maar Godflesh IS ook gewoon goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Haha, ik had hem een jaar terug al moeten hebben, maar ik kwam er pas achter dat de verkoper er een verkeerde cd in had gedaan.
Een helemaal witte en die bleek dus van Godflesh te zijn. Heb ik al die tijd Godflesh zo goed gevonden.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:05 schreef mr_cucumber het volgende:
Alchemist - Austral Alien
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:08 schreef Seborik het volgende:
Haha, ik had hem een jaar terug al moeten hebben, maar ik kwam er pas achter dat de verkoper er een verkeerde cd in had gedaan.
Een helemaal witte en die bleek dus van Godflesh te zijn. Heb ik al die tijd Godflesh zo goed gevonden.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:08 schreef Seborik het volgende:
Vind de zang best meevallen, wazig en goed ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
beetje wazig, beroerde zang maar wel goed
![]()
quote:
zowel fugazi als PJ zijn erg goeie platenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:12 schreef Summoner het volgende:
Abdullah - Graveyard Poetry
Fugazi - 13 Songs
Last Days of April - If You Lose It
PJ Harvey - Stories From the City, Stories From the Sea
Quannum - Quannum Spectrum
Kick ass !quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:35 schreef spacemangraig het volgende:
The MC5 - Kick out the jams
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:59 schreef Summoner het volgende:
16 Horsepower - Low Estate
Nope. Ik ben gisteren pas door zestien paarden ontmaagd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:09 schreef Beathoven het volgende:
had je al wat van 16 Horsepower?
2 hele mooie platen,de laatste vond ik zelf niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:28 schreef SensesFail het volgende:
Norma Jean - O , God The Aftermath
[afbeelding]
Norma Jean - Bless the Martyr and Kiss the Child
[afbeelding]
UnderOATH - They're Only Chasing Safety
[afbeelding]
Waar kun je die kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:12 schreef deadfucked het volgende:
Kutschurft - kutschurft
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:12 schreef deadfucked het volgende:
Rectal Smegma - licking a leper
Dat Bill Laswell album ken ik niet maar Innerhytmic Sound System is erg lekker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef Seborik het volgende:
Innerhytmic - Sound System
Bill Laswell - Points of Order
dan ga ik daarnaar op zoekquote:
waarom heb je dan ook niet de crazy frog en allerhande kut R&B gekocht?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik ben naar Engeland op vakantie geweest, dus een beetje beinvloed door BBC Radio 1 aldaar.
The Arcade Fire - Funeral
Chimaira - Chimaira (2CD)
Clor - Clor
The Editors - The Back Room
Kaiser Chiefs - Employment
Magic Numbers - Magic Numbers
Maximo Park - A Certain Trigger
Nine Inch Nails - Only (Maxi Single)
The Ordinary Boys - Brassbound
The Subways - Young For Eternity
Het was hier uitverkoop bij de Waterput en daar lagen deze Laswell cd's tussen. Had ze zelfs nooit eerder gezien daar. Er lag er ook nog eentje van Praxis, maar die had ik reeds. Wel een leuke uitverkoop trouwens met ook erg veel new wave.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan ga ik daarnaar op zoekEnige probleem met laswell is dat ie zo godsgruwelijk veel uitgebracht heeft en dat een hoop hetzelfde klinkt.....
quote:
Welke 2 zjin dat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
toen ik bedacht dat ik ze alleen nog maar in gekopieerde versie had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |