die komt nog wel een paar keer langsquote:
Hij had geen enkele ploegmaat mee. Is toch opvallend.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
Is het niet juist gewoon heel slim gereden van DSC ?
Hun doel is om Armstrong het algemeen klassement te laten winnen.
Armstrong heeft na vandaag nog steeds 1'02'' voorsprong op de eerstvolgende concurrent (Vino).
DSC heeft de krachten gewoon gespaard voor momenten waarop het iets uitmaakt in het algemeen klassement. Volgens mij is dat juist een verstandige tactiek.
Of mis ik iets ?
Die hoopten op Axel Merckx omdat dat zo'n geweldige daler is.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
De Belgen zijn nog niet zeker van de zege van Weening![]()
Armstrong kennende, neemt ie dat risico niet denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is het niet juist gewoon heel slim gereden van DSC ?
Hun doel is om Armstrong het algemeen klassement te laten winnen.
Armstrong heeft na vandaag nog steeds 1'02'' voorsprong op de eerstvolgende concurrent (Vino).
DSC heeft de krachten gewoon gespaard voor momenten waarop het iets uitmaakt in het algemeen klassement. Volgens mij is dat juist een verstandige tactiek.
Of mis ik iets ?
Ik las even te snel; dacht een moment dat je vriendin daar stond.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
mijn vriendinnetje is tourchick geweest bij die tijdrit in ehv
Precies.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dit toch wel erg vreemd. Bij andere ritten word je onder de finishfoto's bedolven.
Klopt en de taak van de ploegmaten van Armstrong is toch om zo lang mogelijk bij Armstrong in de buurt te blijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van niet kunnen is.
Popvych zou toch zeker zijn witte trui willen verdedigen.
Om eerlijk te zijn ben ik dat zelf ook niet, maar ik ga er wel van uit dat ze bij de Tour apparatuur hebben die dat beter kan zien dan wij dat kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
Er is veel voor te zeggen dat ie zich alleen op de beklimmingen richt en nu wat tijd neemt om geen bedreiging te vormen voor de klassementsmannen, kan ie vaker weg. Met dik 7 minuten achterstand kan dat wellicht wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Rasmussen zat niet in de uiteindelijke kopgroep, hij zat op 2'30". Ik weet niet of die wel helemaal fris is
Dat is onjuist, Rabo heeft drie voorjaarsklassiekers laten lopen door niet te laten rijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben overigens blij dat die Leipe Levi weg is bij Rabo. Nu kunnen ze weer lekker aanvallend rijden. Zoals het hoort!!
Gewoon rustig verder rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Remzz het volgende:
Hoe heeft Rasmussen kunnen lossen? Hij kwam als 3e boven op de col. En hij schijnt toch een goede daler te zijn?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:11 schreef Jelminho het volgende:
Heeft zich gewoon af laten zakken, doel van Rasmussen is bolletjes en etappe. Waarom zou die dan proberen aan te klampen en onnodige energie verspillen ? Nu staat die nog verder van de gele trui vandaan, en mag die eerder weg van de klassementsrenners omdat hij geen bedreiging is.
Het kan opzet zijn geweest (zou niet voor het eerst zijn), of een lekke band, of gewoon desinteresse om hard door te trekken omdat de buit toch al binnen was.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Remzz het volgende:
Hoe heeft Rasmussen kunnen lossen? Hij kwam als 3e boven op de col. En hij schijnt toch een goede daler te zijn?
Dus niks strategiequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:14 schreef mitt het volgende:
Armstrong heeft geen uitleg voor het falen van z'n teamgenoten.
die belgen moeten niet zeuren die hebben al 2 ritzegesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
De doorsnee Belg spreekt niet eens Engels.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat er nog veel Nederlanders mogen winnen, die "Engelse" interviews zijn hilarisch.
dan is het wel heel heeeeel closequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weening ligt toch wel een klein stukje voor
Zou knap zijn. Ik heb het idee dat hij deels toch wel érg afhankelijk van zijn ploeg is... OK, het uiteindelijke werk doet hij zelf (bergen vooral!!!). Hoe dan ook: spannende Tour!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong wint de Tour wel, ook al had ie in zijn 1tje moeten fietsen deze Tour.
Ja, zit toch dichter bij de streep dan Kloden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weening ligt toch wel een klein stukje voor
Dan zijn werkelijk alle Belgen die ik ken niet doorsnee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doorsnee Belg spreekt niet eens Engels.
Dat mag, maar dan met strijd, spanning en zonder afwachtende controlerende ploeg..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong wint de Tour wel, ook al had ie in zijn 1tje moeten fietsen deze Tour.
Idd, zoiets moet het zijn geweest.quote:
Omdat er al een man of tien voorbij gereden waren. Ullrich kon op dat moment niet veel anders dan meeschuiven. Hij reed ook maar een gaatje van één lengte dicht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef Bartoli het volgende:
mooie overwinning, prachtige rit en Armstrong zat echt veels te snel geisoleerd. Kortom morgen nog eens.
Ik snapte alleen niet dat Ullrich Lance ging terugbrengen toen Vino en Basso aanvielen
In alle eerlijkheid moet je er dan wel bij melden dat de doorsnee Nederlander geen Frans spreekt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doorsnee Belg spreekt niet eens Engels.
Die van TV kan het iig niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan zijn werkelijk alle Belgen die ik ken niet doorsnee.
heb hem ff uitvergroot en jawel weeningquote:
Rasmussen staat er om bekend om geen enkele zweetdruppel te evrspillen aan dingen waar hij zich niet in interesseert. Hij wilt daarnaast zo aerodynamisch mogelijk rijden, t is een beetje een aero-freak. Maf mannetje, maar hij doet t wel!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Remzz het volgende:
Vlamingen ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid moet je er dan wel bij melden dat de doorsnee Nederlander geen Frans spreekt.
moet dat danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid moet je er dan wel bij melden dat de doorsnee Nederlander geen Frans spreekt.
Ullrich kan gewoon niet pokeren, in het psychologische gevecht met Armstrong is hij twee maten te klein.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat er al een man of tien voorbij gereden waren. Ullrich kon op dat moment niet veel anders dan meeschuiven. Hij reed ook maar een gaatje van één lengte dicht.
Ik had zelf het idee dat Armstrong, die het parcours altijd perfect kent, gezien de relatief lichte beklimming zijn ploegmaten een dag vrijaf heeft gegeven en het zelf op wilde lossen vandaag. Hincapie werd nog wel ff mee gestuurd, maar verder niets dus. Een rit als die naar Courchevel kan ie eventuele diensten nog zeer goed gebruiken. Ik ben vooral tevreden dat DCH de koers niet van start tot finish regisseert. Of ze het nou kunnen of niet, eindelijk eens fietsen op tv.quote:
En nog meer onzin. Doe zo voort.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:19 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Vlamingen ook niet
Walen spreken ook slecht Nederlands.
Un peu, un petit peu!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ullrich en Basso gaan samenwerken, maar volgens mij werkt Amstrong meer samen met Basso...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Of juist wel.quote:
Basso viel toch aan op Lance samen met Vino. Dus ik geloof niet zo in dat pactquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:20 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ligt eraan of Ullrich en Basso gaan samenwerken, maar volgens mij werkt Amstrong meer samen met Basso...
Frans is hier ook een landstaal, in België wel. 95% van de Walen spreekt ook niet eens Nederlands. Dus de Belgen hoeven absoluut niet met het vingertje te wijzen als het gaat om het spreken van andere talen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Weening zo te zien.quote:
Je hebt altijd het risico van lekrijden, en Armstrong zat helemaal alleen, dat wil je niet echt in zo'n grote groep. Als 'ie lekrijdt, en een wiel moet krijgen van de ploegleider, waarvan het nog maar de vraag is of die er direct achter zit, kan het even duren. Moet 'ie zelf het gat dichtrijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik had het zelf het idee dat Armstrong, die het parcours altijd perfect kent, gezien de relatief lichte beklimming zijn ploegmaten een dag vrijaf heeft gegeven en het zelf op wilde lossen vandaag. Hincapie werd nog wel ff mee gestuurd, maar verder niets dus. Een rit als die naar Courchevel kan ie eventuele diensten nog zeer goed gebruiken. Ik ben vooral tevreden dat DCH de koers niet van start tot finish regisseert. Of ze het nou kunnen of niet, eindelijk eens fietsen op tv.
Nee, ik ook niet. Basso reageerde op de aanval van Vino, toen Armstrong dat niet deed. Als er echt een pact was geweest, had Armstrong dan in het wiel van Basso gezeten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Basso viel toch aan op Lance samen met Vino. Dus ik geloof niet zo in dat pact
Geen wonder, Klöden had z'n bandprofiel op die laatste klim zo afgesleten dat ie nu op de koffie kwamquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef evert het volgende:
helemaal uitvergroot, je ziet een heel klein verschil
Ja, hier zie ik toch wel een miniem verschil in het voordeel van Weeningquote:
En toch hč, op een gegeven moment reed ie ergens op de 25e plek in de groep, vlak na de aanval van Kloden. Vorig jaar heb ik hem niet verder zien zitten dan de tiende plek. Ik weet het, ik grijp alles aan om mijn hoop op een slechte Armstrong (en een goeie Jan) bevestigd te zien, maar toch. Als je zo vroeg al conclusies mag trekken dan is het dat Armstrong enorme tempoversnellingen minder goed kan verwerken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Kan ook een gok zijn, wellicht gaat hij er vanuit dat Ullrich het wel dicht gaat rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hebt altijd het risico van lekrijden, en Armstrong zat helemaal alleen, dat wil je niet echt in zo'n grote groep. Als 'ie lekrijdt, en een wiel moet krijgen van de ploegleider, waarvan het nog maar de vraag is of die er direct achter zit, kan het even duren. Moet 'ie zelf het gat dichtrijden.
Wat me verder trouwens opviel, is dat Armstrong twee keer direct reageerde op Vino, maar de derde keer niet, toen moesten anderen het doen. Gingen o.a. Basso en nog een man of tien erlangs, terwijl Armstrong bleef zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |