzette me. Nu ben ik verandered in Closetman
Zeker niet. De ouwe Gotham had tenminste nog stijl en karakter. Nu is het een futuristische stad zoals nu. De ouwe batmobiel was gewoon een supermooie wagen en nu is het een soort tank. gelukkig gebruiken ze welweer het oude batmanpak aangezien die nieuwe pakken te gay werden. De 1ste 2 films hadden gewoon veel meer sfeerquote:Op zondag 10 juli 2005 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
in de nieuwste film zit meer diepgang dan in de films van Burton, er is veel meer tijd in het psychologische profiel en karakter van Bruce Wayne gestoken, de film is juist weggeschoven van de ranzige pulp die het eens was.
Nu kan ik tenminste kinderen etenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bent er in ieder geval op vooruit gegaan![]()
Nee, als je de eerste film nog een keer ziet, dan zul je merken dat Burton zijn kenmerkende stijl erg heeft terug moeten dringen, de gothiek in het ontwerp van de stad en in de personages is zo minimaal dat het net zo goed niet van Burton af had kunnen komen, de rest van de film is een homage aan de gruwelijke mode-flaters van de jaren tachtig,quote:Op zondag 10 juli 2005 12:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zeker niet. De ouwe Gotham had tenminste nog stijl en karakter. Nu is het een futuristische stad zoals nu. De ouwe batmobiel was gewoon een supermooie wagen en nu is het een soort tank. gelukkig gebruiken ze welweer het oude batmanpak aangezien die nieuwe pakken te gay werden. De 1ste 2 films hadden gewoon veel meer sfeer
Ok, dus ik loop niet bij met ONZE Westerse cultuur en de globale popcultuur.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
can't let go huhquote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef Weemz het volgende:
Goedemiddag...
Zeg Wax, een vriend van mij heeft een kaartje voor het U2 concert over... En vertel nou eindelijk eens hoe het nou zit met mijn vakantie..
Hebbie allemaal uitgespookt dan vanacht?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:59 schreef wonderer het volgende:
Feli XMN8R!! Veel pelzier op het strand enzo.
Wat ben ik vroeg wakker... ik ging pas zes uur slapen
Is hij al 25?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
Rijmeneer!!!
Gefe. li
. ci
. teerd!
25 alweer, wat vliegt de tijd toch..
* Twoflower houdt zijn mond wijselijk dicht...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is hij al 25?Ik had 'm veel jonger geschat. Eerder iets van 18 ofzo, 19 hooguit.
.
Verhaal afgemaakt en online gegooid en toen vond ik dat het script van die site niet helemaal voldeed aan mijn wensen, dus heb ik het script nog eens aangepast. En als je moe bent, vergeet je nog wel es een haakje, dus dat script aanpassen duurde wat langer dan geplandquote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hebbie allemaal uitgespookt dan vanacht?![]()
Dat ziet er inderdaad wel supergaaf uit zeg... niks voor mij maar leuk om te kijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:15 schreef creno het volgende:
ik weet nu al dat ik in november een stuk minder op internet zal zitten !
de reden: klik hier
Ik had net zo'n zin in BBQquote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee
Ik ga zo al BBQen ergens anders..maar zat gister te hopen op goed weer
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad wel supergaaf uit zeg... niks voor mij maar leuk om te kijken
Ik zal je missen, dat wel
ITILquote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef Twoflower het volgende:
Iemend zin mijn ITIL examen voor me te leren? Ik heb geen zin....
IJSquote:Op zondag 10 juli 2005 16:06 schreef petre86 het volgende:
heey BBQ, wat een goed idee eigelijk
maar ijs is ook lekker
Yeah, ik heb veel verhaallijnen al in mijn hoofd en het is net waar ik zin in heb om te schrijven. Ik ben bezig om het verhaal waar hij op bezoek gaat bij zijn ouders uit te breiden tot een afgerond geheel, en ik ben ook al een heel stuk opgeschoten met zijn ontmaagding, die dus nog VOOR de ontmoeting met Fred komt. Nogal irritant, ook voor mezelf, omdat ik rekening moet houden met wat ik al geschreven heb (want het moet wel consistent zijn).quote:Op zondag 10 juli 2005 17:28 schreef creno het volgende:
@ wonderer, ik heb je verhaal gelezen, en daarna ook de andere (over arthur), al had ik die met het vriendje Tim al een keer eerder gelezen. Grappig dat je nu pas het verhaal hebt geschreven hoe frederik en arthur elkaar hebben leren kennen.
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo lekker BBQ'en
En daarna weer zuipen
ehmquote:Op zondag 10 juli 2005 18:08 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wrom ist nou uit met je boyfriend? Of zit ik nu weer dom te doen....![]()
Juist, dom doen weer. Ik zal mezelf een corrigerende tik toebrengen aangezien me ouders op vakantie zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm
je loopt welgeteld 5 maanden achter.
Ik vond het lekker lezen, ik kreeg ook meteen een hekel aan jelmerquote:Op zondag 10 juli 2005 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik heb veel verhaallijnen al in mijn hoofd en het is net waar ik zin in heb om te schrijven. Ik ben bezig om het verhaal waar hij op bezoek gaat bij zijn ouders uit te breiden tot een afgerond geheel, en ik ben ook al een heel stuk opgeschoten met zijn ontmaagding, die dus nog VOOR de ontmoeting met Fred komt. Nogal irritant, ook voor mezelf, omdat ik rekening moet houden met wat ik al geschreven heb (want het moet wel consistent zijn).
Maar wat vond je er verder inhoudelijk van?![]()
Mijn scharrel heeft een bootquote:Op zondag 10 juli 2005 18:29 schreef Cybart het volgende:
Ik wil een boot
damn, varen over de maas is stoer
nu komt er dadelijk nog familie hier BBQ'en
ik ben die mensen moe, laat me met rust...
ik ben dood
oja. hoi stelletje gore reetridders
en een motorquote:Op zondag 10 juli 2005 18:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk dat ik dat ook maar in mn vereiste lijstje opneem
nee, dat weet ik nietquote:Op zondag 10 juli 2005 18:34 schreef Jerruh het volgende:
bart
wij wonen vlakbij de biesbosch en de bergse maas en amer! WEET JE HOE FUCKING VET DAT IS! ::P
Mja, ik vond het ook een bonuspuntje.... hijft ook nog een auto en een fiets... ook leuk. Verrek, hij komt vanaaf weer langsquote:
heeft die een broerquote:Op zondag 10 juli 2005 18:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mja, ik vond het ook een bonuspuntje.... hijft ook nog een auto en een fiets... ook leuk. Verrek, hij komt vanaaf weer langsI'm such a lucky little bitch
![]()
can i be very very jeleous of youquote:Op zondag 10 juli 2005 18:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, wel een zus, dus zowaar NOG een bonuspuntje!![]()
Hij organiseerd feesten (bruiloften) en vergaderingen enzow.... maar is wel goed gekleed, zal zo eens een foto zoeken...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
straks zegt ze nog dat ie een eigen kledingwinkel heeft :x dan ga je helemaal uit je dak
wat ken je me toch goedquote:Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
straks zegt ze nog dat ie een eigen kledingwinkel heeftdan ga je helemaal uit je dak
zolang ie niet in Bergen werkt... want daar was ik 2 weken in een conferentielandgoed/hotel waar ook bruiloften gegeven werden...quote:Op zondag 10 juli 2005 18:58 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hij organiseerd feesten (bruiloften) en vergaderingen enzow.... maar is wel goed gekleed, zal zo eens een foto zoeken...![]()
hmm zie mezelf niet zo in bruidsjurken, en ik bewaar me ook een beetje voor jouquote:Op zondag 10 juli 2005 19:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
zolang ie niet in Bergen werkt... want daar was ik 2 weken in een conferentielandgoed/hotel waar ook bruiloften gegeven werden...
maar mike / danny / E_A , komt een man die bluiloften doet ook niet in aanmerking?
Wist niet dat jij op pubers viel? Geen idee eigenlijk, was op de verjaardag van de toenmalige nog vriendin van mij die nu ruzie met mij maakt omdat ik haar (geheime) vriendje als bedpartner voor haar neus heb weggesluist, ghehequote:
ik ben nog puberquote:Op zondag 10 juli 2005 19:09 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wist niet dat jij op pubers viel? Geen idee eigenlijk, was op de verjaardag van de toenmalige nog vriendin van mij die nu ruzie met mij maakt omdat ik haar (geheime) vriendje als bedpartner voor haar neus heb weggesluist, ghehe![]()
je hebt net een banaan opquote:Op zondag 10 juli 2005 19:17 schreef creno het volgende:
voedertijd
dat was het voorgerechtquote:
can i droolquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
out of a fucked up world comes a perfect girl
ik had een geweldige combi: chinees eten met kipnuggetsquote:Op zondag 10 juli 2005 19:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
can i drool
hahah heb zelf ook friet gehad vandaag
maar blijft gewoon erg lekker om te horen
A gaat mee, als ooggetuigequote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom gaat A mee morgen
(aangezien je offline bent geschoten supersnel)
Katja Schuurman = niet perfect, verre van zelfs
en je hebt mij niet uitgenodigdquote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik had een geweldige combi: chinees eten met kipnuggets![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef creno het volgende:
ik krijg het echt heen en weer van msn..... dan doet ie het even, en huppa springt ie weer weg !
msn gaat ten onder aan zijn eigen succes !
Het duurde zo lang dat ik in ademnood wasquote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eerst leven inblazen en vervolgens een film gaan kijken..
whaaaaaaaaaaaaat!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef Camoth het volgende:
Meneer is zojuist op de motor weer terug naar huis gekeerd. Was weer gezelligMorgen afrijden voor me rijbewijs, spannend
![]()
POMPOMS!![]()
Cheerleader smily!![]()
Jij = een lieverd,quote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaat!
succes! naja gewoon goed jezelf zijn, weg met dat "goed geluk", je kan rijden . (punt!)
dat jij morgen slaagt heeft niks met geluk te maken, je kan gewoon goed rijden
uhuh
Motorrijbewijs?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij = een lieverd,en ik hoop dat je ook een gelijkerd bent
![]()
Dan nogquote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, helaas nog geen motor. Saaie auto rijbewijs, maar wie weet daarna![]()
Wie zegt er dat het me morgen gaat lukken dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan nogBijna 24 en nog geen rijbewijs
Ik. En ik heb altijd gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het me morgen gaat lukken dan?![]()
nah zo dacht ik zelf nadat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was:quote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij = een lieverd,en ik hoop dat je ook een gelijkerd bent
![]()
LOLquote:Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..] maar je instructeur laat je heus niet afrijden als je het niet kan, dus je weet eigenlijk al dat je slaagt
Zeg, moet jij ondertussen niet al lam onder een tafel liggen of op z'n minst een tong in je oor hebben?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
LOL![]()
en waarom is het slagingspercentage dan geen 100%
de mensen kùnnen wel rijden, maar voor velen is de druk te groot.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
LOL![]()
en waarom is het slagingspercentage dan geen 100%
heeft ie een oor-fetish?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, moet jij ondertussen niet al lam onder een tafel liggen of op z'n minst een tong in je oor hebben?
ik? lam?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg, moet jij ondertussen niet al lam onder een tafel liggen of op z'n minst een tong in je oor hebben?
zozo, je hebt er een hele studie van gemaakt!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
de mensen kùnnen wel rijden, maar voor velen is de druk te groot.
en met name de wat hoger opgeleiden zakken over het algemeen eerder, omdat ze een situatie wel overzien, maar ze van allerlij scenario's bedenken over wat er zou kunnen gaan gebeuren en dan te druk zijn, te zenuwachtig en dan slordig gaan worden en fouten maken.
maar een TTT ( tussentijdse toets) is wel een goed meetinstrument
duss
Ow ja, macht der gewoontequote:
lam gods dat wegneemt de zonden der wereldquote:
now your talking!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ow ja, macht der gewoonte.
Sorry, ik was vergeten wie ik voor me had. Doe dan maar de vetpan aanzetten.
Alleen maar kaas souffleetjes voor zover ik weet.quote:
zonden? moi?quote:
ze gaan nu toch ook de boel opbreken in meerdere praktijk examens?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zozo, je hebt er een hele studie van gemaakt!
Wil jij niet voor het CBR werken en het effe uitleggen aan de directie?!
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen maar kaas soufleetjes voor zover ik weet.
In de vetpan kieperen natuurlijk! Wat dacht jij dan?!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
... ik ...uuhm... ik... ... ik durf het bijna niet te vragen.. maaaaarrrrr
wat doettie dan met die kaassoufleetjes?
veel te veel was zondig toch?quote:
jah, dat begrijp ik wel.. maar gesmolten kaas.. met een krokant laagjequote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In de vetpan kieperen natuurlijk! Wat dacht jij dan?!.
Take your mind out of the gutter!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, dat begrijp ik wel.. maar gesmolten kaas.. met een krokant laagje
geen idee he
Trustequote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Camoth het volgende:
nou, ik ga een poging tot slapen doen dan maar. Bedankt voor de lieve woordjes, ga eraan denken morgen![]()
11 uur in de ochtend weet ik het, en dan scheur ik wel meteen naar huis om het nieuws met jullie allen te delen. Duim voor me
![]()
ik zal aan je denken in mijn slaapquote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Camoth het volgende:
nou, ik ga een poging tot slapen doen dan maar. Bedankt voor de lieve woordjes, ga eraan denken morgen![]()
11 uur in de ochtend weet ik het, en dan scheur ik wel meteen naar huis om het nieuws met jullie allen te delen. Duim voor me
![]()
wat is jouw fetish dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Take your mind out of the gutter!.
and get mine while you're at it..
quote:
wel weer een goed excuus om jankend tegen pup aan te kruipen ..quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Weer heerlijk alles bij mekaar gejankt. Dat lucht op
optellen tot er iets uit komt ?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets met getalletjes... aftrekken tot je een breuk krijgt?
matig.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets met getalletjes... aftrekken tot je een breuk krijgt?
Daar hebben we jou voorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
waag het niet om het topic vol te posten he! jij! jij!!!!
nou, die journalisten zijn anders wel heel geniepig hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef creno het volgende:
dat doet waxxer niet, kijk maar naar de titel
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel weer een goed excuus om jankend tegen pup aan te kruipen ..
damn het is niet eens zo heel warm en ik ben al in een "lekkere" bui
tja dat jij zo mysterieus bent en nooit wat loslaat.. tssskquote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
matig..
Is that the best you can do?
tssskquote:
Je moet niet zo veel American Pie films kijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja dat jij zo mysterieus bent en nooit wat loslaat.. tsssk
of moet ik het er maar op gokken dat alle limbo's vlaaienliefhebbers zijn?
quote:die ècht sappige details blijven daar altijd onder de dekens..
ach ik ben toch ook limboquote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja dat jij zo mysterieus bent en nooit wat loslaat.. tsssk
of moet ik het er maar op gokken dat alle limbo's vlaaienliefhebbers zijn?
die ècht sappige details blijven daar altijd onder de dekens..
schwul?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
tssskalléén chocolade koekjes he!
en ik ben gewoon zwoel! ( om met de woorden van iemand anders te spreken)
Heb je ook sjoklaa?quote:
oehquote:Op maandag 11 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach ik ben toch ook limbo
kan je toch ook aan mij vragen
quote:
kijk, dat is al beter. Zie je wel dat je het kan?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
oehdaar komt wat bovendrijven?
vertel A_E, wat is beavje's obsessie? wat is zijn fetish?
kon je nog lopen? was het iets met eten? chocoladesaus? een aardbei? smeltende tiramisu-ijs op een heet lichaam?
licht eens een tipje van de sluier op man!
quote:
naaaj!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef creno het volgende:
schwüll
in limburg is het 1 grote orgiequote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
oehdaar komt wat bovendrijven?
vertel A_E, wat is beavje's obsessie? wat is zijn fetish?
kon je nog lopen? was het iets met eten? chocoladesaus? een aardbei? smeltende tiramisu-ijs op een heet lichaam?
licht eens een tipje van de sluier op man!
en ik heb de slagroom nog niet eens genoemdquote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kijk, dat is al beter. Zie je wel dat je het kan?
Tis een leuk begin.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik heb de slagroom nog niet eens genoemd
en de smeldende blokjes chocolade op de buik, zo zacht met een crême praline vulling die uitloopt zodat die vurig opgelikt moet worden voordat het de satijnen lakens bereikt?
dan kijk je op naar de brandende kaarsen, witte en rode rozen, los liggende bloemblaadjes op bed en richting badkamer... heerlijk geurende massage-olie op het nachtkastje...
dat soort dingen?
dat gaat zoooo plakkenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik heb de slagroom nog niet eens genoemd
en de smeltende blokjes chocolade op de buik, zo zacht met een crême praline vulling die uitloopt zodat die vurig opgelikt moet worden voordat het de satijnen lakens bereikt?
dan kijk je op naar de brandende kaarsen, witte en rode rozen, los liggende bloemblaadjes op bed en richting badkamer... heerlijk geurende massage-olie op het nachtkastje...
dat soort dingen?
Hoe laat moest ik er zijn zondag?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef Excess_All het volgende:
[..]
in limburg is het 1 grote orgie
je kent vast wel de grootste pannekoek of grootste hamburger record
maar wij doen der een schepje bovenop
elke zondag komen we allemaal bij elkaar
chocosaus, zweepjes, niks is te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |