Ah gozer, die wagens zijn getest onder alle omstandigheden weet je....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Yes please!
Heb jij net kunnen zien of de wegen daar goed genoeg voor zijn in die omstreken?
Roemenië.quote:
Rotsvast vertrouwen in de gründliche Technik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah gozer, die wagens zijn getest onder alle omstandigheden weet je....gaat gewoon lukken man!
Ik rij!
Het is iig anders dan andersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Roemenië.
Ideaal als je met een studentenbudget op vakantie moet.
[..]
Rotsvast vertrouwen in de gründliche Technik.
Omstebeurt!
De eerste 4 afleveringen jaa..quote:
Hoe zou het eten zijn in Roemenië?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is iig anders dan andersdaar hou ik wel van!
Mijn buurman heeft die van hem na 2 jr alweer ingeruild voor een nieuwevast van een 530d naar een 535d... Ik geloof nu helemáál dat buren elkaar beconcurreren wie de dikste, duurste, vetste auto heeft.
![]()
En jaaaa ik ben jaloers![]()
Oke! Doe ik Duitsland, Oosenrijk en het eerste stuk Italië wel![]()
Het is PPPoA, of bedoel je dat?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef wonderer het volgende:
Nou, die PPoAP werkt dus niet he. Wat die site ook zegt. Ik bel morgen Xs wel anders.
Het zal ook eens niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De eerste 4 afleveringen jaa..
Met i/d 2e een gastrol van:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat bedoel ik. En die VPI etc kan ik helemaal niet instellen. Het enige dat ik kan doen is username, password en of ik een maximaal aantal minuten connected wil zijn of keep alive redial wil (staat standaard op 30 seconden). Hier is de manual, leef je uit: ftp://ftp.linksys.com/pdf/wrt55agv2_ug.pdfquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is PPPoA, of bedoel je dat?
En heb je de VPI/VCI e.d. blabla goed staan?
Nou, zijn hond (of ja, vrouw dan he?) heeft haar eigen speelgoed he? Ook nog allebei dezelfde kleurquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hoe zou het eten zijn in Roemenië?
Een 535d, moet z'n hond nu ook een helmpje op?
Wel een machtig apparaat, met een dubbele turbo![]()
![]()
.
[afbeelding]
Twee uur rijden en een kwartier rust. En dan ik weer.![]()
Ik versta je niet Waxje, er zit een pompom voor je gezicht.quote:
Hmmja, dat vpi enzo is idd bij modems, dit is een router. Sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. En die VPI etc kan ik helemaal niet instellen. Het enige dat ik kan doen is username, password en of ik een maximaal aantal minuten connected wil zijn of keep alive redial wil (staat standaard op 30 seconden). Hier is de manual, leef je uit: ftp://ftp.linksys.com/pdf/wrt55agv2_ug.pdf
Afpakken die hap, zo'n vent verdient het niet. Kan net zo goed een Focus kopen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, zijn hond (of ja, vrouw dan he?) heeft haar eigen speelgoed he? Ook nog allebei dezelfde kleur
Het eten in Roemenië.... Nah, wel goed toch? Ik hoor alleen dat je in Mongolië niet al te enthousiast vl3es moet etenRoemenië is echt wel oke, dat land is ook verder!
Maar die BMW is idd zooo.... bijzonderHelaas dat die vent erin rijdt, vreselijk figuur (hoi!
)
Oke en dan delen we om de beurt de Fruitella's uit onderwegEn in Duitsland uitproberen alles enzo
Hij wel, oud fam....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hmmja, dat vpi enzo is idd bij modems, dit is een router. Sorry.
[..]
Afpakken die hap, zo'n vent verdient het niet. Kan net zo goed een Focus kopen ofzo.
Fruitella zwarte bessen!![]()
Yep.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
Wordt dit nou een computer en auto topic?.
Hoo hoo, Mobiele Kunst noemt men datquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
Wordt dit nou een computer en auto topic?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |