abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28657939
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef brighton het volgende:

[..]

Ja
Rabo stijgt bovendien naar de achtste plek in het ploegenklassement en Weening zesde in het jongerenklassement.
8e maar
pi_28657949
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef flyckje het volgende:
edit : morgen moeten ze zowiezo over al die cols en zal dsc tempo moeten maken dus zal duidelijk aangeven hoe sterk ze zijn. op laatste col zou er eventueel een aanval kunnen komen. en met een groepje bovenkomen en zo naar de finish gaan.
Als dat een groepje van een man of 8 is, zonder Armstrong, dan wordt het écht leuk.
pi_28657978
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:10 schreef flyckje het volgende:
bij dsc rijden ze maar voor 1 man hoor, niet voor meerdere.
Klopt, maar Azevedo werd vorig jaar ook nog 5e.
Om nu al tijd te gaan verliezen, is niet zo slim. Zoveel krachten spaar je daar trouwens ook niet mee, met een minuut langzamer omhoog rijden.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:12:50 #229
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28657980
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik zie Armstrong ervoor aan dat hij zó kat en muis speelt dat hij de anderen laat geloven dat hij verzwakt is, fozo.
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zo'n grote risico's nemen in een relatief onbelangrijke etappe enkel en alleen om een spelletje te spelen , Armstrong en Bruyneel zijn wel slimmer dan dat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28657986
of als het een groepje is met armstrong zonder teammates, dan kan tmobile hun klassementsrenners volledig uitspelen (afhangend van de anderen natuurlijk)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:13:12 #231
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28657990
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als dat een groepje van een man of 8 is, zonder Armstrong, dan wordt het écht leuk.
Ligt eraan wie... Als Ullrich gaat zal een Basso ook heus wel tempo maken, of Menchov, Leipo, heras, Mayo. Die zien dan ook hun klassement in gevaar komen.
pi_28658018
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Zo'n grote risico's nemen in een relatief onbelangrijke etappe enkel en alleen om een spelletje te spelen , Armstrong en Bruyneel zijn wel slimmer dan dat.
Mij ook, maar als Armstrong toch weer de tour wint, dan zal het wel weer gepresenteerd worden als een strategisch spelletje (deden ze ook met de tour van 2003. In de winter een interview gelezen met Bruyneel, die zei: "Vinokourov lieten we op Alpe d'Huez maar rijden, die was toch niet belangrijk voor het algemeen klassement". Yeah, right.)
pi_28658038
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:08 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik zie Armstrong ervoor aan dat hij zó kat en muis speelt dat hij de anderen laat geloven dat hij verzwakt is, fozo.
Nee, zo werkt het niet in het wielrennen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28658050
zullen het wel zien eh. in elk geval speelde hij op dit moment wel met ullrich
pi_28658053
Als Armstrong goed is maakt het aantal renners van T-Mobile niet uit, dan knalt hij iedereen eraf.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28658075
Sowieso proberen zijn ploegmakkers zo lang mogelijk bij hem te blijven, dat is ze vandaag slecht gelukt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28658092
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ligt eraan wie... Als Ullrich gaat zal een Basso ook heus wel tempo maken, of Menchov, Leipo, heras, Mayo. Die zien dan ook hun klassement in gevaar komen.
Als Basso ook in dat groepje zit van Ullrich, met Heras, Klöden, Julich, Beloki, Vino, Landis, Mancebo bijvoorbeeld.
En daarachter is het wat uit elkaar geslagen, dan kan er van alles gebeuren.

In de tour van '96 was er een etappe naar Pamplona. Ook iets van 80km vlak op het einde. Iedereen dacht, daar gebeurt niets. Er reed een groep weg met Ullrich, Riis, Virenque en nog 5 man, en die pakten 4 minuten en werden de eerste 8 in het klassement (wel was het klassement daarvoor ook al redelijk gesettled, want het was de laatste bergetappe).

Ik verwacht niet dat zoiets morgen ook gebeurt, maar het zou wel leuk zijn.
pi_28658104
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet in het wielrennen.
heeft hij nochtans al meer gedaan hoor. zelfs nu in dauphine, ook al eens toen pantani nog reed. Het is ook lance niet die failde vandaag maar eerder zen team. of en team dit doet denket het niet.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:19:01 #239
67640 SaintOfKillers
pi_28658119
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef JohnDDD het volgende:
Als Armstrong goed is maakt het aantal renners van T-Mobile niet uit, dan knalt hij iedereen eraf.
Bergop misschien. Maar als hij tussen 2 cols in alleen komt te zitten, kan hij echt niet elke aanval counteren. Hij kan uiteraard hopen dat Basso wel achter Ullrich zal gaan, Landis achter Vino en Mancebo achter Kloden, maar daar kan hij niet op rekenen. Als z'n ploegmaats hem aan de laatste col afzetten en hem dan alleen laten, dan doet hij het wel alleen, maar vroeger.... ik zou er niet op rekenen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28658123
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sowieso proberen zijn ploegmakkers zo lang mogelijk bij hem te blijven, dat is ze vandaag slecht gelukt.
Ja precies. Want hij zat nu alleen.Als 'ie lek was gereden, was dat niet prettig voor hem geweest.
pi_28658146
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bergop misschien. Maar als hij tussen 2 cols in alleen komt te zitten, kan hij echt niet elke aanval counteren. Hij kan uiteraard hopen dat Basso wel achter Ullrich zal gaan, Landis achter Vino en Mancebo achter Kloden, maar daar kan hij niet op rekenen. Als z'n ploegmaats hem aan de laatste col afzetten en hem dan alleen laten, dan doet hij het wel alleen, maar vroeger.... ik zou er niet op rekenen.
Precies.
Vroeg aanvallen is dus het devies.
pi_28658198
quote:
"There was really nothing we could do about that, sometimes we have a bad day. I think that maybe the team has been working more than we need to this week," Armstrong said.
Dat verbaast me. Die lui hebben de hele week nog maar weinig gedaan!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28658228
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:18 schreef Wombcat het volgende:
In de tour van '96 was er een etappe naar Pamplona. Ook iets van 80km vlak op het einde. Iedereen dacht, daar gebeurt niets. Er reed een groep weg met Ullrich, Riis, Virenque en nog 5 man, en die pakten 4 minuten en werden de eerste 8 in het klassement (wel was het klassement daarvoor ook al redelijk gesettled, want het was de laatste bergetappe).

Ik verwacht niet dat zoiets morgen ook gebeurt, maar het zou wel leuk zijn.
Gewonnen door David Etxebarria?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28658247
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ja, echt hard hebben ze nog niet hoeven rijden, zou ik denken.
Vandaag hadden ze in principe ook een makkelijk dagje. Het grootste deel van de etappe reden anderen op kop van het peloton: T-Mobile (echt vol gas), Davitamon, Liquigas, Illes Baleares, Phonak.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:25:35 #245
67640 SaintOfKillers
pi_28658256
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Inderdaad, hij was net zo blij dat de 2 Belgische ploegen al het werk hadden gedaan.
pi_28658258
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Gewonnen door David Etxebarria?
Nee, Dufaux dacht ik
Edit: goed gedacht: Dufaux voor Riis, met 20 seconden voorsprong op Virenque, Ullrich, Leblanc, Ugurmov, Escartin en Luttenberger. De tweede groep (met o.a. Rominger en Indurain, de grote favorieten voor die tour) pas op 8'28!! Na de laatste echte col was het toen 100 km naar de finish (etappe van 262 km).

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2005 18:29:17 ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:26:21 #247
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28658285
Mayo zat ook bij de eerste groep. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_28658294
De eerste berg van betekenis en Lance meost het karweitje zelf opknappen . Zeer sterk gereden van T-Mobile op Ullrich na. En een vette pluim voor Weening en zijn mannen .

Dit wordt een mooie tour .
pi_28658388
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Mayo zat ook bij de eerste groep. .
Die is echt in goede doen, volgens mij. Evenals Beloki.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:31:29 #250
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_28658407
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef JohnDDD het volgende:
8 mm zou betekenen dat ze 144 km/u reden
144.......dat komt ongeveer overeen met mijn harstslag tijdens de finale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: