Dat zegt niet zoveel als je er bij zat. Het zegt vooral wat als iemand er niet bij was.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die is echt in goede doen, volgens mij. Evenals Beloki.
Even opgezocht, Etxebarria won in '99 in Pau in een groep met net zo'n soort ontsnapping.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, Dufaux dacht ik
Edit: goed gedacht: Dufaux voor Riis, met 20 seconden voorsprong op Virenque, Ullrich, Leblanc, Ugurmov, Escartin en Luttenberger. De tweede groep (met o.a. Rominger en Indurain, de grote favorieten voor die tour) pas op 8'28!! Na de laatste echte col was het toen 100 km naar de finish (etappe van 262 km).
Exact.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zegt niet zoveel als je er bij zat. Het zegt vooral wat als iemand er niet bij was.
Daar zit wel wat in. De verwachtigen omtrent Beloki en mayo waren niet hoog. Maar tot nu toe rijden ze zonder zich bovennmatig in te spannen goed mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel als je er bij zat. Het zegt vooral wat als iemand er niet bij was.
Zou wel leuk zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik verwacht wel een goed klassement van Beloki.![]()
Ik vind ze op papier sterker, met Popo en Savoldelli erbij.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar toch zijn ze wel in vorm. Anders winnen ze die ploegentijdrit niet. Met op papier toch een iets minder team dan vorig jaar, zonder ekimov namelijk.
Dat zal de komende dagen uitwijzen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Zwansen het volgende:
Ja maar toch zijn ze wel in vorm. Anders winnen ze die ploegentijdrit niet. Met op papier toch een iets minder team dan vorig jaar, zonder ekimov namelijk.
Die ploegentijdrit hoeft niet zoveel te zeggen over de individuele vorm van de renners in de bergen, dat is toch heel wat anders. Bovendien hadden ze daarbij relatief sterke zwakkere schakels vergeleken met andere ploegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Zwansen het volgende:
niet per sé overschat, maar misschien heeft hij wel veel geforceerd in de Giro om die maar vooral te winnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:45 schreef Zwansen het volgende:
Savoldelli wordt overschat ben ik bang, maar goed we zullen zien.
Maar Valverde reed wel erg sterk, die kan nog wel eens leuke dingen gaan laten zien!
24quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Hoe oud is Pieter nou? Ik dacht pas 22 eigenlijk...
Ik vind Valverde ook een coole renner, maar ik zat wel effe op hem te vloeken toen ie steeds op kop zat te stampen met Lance in zijn wiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
En hoewel ik Valverde-fan ben, kon ik vandaag leven met het feit dat hij de vluchters niet bij had gehaald.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
OMG
Zijn ze zeker vergeten dat bergje 500 keer op te rijden van de winter.quote:"Dit was wel een heel andere berg dan
in de Alpen of Pyreneeën. Misschien lag
hij ons niet? Toen ik de aanvallen be-
antwoordde, ging ik in het rood. Vanaf
dan was het devies: schade beperken."
Het lijkt wel Sinterklaas vandaag!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
OMG
Bij zijn aankomst in het hotel ging de
gele trui nog een stapje verder: "Ik
heb geleden. Het was een klotedag."
Volgens Armstrong is Discovery Channel
aan bezinning toe. "We moeten nadenken.
Op de laatste col waren we met 35 ren-
ners, maar ik had geen enkele ploegmaat
meer. Dat mag niet meer gebeuren. Toen
ik hier aankwam, vroeg ik mijn makkers
wat er gebeurd was. Niet dat ik boos
was, ik wilde het gewoon begrijpen."
"Dit was wel een heel andere berg dan
in de Alpen of Pyreneeën. Misschien lag
hij ons niet? Toen ik de aanvallen be-
antwoordde, ging ik in het rood. Vanaf
dan was het devies: schade beperken."
Ze hebben toch geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Scheelt misschien dat Klöden meer voor het klassement gaat, anders hadden ze misschien fel geprotesteerd.
8 secondjes?quote:Hoewel, een Tourzege...
Nou, beetje heftig reageren ofzo. Nu werd erg snel aangenomen dat Pieter ook daadwerkelijk won, wat zo echt niet te zien was.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen poot om op te staan.![]()
[..]
8 secondjes?
Ik had vandaag ook ontzettend veel zin om de samenvatting nog een keer te kijken jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt geniet maar nog eens van het tourjournaal
Op de uitvergrotingen van de fotofinish is wel een verschil te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, beetje heftig reageren ofzo. Nu werd erg snel aangenomen dat Pieter ook daadwerkelijk won, wat zo echt niet te zien was.
Waar kan ik die aanschouwen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op de uitvergrotingen van de fotofinish is wel een verschil te zien.
Heb je dit topic wel eerst helemaal doorgelezen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:27 schreef Vork het volgende:
En wie nu nog niet overtuigd is
Lijkt me duidelijk
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je dit topic wel eerst helemaal doorgelezen?![]()
[..]
Hoop jij echt op 7 x Lance?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:17 schreef JohnDDD het volgende:
God ik hoop maar dat Armstrong doping gebruikt en dat hij en zijn team hadden besloten pas vanaf morgen te beginnen.
Serieus dat hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |