De doorsnee Belg spreekt niet eens Engels.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat er nog veel Nederlanders mogen winnen, die "Engelse" interviews zijn hilarisch.
dan is het wel heel heeeeel closequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weening ligt toch wel een klein stukje voor
Zou knap zijn. Ik heb het idee dat hij deels toch wel érg afhankelijk van zijn ploeg is... OK, het uiteindelijke werk doet hij zelf (bergen vooral!!!). Hoe dan ook: spannende Tour!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong wint de Tour wel, ook al had ie in zijn 1tje moeten fietsen deze Tour.
Ja, zit toch dichter bij de streep dan Kloden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weening ligt toch wel een klein stukje voor
Dan zijn werkelijk alle Belgen die ik ken niet doorsnee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doorsnee Belg spreekt niet eens Engels.
Dat mag, maar dan met strijd, spanning en zonder afwachtende controlerende ploeg..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong wint de Tour wel, ook al had ie in zijn 1tje moeten fietsen deze Tour.
Idd, zoiets moet het zijn geweest.quote:
Omdat er al een man of tien voorbij gereden waren. Ullrich kon op dat moment niet veel anders dan meeschuiven. Hij reed ook maar een gaatje van één lengte dicht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef Bartoli het volgende:
mooie overwinning, prachtige rit en Armstrong zat echt veels te snel geisoleerd. Kortom morgen nog eens.
Ik snapte alleen niet dat Ullrich Lance ging terugbrengen toen Vino en Basso aanvielen
In alle eerlijkheid moet je er dan wel bij melden dat de doorsnee Nederlander geen Frans spreekt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doorsnee Belg spreekt niet eens Engels.
Die van TV kan het iig niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan zijn werkelijk alle Belgen die ik ken niet doorsnee.
heb hem ff uitvergroot en jawel weeningquote:
Rasmussen staat er om bekend om geen enkele zweetdruppel te evrspillen aan dingen waar hij zich niet in interesseert. Hij wilt daarnaast zo aerodynamisch mogelijk rijden, t is een beetje een aero-freak. Maf mannetje, maar hij doet t wel!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Remzz het volgende:
Hoe heeft Rasmussen kunnen lossen? Hij kwam als 3e boven op de col. En hij schijnt toch een goede daler te zijn?
Vlamingen ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid moet je er dan wel bij melden dat de doorsnee Nederlander geen Frans spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |