abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28657456
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet of Weening ook de prijs voor de strijdlustigste renner heeft gewonnen.
Casar en Rasmussen maken in ieder geval ook aanspraak op die prijs.
Ik denk dat Weening wel de beste kans maakt.
Maar Casar is een fransman natuurlijk.
pi_28657459
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.
Bij een snelheid van 50 km/u 0.28 cm
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:48:13 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28657460
quote:

[..]

Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.
Dat is ongeveer 3.8mm
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28657478
Zabriskie net op tijd binnen!
quote:
Zabriskie Escapes Elimination
The winner of stage one finished over 51 minutes behind the winner of stage eight. Dave Zabriskie was dropped on the first climb of the stage but he has been able to escape elimination by finishing about a minute within the time limit which is calculated on a percentage of the winner’s time.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:49:31 #205
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28657483
quote:

[..]

55? Zeg maar 15 m/s. Dus 3 mm? Lijkt me nog vrij veel...
pi_28657506
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

55? Zeg maar 15 m/s. Dus 3 mm? Lijkt me nog vrij veel...
8mm hadden ze het op de mof over
pi_28657563
Het leek een mooie dag te worden voor
Lance Armstrong, na een vroege aanval
van George Hincapie. Maar uiteindelijk
kwam de geletruidrager nog bijna in de
problemen, door tal van aanvallen. "We
hadden een slechte dag", zei de leider.

Armstrong: "Het begon goed, maar plots
keerde het voor mijn team en eindigde
het slecht. Hoe dat komt? Geen idee.
Mijn maats zullen nog meer ontgoocheld
zijn dan ik. Maar dat maakt hen beter."

"We moeten het kopje erbij houden. Ik
maak me zeker zorgen, maar dat is nor-
maal. Om elke hoekje loert gevaar in de
Tour. Als je niet bezorgd bent, krijg
je slaag, zo gaat dat hier."
pi_28657582
ach dit was een lange zachte klim voor de buitenbladdraaiers. zullen morgen zien hoe DSC voor de dag komt dan.
pi_28657595
Ik vind hem niet negatief klinken over zijn eigen prestaties; wel over het team natuurlijk maar ja.

Wie denkt met mij dat de ploeg van Armstrong vandaag nog niet belangrijk genoeg vond om de hematocriet naar 49 bij te stellen?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:54:16 #210
68638 Zwansen
pi_28657597
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

8mm hadden ze het op de mof over
Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.
pi_28657614
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef flyckje het volgende:
ach dit was een lange zachte klim voor de buitenbladdraaiers.
Volgens mij is dat precies het type klim wat een Hincapie en Popovych prima aan moeten kunnen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:56:28 #212
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28657651
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.
Kloden stond nauwelijks op de foto.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:57:18 #213
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28657669
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, bij een lagere snelheid zou het afstandsverschil juist kleiner worden. 8 mm afstand verschil zou betekenen dat ze een weergaloze snelheid zouden hebben. Voor twee anti-sprinters na zo'n lange dag lijkt me dat niet erg waarschijnlijk. Bij een snelheid van 50-60 km/h zit je rond de 3 mm. Dat lijkt me een goede schatting.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:01:39 #214
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_28657741
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar die waren er eerder af dan Savoldelli. Kennelijk hebben die dus moeite met tempoversnellingen.
NU ik toch lekker op dreef ben om tekenen aan de wand te zien: dat is goed mogelijk. Armstrongs beoogde helpers in de bergen reden wel allemaal een goede tijdrit. Het kan dus zijn dat dat ze teveel hebben getraind op het continu rijden met een bepaald vermogen. Je kunt dan natuurlijk ook prima hard een berg op knallen, maar het wordt moeilijk als van ze gevraagd wordt om heel plotseling met meer vermogen te trappen. Dat zag je ook wel. De eerste aanval werd nog beantwoord, bij de tweede lagen ze er allemaal af.

Niet geheel toevallig kon ook Basso niet direct antwoorden, waar ie dat vorig jaar nog wel eens deed. Basso heeft ook veel op de tijdrit getraind.
pi_28657756
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij is dat precies het type klim wat een Hincapie en Popovych prima aan moeten kunnen.
normaal zouden die dat idd perfect aankunnen. Maar als de benen slecht zouden zijn tja. maar dit is niet de col waar je grote verschillen op gaat maken. Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet. Ik heb trouwens niemand van zijn team zien bekkentrekken ook lance niet.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:03:54 #216
68638 Zwansen
pi_28657800
edit ohja
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:03:56 #217
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_28657801
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 17:48 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat Weening wel de beste kans maakt.
Maar Casar is een fransman natuurlijk.
Volgens de toursite heeft Weening de prijs van de strijdlustigste renner gewonnen.
pi_28657803
8 mm zou betekenen dat ze 144 km/u reden
pi_28657821
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef flyckje het volgende:

[..]

Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet.
Eigenlijk verwacht ik van morgen minder dan van vandaag.

Weliswaar had ik wat vandaag gebeurde ook niet direct verwacht, maar vandaag had ik nog wel aanvallen verwacht. Omdat morgen de top van de laatste col dik 50 km van de streep ligt, verwacht ik daar toch minder aanvallen dan vandaag (eerder van de week heb ik ook al gezegd dat ik vandaag meer verwachtte dan zondag).
pi_28657863
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

NU ik toch lekker op dreef ben om tekenen aan de wand te zien: dat is goed mogelijk. Armstrongs beoogde helpers in de bergen reden wel allemaal een goede tijdrit. Het kan dus zijn dat dat ze teveel hebben getraind op het continu rijden met een bepaald vermogen. Je kunt dan natuurlijk ook prima hard een berg op knallen, maar het wordt moeilijk als van ze gevraagd wordt om heel plotseling met meer vermogen te trappen. Dat zag je ook wel. De eerste aanval werd nog beantwoord, bij de tweede lagen ze er allemaal af.

Niet geheel toevallig kon ook Basso niet direct antwoorden, waar ie dat vorig jaar nog wel eens deed. Basso heeft ook veel op de tijdrit getraind.
Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.

Ook kun je zeggen ze gingen er allemaal tesamen eraf gingen buiten savoldelli mss was het dus instructie van lance en puur tactisch. dit zou ook overeenstemmen met het spelletje hij deed me tmobile. Maar je kunt het dus zowel positief als negatief benaderen. Wachten op morgen voor conclusies zou ik zeggen.

edit : morgen moeten ze zowiezo over al die cols en zal dsc tempo moeten maken dus zal duidelijk aangeven hoe sterk ze zijn. op laatste col zou er eventueel een aanval kunnen komen. en met een groepje bovenkomen en zo naar de finish gaan.
pi_28657886
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef flyckje het volgende:

[..]

normaal zouden die dat idd perfect aankunnen. Maar als de benen slecht zouden zijn tja. maar dit is niet de col waar je grote verschillen op gaat maken. Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet. Ik heb trouwens niemand van zijn team zien bekkentrekken ook lance niet.
Ik zie Armstrong ervoor aan dat hij zó kat en muis speelt dat hij de anderen laat geloven dat hij verzwakt is, fozo.
pi_28657890
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Volgens de toursite heeft Weening de prijs van de strijdlustigste renner gewonnen.
Ja
Rabo stijgt bovendien naar de achtste plek in het ploegenklassement en Weening zesde in het jongerenklassement.
pi_28657895
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef flyckje het volgende:

[..]

Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.

Ook kun je zeggen ze gingen er allemaal tesamen eraf gingen buiten savoldelli mss was het dus instructie van lance en puur tactisch. dit zou ook overeenstemmen met het spelletje hij deed me tmobile. Maar je kunt het dus zowel positief als negatief benaderen. Wachten op morgen voor conclusies zou ik zeggen.
Ik denk echt niet dat het een tactiek was. Azevedo en Popo kunnen zelf ook een goed klassement rijden, die gaan echt niet doelbewust tijd verliezen.
Morgen is het nog 50 km tot de streep na de laatste klim, ik denk dat we pas tot dinsdag moeten wachten voor de conclusies.
pi_28657928
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef flyckje het volgende:

[..]

Ik zeg al jaren: vroeg aanvallen, dan maak je het de ploeg van Armstrong moeilijk.
En CSC en T-Mobile hebben nu genoeg mensen voorin staan om dat te doen (moeten ze er wel voor zorgen dat ze niet de kastanjes uit het vuur van DSC gaan halen, maar aan de andere kant heeft T-Mobile het vandaag uiteindelijk ook gewoon goed gedaan, hoewel het er even naar uit zag dat ze Armstrong in de kaart aan het spelen waren).
pi_28657935
bij dsc rijden ze maar voor 1 man hoor, niet voor meerdere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')