abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28657456
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet of Weening ook de prijs voor de strijdlustigste renner heeft gewonnen.
Casar en Rasmussen maken in ieder geval ook aanspraak op die prijs.
Ik denk dat Weening wel de beste kans maakt.
Maar Casar is een fransman natuurlijk.
pi_28657459
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.
Bij een snelheid van 50 km/u 0.28 cm
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:48:13 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28657460
quote:

[..]

Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.
Dat is ongeveer 3.8mm
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28657478
Zabriskie net op tijd binnen!
quote:
Zabriskie Escapes Elimination
The winner of stage one finished over 51 minutes behind the winner of stage eight. Dave Zabriskie was dropped on the first climb of the stage but he has been able to escape elimination by finishing about a minute within the time limit which is calculated on a percentage of the winner’s time.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:49:31 #205
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28657483
quote:

[..]

55? Zeg maar 15 m/s. Dus 3 mm? Lijkt me nog vrij veel...
pi_28657506
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

55? Zeg maar 15 m/s. Dus 3 mm? Lijkt me nog vrij veel...
8mm hadden ze het op de mof over
pi_28657563
Het leek een mooie dag te worden voor
Lance Armstrong, na een vroege aanval
van George Hincapie. Maar uiteindelijk
kwam de geletruidrager nog bijna in de
problemen, door tal van aanvallen. "We
hadden een slechte dag", zei de leider.

Armstrong: "Het begon goed, maar plots
keerde het voor mijn team en eindigde
het slecht. Hoe dat komt? Geen idee.
Mijn maats zullen nog meer ontgoocheld
zijn dan ik. Maar dat maakt hen beter."

"We moeten het kopje erbij houden. Ik
maak me zeker zorgen, maar dat is nor-
maal. Om elke hoekje loert gevaar in de
Tour. Als je niet bezorgd bent, krijg
je slaag, zo gaat dat hier."
pi_28657582
ach dit was een lange zachte klim voor de buitenbladdraaiers. zullen morgen zien hoe DSC voor de dag komt dan.
pi_28657595
Ik vind hem niet negatief klinken over zijn eigen prestaties; wel over het team natuurlijk maar ja.

Wie denkt met mij dat de ploeg van Armstrong vandaag nog niet belangrijk genoeg vond om de hematocriet naar 49 bij te stellen?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:54:16 #210
68638 Zwansen
pi_28657597
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

8mm hadden ze het op de mof over
Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.
pi_28657614
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef flyckje het volgende:
ach dit was een lange zachte klim voor de buitenbladdraaiers.
Volgens mij is dat precies het type klim wat een Hincapie en Popovych prima aan moeten kunnen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:56:28 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28657651
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.
Kloden stond nauwelijks op de foto.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:57:18 #213
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28657669
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, bij een lagere snelheid zou het afstandsverschil juist kleiner worden. 8 mm afstand verschil zou betekenen dat ze een weergaloze snelheid zouden hebben. Voor twee anti-sprinters na zo'n lange dag lijkt me dat niet erg waarschijnlijk. Bij een snelheid van 50-60 km/h zit je rond de 3 mm. Dat lijkt me een goede schatting.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:01:39 #214
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_28657741
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar die waren er eerder af dan Savoldelli. Kennelijk hebben die dus moeite met tempoversnellingen.
NU ik toch lekker op dreef ben om tekenen aan de wand te zien: dat is goed mogelijk. Armstrongs beoogde helpers in de bergen reden wel allemaal een goede tijdrit. Het kan dus zijn dat dat ze teveel hebben getraind op het continu rijden met een bepaald vermogen. Je kunt dan natuurlijk ook prima hard een berg op knallen, maar het wordt moeilijk als van ze gevraagd wordt om heel plotseling met meer vermogen te trappen. Dat zag je ook wel. De eerste aanval werd nog beantwoord, bij de tweede lagen ze er allemaal af.

Niet geheel toevallig kon ook Basso niet direct antwoorden, waar ie dat vorig jaar nog wel eens deed. Basso heeft ook veel op de tijdrit getraind.
pi_28657756
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij is dat precies het type klim wat een Hincapie en Popovych prima aan moeten kunnen.
normaal zouden die dat idd perfect aankunnen. Maar als de benen slecht zouden zijn tja. maar dit is niet de col waar je grote verschillen op gaat maken. Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet. Ik heb trouwens niemand van zijn team zien bekkentrekken ook lance niet.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:03:54 #216
68638 Zwansen
pi_28657800
edit ohja
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:03:56 #217
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_28657801
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat Weening wel de beste kans maakt.
Maar Casar is een fransman natuurlijk.
Volgens de toursite heeft Weening de prijs van de strijdlustigste renner gewonnen.
pi_28657803
8 mm zou betekenen dat ze 144 km/u reden
pi_28657821
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef flyckje het volgende:

[..]

Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet.
Eigenlijk verwacht ik van morgen minder dan van vandaag.

Weliswaar had ik wat vandaag gebeurde ook niet direct verwacht, maar vandaag had ik nog wel aanvallen verwacht. Omdat morgen de top van de laatste col dik 50 km van de streep ligt, verwacht ik daar toch minder aanvallen dan vandaag (eerder van de week heb ik ook al gezegd dat ik vandaag meer verwachtte dan zondag).
pi_28657863
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

NU ik toch lekker op dreef ben om tekenen aan de wand te zien: dat is goed mogelijk. Armstrongs beoogde helpers in de bergen reden wel allemaal een goede tijdrit. Het kan dus zijn dat dat ze teveel hebben getraind op het continu rijden met een bepaald vermogen. Je kunt dan natuurlijk ook prima hard een berg op knallen, maar het wordt moeilijk als van ze gevraagd wordt om heel plotseling met meer vermogen te trappen. Dat zag je ook wel. De eerste aanval werd nog beantwoord, bij de tweede lagen ze er allemaal af.

Niet geheel toevallig kon ook Basso niet direct antwoorden, waar ie dat vorig jaar nog wel eens deed. Basso heeft ook veel op de tijdrit getraind.
Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.

Ook kun je zeggen ze gingen er allemaal tesamen eraf gingen buiten savoldelli mss was het dus instructie van lance en puur tactisch. dit zou ook overeenstemmen met het spelletje hij deed me tmobile. Maar je kunt het dus zowel positief als negatief benaderen. Wachten op morgen voor conclusies zou ik zeggen.

edit : morgen moeten ze zowiezo over al die cols en zal dsc tempo moeten maken dus zal duidelijk aangeven hoe sterk ze zijn. op laatste col zou er eventueel een aanval kunnen komen. en met een groepje bovenkomen en zo naar de finish gaan.
pi_28657886
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef flyckje het volgende:

[..]

normaal zouden die dat idd perfect aankunnen. Maar als de benen slecht zouden zijn tja. maar dit is niet de col waar je grote verschillen op gaat maken. Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet. Ik heb trouwens niemand van zijn team zien bekkentrekken ook lance niet.
Ik zie Armstrong ervoor aan dat hij zó kat en muis speelt dat hij de anderen laat geloven dat hij verzwakt is, fozo.
pi_28657890
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Volgens de toursite heeft Weening de prijs van de strijdlustigste renner gewonnen.
Ja
Rabo stijgt bovendien naar de achtste plek in het ploegenklassement en Weening zesde in het jongerenklassement.
pi_28657895
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef flyckje het volgende:

[..]

Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.

Ook kun je zeggen ze gingen er allemaal tesamen eraf gingen buiten savoldelli mss was het dus instructie van lance en puur tactisch. dit zou ook overeenstemmen met het spelletje hij deed me tmobile. Maar je kunt het dus zowel positief als negatief benaderen. Wachten op morgen voor conclusies zou ik zeggen.
Ik denk echt niet dat het een tactiek was. Azevedo en Popo kunnen zelf ook een goed klassement rijden, die gaan echt niet doelbewust tijd verliezen.
Morgen is het nog 50 km tot de streep na de laatste klim, ik denk dat we pas tot dinsdag moeten wachten voor de conclusies.
pi_28657928
quote:

[..]

Ik zeg al jaren: vroeg aanvallen, dan maak je het de ploeg van Armstrong moeilijk.
En CSC en T-Mobile hebben nu genoeg mensen voorin staan om dat te doen (moeten ze er wel voor zorgen dat ze niet de kastanjes uit het vuur van DSC gaan halen, maar aan de andere kant heeft T-Mobile het vandaag uiteindelijk ook gewoon goed gedaan, hoewel het er even naar uit zag dat ze Armstrong in de kaart aan het spelen waren).
pi_28657935
bij dsc rijden ze maar voor 1 man hoor, niet voor meerdere.
pi_28657939
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef brighton het volgende:

[..]

Ja
Rabo stijgt bovendien naar de achtste plek in het ploegenklassement en Weening zesde in het jongerenklassement.
8e maar
pi_28657949
quote:
edit : morgen moeten ze zowiezo over al die cols en zal dsc tempo moeten maken dus zal duidelijk aangeven hoe sterk ze zijn. op laatste col zou er eventueel een aanval kunnen komen. en met een groepje bovenkomen en zo naar de finish gaan.
Als dat een groepje van een man of 8 is, zonder Armstrong, dan wordt het écht leuk.
pi_28657978
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef flyckje het volgende:
bij dsc rijden ze maar voor 1 man hoor, niet voor meerdere.
Klopt, maar Azevedo werd vorig jaar ook nog 5e.
Om nu al tijd te gaan verliezen, is niet zo slim. Zoveel krachten spaar je daar trouwens ook niet mee, met een minuut langzamer omhoog rijden.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:12:50 #229
67640 SaintOfKillers
pi_28657980
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik zie Armstrong ervoor aan dat hij zó kat en muis speelt dat hij de anderen laat geloven dat hij verzwakt is, fozo.
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zo'n grote risico's nemen in een relatief onbelangrijke etappe enkel en alleen om een spelletje te spelen , Armstrong en Bruyneel zijn wel slimmer dan dat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28657986
of als het een groepje is met armstrong zonder teammates, dan kan tmobile hun klassementsrenners volledig uitspelen (afhangend van de anderen natuurlijk)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:13:12 #231
68638 Zwansen
pi_28657990
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als dat een groepje van een man of 8 is, zonder Armstrong, dan wordt het écht leuk.
Ligt eraan wie... Als Ullrich gaat zal een Basso ook heus wel tempo maken, of Menchov, Leipo, heras, Mayo. Die zien dan ook hun klassement in gevaar komen.
pi_28658018
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zo'n grote risico's nemen in een relatief onbelangrijke etappe enkel en alleen om een spelletje te spelen , Armstrong en Bruyneel zijn wel slimmer dan dat.
Mij ook, maar als Armstrong toch weer de tour wint, dan zal het wel weer gepresenteerd worden als een strategisch spelletje (deden ze ook met de tour van 2003. In de winter een interview gelezen met Bruyneel, die zei: "Vinokourov lieten we op Alpe d'Huez maar rijden, die was toch niet belangrijk voor het algemeen klassement". Yeah, right.)
pi_28658038
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet in het wielrennen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28658050
zullen het wel zien eh. in elk geval speelde hij op dit moment wel met ullrich
pi_28658053
Als Armstrong goed is maakt het aantal renners van T-Mobile niet uit, dan knalt hij iedereen eraf.
pi_28658075
Sowieso proberen zijn ploegmakkers zo lang mogelijk bij hem te blijven, dat is ze vandaag slecht gelukt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28658092
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ligt eraan wie... Als Ullrich gaat zal een Basso ook heus wel tempo maken, of Menchov, Leipo, heras, Mayo. Die zien dan ook hun klassement in gevaar komen.
Als Basso ook in dat groepje zit van Ullrich, met Heras, Klöden, Julich, Beloki, Vino, Landis, Mancebo bijvoorbeeld.
En daarachter is het wat uit elkaar geslagen, dan kan er van alles gebeuren.

In de tour van '96 was er een etappe naar Pamplona. Ook iets van 80km vlak op het einde. Iedereen dacht, daar gebeurt niets. Er reed een groep weg met Ullrich, Riis, Virenque en nog 5 man, en die pakten 4 minuten en werden de eerste 8 in het klassement (wel was het klassement daarvoor ook al redelijk gesettled, want het was de laatste bergetappe).

Ik verwacht niet dat zoiets morgen ook gebeurt, maar het zou wel leuk zijn.
pi_28658104
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet in het wielrennen.
heeft hij nochtans al meer gedaan hoor. zelfs nu in dauphine, ook al eens toen pantani nog reed. Het is ook lance niet die failde vandaag maar eerder zen team. of en team dit doet denket het niet.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:19:01 #239
67640 SaintOfKillers
pi_28658119
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef JohnDDD het volgende:
Als Armstrong goed is maakt het aantal renners van T-Mobile niet uit, dan knalt hij iedereen eraf.
Bergop misschien. Maar als hij tussen 2 cols in alleen komt te zitten, kan hij echt niet elke aanval counteren. Hij kan uiteraard hopen dat Basso wel achter Ullrich zal gaan, Landis achter Vino en Mancebo achter Kloden, maar daar kan hij niet op rekenen. Als z'n ploegmaats hem aan de laatste col afzetten en hem dan alleen laten, dan doet hij het wel alleen, maar vroeger.... ik zou er niet op rekenen.
pi_28658123
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sowieso proberen zijn ploegmakkers zo lang mogelijk bij hem te blijven, dat is ze vandaag slecht gelukt.
Ja precies. Want hij zat nu alleen.Als 'ie lek was gereden, was dat niet prettig voor hem geweest.
pi_28658146
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bergop misschien. Maar als hij tussen 2 cols in alleen komt te zitten, kan hij echt niet elke aanval counteren. Hij kan uiteraard hopen dat Basso wel achter Ullrich zal gaan, Landis achter Vino en Mancebo achter Kloden, maar daar kan hij niet op rekenen. Als z'n ploegmaats hem aan de laatste col afzetten en hem dan alleen laten, dan doet hij het wel alleen, maar vroeger.... ik zou er niet op rekenen.
Precies.
Vroeg aanvallen is dus het devies.
pi_28658198
quote:
"There was really nothing we could do about that, sometimes we have a bad day. I think that maybe the team has been working more than we need to this week," Armstrong said.
Dat verbaast me. Die lui hebben de hele week nog maar weinig gedaan!
pi_28658228
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:18 schreef Wombcat het volgende:
In de tour van '96 was er een etappe naar Pamplona. Ook iets van 80km vlak op het einde. Iedereen dacht, daar gebeurt niets. Er reed een groep weg met Ullrich, Riis, Virenque en nog 5 man, en die pakten 4 minuten en werden de eerste 8 in het klassement (wel was het klassement daarvoor ook al redelijk gesettled, want het was de laatste bergetappe).

Ik verwacht niet dat zoiets morgen ook gebeurt, maar het zou wel leuk zijn.
Gewonnen door David Etxebarria?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28658247
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ja, echt hard hebben ze nog niet hoeven rijden, zou ik denken.
Vandaag hadden ze in principe ook een makkelijk dagje. Het grootste deel van de etappe reden anderen op kop van het peloton: T-Mobile (echt vol gas), Davitamon, Liquigas, Illes Baleares, Phonak.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:25:35 #245
67640 SaintOfKillers
pi_28658256
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Inderdaad, hij was net zo blij dat de 2 Belgische ploegen al het werk hadden gedaan.
pi_28658258
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Gewonnen door David Etxebarria?
Nee, Dufaux dacht ik
Edit: goed gedacht: Dufaux voor Riis, met 20 seconden voorsprong op Virenque, Ullrich, Leblanc, Ugurmov, Escartin en Luttenberger. De tweede groep (met o.a. Rominger en Indurain, de grote favorieten voor die tour) pas op 8'28!! Na de laatste echte col was het toen 100 km naar de finish (etappe van 262 km).

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2005 18:29:17 ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:26:21 #247
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28658285
Mayo zat ook bij de eerste groep. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_28658294
De eerste berg van betekenis en Lance meost het karweitje zelf opknappen . Zeer sterk gereden van T-Mobile op Ullrich na. En een vette pluim voor Weening en zijn mannen .

Dit wordt een mooie tour .
pi_28658388
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Mayo zat ook bij de eerste groep. .
Die is echt in goede doen, volgens mij. Evenals Beloki.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:31:29 #250
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_28658407
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef JohnDDD het volgende:
8 mm zou betekenen dat ze 144 km/u reden
144.......dat komt ongeveer overeen met mijn harstslag tijdens de finale
pi_28658448
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:30 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Die is echt in goede doen, volgens mij. Evenals Beloki.
Dat zegt niet zoveel als je er bij zat. Het zegt vooral wat als iemand er niet bij was.
pi_28658463
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nee, Dufaux dacht ik
Edit: goed gedacht: Dufaux voor Riis, met 20 seconden voorsprong op Virenque, Ullrich, Leblanc, Ugurmov, Escartin en Luttenberger. De tweede groep (met o.a. Rominger en Indurain, de grote favorieten voor die tour) pas op 8'28!! Na de laatste echte col was het toen 100 km naar de finish (etappe van 262 km).
Even opgezocht, Etxebarria won in '99 in Pau in een groep met net zo'n soort ontsnapping.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 18:34:32 #253
862 Arcee
Look closer
pi_28658476
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zegt niet zoveel als je er bij zat. Het zegt vooral wat als iemand er niet bij was.
Exact.

Wie op echte cols mee kunnen, daar gaat 't om.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_28658498
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in. De verwachtigen omtrent Beloki en mayo waren niet hoog. Maar tot nu toe rijden ze zonder zich bovennmatig in te spannen goed mee.

Maar over 3 dagen zullen we zien hoe het er echt voor staat.
pi_28658500
Wat wel opvallend is;
Armstrong op 27 seconden van Weening
Hincapie, Azevedo en Popovych op 1.27 van Weening
Rubiera, Padrnos, Savoldelli, Beltran en Noval op 2.57 van Weening

het is opvallend dat Padrnos vandaag blijkbaar het niveau had van Rubiera, Beltran en Noval (Savoldelli was toch wel stuk gereden)

Raar, raar.
pi_28658600
Ik verwacht wel een goed klassement van Beloki.
pi_28658609
is me ook al opgevallen. die zijn per 4 eraf gegaan. enkel savoldelli heeft het iets langer gezongen en dan meer tijd verloren =)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:41:43 #258
68638 Zwansen
pi_28658626
Ja maar toch zijn ze wel in vorm. Anders winnen ze die ploegentijdrit niet. Met op papier toch een iets minder team dan vorig jaar, zonder ekimov namelijk.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:41:46 #259
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_28658629
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik verwacht wel een goed klassement van Beloki.
Zou wel leuk zijn in ieder geval.
pi_28658646
idd zwanzen makes you think :p
pi_28658656
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar toch zijn ze wel in vorm. Anders winnen ze die ploegentijdrit niet. Met op papier toch een iets minder team dan vorig jaar, zonder ekimov namelijk.
Ik vind ze op papier sterker, met Popo en Savoldelli erbij.
pi_28658665
quote:
Dat zal de komende dagen uitwijzen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:45:06 #263
68638 Zwansen
pi_28658693
Savoldelli wordt overschat ben ik bang, maar goed we zullen zien.

Maar Valverde reed wel erg sterk, die kan nog wel eens leuke dingen gaan laten zien!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:45:14 #264
67089 Gillingham
The horror...
pi_28658697
quote:
Die ploegentijdrit hoeft niet zoveel te zeggen over de individuele vorm van de renners in de bergen, dat is toch heel wat anders. Bovendien hadden ze daarbij relatief sterke zwakkere schakels vergeleken met andere ploegen.
What's it going to be then, eh?
pi_28658699
floyd en ekimov waren sterker in TT hoor. en lance heeft al meermaals laten blijken dat ekimov beste is in TTT van hun team.
pi_28658724
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:45 schreef Zwansen het volgende:
Savoldelli wordt overschat ben ik bang, maar goed we zullen zien.

Maar Valverde reed wel erg sterk, die kan nog wel eens leuke dingen gaan laten zien!
niet per sé overschat, maar misschien heeft hij wel veel geforceerd in de Giro om die maar vooral te winnen
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:48:56 #267
2764 Trainspotter
pi_28658763
Als Popovych wist wat een lekker ding hem de witte trui zou aantrekken had ie wel een tafje harder gereden .
pi_28658825
Erg verrassend dat Lance inderdaad niemand meer had.

En hoewel ik Valverde-fan ben, kon ik vandaag leven met het feit dat hij de vluchters niet bij had gehaald. Geweldige prestatie van onze Weening.

Hoe oud is Pieter nou? Ik dacht pas 22 eigenlijk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:53:23 #269
67089 Gillingham
The horror...
pi_28658847
25 volgens mij, alhoewel ik ook ergens las dat z'n geboortjes '81 is...?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:53:37 #270
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28658854
24 is ie
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:54:12 #271
2764 Trainspotter
pi_28658862
59 - WEENING Pieter (NED)
Born in 05/04/1981 à Harkema (NED)
Height : 1.86 m
Weight : 68 kg
pi_28658868
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:

Hoe oud is Pieter nou? Ik dacht pas 22 eigenlijk...
24
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:56:04 #273
2764 Trainspotter
pi_28658899
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
En hoewel ik Valverde-fan ben, kon ik vandaag leven met het feit dat hij de vluchters niet bij had gehaald.
Ik vind Valverde ook een coole renner, maar ik zat wel effe op hem te vloeken toen ie steeds op kop zat te stampen met Lance in zijn wiel.
pi_28658917
Hmm, dan zit Tourspecial er naast met de geboortedatum van Pieter dus.

Dat siert Hutje niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_28658970
OMG

Bij zijn aankomst in het hotel ging de
gele trui nog een stapje verder: "Ik
heb geleden. Het was een klotedag."

Volgens Armstrong is Discovery Channel
aan bezinning toe. "We moeten nadenken.
Op de laatste col waren we met 35 ren-
ners, maar ik had geen enkele ploegmaat
meer. Dat mag niet meer gebeuren. Toen
ik hier aankwam, vroeg ik mijn makkers
wat er gebeurd was. Niet dat ik boos
was, ik wilde het gewoon begrijpen."

"Dit was wel een heel andere berg dan
in de Alpen of Pyreneeën. Misschien lag
hij ons niet? Toen ik de aanvallen be-
antwoordde, ging ik in het rood. Vanaf
dan was het devies: schade beperken."
pi_28659015
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
OMG
quote:
Zijn ze zeker vergeten dat bergje 500 keer op te rijden van de winter.
pi_28659035
Gaat Lance dan toch kraken?
www.thuisuiteten.nl
pi_28659037
Dit is níet leuk. Armstrong móet domineren.
pi_28659073
Als dit een spelletje is, is het wel een heel goed spelletje btw.

Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat hij hard op zegt dat hij in het rood ging.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:04:09 #280
92418 BGN
Sunrise
pi_28659075
GERARDMER (ANP) - Het verschil tussen Pieter Weening en Andreas
Klöden op de streep in Gérardmer was slechts millimeters. De Friese
renner won met een marge van 9,6 millimeter. In tijd was het
omgerekend achtduizendste van een seconde.
De jury liet dit zaterdag aan Klödens ploegleider Mario Kummer
weten. ,,Met het blote oog was het niet te zien'', aldus de
Duitser.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:05:01 #281
67089 Gillingham
The horror...
pi_28659088
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
OMG

Bij zijn aankomst in het hotel ging de
gele trui nog een stapje verder: "Ik
heb geleden. Het was een klotedag."

Volgens Armstrong is Discovery Channel
aan bezinning toe. "We moeten nadenken.
Op de laatste col waren we met 35 ren-
ners, maar ik had geen enkele ploegmaat
meer. Dat mag niet meer gebeuren. Toen
ik hier aankwam, vroeg ik mijn makkers
wat er gebeurd was. Niet dat ik boos
was, ik wilde het gewoon begrijpen."

Het lijkt wel Sinterklaas vandaag!
pi_28659094
Scheelt misschien dat Klöden meer voor het klassement gaat, anders hadden ze misschien fel geprotesteerd. Hoewel, een Tourzege...
www.thuisuiteten.nl
pi_28659102
* BliksemSchigt geniet maar nog eens van het tourjournaal
pi_28659124
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Scheelt misschien dat Klöden meer voor het klassement gaat, anders hadden ze misschien fel geprotesteerd.
Ze hebben toch geen poot om op te staan.
quote:
Hoewel, een Tourzege...
8 secondjes?
pi_28659143
Ik denk trouwens dat Rabobank zich hier wel aan kan optrekken voor de rest van de Tour.
pi_28659160
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ze hebben toch geen poot om op te staan.
[..]

8 secondjes?
Nou, beetje heftig reageren ofzo. Nu werd erg snel aangenomen dat Pieter ook daadwerkelijk won, wat zo echt niet te zien was.
www.thuisuiteten.nl
pi_28659173
mmmm, ik weet niet hoor maar als het echt zo is dat hij in het rood gaat. dan zegde da zeker niet. nu kan hij nog meer aanvallen verwachten.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:10:17 #288
40566 Ericr
Livewrong
pi_28659197
Armstrong kende inderdaad het parcours niet, heeft niks van dit gedeelte verkend. Had waarschijnlijk zoals velen gerekend op een ontsnapping en niet al volle bak omhoog.

Hoop voor hem dat hij wel de Ballon D'Alsace heeft verkend want die is toch wel een slag zwaarder dan de Col van vandaag. Zeker omdat de aanloop ook al een col van derde categorie is, die bijna gelijk gaat over in de Ballon.
pi_28659230
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geniet maar nog eens van het tourjournaal
Ik had vandaag ook ontzettend veel zin om de samenvatting nog een keer te kijken ja
pi_28659249
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, beetje heftig reageren ofzo. Nu werd erg snel aangenomen dat Pieter ook daadwerkelijk won, wat zo echt niet te zien was.
Op de uitvergrotingen van de fotofinish is wel een verschil te zien.
pi_28659272
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Op de uitvergrotingen van de fotofinish is wel een verschil te zien.
Waar kan ik die aanschouwen?
pi_28659300
2 pagina's terug
pi_28659317
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Heb je dit topic wel eerst helemaal doorgelezen?
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Vork het volgende:
En wie nu nog niet overtuigd is

Lijkt me duidelijk
pi_28659338
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Heb je dit topic wel eerst helemaal doorgelezen?
[..]
Nee.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:16:11 #295
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28659339
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Er zijn er tientallen gemaakt, maar hierop is het wel duidelijk te zien
pi_28659361
God ik hoop maar dat Armstrong doping gebruikt en dat hij en zijn team hadden besloten pas vanaf morgen te beginnen.

Serieus dat hoop ik
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:17:12 #297
3878 Vork
Manisch creatief
pi_28659366
Goh, zit iedereen nou dezelfde vergroting te plaatsen
pi_28659368
Pffff.. Wat debiel. Een milimeter verschil.
pi_28659384
Leuk om te zien dat Rasmussen puur alleen voor de bergtrui gaat. Hij liet zich na de laatste col van de 3e catergorie ook al terugvallen.
Heeft Rabobank eigenlijk wel eens een trui in Parijs gebracht?
pi_28659389
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
God ik hoop maar dat Armstrong doping gebruikt en dat hij en zijn team hadden besloten pas vanaf morgen te beginnen.

Serieus dat hoop ik
Hoop jij echt op 7 x Lance?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')