nerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef wonderer het volgende:
Ach, er komt vast wel weer een sequel(wilde ik toch bijna SQL typen...)
Ach.. je hebt het minder bij vrouwen dat ze IT termen willen gebruiken, 't is wel grappigquote:
beste waxxer,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil eigenlijk weer eens gaan stappen vanavond. Maar ik heb helemaal geen puf, en ik heb het idee dat er weer eens iets misgaat qua rooster dat ik heb geregeld. Dus dat ik dan alsnog aan het werk moet als ik ga. Wat moet ik DOEN?? Mona???
Ik ben dan ook geen vrouwquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. je hebt het minder bij vrouwen dat ze IT termen willen gebruiken, 't is wel grappig
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets van ijsjes eten, terrasje zitten en gezellig doen
Alsof je daar naar moet luisteren.quote:
tuurlijk moet-ie daar naar luisteren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Alsof je daar naar moet luisteren..
Voor je het weet heb je zand tussen je tenen en chocoladeijs op je mooie D&G shirt..
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
gemene meneer
( wordt je gevoerd? wordt je uit na het eten genomen? )
De dictator!quote:
quote:
nee, maar er gaat wel gelikt worden!quote:
Ja dat viel te verwachten natuurlijk.quote:
Er is gewoon niet aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ja dat viel te verwachten natuurlijk.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Stelletje pompomhomo's.
dittoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:ik verveel me maar ben te moe om uit te gaan
*ook*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:ik verveel me maar ben te moe lui om uit te gaan
Verhaaltje lezen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:ik verveel me maar ben te moe om uit te gaan
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.phpquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef Camoth het volgende:
Mag ik volgende keer ook in de H? Ah toe, ah toe, ah toe, ah toe??![]()
Wie mag ik weghalen dan (voordat ik ruzie krijg)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
Kun je zelf doen
Uitgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie weet er iets leuks om te doen, extreme verveling slaat toe..
Oh, de laatste keer dat ik keek stond er nog "jij kan hier staan" maar die heeft ene numero_uno ingepikt. Ga onder XMN8R hangen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie mag ik weghalen dan (voordat ik ruzie krijg)![]()
Numero_uno post hier niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, de laatste keer dat ik keek stond er nog "jij kan hier staan" maar die heeft ene numero_uno ingepikt.
Ja, leuk. Dan verneuk je de H effe gezellig.quote:Ga onder XMN8R hangen?
Dat kan dus nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ja, leuk. Dan verneuk je de H effe gezellig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat kan dus niet
Het blijft netjes een H tot ik zeg dat er op andere plekken ook avatars mogen
Welkomquote:
*serious*quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:50 schreef Weemz het volgende:
Waxxer, you've got some [i[serious[/i] explaining to do...
Dat had ie van mij en ik ben helderziendquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:19 schreef Weemz het volgende:
Nou Wax, vertel nou... Hoe kon jij nou weten waar ik heen ging op vakantie?
En wat ga je dan reporten? "Kutmuziek." "Meer kutmuziek." etc?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Camoth het volgende:
Heb me zojuist opgegeven als reporter voor Dance Valley, ben benieuwd![]()
Geen idee, nog nooit geweest eigenlijk. Weet niet wat ik kan verwachten. Het ging me er meer om dat het me wel een leuk uitje leekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat ga je dan reporten? "Kutmuziek." "Meer kutmuziek." etc?
Wat vond je ervan? Ik heb hem gister gezien in Cine Sneekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo, hebben we die oorlog tussen de werelden ook weer gezien
ík vond het einde baggerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:49 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb hem gister gezien in Cine Sneek
Ja dat is gewoon het verhaal hequote:
alles zit op MSNquote:
Ow? Hoezo een "Wiz-film"?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb net een be-hóór-lij-ke Wizarddragon film gezien
*op een zeker briefje kijk*quote:Op zondag 10 juli 2005 10:11 schreef XMN8R het volgende:
Je mag best zeggen dat ik weer 28 ben geworden hoor.
Toen ik in Parijs was, liep er een jongen in een tuinbroek, maar dan met de voorflap openhangend en geen boxers eronder. Is dat niet wat?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:38 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. spijkerbroek aan vandaag? Of toch maar een luchtige 3/4 broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |