Bovendien spreekt die Weening vast Fries. Wat wel een officiele taal isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Frans is hier ook een landstaal, in België wel. 95% van de Walen spreekt ook niet eens Nederlands. Dus de Belgen hoeven absoluut niet met het vingertje te wijzen als het gaat om het spreken van andere talen.
Een pixel voorsprong...!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Bovendien spreekt die Weening vast Fries. Wat wel een officiele taal isblijft super van Weening
Wat mij erg verbaasde, was dat op 1,5 km van de top er eentje van Illes Baleares op kop zat te rammen, met Ullrich in zijn wiel. Armstrong daar pas een plaats of zes achter. Als Ullrich dan demarreert, kan het toch lastig worden (helaas deed Ullrich dat niet, ik zat toen echt te schreeuwen van "kom op aanvallen, man").quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:26 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
En toch hč, op een gegeven moment reed ie ergens op de 25e plek in de groep, vlak na de aanval van Kloden. Vorig jaar heb ik hem niet verder zien zitten dan de tiende plek. Ik weet het, ik grijp alles aan om mijn hoop op een slechte Armstrong (en een goeie Jan) bevestigd te zien, maar toch. Als je zo vroeg al conclusies mag trekken dan is het dat Armstrong enorme tempoversnellingen minder goed kan verwerken.
Armstrong ligt toch comfortabel voor op Ulrich, dus waarom zou hij moeite gaan doen ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan ook een gok zijn, wellicht gaat hij er vanuit dat Ullrich het wel dicht gaat rijden.
Tja had mooi geweest, maar z'n teamgenoot reed voorop natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat mij erg verbaasde, was dat op 1,5 km van de top er eentje van Illes Baleares op kop zat te rammen, met Ullrich in zijn wiel. Armstrong daar pas een plaats of zes achter. Als Ullrich dan demarreert, kan het toch lastig worden (helaas deed Ullrich dat niet, ik zat toen echt te schreeuwen van "kom op aanvallen, man").
Smallest Winning Margin...?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Op 20.000ste van een seconde gewonnen schijnt nu dus.
Van een Duitser nog wel.
Duitsers kunnen niet altijd geluk hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Van een Duitser nog wel.
ja maar die geldt niet voor zo'n finish. Dan wordt gekeken wie als eerste zijn band over de streep drukt. En niet de sensor.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef brighton het volgende:
[..]
Smallest Winning Margin...?
The official timing system has sensors on every bike in the race. The finish of today’s stage was so close that a photo had to be used to determine the winner. It’s difficult to tell if Pieter Weening’s tyre was ahead of Andreas Kloden’s but the timing system declared the Rabobank rider the winner.
The winning time was just 0.0002 of a second!
Daarom heeft Ullrich vandaag dom gereden en Armstrong slim. Hij bleef bij Ullrich, die rijdt uiteindelijk het gat toch wel dicht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Armstrong ligt toch comfortabel voor op Ulrich, dus waarom zou hij moeite gaan doen ?
Ulrich is degene die tijd moet zien in te lopen, niet Armstrong.
Vandaag heeft Armstrong geen tijd verloren, dus vanuit zijn perspectief is de missie dan toch geslaagd? En dat met weinig moeite.
heerlijk, zo'n klein verschil...lekker voor die k*t mof...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Van een Duitser nog wel.
Precies !quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom heeft Ullrich vandaag dom gereden en Armstrong slim. Hij bleef bij Ullrich, die rijdt uiteindelijk het gat toch wel dicht.
op de achtervorkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waar zitten die sensoren eigenlijk?
Oh, dat was me nog niet opgevallen. Mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef Wombcat het volgende:
Wat mij erg verbaasde, was dat op 1,5 km van de top er eentje van Illes Baleares op kop zat te rammen, met Ullrich in zijn wiel. Armstrong daar pas een plaats of zes achter. Als Ullrich dan demarreert, kan het toch lastig worden (helaas deed Ullrich dat niet, ik zat toen echt te schreeuwen van "kom op aanvallen, man").
Ullrich is dom.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daarom heeft Ullrich vandaag dom gereden en Armstrong slim. Hij bleef bij Ullrich, die rijdt uiteindelijk het gat toch wel dicht.
Ja, dat zal het wel geweest zijn. Want als Ullrich aanviel, en de rest reageerd, dan is het gat opeens een seconde of wat kleiner, en waren ze misschien wel terug gepakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Tja had mooi geweest, maar z'n teamgenoot reed voorop natuurlijk.
Ehm, Duits, Frans?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Weening is gewoon tweetalig, meer talen spreken we niet in Nederland.
Dat blijkt elke Tour inderdaad en af en toe in een Duitse discotheek.quote:
Als ik T-Mobile was had ik Vino kopman gemaakt, en Ullrich en Kloden als helpers. Heb je nog een sterker team als die van Lance.quote:
Ze kunnen morgen nog best iets proberen, hoor. T-Mobile en CSC, als ze wat mannen vooruit sturen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Oh, dat was me nog niet opgevallen. Mooi. Hopelijk kijken ze bij T-Mobile vanavond ook nog effe tourjournaal, dan kunnen ze zien dat Armstrong haarscheurtjes van zwakte vertoonde. Jammer dat de eerste aanvalspoging pas weer op dinsdag is. Dat ze de finish morgen maar effe naar de top van de Ballon verplaatsen
.
Op de mof zei ie dat zijn ploeg een slechte dag had. Hij moest er zelfs nog om lachen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:37 schreef JohnDDD het volgende:
wat zei armstrong nou in dat interview? wat had ie te zeggen over zijn eigen prestatie?
Wat 'ie precies zei, weet ik niet meer. Iets in de trant van dat de ploeg wat tegenviel. Op een vraag of hij bang was geweest voor tijdsverlies, antwoordde hij iets van "je kunt altijd tijd verliezen, dus je moet altijd oppassen" (uit zijn antwoord bleek wel dat hij niet helemaal gerust was geweest).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:37 schreef JohnDDD het volgende:
wat zei armstrong nou in dat interview? wat had ie te zeggen over zijn eigen prestatie?
Hopelijk volgen er nog een paar van zulke dagen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op de mof zei ie dat zijn ploeg een slechte dag had. Hij moest er zelfs nog om lachen.
Dat zijn geen officiële talen in Nederland.quote:
Alsof Ullrich gaat knechten voor Vino.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Als ik T-Mobile was had ik Vino kopman gemaakt, en Ullrich en Kloden als helpers. Heb je nog een sterker team als die van Lance.
Daarom de 'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof Ullrich gaat knechten voor Vino.
Voorlopig hebben ze nog drie mogelijk kanshebbers, en moeten ze die elk de kans geven. Als ze elkaar maar niet in de wielen gaan rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof Ullrich gaat knechten voor Vino.
Oh je had 't over officiële talenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zijn geen officiële talen in Nederland.
Maar die waren er eerder af dan Savoldelli. Kennelijk hebben die dus moeite met tempoversnellingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:43 schreef JohnDDD het volgende:
Popo, Hincapie en Azevedo kwamen op 1 minuut na Armstrong binnen.
Die heeft het moeilijk na zijn val.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
The winner of stage one finished over 51 minutes behind the winner of stage eight. Dave Zabriskie was dropped on the first climb of the stage but he has been able to escape elimination by finishing about a minute within the time limit which is calculated on a percentage of the winner’s time.
Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef brighton het volgende:
The winning time was just 0.0002 of a second!
Nee, maar er is vandaag meer gebeurt dan menigeen dacht (ik had zelf ook hooguit één prikje van Vino verwacht).quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de echte bergen moeten nog komen. Dit stelt egl nog niks voor![]()
Dan blijkt dat Klöden verloren heeft, omdat 'ie iets dunnere banden gemonteerd had dan Weening.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.
Toch was de hele ploeg van Armstrong in geen velden of wegen te bekennen. Dat belooft nog wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de echte bergen moeten nog komen. Dit stelt egl nog niks voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |