Ik denk dat Weening wel de beste kans maakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet of Weening ook de prijs voor de strijdlustigste renner heeft gewonnen.
Casar en Rasmussen maken in ieder geval ook aanspraak op die prijs.

Bij een snelheid van 50 km/u 0.28 cmquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.

Dat is ongeveer 3.8mmquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nu nog bepalen welke snelheid ze hadden in de sprint, en er een afstand worden berekend.

quote:Zabriskie Escapes Elimination
The winner of stage one finished over 51 minutes behind the winner of stage eight. Dave Zabriskie was dropped on the first climb of the stage but he has been able to escape elimination by finishing about a minute within the time limit which is calculated on a percentage of the winner’s time.

55? Zeg maar 15 m/s. Dus 3 mm? Lijkt me nog vrij veel...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]

8mm hadden ze het op de mof overquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
55? Zeg maar 15 m/s. Dus 3 mm? Lijkt me nog vrij veel...

Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.quote:

Volgens mij is dat precies het type klim wat een Hincapie en Popovych prima aan moeten kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:53 schreef flyckje het volgende:
ach dit was een lange zachte klim voor de buitenbladdraaiers.

Kloden stond nauwelijks op de foto.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.

Nee, bij een lagere snelheid zou het afstandsverschil juist kleiner worden. 8 mm afstand verschil zou betekenen dat ze een weergaloze snelheid zouden hebben. Voor twee anti-sprinters na zo'n lange dag lijkt me dat niet erg waarschijnlijk. Bij een snelheid van 50-60 km/h zit je rond de 3 mm. Dat lijkt me een goede schatting.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja moffen. Die maken het minder erg natuurlijk. 8mm zou betekenen dat de rond de 20 ofzo ligt.

NU ik toch lekker op dreef ben om tekenen aan de wand te zien: dat is goed mogelijk. Armstrongs beoogde helpers in de bergen reden wel allemaal een goede tijdrit. Het kan dus zijn dat dat ze teveel hebben getraind op het continu rijden met een bepaald vermogen. Je kunt dan natuurlijk ook prima hard een berg op knallen, maar het wordt moeilijk als van ze gevraagd wordt om heel plotseling met meer vermogen te trappen. Dat zag je ook wel. De eerste aanval werd nog beantwoord, bij de tweede lagen ze er allemaal af.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar die waren er eerder af dan Savoldelli. Kennelijk hebben die dus moeite met tempoversnellingen.

normaal zouden die dat idd perfect aankunnen. Maar als de benen slecht zouden zijn tja. maar dit is niet de col waar je grote verschillen op gaat maken. Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet. Ik heb trouwens niemand van zijn team zien bekkentrekken ook lance niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies het type klim wat een Hincapie en Popovych prima aan moeten kunnen.

Volgens de toursite heeft Weening de prijs van de strijdlustigste renner gewonnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat Weening wel de beste kans maakt.
Maar Casar is een fransman natuurlijk.

Eigenlijk verwacht ik van morgen minder dan van vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef flyckje het volgende:
[..]
Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet.

Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
NU ik toch lekker op dreef ben om tekenen aan de wand te zien: dat is goed mogelijk. Armstrongs beoogde helpers in de bergen reden wel allemaal een goede tijdrit. Het kan dus zijn dat dat ze teveel hebben getraind op het continu rijden met een bepaald vermogen. Je kunt dan natuurlijk ook prima hard een berg op knallen, maar het wordt moeilijk als van ze gevraagd wordt om heel plotseling met meer vermogen te trappen. Dat zag je ook wel. De eerste aanval werd nog beantwoord, bij de tweede lagen ze er allemaal af.
Niet geheel toevallig kon ook Basso niet direct antwoorden, waar ie dat vorig jaar nog wel eens deed. Basso heeft ook veel op de tijdrit getraind.

Ik zie Armstrong ervoor aan dat hij zó kat en muis speelt dat hij de anderen laat geloven dat hij verzwakt is, fozo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef flyckje het volgende:
[..]
normaal zouden die dat idd perfect aankunnen. Maar als de benen slecht zouden zijn tja. maar dit is niet de col waar je grote verschillen op gaat maken. Morgen zal belangrijker zijn. en dan zullen we pas kunnen zeggen wat zen team doet. Ik heb trouwens niemand van zijn team zien bekkentrekken ook lance niet.

Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens de toursite heeft Weening de prijs van de strijdlustigste renner gewonnen.

Ik denk echt niet dat het een tactiek was. Azevedo en Popo kunnen zelf ook een goed klassement rijden, die gaan echt niet doelbewust tijd verliezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef flyckje het volgende:
[..]
Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.
Ook kun je zeggen ze gingen er allemaal tesamen eraf gingen buiten savoldelli mss was het dus instructie van lance en puur tactisch. dit zou ook overeenstemmen met het spelletje hij deed me tmobile. Maar je kunt het dus zowel positief als negatief benaderen. Wachten op morgen voor conclusies zou ik zeggen.

Ik zeg al jaren: vroeg aanvallen, dan maak je het de ploeg van Armstrong moeilijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef flyckje het volgende:
[..]
Mss is dit altijd al verkeerd gebleken want zij zijn het altijd die het tempo eerst hoog leggen en dan azevedo met lance afshieten. maar als de ander aanvallen zijn ze mss sneller genekt.
Ook kun je zeggen ze gingen er allemaal tesamen eraf gingen buiten savoldelli mss was het dus instructie van lance en puur tactisch. dit zou ook overeenstemmen met het spelletje hij deed me tmobile. Maar je kunt het dus zowel positief als negatief benaderen. Wachten op morgen voor conclusies zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |