Maar is het wat? Jammer dat het pre-GT is trouwensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef Summoner het volgende:
[..]
Heheh, dat zou het toppunt van gerechtigheid zijn.![]()
ik bedoelde het eigenlijk positiefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:03 schreef Summoner het volgende:
[..]
Heheh, dat zou het toppunt van gerechtigheid zijn.![]()
maar eens gaan luisteren dan....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[afbeelding]
Thee More Shallows - More Deep Cuts
Kandidaat "Plaat van het Jaar"!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
voor de verjaardag van mijn vriendinnetje(hehe dan heb ik ze zelf niet maar wel gekocht)
Is de rest de moeite waard ?quote:
Als je wat harder dan Oceanic en Panopticon ook goed vind wel ja. En naast die 2 die je nu hebt gekocht is Celestial het enige andere album, voor de rest zijn er nog een paar EP's.quote:
Wat harder vind ik wel leuk .. maar ik vind dat rustige van oceanic ook wel prettigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:17 schreef OMG het volgende:
[..]
Als je wat harder dan Oceanic en Panopticon ook goed vind wel ja. En naast die 2 die je nu hebt gekocht is Celestial het enige andere album, voor de rest zijn er nog een paar EP's.
Excellent.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
Today is the day - In the eyes of god
En al geluisterd? Hoe is ie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:33 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb 'm nog niet beluisterdik heb inmiddels alle 3 albums, de laatste 2 na Metropolis besteld
Ze hebben pas ook een nieuwe, maar die is zo enorm agressief dat het vermoeiend is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
Raging Speedhorn - We will be dead tomorrow
Deze is wel OK vind ik al heb ik hem pas 1 keer gedraaid.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ze hebben pas ook een nieuwe, maar die is zo enorm agressief dat het vermoeiend is.
Mooie plaat!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:50 schreef bartrid het volgende:
Heather Nova - Oyster
zeker. Tegelijkertijd met wat harde metal gekochtquote:
Hij staat op het lijstje om vanavond beluisterd te wordenquote:
klinkt intressant .. wat is het ??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:37 schreef bartrid het volgende:
DJ Spooky & Dave Lombardo - Drums of Death.
samenwerking tussen Dave Lombardo en DJ Spooky. Dave drumt op de meeste nummers (verwacht geen slayer achtige dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
klinkt intressant .. wat is het ??
oeh * Bosbeetle gaat even opzoekquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
samenwerking tussen Dave Lombardo en DJ Spooky. Dave drumt op de meeste nummers (verwacht geen slayer achtige dingen) en verder zijn er gast raps van oa Dalek en Chuck D. Ook Jack Dangers (van Meat Beat Manifesto) en Vernon Reid (Living Colour) doen erop mee. Pas 1 keer gedraaid, maar het klinkt goed, Dave legt een lekkere hiphop groove neer
Haha, ik had hem een jaar terug al moeten hebben, maar ik kwam er pas achter dat de verkoper er een verkeerde cd in had gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:01 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ideaal voor feesten en partijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |