Wat een enthousiasme!quote:
Hijs fijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme!.
Ik heb hem zelf maar even geupload/upgeload/geloadupt?
Schnitzel mit Pommes, bitte ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij wel, oud fam....![]()
Jah!
En dan onderweg stoppen en echt Duits-aan-de-snelweg eten![]()
Trusten Waxxer !quote:
Dat is zooo seizoen 1.quote:
Blubje gaat in bad met de radio, dus die is in ieder geval schoon.quote:
hoe is het met je PPoaPP TPpp ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blubje gaat in bad met de radio, dus die is in ieder geval schoon.
Als ik PPPoE doe, wil ie helemaal niet connecten en met PPTP verliest ie nog steeds zijn verbinding, soms kort, soms lang. Nogal frustrerendquote:
rustig slapie gaan doen en morgen nog een keertje kijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nou even vanalles te lezen, en het feit dat ie geen verbinding maakt of verbinding verliest, zou dus moeten worden tegengegaan door die redial in plaats van dat het problemen oplevert? Dus dan zit het in de router niet goed. De bekabeling? Als ie op zijn gat ligt, zijn zowel draadloos als bekabeld netwerk internetloos.
Het stomme is trouwens dat op local netwerk (optie in de routerinstellingen) ik mijn computer helemaal niet terugvindt, alleen die van mijn ouders (dubbel, LAN en wifi). Waarom sta ik niet in die lijst, godver? Of mijn laptop, for that matter.
Ik snap er geen hol meer van
Ja...misschien moet ik dat maar doen... Even mijn frustratie op Arthur afreageren. Arme jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:47 schreef error het volgende:
[..]
rustig slapie gaan doen en morgen nog een keertje kijken
Nee, ik heb lang gewerkt gisteren. Ik gun mezelf vandaag een latere start!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |