abonnement Unibet Coolblue
pi_28650592
pi_28650602
Dus Liverpool wilt Sissoko kopen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 13:22:41 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28650661
Mijn titel vond ik mooier (en daarnaast is het niet FC Liverpool maar Liverpool FC)
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft er zo'n 50 wedstrijden gespeeld in de competitite over 2 seizoenen.
Hij heeft wel nog niet gescoord daar.
Die stats heb ik ook op de vi-site gelzen maar dan weet ik nog steeds niet hoeveel darvan als invaller was en zo en hoe hij speelde. Maar van de stats zoals ik die daar lees ga ik niet denken dat die gast 12 M euro waard is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28650735
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:22 schreef Doc het volgende:
Mijn titel vond ik mooier (en daarnaast is het niet FC Liverpool maar Liverpool FC)
[..]

Die stats heb ik ook op de vi-site gelzen maar dan weet ik nog steeds niet hoeveel darvan als invaller was en zo en hoe hij speelde. Maar van de stats zoals ik die daar lees ga ik niet denken dat die gast 12 M euro waard is ...
Ow dan ga ik eens naar golfer om dat om te draaien

Ik denk ook veel wedstrijden als invaller.
Ik weet niet als hij ook in het eerste van Auxerre heeft gespeeld.
pi_28650765
Nog nieuws over de transfer van Figo?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 13:30:29 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28650861
Met Figo is het wachten op Real beslist.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 13:33:31 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28650955
Vanmiddag (16:00 NLse tijd) de eerste wedstrijd na Istanbul: een oefenwedstrijd tegen en bij Wrexham - dus op hetzelfde terrein als waar ze de return wedstrijd spelen tegen TNS.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28650963
Ik heb mijn twijfel bij zijn komst. ( Figo )
Hij kan nuttig zijn , maar dan moet hij niet teveel salaris vragen.

Met dank aan onze modjes is de TT nu ietsje beter :p.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 13:35:56 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28651012
Figo krijgt 4M pound. Da's 1 M pound minder dan-ie bij Real zittend op de bank zou verdienen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28651075
Vind ik teveel geld.
Hij is ook al redelijk oud.
pi_28652022
Momo Sissoko is A-international voor Mali, Doc. Staat te boek als een groot talent. Op meerdere plaatsen inzetbaar. Rafa kent hem natuurlijk ook goed, hij was de man die hem naar Valencia haalde. Zeker een prima aanwinst, maar het genoemde bedrag lijkt me ook veel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28653580
Figo naar Liverpool Kan ie vrolijk verder bankzitten?

Btw misschien moet liverpool zich afvragen of ze niet beter in de Primera Division kunnen spelen met al hun Spaanse spelers.
pi_28657730
De 1e wedstrijd is winnend afgesloten....De reds kwamen eerst 1-0 achter door een fout van de verdediging, maar door goals van Morientes (2) en Baros (2) kwamen we 4-1 voor....Wrexham kwam nog terug naar 4-3.....

Zenden en Reina mochten starten en hebben beide de 1e helft gespeeld.

First half team: Reina, Finnan, Carragher, Hyypia, Warnock, Potter, Hamann, Gerrard, Zenden, Cisse, Morientes.

Subs: Dudek, Raven, Josemi, Medjani, Whitbread, Garcia, Welsh, Alonso, Riise, Baros, Le Tallec.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28657798
Liverpool moet inderdaad oppassen dat geen Liverpool CF wordt ipv FC
pi_28658657
Sissoko still needs to complete a medical before finalising his move to Anfield and becoming the latest of Benitez's summer signings.

The Liverpool boss said: "He's a young central midfielder who plays a high energy game with a high tempo. He's young, he's not bad on the ball and he will improve the balance of our team.

Benitez also admitted the Reds are waiting to hear whether they'll be able to bring Luis Figo to Anfield.

He said: "At the moment all we can do is wait. We have some possibilities and Figo is one of them. We'll have to wait and see.

"I'm happy with the squad we have at the moment but we're still trying to bring in two or three more players."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 19:35:08 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28659648
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:18 schreef methodmich het volgende:
Momo Sissoko is A-international voor Mali, Doc. Staat te boek als een groot talent. Op meerdere plaatsen inzetbaar. Rafa kent hem natuurlijk ook goed, hij was de man die hem naar Valencia haalde. Zeker een prima aanwinst, maar het genoemde bedrag lijkt me ook veel.
Het was dan ook het bedrag wat me meer verbaasde. Voor de helft van het geld zou ik het logischer gevonden hebben - of als die middenvelder 2 jaar ervarener geweest zou zijn ...

Het uittenue was wit en lijkt erg veel op het uittenue van seizoen voor het afgelopen seizoen - het was inderdaad het shirt zoals eerder inderdaad al was uitgelekt- .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28659776
Volgens A Bola gaat ie voor 8 miljoen euro definitief naar The Reds. Momo dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juli 2005 @ 19:49:23 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28659859
Zoiets staat ook al op de officiele LFC site. Afhankelijk van de medische keuring.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:02:02 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_28662085
En nou stiekem hopen dat Kuijt nog komt en Baros weggaat... Dan doen we een aanval op de titel!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_28663148
Een aanval op de titel is niet reeel.
That's all folks!
pi_28668631
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Een aanval op de titel is niet reeel.
Dat werd ook van de CL gezegt.
  zondag 10 juli 2005 @ 05:19:50 #22
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28673623
quote:
Op zondag 10 juli 2005 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat werd ook van de CL gezegt.
CL zijn 15 wedstrijden waar je je op kunt focussen,de PL zijn er 38....

Tis al gebleken dat Liverpool dat niet aan kan en dat is komend seizoen niet anders
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28676619
Als Rafa de PL steeds meer gaat doorgronden, zou het misschien kunnen. Meestertacticus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 12:53:12 #24
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28678336
Liverpool boss Rafael Benitez is reported to be interested in signing Chelsea defender William Gallas.
Gallas, 27, may be keen to move to play in a more central role after playing much of last season at left-back.

"Liverpool and Barcelona both enquired but there is no offer and Chelsea don't want to sell," Gallas' agent Pierre Frelot told the News of the World.

Benitez also revealed he is trying to sign Real Madrid winger Luis Figo and Southampton striker Peter Crouch.

Liverpool have agreed personal terms with Figo but have been put off by Real's £2m asking price, having originally thought they would get him on a free transfer.

"All we can do is wait. We have possibilities and Figo and Crouch are two of them," said Benitez.

"I'm happy with the squad we have but I'm trying to bring in two or three players."

Real sporting director Arrigo Sacchi says they will not allow Figo to leave the club for nothing because he still has a year left on his contract.

"We have had no bids from Liverpool for him, so Luis will stay as he has a year more," said Sacchi.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:55:56 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28678379
Crouch
pi_28680344
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:55 schreef twi het volgende:
Crouch
Die zie ik liever niet komen.

En Sissoko zou komen voor 3.75 miljoen euro.
Lijkt me wel een juist bedrag voor hem
pi_28680462
Crouch zou een goeie voor Liverpool zijn, hij wordt zwaar onderschat vind ik.
That's all folks!
pi_28680525
Ik zie gewoon liever Kuyt komen
Crouch heeft zich in mijn ogen nog lang niet bewezen. ( hij is wel nog jong )
  zondag 10 juli 2005 @ 15:33:01 #29
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28682323
crouch is een goede...Voor kuyt hebben we op dit moment genoeg alternatieven. crouch kunnen we mooi gebruiken als stormram...er moet in mijn ogen nog wel een verdediger bijkomen want na sami en carra hebben we weinig mensen er achter zitten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28687372
Crouch is oerlelijk en ik denk eerlijk gezegd dat afgelopen seizoen een beetje een uitschieter was. Ik zie hem liever bij Soton blijven, maar dat zit er niet in natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 juli 2005 @ 19:42:05 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28688229
quote:
Op zondag 10 juli 2005 05:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

CL zijn 15 wedstrijden waar je je op kunt focussen,de PL zijn er 38....

Tis al gebleken dat Liverpool dat niet aan kan en dat is komend seizoen niet anders
Het was langere geleden dat LFC een EC-1 gewonnen had dan dat ze een kampioensschap gehaald had. met hetelfde recht had je dus kunnen zeggen dat het al gebleken was dat LFC had laten zien dat ze geen CL konden winnen. Daarnaast is de tegenstand heftiger in de CL - zwaardere en betere tegenstanders. Als LFC juist weet te winnen van die minder zware tegenstanders dan kunnen ze een end komen in de PL. Ze zal me niet horen zeggen dat de PL binnen is - de kans schat ik laag in - maar geheel onmogelijk acht ik het ook niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 juli 2005 @ 19:47:25 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28688376
quote:
Op zondag 10 juli 2005 15:33 schreef stevengerrard het volgende:
crouch is een goede...Voor kuyt hebben we op dit moment genoeg alternatieven. crouch kunnen we mooi gebruiken als stormram...er moet in mijn ogen nog wel een verdediger bijkomen want na sami en carra hebben we weinig mensen er achter zitten
Mee eens.

Ik bedacht me ook dat Kuyt nog gewoon een jaar bij F'noord wil blijven om ten eerste zich daar nog te bewijzen en ten tweede om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen zodat-ie zeker geselecteerd wordt voor het NLs elftal zodat-ie op het WK aan de bak zou kunnen komen. Als-ie bij LFC meer als reserve gebruikt zou worden zodat z'n plaats kunnen kosten. Aangezien het er nu naar uit ziet dat Baros gewoon blijft en wsl volgend jaar komt verwacht ik dat Kuyt mogelijk volgend jaar komt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 10 juli 2005 @ 20:01:15 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28688782
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Het was langere geleden dat LFC een EC-1 gewonnen had dan dat ze een kampioensschap gehaald had. met hetelfde recht had je dus kunnen zeggen dat het al gebleken was dat LFC had laten zien dat ze geen CL konden winnen. Daarnaast is de tegenstand heftiger in de CL - zwaardere en betere tegenstanders. Als LFC juist weet te winnen van die minder zware tegenstanders dan kunnen ze een end komen in de PL. Ze zal me niet horen zeggen dat de PL binnen is - de kans schat ik laag in - maar geheel onmogelijk acht ik het ook niet.
Appels en peren,het laatste kampioenschap van Pool stamt uit de begin jaren '90 en in de laatste jaren is er zoveel veranderd in het (internationale) voetbal dat dit in mijn ogen niet opgaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28697854
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Mee eens.

Ik bedacht me ook dat Kuyt nog gewoon een jaar bij F'noord wil blijven om ten eerste zich daar nog te bewijzen en ten tweede om zoveel mogelijk wedstrijden te spelen zodat-ie zeker geselecteerd wordt voor het NLs elftal zodat-ie op het WK aan de bak zou kunnen komen. Als-ie bij LFC meer als reserve gebruikt zou worden zodat z'n plaats kunnen kosten. Aangezien het er nu naar uit ziet dat Baros gewoon blijft en wsl volgend jaar komt verwacht ik dat Kuyt mogelijk volgend jaar komt.
Maar met een goed WK kan Kuyt wel duurder worden !
Nu ligt hij voor het oprapen vind ik.
En er is "nog" geen concurentie die hem ook wilt.
pi_28698862
ok laten we er eens vanuit gaan dat Kuyt alsnog zou komen. Op welke positie zou hij dan moeten gaan spelen? Ik kan in dit elftal echt geen positie verzinnen waar de naam Kuyt zou komen te staan.

Er vanuit gaande dat Rafa toch merendeel voor een 4-5-1 of een 4-4-2 opstelling zou gaan kiezen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 09:43:49 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28699792
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Appels en peren,het laatste kampioenschap van Pool stamt uit de begin jaren '90 en in de laatste jaren is er zoveel veranderd in het (internationale) voetbal dat dit in mijn ogen niet opgaat
Het was 1984 dat LFC de EC-1 won, en ja, er is inderdaad heel veel veranderd internationale voetbal. En TOCH is het LFC gelukt de CL te winnen. Iets wat jij (en ik) niet verwacht hadden aan het begin van het vorig CL seizoen. Net zoals jij (en ik) niet verwachten dat LFC dit jaar de PL wint ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 09:45:08 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28699819
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar met een goed WK kan Kuyt wel duurder worden !
Nu ligt hij voor het oprapen vind ik.
En er is "nog" geen concurentie die hem ook wilt.
Aan de andere kant staat er dan ook een jaar minder op zijn contract wat de prijs weer drukt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 09:46:16 #38
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28699831
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:52 schreef stevengerrard het volgende:
ok laten we er eens vanuit gaan dat Kuyt alsnog zou komen. Op welke positie zou hij dan moeten gaan spelen? Ik kan in dit elftal echt geen positie verzinnen waar de naam Kuyt zou komen te staan.

Er vanuit gaande dat Rafa toch merendeel voor een 4-5-1 of een 4-4-2 opstelling zou gaan kiezen.
Tweede aanvaller of links of rechts op het middenveld ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28700651
Doc wees realistich voor Kuyt....In de spits komt hij nooit van z'n leven met spelers als Morientes, Cisse en Baros voor hem.

Als linkermiddenvelder hebben we: Zenden, Riise, kewell en als rechtermiddenvelder hebben we Garcia, "Figo", Nunez

Dus de enige denkbare plek is de rechtshalf al denk ik niet dat kuyt hier tot zijn recht komt.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28700714
Kuyt is beter dan Baros.
pi_28700725
Nu het elftal een gezicht krijgt voor komend seizoen rijst de vraag gelijk:

"Wat is voor LFC dit seizoen een succesvol seizoen?"

In mijn ogen is dat het volgende:

PL: Zorgen dat we aansluiting krijgen bij de top 3 en eindigen in de top 3/4 maar met minder achterstand op de nr 1 dan afgelopen jaren. Winnen zit er dit jaar nog niet in maar wel in de komende 2/3 seizoenen!

CL: Proberen door te dringen tot de kwartfinale van de CL

FA / LC: Proberen een van beide cups te winnen

Supercup: Winnend afsluiten

World toernooi: In mijn ogen niet echt interessant als we maar goed voetbal laten zien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 11 juli 2005 @ 12:35:46 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28703730
De LC naast de FAC plaatsen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 12:38:02 #43
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28703790
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:30 schreef stevengerrard het volgende:
Doc wees realistich voor Kuyt....In de spits komt hij nooit van z'n leven met spelers als Morientes, Cisse en Baros voor hem.

Als linkermiddenvelder hebben we: Zenden, Riise, kewell en als rechtermiddenvelder hebben we Garcia, "Figo", Nunez

Dus de enige denkbare plek is de rechtshalf al denk ik niet dat kuyt hier tot zijn recht komt.
Elders heb ik ook een discussie gevolgd of LFC een vierde (top-) spits nodig heeft. Merendeel vond van wel, omdat Pongolle en Mellor daar te kort voor komen. Kuyt is kwalitatief vergelijkbaar met Baros - wellicht dat ijn instelling wat beter is. Daarnaast, als Figo niet komt en Nunez weg gaat kan Kuyt ook op de plek van Garcia z'n ding doen - bij het NLs elftal komt-ie ook van de zijkant. Mocht Baros alsnog vertrekken is Kuyt een zeer geschikte vervanger. Mocht-ie niet vertrekken is het nog steeds een nuttige speler imho, maar minder urgent.

Overigens ben ik van mening dat er eerder gezocht moet worden naar back-up in de verdediging!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 12:44:11 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28703959
De focus dit seizoen ligt bij mij echt op de PL. Als ze het daar goed doen ben ik tevreden. Goed is dus beter dan de 4e plek (4e is minimaal voldoende) en flink wat minder punten achter op de eerste plek.

FAC zou leuk zijn maar kan alleen als compensatie voor een plek buiten de top 3 zijn.

LC plus top 2 is ook goed.

CL - daar zet ik dit jaar laag op in: poule rondes doorkomen en vandaar uit kijken tegen welke tegenstander ...

Supercup: vergelijkbaar met LC.

Japans gedoe - dito.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 11 juli 2005 @ 12:45:58 #45
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28704020
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:44 schreef Doc het volgende:
De focus dit seizoen ligt bij mij echt op de PL. Als ze het daar goed doen ben ik tevreden. Goed is dus beter dan de 4e plek (4e is minimaal voldoende) en flink wat minder punten achter op de eerste plek.

FAC zou leuk zijn maar kan alleen als compensatie voor een plek buiten de top 3 zijn.

LC plus top 2 is ook goed.

CL - daar zet ik dit jaar laag op in: poule rondes doorkomen en vandaar uit kijken tegen welke tegenstander ...

Supercup: vergelijkbaar met LC.

Japans gedoe - dito.
Ik ben tevreden met alleen de CL dit seizoen.

Weer de PL en een FAC gaat vervelen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 12:59:58 #46
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28704341
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik ben tevreden met alleen de CL dit seizoen.

Weer de PL en een FAC gaat vervelen
Tsja, dat laatste dat dacht LFC de afgelopen 15 jaar ook. We gunden die ander cluppies ook nog wat. Tijd om weer eens wat te doen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28704596
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:33 schreef Sloggi het volgende:
Kuyt is beter dan Baros.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28704616
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Wat is daar grappig aan?
pi_28704625
Doc er komt een deze dagen een verdediger bij...Rafa is bezig met Upson en met Gallas.

Mijn voorkeur gaat uit naar Upson...een jongere versie van Sami die natuurlijk niet meer de jongste is.

Kuyt vind ik zelf ook beter dan Baros maar zolang hij blijft komt er egt geen spits of aanvaller bij. Mellor, pongolle en Le tallec zijn nog vrij jonge spelers die hun kans nog wel krijgen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28704629
Totale onzin vind ik wel vaker grappig.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 13:18:11 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28704780
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Doc er komt een deze dagen een verdediger bij...Rafa is bezig met Upson en met Gallas.

Mijn voorkeur gaat uit naar Upson...een jongere versie van Sami die natuurlijk niet meer de jongste is.

Kuyt vind ik zelf ook beter dan Baros maar zolang hij blijft komt er egt geen spits of aanvaller bij. Mellor, pongolle en Le tallec zijn nog vrij jonge spelers die hun kans nog wel krijgen.
Ik heb er ook het vertrouwen in dat er nog een verdediger bijkomt. Milito is ook nog steeds een optie. Als Josemi nog vertrekt (was een gerucht) moet er wel nog een bij denk ik.

Ik vind het moeilijk in te schatten of er nog een spits bij komt. Het zal van de prijs afhangen. Een heel erg dure spits komt niet - maar mocht So'ton toch het bod van 6M pound aannemen komt Crouch echt denk ik - ik bedoel, dat bod is gedaan terwijl Baro gewoon nog op 'n plek zit.

Wat betreft Pongolle, Mellor en LeTallec denk ik dat Pongolle de beste kans heeft het alsnog te redden als pure spits. Het zou me verbazen als Mellor nu het nog gaat redden. En Le Tallec zie ik eerder als middenvelder.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 13:19:23 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28704803
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:11 schreef aldostuta het volgende:
Totale onzin vind ik wel vaker grappig.
Wat Kuyt wellicht technisch tekort komt maakt-ie goed met wedstrijdinstelling en mentaliteit...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28704823
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kuyt is inderdaad beter dan Baros. ( zelf had ik nooit verwacht zoiets te zeggen , want ik ben nooit echt fan van hem geweest )

Maar ik laat jou wel bij je Christeas
pi_28708014
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:


Maar ik laat jou wel bij je Christeas
Dit toont wat voor argumenten jij bezit
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28708070
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat Kuyt wellicht technisch tekort komt maakt-ie goed met wedstrijdinstelling en mentaliteit...
Zal best, maar ik zie niet in hoe Kuyt meer met de ballen zou kunnen doen dan Baros momenteel bij Liverpool. Baros is met enorme afstand de betere voetballer en op basis van wat ik gezien heb van hem, is hij ook niet lui.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 15:30:07 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28708242
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zal best, maar ik zie niet in hoe Kuyt meer met de ballen zou kunnen doen dan Baros momenteel bij Liverpool. Baros is met enorme afstand de betere voetballer en op basis van wat ik gezien heb van hem, is hij ook niet lui.
Baros is een beetje een mekkeraar - niet echt een type "niet zeiken maar bbeulen, itt Kuyt die dat meer heeft. Baros ziet vaak niet waar 'n team genoten staan en rent vaak als een kip zonder kop naar het doel met de bal. Hij is snel en technisch en kan met zo'n run succes hebben - maar het is wel een beetje een truukje wat na verloop van tijd ingezien en aangepakt kan worden en waar een tegenstander op kan inspelen. Hij is er soms succesvol mee maar regelmatig ook niet. Ik denk dat Kuyt wat dat betreft een iets beter totaaloverzicht heeft en ook andere kan laten scoren. Daarnaast is bij balverlies Kuyt een aanienlijk nuttiger voetballer dan Baros.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28708525
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Baros is een beetje een mekkeraar - niet echt een type "niet zeiken maar bbeulen, itt Kuyt die dat meer heeft. Baros ziet vaak niet waar 'n team genoten staan en rent vaak als een kip zonder kop naar het doel met de bal. Hij is snel en technisch en kan met zo'n run succes hebben - maar het is wel een beetje een truukje wat na verloop van tijd ingezien en aangepakt kan worden en waar een tegenstander op kan inspelen. Hij is er soms succesvol mee maar regelmatig ook niet. Ik denk dat Kuyt wat dat betreft een iets beter totaaloverzicht heeft en ook andere kan laten scoren. Daarnaast is bij balverlies Kuyt een aanienlijk nuttiger voetballer dan Baros.
Dit zijn idd de verschillen tussen Baros en Kuyt. Als baros ook komend seizoen op zijn karakteristieke wijze blijft voetballen, zal hij weinig effectief zijn. Maar gezien zijn snelheid en technische bagage moet hij juist in staat zijn zijn speelstijl te veranderen/ aan te passen. Staat ook vaak op een eiland. als hij wat slimmer gaat spelen, is het een zeer effectieve spits.

Kuyt werkt hard, wardoor hij in de HCE aan de lopende band scoort. Op een hoger niveau heeft hij daarentegen nog helemaal niets laten zien. Het zal ook ongetwijfeld populair worden in Engeland, daar zal hem vanwege al dat gedraaf ook zijn vele domme en nutteloze meters vergeven worden.
Hij mist de klasse om op basis van eigen klasse een doorbraak et forceren vrees ik.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 16:25:58 #58
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28709756
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit zijn idd de verschillen tussen Baros en Kuyt. Als baros ook komend seizoen op zijn karakteristieke wijze blijft voetballen, zal hij weinig effectief zijn. Maar gezien zijn snelheid en technische bagage moet hij juist in staat zijn zijn speelstijl te veranderen/ aan te passen. Staat ook vaak op een eiland. als hij wat slimmer gaat spelen, is het een zeer effectieve spits.

Kuyt werkt hard, wardoor hij in de HCE aan de lopende band scoort. Op een hoger niveau heeft hij daarentegen nog helemaal niets laten zien. Het zal ook ongetwijfeld populair worden in Engeland, daar zal hem vanwege al dat gedraaf ook zijn vele domme en nutteloze meters vergeven worden.
Hij mist de klasse om op basis van eigen klasse een doorbraak et forceren vrees ik.
Wat Baros betreft vrees ik dat-ie weinig zal veranderen van speelsstijl. Onder Houllier speelde hij zo, onder Rafa speelde hij zo en in het Tsjechisc elftal speelt-ie zo.

Wat Kuyt betreft zie ik 'm ook niet als DE spits hoewel-ie dat wel kan - ik denk dat-ie op de plek van Luis Garcia goed z'n ding kan doen. Hij ziet meer dan Baros z'n medespelers en zal daardoor ook Morientes dan wel Cissé ook sneller vinden dan Baros voor het geval er met twee spitsen gespeeld wordt met daarnaast ook altijd de mogelijkheid dat-ie zelf scoort.

Ik zie Kuyt in LFC ook meer de Kuyt als in het NLs elftal dan als bij F'noord.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28709832
doc ik ben het volledig met je eens!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28710206
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat Baros betreft vrees ik dat-ie weinig zal veranderen van speelsstijl. Onder Houllier speelde hij zo, onder Rafa speelde hij zo en in het Tsjechisc elftal speelt-ie zo.

Wat Kuyt betreft zie ik 'm ook niet als DE spits hoewel-ie dat wel kan - ik denk dat-ie op de plek van Luis Garcia goed z'n ding kan doen. Hij ziet meer dan Baros z'n medespelers en zal daardoor ook Morientes dan wel Cissé ook sneller vinden dan Baros voor het geval er met twee spitsen gespeeld wordt met daarnaast ook altijd de mogelijkheid dat-ie zelf scoort.

Ik zie Kuyt in LFC ook meer de Kuyt als in het NLs elftal dan als bij F'noord.
Hij maakt op mij juist indruk in het Tsjechische shirt, itt in dat van Liverpool . Jij zal dit beter kunnen beoordelen dan ik, maar als hij echt alleen maar zo blind kan spelen als nu, heb ik hem al die tijd zwaar overschat.

Ik doelde dus op Kuyt als centrale spits, maar jij wil hem vanaf rechts hebben. Nu vind ik hem daar in Oranje allerminst overtuigend. Maar als hij dan de concurrentie met Luis Garcia aanmoet, lijkt het me geen basisplaats voor Dirk (om maar weer eens af te dwalen).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28711648
Jongens geef de hoop maar op...Geen Dirkie dit jaar

Rafael Benitez has revealed that Liverpool are currently talking to Southampton about the possibility of bringing Peter Crouch to Anfield this week.
Liverpool have been linked with the Southampton giant all summer and today Benitez insisted that the England striker is at the top of his wish-list.

"I want to sign Peter Crouch," Rafa told liverpoolfc.tv. "I like this player and he would be a good addition to our squad. At this moment Rick Parry is talking to Southampton and hopefully something can be agreed. I would like Peter to come to Switzerland with us on our training camp."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 17:43:42 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28711936
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij maakt op mij juist indruk in het Tsjechische shirt, itt in dat van Liverpool . Jij zal dit beter kunnen beoordelen dan ik, maar als hij echt alleen maar zo blind kan spelen als nu, heb ik hem al die tijd zwaar overschat.

Ik doelde dus op Kuyt als centrale spits, maar jij wil hem vanaf rechts hebben. Nu vind ik hem daar in Oranje allerminst overtuigend. Maar als hij dan de concurrentie met Luis Garcia aanmoet, lijkt het me geen basisplaats voor Dirk (om maar weer eens af te dwalen).
Als-ie de directe concurentie met Cissé of Morientes aan zou moeten geef ik 'm minder kans dan in een directe concurentie met Luis Garcia, zeker met het grote aantal te spelen wedstrijden - hij zou zeker redelijk wat spelen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 17:50:49 #63
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28712105
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef stevengerrard het volgende:
Jongens geef de hoop maar op...Geen Dirkie dit jaar

Rafael Benitez has revealed that Liverpool are currently talking to Southampton about the possibility of bringing Peter Crouch to Anfield this week.
Liverpool have been linked with the Southampton giant all summer and today Benitez insisted that the England striker is at the top of his wish-list.

"I want to sign Peter Crouch," Rafa told liverpoolfc.tv. "I like this player and he would be a good addition to our squad. At this moment Rick Parry is talking to Southampton and hopefully something can be agreed. I would like Peter to come to Switzerland with us on our training camp."
De hoop dat Dirk dit seizoen zou komen had ik eerde al opgegeven (zie een eerdere post ik geloof nog in dit topic...). Misschien volgend seizoen. Wel dus nog een 4e spits. Ben benieuwd of dit effect heeft op het aanblijven van Baros of dat er gewoon 4 spitsen (+Pongolle+Mellor) blijven.

Ik denk dat de komst van Crouch de mensen die ook nog Engelsen in het team wilden zien wel enigszins kan bekoren. Door z'n lengte lastiger te verdedigen bij corners en vrijtrappen. Ik ben er nog niet uit of het een succesaankoop is. Zou verrassenderwijs best kunnen. Nu kijken hoeveel pegels-ie kost.

EN DAN NU EEN VERDEDIGER ERBIJ!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28712932
quote:
Op maandag 11 juli 2005 15:22 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit toont wat voor argumenten jij bezit
Vertel.
pi_28712958
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef stevengerrard het volgende:
Jongens geef de hoop maar op...Geen Dirkie dit jaar

Rafael Benitez has revealed that Liverpool are currently talking to Southampton about the possibility of bringing Peter Crouch to Anfield this week.
Liverpool have been linked with the Southampton giant all summer and today Benitez insisted that the England striker is at the top of his wish-list.

"I want to sign Peter Crouch," Rafa told liverpoolfc.tv. "I like this player and he would be a good addition to our squad. At this moment Rick Parry is talking to Southampton and hopefully something can be agreed. I would like Peter to come to Switzerland with us on our training camp."
Ik hoop dan dat Crouch wat kan laten zien
pi_28714764
Sinama-Pongolle en Le Tallec moeten stilaan wel een beetje gaan bevestigen natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2005 @ 19:37:59 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28715019
Kan je wel stellen, maar goed, ze zijn beiden nog maar 20.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28715256
In hun eigen leeftijdsgroep staken ze er destijds met kop en schouders bovenuit, ik denk toch dat ze te snel naar Engeland zijn getrokken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28716790
daarom worden ze nu nog uitgeleend....Pongolle is van de twee degene die het dichts bij het 1e elftal aanzit maar ze zijn samen met Welsh, Carson, Potter en Warnock de "toekomst" van Lfc
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28716966
De komst van Figo is volledig van de baan volgens Rafa.

Liverpool manager Rafael Benitez looks to have abandoned plans to sign Real Madrid's 32-year-old winger Luis Figo.
Figo, who has one year left on his Real deal, was expected to leave the Bernabeu on a free transfer.

But the Spanish club now appear to want a fee and Benitez said: "It will be very difficult to sign Luis.

"That move is getting more and more complicated and we have told Madrid that we are now looking elsewhere for possibilities in that position."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28717479
Ik denk dat Liverpool in de problemen gaat komen met al die Spanjaarden
pi_28718547
Er komen er na Reina toch niet meer bij? Nunes gaat zelfs al weer weg. Dan blijven Luis Garcia, Xabi Alonso en Fernando Morientes over.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2005 @ 09:26:55 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28728560
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen er na Reina toch niet meer bij? Nunes gaat zelfs al weer weg. Dan blijven Luis Garcia, Xabi Alonso en Fernando Morientes over.
Precies.

En, met Xabi heeft he-le-maal niemand problemen (met ruime meerderheid al beste nieuwkomer/jongeling gekozen).

De doelpunten van Luis Gracia afgelopen CL seizoen zijn ook niet vergeten.

En Morientes, die is ook bepaald nog niet afgeschreven ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28729872
quote:
Op maandag 11 juli 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Vertel.
Lijkt me allemaal anders allemaal al redelijk duidelijk, knul.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28745725
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen er na Reina toch niet meer bij? Nunes gaat zelfs al weer weg. Dan blijven Luis Garcia, Xabi Alonso en Fernando Morientes over.
Barragán is er ook nog. En Mark González is een Chileen, die telt wel mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28747197
Het wordt dit jaar heel moeilijk voor Baros als hij zelfs niet bij de selectie zit van morgen

Milan Baros will not figure in Liverpool's plans tomorrow.

The striker's omission from the Liverpool team for the Champions League qualifier with TNS will underline his uncertain future at Anfield.

Liverpool manager Rafa Benitez doesn't want the Czech star cup-tied because it may scupper the player's chances of securing a transfer before the start of the season.

Baros finds himself in a similar position to Michael Owen last year.

The club don't want to make him an unattractive target for potential admirers so Baros will have to be content with a place on the bench.

The 24-year-old was destined for Valencia after reaching an agreement with the Spanish team in May.

However, that switch broke down in June, leaving Baros in limbo.

His two goals against Wrexham on Saturday suggested the forward is happy to try to regain the favour of Benitez, but it's a long road back.

Benitez certainly won't be rushing to cup-tie the striker against the Welsh side.

The Anfield boss won't be confirming his line-up until tomorrow, but he suggested Baros could be struggling to force his way into the team.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 20:13:12 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_28747751
En dan is Baros weg. En dan?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2005 @ 21:13:46 #78
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28749465
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Barragán is er ook nog. En Mark González is een Chileen, die telt wel mee.
Barragan is meer voor de reserves jeugd opleiding gehaald en dat een Chileen een Spanjaard is, is natuurlijk onzin.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2005 @ 21:20:14 #79
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28749624
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef stevengerrard het volgende:
Het wordt dit jaar heel moeilijk voor Baros als hij zelfs niet bij de selectie zit van morgen

Milan Baros will not figure in Liverpool's plans tomorrow.

[...]

The Anfield boss won't be confirming his line-up until tomorrow, but he suggested Baros could be struggling to force his way into the team.
Ik vond het een beetje makkelijk geschreven stukje - meer krantenvulling dan echt een heel informatief stuk zoals blijkt uit de laatste regel, hoewel de Liverpool Echo meestal wel goed is.

Het is ook niet zeker of het doorgaat - maar het is wel duidelijk dat-ie lager op de ladder staat dan Cisse en Morientes en dat Benitez niet een enorme fan is van Baros. Dat is al een tijdje zo.

Over een mogelijk vertrek zegt Baros zelf
quote:
Milan Baros has stated he knows nothing about missing out on playing against TNS, amid rumours he could be leaving Liverpool.

The Czech Republic ace netted a brace in The Reds' 4-3 win over Wrexham last weekend after coming on as a half-time substitute.

It had been thought Baros might not feature in Liverpool's UEFA Champions League first qualifying round clash against the Welsh outfit.

Baros understands competition for starting places under Rafa Benitez is stiff, but he is happy to remain in Merseyside and fight for his place.

"I know nothing about the fact that I will not play on Wednesday," explained Baros to CTK.

"I am among the 18 players selected for the match and for me that is essential at this time.

"Of course anything can happen on Wednesday, but I don't think if I don't play it'll mean I'm being sold.

"I am at a big club and I know there is competition. I know that from now on I will have to fight hard for my spot."
(een betere bron dan http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=9563 heb ik niet - wat de echte bron is weet ik niet)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 juli 2005 @ 21:21:16 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28749662
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:13 schreef One_conundrum het volgende:
En dan is Baros weg. En dan?
Is geld hebben (volgend jaar transfervrij...) en een betere aanvaller kopen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28751600
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lijkt me allemaal anders allemaal al redelijk duidelijk, knul.....
Geef je uitleg dan of kun je het niet.
pi_28761990
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Geef je uitleg dan of kun je het niet.
Ok, wat heeft Harry in dit topic te zoeken?
Nu moet het toch wel eens duidelijk zijn hoop ik?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28762910
Liverpool's summer of spending looks set to continue after Real Zaragoza confirmed that they have received a bid for defender Gabriel Milito van &,5 miljoen pond

Rafa wil naast een extra verdediger een rechter middenvelder en nog een spits aantrekken.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28763691
Gabriel Milito zou wel een superversterking, als er bij Real Madrid niets was opgevallen tijdens de keuring had hij daar nu gespeeld.
That's all folks!
pi_28768717
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ok, wat heeft Harry in dit topic te zoeken?
Nu moet het toch wel eens duidelijk zijn hoop ik?
Ah zo
Ik noemde een voorbeeld omdat je Baros beter vond dan Kuyt.
pi_28771369
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ah zo
Ik noemde een voorbeeld omdat je Baros beter vond dan Kuyt.
Geef dan argumenten waarom Kuyt beter is dan Baros....
Harry erbij halen is een zwaktebod.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28777404
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Barragan is meer voor de reserves jeugd opleiding gehaald en dat een Chileen een Spanjaard is, is natuurlijk onzin.
Telt wel bij de "Spaanse connectie", evenals Pellegrino deed en Momo Sissoko doet. Je kunt niet ontkennen dat Rafa er een soort enclave van maakt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28777470
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Telt wel bij de "Spaanse connectie", evenals Pellegrino deed en Momo Sissoko doet. Je kunt niet ontkennen dat Rafa er een soort enclave van maakt.
Inderdaad, en ik kan me voorstellen dat dat frictie veroorzaakt tussen de Engelsen en de Spanjaarden, vooral omdat de coach ook een Spanjaard is.
pi_28781989
Het gaat wel de verkeerde kant op met al die aankopen uit de Primera Division, maar Rafa kiest er zelf voor en neemt het risico.
That's all folks!
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:38:10 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28787748
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat wel de verkeerde kant op met al die aankopen uit de Primera Division, maar Rafa kiest er zelf voor en neemt het risico.
en maar janken over de Fransen bij Arsenal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28793496
In spite of reports in the mainstream media to the contrary, Liverpool are believed to have made an offer for Chelsea defender William Gallas. That bid is said to have been accepted by the London club.

Sources close to the club say that the France international now tops Benitez' transfer list. The Spaniard is believed to have pulled out of deals for Argentine Gabriel Milito and Spain international Pablo Ibanez and opt to add more Premiership experience to his squad.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 10:57:01 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28793982
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en maar janken over de Fransen bij Arsenal
Je zal mij nooit horen janken over de grote hoeveelheid Fransen bij AFC. En onder de LFC supporters over het algemeen niet zo. Als een voetballer goed is EN graag voor de club speelt maakt het mij nit uit waar-ie vandaan komt.

De nationaliteiten die gister op het veld stonden:
Engeland 3
Spanje 3
Ierland 2
Frankrijk 2
Finland 1
Noorwegen 1
NL 1

Weinig mis mee imho.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 11:03:31 #93
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28794172
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat wel de verkeerde kant op met al die aankopen uit de Primera Division, maar Rafa kiest er zelf voor en neemt het risico.
Als een coach slechte spelers haalt uit een voor hem bekende comptitie en die spelers die niet voldoen laat-ie gewoon staan (lees Houllier) dan is dat niet goed; haalt-ie goede spelers en wanneer-ie toevallig een slechtere heeft (Nunez, evt Josemi) doet-ie die weer weg (lees Benitez) dan is er weinig mis mee.

Spelers in de PL en Engelse spelers in de PL in het bijzonder zijn vaak "overprized".
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28797559
Het verkopen van mensen die niet voldoen doet hij goed en dat Engelse spelers vaak meer kosten dan ze waard zijn klopt zeker. Maar ik hoop niet dat Liverpool in een mindere periode de aansluiting met het publiek wat verliest. Wat vind jij van de vele Spanjaarden bij Liverpool?
That's all folks!
pi_28798642
Rafa heeft gewoon pech dat hij veel spanjaarden koopt, en dan vooral spelers die hij zelf goed kent uit de spaanse comp....

Ik ben wel van mening dat van de spelers die hij gekocht heeft alleen Josemi en Nunez gigantische flops zijn gebleken. Morientes, Garcia en Alonso hebben bewezen dat ze het nivo aankunnen en dat ze wat extras brengen aan het elftal.

Toch denk ik dat Rafa een erg goed beleid houdt...Hij let erg goed op welke spelers hij nodig heeft voor welke positie. Hij is daarbij erg bezig met de jeugdopleiding en probeert jonge spelers te krijgen die erg kunnen groeien. Hij wil het liefst ook Engelse spelers maar zoals Doc al zei die zijn gewoon niet te betalen!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 13:35:20 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28799141
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:

Rafa heeft gewoon pech dat hij veel spanjaarden koopt, en dan vooral spelers die hij zelf goed kent uit de spaanse comp....

Ik ben wel van mening dat van de spelers die hij gekocht heeft alleen Josemi en Nunez gigantische flops zijn gebleken. Morientes, Garcia en Alonso hebben bewezen dat ze het nivo aankunnen en dat ze wat extras brengen aan het elftal.

Toch denk ik dat Rafa een erg goed beleid houdt...Hij let erg goed op welke spelers hij nodig heeft voor welke positie. Hij is daarbij erg bezig met de jeugdopleiding en probeert jonge spelers te krijgen die erg kunnen groeien. Hij wil het liefst ook Engelse spelers maar zoals Doc al zei die zijn gewoon niet te betalen!
Voeg Pellegrino als geflopte "aankoop" (er was bij mijn weten geen transfersom mee gemoeit) erbij. En ook hij mocht Anfield weer verlaten. Zolang Rafa dat beleid voert is dat prima.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28799340
Het is natuurlijk wel de vraag wat er gaat gebeuren bij het uitblijven van prestaties. Dan is de normale reactie om de buitenlanders eruit te kicken.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 13:44:31 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28799521
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef aldostuta het volgende:
Het is natuurlijk wel de vraag wat er gaat gebeuren bij het uitblijven van prestaties. Dan is de normale reactie om de buitenlanders eruit te kicken.....
Het is normaal al dan de slechte spelers er uit gezet worden. En dat doet Rafa ook, ongeacht de nationaliteit of het feit dat de speler door hem zelf gehaald is of niet. En dat is bij Houllier wel eens anders geweest.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28799576
Probleem is dat bij veel clubs dan niet alleen de slechte buitenlanders weggestuurd worden.....

Dat hij beter is dan zijn voorgangers staat buiten kijf hoor
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 16:23:11 #100
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28805124
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef aldostuta het volgende:
Probleem is dat bij veel clubs dan niet alleen de slechte buitenlanders weggestuurd worden.....
Niet alleen de slechte buitenlanders...

Bedoel je dat dan ook goede worden weggestuurd? Of ook de slechte binnenlandse spelers of ook de goede binnenlandse spelers?

Het punt waar een speler vandaan komt is voor mij en hopelijk voor de trainer irrelevant: waar het om gaat is of goed speelt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28805871
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet alleen de slechte buitenlanders...

Bedoel je dat dan ook goede worden weggestuurd? Of ook de slechte binnenlandse spelers of ook de goede binnenlandse spelers?

Het punt waar een speler vandaan komt is voor mij en hopelijk voor de trainer irrelevant: waar het om gaat is of goed speelt.
Heb je gelijk in, maar volgens mij zal het publiek eerder geneigd zijn zich tegen buitenlandse veotballers te keren dan tegen Engelse. Als het slecht gaat met L'pool en alle bijvoorbeeld zowel Luis Garcia als een willekeurige Engelsman presteren niet, zal Luis Garcia er het eerst uitvliegven, ook al heeft hij allang laten zien dat hij een uitstekende voetballer is.

En uiteraard zal er bij eventueel ontslag van de trainer en een neiuwe niet-spaanse trainer ook frictie ontstaan.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 juli 2005 @ 17:11:59 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28806404
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar volgens mij zal het publiek eerder geneigd zijn zich tegen buitenlandse veotballers te keren dan tegen Engelse. Als het slecht gaat met L'pool en alle bijvoorbeeld zowel Luis Garcia als een willekeurige Engelsman presteren niet, zal Luis Garcia er het eerst uitvliegven, ook al heeft hij allang laten zien dat hij een uitstekende voetballer is.
De kritiek op Heskey was ook niet mild ...

Je hebt natuurlijk wel iets gelijk - er is een zekere bias van het publiek dat wellicht iets milder is naar het eigen volk dan naar mensen van buiten - maar kwaliteit staat toch op de eerste plaats. Bijvoorbeeld in een keuze tussen Crouch of Kuyt is het toch vaker Kuyt dan Crouch waar de voorkeur naar uit gaat. Stereker nog: er wordt zelfs beweerd dat als hij Pedro Croucho geheten had het publiek op Anfield het meer in hem zou zien zitten. Dat geloof ik zelf ook niet echt - mar ik denk dat het uiteindelijk met de bias iets meevalt zolang er op kwaliteit geselecteerd wordt.
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:50 schreef aldostuta het volgende:

En uiteraard zal er bij eventueel ontslag van de trainer en een neiuwe niet-spaanse trainer ook frictie ontstaan.
Ook afhankelijke of de spelers kwalitatief goed zijn of niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28809455
Dat ze niet direct om Peter Crouch zitten te springen, snap ik ook nog wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 11:28:26 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28825350
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Dat ze niet direct om Peter Crouch zitten te springen, snap ik ook nog wel.
Het punt is dat men misschien wel meer vertrouwen in 'm zou hebben als-ie Spaans zou zijn (te danken aan het feit dat men die speler dan dus niet kent een niet weet dat-ie bij eerdere teams geen indruk maakte)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28829422
Dat is natuurlijk altijd zo, met binnen- of buitenlandse aankopen.

Bij Feyenoord kwamen ze bijna klaar van Danko Lazovic en kotsen sommigen Ali Boussaboun nu al uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:05:02 #106
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28829832
MICHAEL OWEN is desperate to make a sensational return to Liverpool.

The former Reds striker wants to end his Real Madrid exile and Anfield officials have been alerted to Owen's fervent desire to rejoin the club he left last summer.

A dramatic swoop hasn't been ruled out.

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28831400
Ze wilden nog een spits, zou wel erg leuk zijn als Owen het wordt. Maar hij is geen goedkope.
That's all folks!
pi_28832498
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:11 schreef Doc het volgende:


Ook afhankelijke of de spelers kwalitatief goed zijn of niet.
Dat ontken ik ook niet. (Wereldtoppers blijven wel.) Het gaat erom hoe groot die afhankelijkheid is. Volgens mij is die een stuk kleiner dan velen hier suggereren.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28832667
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:05 schreef stevengerrard het volgende:
MICHAEL OWEN is desperate to make a sensational return to Liverpool.

The former Reds striker wants to end his Real Madrid exile and Anfield officials have been alerted to Owen's fervent desire to rejoin the club he left last summer.

A dramatic swoop hasn't been ruled out.

Ik hoop zelf wel dat hij terug komt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2005 @ 15:46:43 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28833249
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet. (Wereldtoppers blijven wel.) Het gaat erom hoe groot die afhankelijkheid is. Volgens mij is die een stuk kleiner dan velen hier suggereren.
Dat zal per trainer verschillen denk ik.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28839334
Ik las iets van 9 miljoen voor Mohammed Sissoko
Dat vind ik wel erg veel geld voor hem !
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:03:33 #112
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28869031
De volgende vriendschappelijke wedstrijd ook gewonnen. het is in Zwitserland 3-0 geworden tussen LFC en Bayern Leverkusen.

2 goals van Cisse in de 1e helft en 1tje van Milan Baros in de 2e helft.....Als Baros nou afgelopen seizoen zo vaak had gescoort dan was zijn positie nu niet zo aan het wankelen. Er moet gezegd worden dat hij het niet opgeeft zonder een gevecht.

First half team:
Jerzy Dudek Steve Finnan Jamie Carragher Zak Whitbread Stephen Warnock Darren Potter Didi Hamann Xabi Alonso John Arne Riise Anthony Le Tallec Djibril Cisse

2nd half team:
Scott Carson Carl Medjani Josemi Sami Hyypia Djimi Traore Luis Garcia Steven Gerrard Momo Sissoko Bolo Zenden Fernando Morientes Milan Baros
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28869072
Is Reina geblesseerd op dit moment?
That's all folks!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:08:59 #114
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28869205
nee maar Rafa wou de andere 2 keepers zien spelen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28869231
Oke, de strijd om de tweede plaats zal het wel zijn dan.
That's all folks!
pi_28884681
Kirkland uitgeleend aan WBA.

Dat zou toch ooit de nieuwe Engelse nummer1 moeten worden?
  zondag 17 juli 2005 @ 18:23:48 #117
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28887224
Ja klopt maar dankszij vele blessures heeft hij steeds de pech gehad dat hij niet kon laten zien wat hij kon....Ik denk wel dat als hij op zijn eigen niveau is dat hij potentie heeft voor 1e doelman...Al denk ik dat robinson op dit moment bij uitstek de beste keeper van Engeland is
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28928338
Ik heb het nooit zien zitten in Kirkland.
pi_28930489
Dat heb ik nog meer met Carson.
That's all folks!
pi_28930580
Carson wordt ook niet de nummer 1
Dat wordt Reina.
pi_28930690
Weet ik, maar daar heb ik het ook niet over.
That's all folks!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:23:25 #122
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28934661
Carson heeft veel meer potentie dan Kirkland en daarbij moet niet vergeten worden dat Carson pas 19 is. Al ziet hij er uit of 28 maar dat ter zijde

Carson heeft daarnaast genoeg "ervaring" met internationale wedstrijden (eng onder 21)

Ik denk zelf dat Carson dit jaar wel zijn wedstrijden krijgt. Ik denk dan vooral in de wedstrijden om de Fa cup en de League cup. Dus hij zou zich dit jaar erg kunnen verbeteren
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28940720
Dudek en Baros gaan weg volgens vi.nl. Niet echt verrassend. Er zijn teveel keeper en Baros is volgend jaar transfervrij.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 14:14:35 #124
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28943117
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dudek en Baros gaan weg volgens vi.nl. Niet echt verrassend. Er zijn teveel keeper en Baros is volgend jaar transfervrij.
Ik dacht ook dat-ie volgend jaar transfer vrij was maar las ook ergens

Baros's agent Pavel Paska, aware that his client still has two years to run on his current deal, was due to hold talks with Benítez over the weekend to clarify the forward's future, though that meeting was postponed.

http://www.liverpoolfc.tv(...)W8592050719-0825.htm
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28946158
Zeker nog een optie om het contract met een seizoen te verlengen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:04:44 #126
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28946951
Dit wordt wederom een heel moeilijk seizoen voor Kewell

Liverpool have announced that winger Harry Kewell will undergo a hernia operation that will rule him out of the start of the Premiership season.
The Australian, 26, was expected to be ready for the 13 August kick-off.

But a club statement said: "Harry is expected to be playing again in five to six weeks.

"The injury is unrelated to the abductor tear operation the player underwent following the Champions League final in May."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28947074
Ziet er dus slecht voor hem uit.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 16:27:28 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28947643
Kewell is duidelijk een van de meest frustrerende spelers van LFC. Je kan niet zeggen dat-ie echt slecht is of dat-ie goed is: hij speelt gewoon niet door die blessures ...

Dit berichtje vond ik ook wel geining: 10 miljoen successupporters erbij dankzij de CL finale
quote:
Reds now boast 18million fans
Added by Max Munton on 19 July 2005 | Discuss in forums | News Alerts | Kopblog

New research published today by German company Sport+Markt AG shows that Liverpool supporters are the best in Britain, and third best in Europe behind only Real Madrid and Barcelona.

The researchers believe that the recent Champions League success has made 10million new Liverpool fans worldwide.

A spokesman for the company, Oliver Butler, said, "The huge increase in the number of Liverpool fans showed how influential success can be in the size of support.

"The size of the increase would also point to a high level of latent support which had gone underground due to a recent lack of success."

In the top ten best supported clubs in Europe, English rivals Manchester United, Arsenal and Chelsea all feature.


http://www.thisisanfield.(...)07172005-07232005#57
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28948701
idd

Opeens waren alle Liverpool shirtjes uitverkocht
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:48:52 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28949877
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:27 schreef Doc het volgende:


Dit berichtje vond ik ook wel geining: 10 miljoen successupporters erbij dankzij de CL finale
[..]



http://www.thisisanfield.(...)07172005-07232005#57
Nu kan ik natuurlijk een opmerking maken....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28950345
Crouch komt er aan voor 7 miljoen pond volgens de BBC. Zo bijzonder is die lange slungel toch niet? Had ik liever Kuijt gehad, die was waarschijnlijk niet eens zo veel duurder (14 miljoen euro).
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:12:20 #132
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28950430
die lange slungel is in zoverre belangrijk dat hij zeer sterk is met zijn lichaam en gigantisch goed kan koppen. Rafa wil hem zodat hij wat meer stootkracht voorin heeft lopen en voor de kopballen.

Kuyt daarintegen is dit niet...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:15:32 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28950513
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef stevengerrard het volgende:
die lange slungel is in zoverre belangrijk dat hij zeer sterk is met zijn lichaam en gigantisch goed kan koppen.
Kan wel zijn maar 7 milj. is net zo absurd als 21 voor SWP natuurlijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28950588
Wat dat betreft zijn de prijzen voor "Britse" transfers toch al onbegrijpelijk.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:20:18 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28950629
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:18 schreef Peregrijn het volgende:
Wat dat betreft zijn de prijzen voor "Britse" transfers toch al onbegrijpelijk.
Spelers in Engeland zijn zo snel overrated,is gewoon niet leuk meer.

Newcastle dat eventjes 20 milj. pond verlangd voor Jenas om maar iets te noemen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28950940
Net zoals die slechte verdediger die de Spurs toen van Middlesbrough gekocht hadden voor zo'n 8 miljoen pond, Gardner? Vind je het raar dat je dan gigantisch veel geld hebt uitgegeven maar nooit wat bereikt.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_28950949
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef stevengerrard het volgende:
die lange slungel is in zoverre belangrijk dat hij zeer sterk is met zijn lichaam en gigantisch goed kan koppen. Rafa wil hem zodat hij wat meer stootkracht voorin heeft lopen en voor de kopballen.

Kuyt daarintegen is dit niet...
Kuyt kan toch wel hard werken en vechten !
Hij zou dit ook kunnen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:15:55 #138
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28952408
En het is toch nog gelukt!

Liverpool haalt ook Peter Crouch binnen

Liverpool heeft er opnieuw een speler bij. Na de komst van Boudewijn Zenden, José Reina, Mark Gonzalez, Mohammed Sissoko en Antionio Barragan speelt ook Peter Crouch komend seizoen voor The Reds.
Southampton-coach Harry Redknapp bracht het nieuws naar buiten toen hem gevraagd werd waarom Crouch ontbrak op de training. 'Ik heb net bericht gekregen dat het bestuur akkoord is met Liverpool, dus nu weten jullie ook waar hij uithangt.'

De 24-jarige spits komt voor naar verluidt 10,5 miljoen euro over van Southampton, dat degradeerde naar het Championship. Crouch moet nog wel de medische keuring doorstaan voordat hij zijn handtekening zet onder een contract met Liverpool.

Coach Rafael Benítez wilde Crouch er graag bij hebben. Zo graag dat Liverpool bleef onderhandelen ondanks dat het de vraagprijs voor de boomlange (1,98 meter) lange aanvaller aanvankelijk veel te hoog vond.

Crouch scoorde in 28 Premiershipduels twaalf keer en speelde zich daarmee in de kijker. Op 31 mei maakte hij bovendien zijn debuut voor Engeland in de oefeninterland tegen Colombia.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:17:37 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28952463
Ik blijf er toch m'n twijfels bij hebben hoor. Zeker als je er Baros voor loost.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:22:49 #140
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28952646
Baros is een grote prutser... Als je hem wekelijks als een krant ziet voetballen dan ben je wel met me eens dat ze er goed aan doen om hem te laten vertrekken. Al had ik misschien ook liever Owen teruggezien of Kuyt ipv Crouch
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:29:37 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28952852
Baros is inderdaad een prutser als je 'm op een eiland zet. Ik heb lang niet zoveel van Liverpool gezien als jij, slechts af en toe een wedstrijdje op Canal+, en dan loopt 'ie zich inderdaad 60 minuten het lazarus zonder een bal goed te raken. Maar hij heeft best kwaliteiten als je durft je elftal erop in te richten. Met Morientes heb je al een speler die lang is, fysiek sterk is en goed kan koppen. Nu heb je er dus twee. Leuk voor noodscenario's, maar met de huidige spitsen kan ik eigenlijk niet echt zien welke kant Liverpool nu op wil gaan. Of het moet bij lange ballen naar voren rammen blijven en hopen op een individuele actie van Cisse, of dat een bal goed op het hoofd van een Crouch/Morientes terecht komt.
pi_28953494
Crouch dus weg bij de Saints... Hebben wij weer geld. Zonde, want een Crouch is wel een spits die je in de Football League zo naar promotie kan koppen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:10:05 #143
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28954079
Twi ik moet je gelijk geven dat Baros vaak al op een eiland geplaatst werd. Daarbij kwam wel het feit dat hij helemaal niet mee verdedigde (ookal verloor hij een bal bij de cornervlag) en als hij al de bal had keek hij alleen naar beneden en probeerde zo de verdedigers kwijt te raken. Nu lukte hem dat 1 a 2 keer en voor de rest was hij de ballen gelijk kwijt.

We hebben idd Moro voor de kopduels en ik denk ook vooral dat Crouch gebruikt gaat worden als pinchhitter en als er fysiek sterke verdedigers tegenover staan. Ik denk aan een Upson, Rio ferdinand, Terry etc

Ik denk dat vooral de tactiek gaat liggen in het middenveld in handen te krijgen en hopen dat Cisse met zijn loopacties de verdediging kan ontrafelen en dat Moro / Crouch vooral als aanspeelpunt gebruikt gaan worden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 20:12:08 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28954144
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:12 schreef stevengerrard het volgende:
die lange slungel is in zoverre belangrijk dat hij zeer sterk is met zijn lichaam en gigantisch goed kan koppen. Rafa wil hem zodat hij wat meer stootkracht voorin heeft lopen en voor de kopballen.
Koppend schijnt-ie nogal tegen te vallen, althans volgens Dave van platenzaak De Waaghals (uit Liverpool en ook fanatiek LFC supporter - post onder de naam " the smoke cella" op RAWK en op het forum van liverpoolfc.tv). Ik zou het niet weten aangezien ik niet zo op 'm gelet heb.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28954275
Volgens mij was het grootste deel van onze aartslelijke ex-Saints goals vorig seizoen wel met het hoofd gemaakt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:17:11 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28954337
quote:
We hebben idd Moro voor de kopduels en ik denk ook vooral dat Crouch gebruikt gaat worden als pinchhitter
Moro vond ik al een dure pinch-hitter, maar dit is daar dan nog een schepje bovenop. Maar je hebt gelijk over Baros, die doet niks als 'ie een bal kwijt raakt. Het lijkt wel een andere Baros dan wanneer je 'm in actie ziet met de Tsjechen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:18:46 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_28954406
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:10 schreef stevengerrard het volgende:


We hebben idd Moro voor de kopduels en ik denk ook vooral dat Crouch gebruikt gaat worden als pinchhitter en als er fysiek sterke verdedigers tegenover staan. Ik denk aan een Upson, Rio ferdinand, Terry etc
10,5 mil voor een pinchhitter . Ik vind dat ze dat geld +2 á 3 mil (wat maakt die 2 nou uit) beter aan Kuijt hadden kunnen besteden...


Ik hoop dat Baros weggaat en dat kuijt dan alsnog komt.

Vooralsnog vind ik dat de coach (kan niet op zijn naam komen, Rdingens) niet echt gelukkig in heeft gekocht. Alleen Xabi Alonso is een versterking gebleken en Luis Garcia doet het aardig...

edit: Owja benitez...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:19:59 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28954459
Rdingens Cisse kun je niet beoordelen, wanneer die niet geblesseerd had geweest had 'ie beter geweest in de rol die Baros heeft moeten vervullen afgelopen seizoen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 20:27:05 #149
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28954723
Wat met name mis is met Baros is z'n mentaliteit. 100% zeker is het natuurlijk ook niet dat Baros vertrekt: Crough in de Koller-rol past natuurlijk ook mooi.

Hopelijk wordt Crouch geen Heskey - maar ik acht Rafa slim genoeg om dat te voorkomen.

Zoals ik eerder al gepost had denk ik dat Kuyt gewoon voor zichzelf gesteld had dit seizoen bij F'noord te blijven onder andere omdat-ie zeker wil zijn veel wedstrijden te spelen zodat-ie zeker geselceteerd wordet voor het WK. Hopelijk volgend jaar.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:40:34 #150
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_28955221
Idd dan volgend jaar maar.

Kuijt moet gewoon naar Liverpool komen!!!!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:52:12 #151
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28955608
Rafa heeft in mijn ogen het goed gedaan in z'n eerste jaar..inderdaad vallen Josemi, Nunez etc wat tegen maar daar tegenover staat dat Rafa wel ervoor heeft gezorgd dat Carragher egt is doorgebroken en dat Traore een zeer goed seizoen heeft gespeeld. Dit terwijl hij eigenlijk voordat Rafa kwam op de transferlijst stond omdat ze hem te slecht vonden.

Over de spitsen vermoed ik dat ze allemaal genoeg speelminuten krijgen. We hebben maar in Rafa's ogen 3 spitsen (cisse, Crouch en Moro) en die kunnen nooit 50 wedstrijden vol spelen.

Dit is ook de voornamelijke reden dat er deze dagen nog 1 speler bijkomt en wel een centrale verdediger. Ik hoop wel dat ze nog geld overhouden en ligt eraan of Baros en Dudek verkocht kunnen worden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28956005
Ik hoop dat Crouch mij kan overtuigen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 21:08:07 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28956112
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef twi het volgende:
Rdingens Cisse kun je niet beoordelen, wanneer die niet geblesseerd had geweest had 'ie beter geweest in de rol die Baros heeft moeten vervullen afgelopen seizoen.
En daarnaast was Cisse een aankoop van Houllier.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:08:32 #154
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_28956126
Mocht er nog een centrale verdediger komen dan hoop ik op Upson of Ledley King. Dan zitten er tenminste nog wat engelsen in het team
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_28956853
King is een goeie
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:31:14 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28956898
King zal ook zo goed als niet te betalen zijn, ofzit 'ie (bijna) aan het einde van z'n contract?

Cisse 0-1
pi_28956957
Einde contract geloof ik.

Arsenal wilde hem ook halen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 21:41:36 #158
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28957249
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef stevengerrard het volgende:
Rafa heeft in mijn ogen het goed gedaan in z'n eerste jaar..inderdaad vallen Josemi, Nunez etc wat tegen maar daar tegenover staat dat Rafa wel ervoor heeft gezorgd dat Carragher egt is doorgebroken en dat Traore een zeer goed seizoen heeft gespeeld. Dit terwijl hij eigenlijk voordat Rafa kwam op de transferlijst stond omdat ze hem te slecht vonden.

Over de spitsen vermoed ik dat ze allemaal genoeg speelminuten krijgen. We hebben maar in Rafa's ogen 3 spitsen (cisse, Crouch en Moro) en die kunnen nooit 50 wedstrijden vol spelen.

Dit is ook de voornamelijke reden dat er deze dagen nog 1 speler bijkomt en wel een centrale verdediger. Ik hoop wel dat ze nog geld overhouden en ligt eraan of Baros en Dudek verkocht kunnen worden
Tel daarbij ook op dat Biscan z'n eerste redelijk seizoen gedraaid heeft en ook Finnan voor het eerst in het rood goed gedraaid heeft. En ook Risse heeft een van z'n beste seizoenen gedraaid. Ik denk achteraf gezien dat dit seizoen in de PL Owen wel gemist werd.

Overigens denk ik ook dat Cisse ook wel af en toe een wedstrijd -afhankelijk van de tegenstander- op de vleugel gezet kan worden komend seizoen.

En nu inderdaad nog een verdediger ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28957347
Lpool heeft gewoon een spits gemist die er 20 inlegde.
Owen kwam wel in die richting ja.
pi_28957420
Is Biscan verkocht omdat hij niet meer in Rafa's plannen voorkwam?
That's all folks!
pi_28957788
Dat lijkt me wel
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 22:24:10 #162
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28958734
Als ik dit bericht lees vind ik 10,5 M best meevallen ...

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=70926/sc=d27000
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:31:09 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28959027
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:


Arsenal wilde hem ook halen
Is alleen bij zeer vage geruchten gebleven een jaar geleden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 22:43:41 #164
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28959496
King lijkt me toch wel een speler die als je die goedkoop kan halen er goed bij kan hebben ...


Het lijkt me dan ook dat als-ie (bijna) transfer vrij zou zijn er veel meer hype omheen zou hangen. Zeker ook om dat-ie Engels international is/was.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 23:11:01 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28960513
En weer met 3 tegen 0 gewonnen.

Gerrard in totaal 5 doelpunten tegen TNS ...

Op naar Litouwen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28961260
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Einde contract geloof ik.

Arsenal wilde hem ook halen
Volgens mij ook einde contract... maar had gehoord dat ie wel oren had naar een verlenging aangezien hij al sinds 1998 als bij ons speelt.

edit:

Ledley heeft nog een contract voor 3 jaar... dus leg maar aardig wat geld neer
quote:
feb 2004:
Ledley King has put his name to a new contract with Tottenham that will see him stay at White Hart Lane until 2008. His current deal did not expire until 2005, but the 23 year old midfielder/defender was happy to settle things now.


[ Bericht 12% gewijzigd door Ludacriss op 19-07-2005 23:41:42 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 23:39:48 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28961602
Vandaar dus geen hype.

Het verbaasde me al dat TLK het over einde van het contract had ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 20 juli 2005 @ 07:30:35 #168
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28966304
Ik denk niet dat een engelse verdediger haalbaar is voor LFC kortweg omdat ze te duur zijn. Dus ik verwacht dat het een argentijn of spanjaard zou gaan worden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 juli 2005 @ 09:27:25 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28967132
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 07:30 schreef stevengerrard het volgende:

Ik denk niet dat een engelse verdediger haalbaar is voor LFC kortweg omdat ze te duur zijn. Dus ik verwacht dat het een argentijn of spanjaard zou gaan worden.
Dat is wel het meest waarschijnlijk ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 20 juli 2005 @ 09:34:09 #170
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_28967235
geweldige aankoop trouwens die crouch....
heb hem het gehele vorige seizoen gevolgd bij southampton en wat een held is hij daar....had weinig aansluiting van het middenveld en moest veel in zijn eentje doen. Desondanks veel goals meegepakt. Met het middenveld van liverpool erbij, verwacht ik veel van hem komend seizoen!
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 juli 2005 @ 09:37:58 #171
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28967298
De vraag is een beetje of Pedro Croucho een one-season-wonder is ...

Vorig seioen was-ie inderdaad niet slecht, maar de seizoenen ervoor liep het op 'n zachtst geegd wat minder. Ach misschien een laatbloeier - dat kan ook.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 20 juli 2005 @ 10:10:59 #172
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_28967896
Doc hij is pas 24 dus een laatbloeier kan je hem in mijn ogen nog niet noemen. De gasten van 27/28 vind ik meer laatbloeiers

Crouch gaat vooral gebruikt worden in Uit-duels. afgelopen seizoen zijn daar gewoon teveel punten verloren mede doordat niemand de bal kon vasthouden voor de middenvelders. Crouch is iemand die dit wel zou moeten kunnen en zo meer punten moet kunnen pakken voor LFC.

Daarnaast vind ik Reina nu al een betere keeper dan Dudek. Hij straalt ontzettend veel rust uit en communiceert goed met de verdedigers. Dit geeft Carra en Sami veel meer rust. Ik zie komend seizoen goed tegemoed en hopelijk met veel wedstrijden waarbij hij de 0 gaat houden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_28968195
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Is alleen bij zeer vage geruchten gebleven een jaar geleden
Houden zo.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 juli 2005 @ 12:30:39 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28971608
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
Doc hij is pas 24 dus een laatbloeier kan je hem in mijn ogen nog niet noemen. De gasten van 27/28 vind ik meer laatbloeiers

Crouch gaat vooral gebruikt worden in Uit-duels. afgelopen seizoen zijn daar gewoon teveel punten verloren mede doordat niemand de bal kon vasthouden voor de middenvelders. Crouch is iemand die dit wel zou moeten kunnen en zo meer punten moet kunnen pakken voor LFC.

Daarnaast vind ik Reina nu al een betere keeper dan Dudek. Hij straalt ontzettend veel rust uit en communiceert goed met de verdedigers. Dit geeft Carra en Sami veel meer rust. Ik zie komend seizoen goed tegemoed en hopelijk met veel wedstrijden waarbij hij de 0 gaat houden.
Iemand die op z'n 24e z'n eerste goede seizoen draait is in zekere zin een laat-bloeier. Ik bedoel in vergelijking met de meeste andere spitsen is-ie relatief oud voor een eerste goed seizoen.

Het is alleen te hopen dat spelers door de lengte van Crouch niet alleen maar de bal van achter hoog naar voren spelen. Maar goed - dat is so wie so al niet het spel dat Rafa graag speelt.

Ik heb ook wel vertrouwen in Reina.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28971868
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:30 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Volgens mij ook einde contract... maar had gehoord dat ie wel oren had naar een verlenging aangezien hij al sinds 1998 als bij ons speelt.

edit:

Ledley heeft nog een contract voor 3 jaar... dus leg maar aardig wat geld neer
[..]
Ah dus toch.
pi_28971997
Zoals het er nu naar uitziet is Liverpool veel sterker vergeleken met vorig jaar.
pi_28977664
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Iemand die op z'n 24e z'n eerste goede seizoen draait is in zekere zin een laat-bloeier. Ik bedoel in vergelijking met de meeste andere spitsen is-ie relatief oud voor een eerste goed seizoen.
Maak er eigenlijk maar een goed half seizoen van, want hij ging pas vanaf eind november echt draaien ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:43:40 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28978202
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Houden zo.
idd,niet Arsenal-waardig
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 juli 2005 @ 16:28:07 #179
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28979647
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maak er eigenlijk maar een goed half seizoen van, want hij ging pas vanaf eind november echt draaien ofzo.
Klopy, ook omdat-ie voor die tijd ook niet opgesteld werd - ook met Beattie voor zich. Toen beattie weg was heeft-ie zich wel waar gemaakt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28983937
Absoluut, hij heeft de Saints nog bijna weten te redden.

Ben wel benieuwd, bij Villa was ie eerder weer niet zo sterk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28984082
Maar als Benitez voor zoveel geld een speler haalt ziet hij er wel wat in.
That's all folks!
pi_28990953
Ik wacht met mijn oordeel over hem
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2005 @ 09:36:56 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29001604
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Absoluut, hij heeft de Saints nog bijna weten te redden.

Ben wel benieuwd, bij Villa was ie eerder weer niet zo sterk.
2 words: Graham Taylor
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29018004
Het was nochtans David O'Leary die hem wegstuurde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2005 @ 09:37:18 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29032171
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Het was nochtans David O'Leary die hem wegstuurde.
Hij was onder GT geheel verpieterd. O'Leary heeft Crouch volgens mij niet veel zien spelen bij Villa.daarnaast is DOL als trainer ook niet heel veel beter
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:44:58 #186
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29032290
Rafa wil Jorge andrade (depor) ruilen voor Baros. Dit na het 3e bod voor milito is afgewezen.

Daarnaast is Benitez van mening dat LFC met deze selectie een goede poging kan maken aan te sluiten bij Chelsea, Man yoo en Arsenal om te strijden voor de titel

Rafael Benitez insists his new-look Liverpool will put in a serious challenge for the Barclays Premiership title as he broadens his hunt for a new centre-back
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2005 @ 10:05:08 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29032631
Ik ben nooit heel erg onder de indruk geweest van Andrade. Milito ziet er nu in ieder geval uit als een afgelopen zaak - die komt niet denk ik. Misschien Alves ...

http://www.liverpoolfc.tv(...)W8613050721-1128.htm
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:42:46 #188
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29035042
Doc vind je 10 milj niet een beetje teveel voor Alves?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2005 @ 12:35:32 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29036489
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:42 schreef stevengerrard het volgende:

Doc vind je 10 milj niet een beetje teveel voor Alves?
Het zijn gelukkig 10M euroos en geen pounds waar het over gaat. Het ligt dus in de regionen van het 6,5M pound bod op Milito waar Real Zaragossa nu het dubbel voor vraagt..

Ik ken overigens die Alves helemaal niet ..
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=299b53

Op VI de stats: 22 jaar, en in 2 jaar 63 wedstrijden PrimDiv - zelfs wat doelpunten (3).

Milito is zo'n 2 en een half jaar ouder en heeft 69 wedstrijden in twee seizoenen PrimDiv - en evenveel doelpunten.

Vorig seizoen had Sevilla minder tegendoelpunten dat RZ.

Qua stats dus niet slechter dan Milito - maar dat zegt natuurlijk niet alles. Wie er nou echt beter is durf ik niet te zeggen omdat ik geen enkele volledige wedstrijd van RZ of Sevilla gezien heb.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29036802
Ik zou Jorge Andrade wel een goede vinden, maar als ze Milito kunnen krijgen zou ik voor hem gaan. Vind ik iets meer een pure verdediger.
That's all folks!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:35:48 #191
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29040006
Maar Doc denk je niet dat er voor rond de 7 milj pond geen Engelse verdediger is die als stand-in of wissel partner kan dienen?.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2005 @ 15:45:21 #192
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29042241
Ik zou het niet weten. Ik denk dat als Rafa spelers als Upson en Gallas voor 7M pound zou kunnen krijgen hij die ook wel zou willen halen. Hij wil voor de PL ook graag spelers die daar bekend mee zijn. Het nadeel is dat prijzen weer wat hoger liggen bij die spelers ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2005 @ 15:45:21 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29042242
Ik zou het niet weten. Ik denk dat als Rafa spelers als Upson en Gallas voor 7M pound zou kunnen krijgen hij die ook wel zou willen halen. Hij wil voor de PL ook graag spelers die daar bekend mee zijn. Het nadeel is dat prijzen weer wat hoger liggen bij die spelers ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29042933
Anders een redelijk goed en goedkoop talent halen voor de verdediging ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juli 2005 @ 17:05:36 #195
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29044361
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders een redelijk goed en goedkoop talent halen voor de verdediging ?
Die hebben ze al bij Sevilla gehaald (Barragan oid) maar die is nog niet klaar voor het grote werk.

Veel jonger dan die gast die net 22 is zoals die Braziliaan EN die er meteen staat lijkt me lastig ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29047912
Daniel Alves is overigens meer een rechtsback / rechtshalf dan een centrumverdediger. Meer Cafú dan Aldair, zeg maar.

Jorge Andrade is een prima speler voor de PL, denk ik. Pure atleet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 juli 2005 @ 09:38:53 #197
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29079176
De volgende vriendschappelijke wedstrijd tegen Olympiakos is gewonnen met 4-3.

Crouch speelde zeer goed in de helft die hij kreeg, zo creeerde hij de goal van Garcia waarna Morientes en 2x Baros het afmaakte.

1 ding is zeker over Baros, hij weet eindelijk wat Teamsport betekend ipv denken alleen de wereld aan te kunnen. En van opgeven wil hij nog niks weten!

Dinsdag de volgende ronde in de CL en nu hopen dat Rafa zijn mannen aan het scoren weet te houden om een goed resultaat mee naar Anfield te nemen. 17 goals in 5 wedstrijden!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 24 juli 2005 @ 12:42:51 #198
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29081774
tegen wie moeten ze in de volgende ronde?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 24 juli 2005 @ 12:43:29 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29081788
3 goals tegen is trouwens niet cool... kun je de gehele opstelling ook vinden?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 24 juli 2005 @ 13:22:52 #200
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29082742
Carson Josemi Hyypia Medjani Riise Potter Hamann Gerrard Garcia Crouch Cisse

2e helft

Carson Josemi Carragher Whitbread Warnock Alonso Le Tallec Sissoko Zenden Morientes Baros
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 24 juli 2005 @ 13:24:36 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29082786
hmm wel de ervaren krachten achterin... Ik vind 3 tegen goals wel te veel tegen een club als Olympiakos. Daar moet nog aan gespijkerd worden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 24 juli 2005 @ 13:32:16 #202
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29082953
nou zulke ervaren krachten hebben er niet de gehele wedstrijd gespeeld. (daarbij was 1 goal een penalty)...Alleen Carra en Hyppia waren ervaren en die hebben beide 1 helft gespeeld....

Maar ik ben het met je eens dat eraan gewerkt moet worden, vandaar dat Rafa er graag een ervaren centrale verdediger bij willen hebben....naast Carra en Hyppia is er weinig wat ervaring heeft voor de centrale rol
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 13:48:03 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29083324
Eerst volgende CL voorronde wedstrijd is tegen Kaunas (oid) uit Litouwen. Eerst de uitwedstrijd.

De opstelling tegen Olympiakos
--------------------------------------------------------------------------------
Eerste helft:
gk Carson
rb josmi
cb hypia <
cb medjani
lb riise <
rm potter
cm hamman <
cm gerrard <
lm garcia <
fwd crouch <
fwd cisse <

Tweede helft:
Line up now
gk Carson
rb medjani (positie wisseling met Josemi)
cb josemi (positie wisseling met Medjani) => later gewisseld voor Carra
cb whitbread >
lb warnock >
rm potter => later gewisseld voor le tallec
cm alonso >
cm sissoko >
lm zenden >
fwd morietes >
fwd baros >

alle subs gebruikt:


Merk op: geen andere keeper op de bank - Carson speelde dan ook de volle 90 minuten.

Een van de tegen doelpunten was een penalty veroorzaakt door " that big guy from Texas" (Whitbead)

Crouch vond ook het net maar dat was geen doelpunt wegens buitenspel.

Verdediging niet best - maar merk op dat de eerste helft alleen Hypia van de te verwachten eerste keuze opgesteld was (Riise is als lb niet eerste keus). Pas later in de tweede helft Carra er nog in van de eerste keuzes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doc op 24-07-2005 13:55:04 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 24 juli 2005 @ 13:49:39 #204
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29083366
Maar Josemi is toch ook een ervaren spelert...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 13:56:27 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29083569
Heeft in de tweede seizoens helft bijna niet gespeeld. Finnan speelde meestal op zijn plek.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29083599
Doc, SMS gisteren ontvangen? leek me nl. wel wat voor jou ook.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29083852
Nieuwe elftalfoto, met Peter Crouch:



En hier bij zijn presentatie, samen met Rafa:



[ Bericht 36% gewijzigd door methodmich op 24-07-2005 14:24:35 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 14:13:53 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29084016
quote:
Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Doc, SMS gisteren ontvangen? leek me nl. wel wat voor jou ook.
Yep - sorry - ik wou je er nog over terugbellen maar had er nog niet gelegenheid ervoor gehad. Ik bel vandaag nog wel even.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 14:18:42 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29084132
Qua fotoos had ik ook een aardige gezien van LFC's langste en kortste man in de wedstrijd tegen die Grieken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29084225
Ze doen het niet meer nu?? En heb je die foto nog ergens Doc?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 juli 2005 @ 14:45:12 #211
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29084776
MM: Een elftalfoto zijn toch meestal maar 11 spelers ipv 12

Maar idd leuke foto!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29084788
Ik heb hem ook maar van een Engelsman.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29084826
Fantastisch die foto's
That's all folks!
pi_29086279
Haha
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 12:56:10 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29108554
Op verzoek van methodmich



In het volgende topic staan ok nog een paar (zeer onscherpe) screenshots van de wedstrijd met Crouch en Garcia

http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php/topic,78236.0.html
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29108591
Die Garcia is ook zo'n kabouter.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 12:59:03 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29108627
Morgen om 20:45 de derde CL wedstrijd dit seizoen voor LFC tegen Kaunas (uit) live -mits in het bezit van een e-season ticket - te bezichtigen op liverpoolfc.tv
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 13:00:44 #218
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29108675
Nunez zeer zeer wsl naar Celta de Vigo
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 25 juli 2005 @ 13:30:58 #219
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29109504
dat is er 1 minder.

Baros heeft te kennen gegeven dit seizoen nog niet weg te willen en dat hij beschikbaar is voor de komende wedstrijd!

Wat moeten we met hem aan...Ik denk dat als hij kan leven met een rol op het 2e plan dan we hem er goed bij kunnen houden voor als Cisse of Crouch geblesseerd raken???

Al zit Aston villa nog in de running om hem te kopen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29109537
Wat is er met Morientes gebeurd?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 13:54:15 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29110212
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat is er met Morientes gebeurd?
Niets. Die speelt gewoon. Heeft ook tegen Olympiakos gescoord (voorzet Baros).

In de voorbereiding doet Milan het prima. Met een contract dat nog tot 2007 loopt kan je 'm er best bij houden - hoewel hij geloof ik wel weg mag als er 7M pound geboden wordt.

En als de interesse bij clubs als WestHam en Villa blijft kan-ie gerust ingezet worden in de voorrondes CL
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29110519
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Niets. Die speelt gewoon. Heeft ook tegen Olympiakos gescoord (voorzet Baros).
quote:
Wat moeten we met hem aan...Ik denk dat als hij kan leven met een rol op het 2e plan dan we hem er goed bij kunnen houden voor als Cisse of Crouch geblesseerd raken???
Ik dacht hier uit op te kunnen maken dat dat niet zo was, maar nee dus
  maandag 25 juli 2005 @ 14:50:15 #223
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29111813
Sloggi: Ik had Moro niet genoemd omdat ik verwacht dat hij wel 1e keuze zou worden en dat Cisse en Crouch steeds afgewisseld worden.

AL hoop ik zelf dat Cisse en Crouch 1e keuze worden, ook al je ziet dat ze het prima met elkaar kunnen vinden tijdens het spel
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29115739
Op de BBC-site staat dat Crouch 6 foot 7 is. Hoeveel is dit in echte lengtematen, en niet in van die debiele feet en inches?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2005 17:05:00 ]
pi_29115825
6 foot 7 is volgens mij 2 meter 01 (180 + 21 cm)....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29115830
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Op de BBC-site staat dat Crouch 6 foot 7 is. Hoeveel is dit in echte lengtematen, en niet in van die debiele feet en inches?
Iets meer dan 2 meter

Waarom is het trouwens Liverpool FC en niet FC Liverpool? .

6 foot is dacht ik 1,82
pi_29115857
Da's niet klein
pi_29120140
Foot kan je ongeveer als 30 cm nemen, inch als 2,5. 12 inch = 1 foot, vandaar.

Dus 6"7 is 180 cm + 17,5 cm = 197,5 cm.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juli 2005 @ 21:01:52 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29122499
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:

[..]

Iets meer dan 2 meter

Waarom is het trouwens Liverpool FC en niet FC Liverpool? .

6 foot is dacht ik 1,82
Omdat dat Engels is - zie ook naast LFC clubs als EFC, AFC, NUFC, LUFC, MUFC, CFC etc.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 26 juli 2005 @ 09:45:00 #230
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29134748
Vanavond zoals aangekondigd door Doc de 2e wedstrijd in de voorronde van de CL. De wedstrijd wordt tevens Live uitgezonden op Sky sports 1 voor degene die het willen zien

Doc zouden ze het bij o'connels uitzenden??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 10:45:51 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29135839
Ze kunnen het wel ontvangen. Ik zal er later op de dag eens langs fietsen om het te vragen en laat het hier wel even weten.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:35:33 #232
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29136854
mochten ze het uitzenden laat het me dan ff weten!! Kom jij dan daar ook kijken of moet ik alleen dan ze bij o'connels aanmoedigen?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 12:00:28 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29137312
als ze het uitzenden zal ik denk ik wel even langskomen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29137411
Sky Italia heeft het iig ook
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:46:17 #235
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29138286
Ok Doc dan merk ik wel van jou als je langs bent gefietst of ze het uitzenden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 26 juli 2005 @ 16:26:28 #236
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29144584
De barman die er zat toen ik langs kwam dacht voor 99% zeker te weten dat ze het wel zouden uitzenden - maar de manager die er vanavond ook zou zijn zou pas wat later zijn. Ik ga er dus van uit dat het uitgezonden wordt, maar ik check het denk ik nog wel even straks. Als je voor 19:30 hier niets meer leest dan heb ik niets anders gehoord dan dat het uitgezonden wordt en zal ik er ook zijn, hoewel dan misschien niet precies om 20:45 maar wellicht iets later.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:24:43 #237
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29146222
ja dat ken ik nog van de vorige keer dat we afgesproken hadden...Ok als ik niks meer hoor dan ben ik vanavond van de partij
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29147035
Vanavond dus weer een wedstrijd
  dinsdag 26 juli 2005 @ 18:24:20 #239
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29147791
ja 2e ronde CL
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29152865
Liverpool: Reina, Josemi, Hyypia, Carragher, Riise, Potter, Alonso, Gerrard, Zenden, Crouch, Cisse.
Subs: Dudek, Luis Garcia, Hamann, Morientes, Sissoko, Warnock, Medjani.

Deze jongens staan 1-0 achter
pi_29152994
2-1 voor Liverpool ondertussen.

30 mins: GOAL: Kaunas 1-2 Liverpool
Jamie Carragher scores his first goal in six years to put Liverpool in front, making a run towards the near post to head Steven Gerrard's corner past Eduardas Kurskis.

Eerste goal in 6 jaar ?

3-1 Gerrard.

[ Bericht 44% gewijzigd door BliksemSchigt op 26-07-2005 22:09:18 ]
pi_29154172
Deze geweldige verdediger staat er ook niet op goalen te maken
pi_29160022
3-1 gewonnen
  woensdag 27 juli 2005 @ 07:47:36 #244
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29161949
een zeer degelijke wedstrijd waarbij Lfc (zoals verwacht) toch een sterkere partij moet kunnen zijn. Bij de 3-1 nog genoeg kansen gecreeerd om de uitslag hoger te laten worden maar deze waren niet aan Cisse, Garcia en Zenden besteed.

Al met al zie ik weinig problemen voor de thuiswedstrijd dus nu maar kijken wie er vrijdag uit de pot komt rollen voor de 3e ronde
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 09:42:49 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29162931
Die bal van Cissé die van de lijn gered was had een beter lot verdiend.

Het was gezellig gister. Leuk Kim eens ontmoet te hebben.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 27 juli 2005 @ 09:59:26 #246
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29163161
ja dat vond Kim ook al had ze een hele andere Doc verwacht. hahahaah

Een nadeel van Kim is dat het zo'n waterval is die maar blijft ouwehoeren maar dat is ook wel weer leuk.. Mooiste is dat ze tijdens de wedstrijd in het stadion ook keihard loopt te schreeuwen en schelden op iedereen die wat fout doet in haar ogen. Dus er staat je 1 okt nog wat te wachten.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 12:42:05 #247
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29167253
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
ja dat vond Kim ook al had ze een hele andere Doc verwacht. hahahaah
Tsja, die avatar hè
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
Een nadeel van Kim is dat het zo'n waterval is die maar blijft ouwehoeren maar dat is ook wel weer leuk.. Mooiste is dat ze tijdens de wedstrijd in het stadion ook keihard loopt te schreeuwen en schelden op iedereen die wat fout doet in haar ogen. Dus er staat je 1 okt nog wat te wachten.
Carine kijkt niet vaak voetbal, maar als ze kijkt is ze ook behoorlijk fanatiek - ook in het stadion. Wordt nog leuk tegen Villa dan
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:37:24 #248
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29168775
Idd dat kan nog wat worden. Maar is wel leuk voor de dames dat ze samen kunnen schelden en schreeuwen.

En je avatar was inderdaad de schuld van de Hippie gedachte...

Volgende week weer O'connels?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29169245
Aardige goals. Waren net bij Studio Sport.

Gerrard kregen trouwens wel een goede tackle bij de pingel. Goede schoppers
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 juli 2005 @ 14:08:11 #250
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29169706
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef stevengerrard het volgende:

Idd dat kan nog wat worden. Maar is wel leuk voor de dames dat ze samen kunnen schelden en schreeuwen.

En je avatar was inderdaad de schuld van de Hippie gedachte...

Volgende week weer O'connels?
Dinsdag de 2e. Dat gaat lukken denk ik
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29170422
Krijgt Lpool nou een beschermde status in de laatste ronde ?
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:51:21 #252
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29171019
Ja en nee

Er is een "gewogen loting" met twee bakken waar 'sterker teams' tegenover zwakkere teams staan. LFC heeft een dusdanige Europese coefficient dat ze in alle lotingingen in de bak met sterkste teams zitten. Echter Ze hebben alleen geen 'landenbescherming' wat inhoudt dat ze in de voorrondes of later in de werkelijke CL ook tegen andere Engelse teams kunnen staan (normaal is dat niet mogelijk). "This means they could face Everton in the third qualifying round, but not Manchester United, and could be in a group with Chelsea, but not Arsenal."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29171124
Ik snap het toch niet helemaal hoor..

Dat ze Everton wel kunnen loten en Manchester niet, snap ik. Dat komt door dat Europese coefficient.

Maar waarom kunnen ze wel in een groep komen met Chelsea en niet in een groep met Arsenal?
Komt dat ook omdat Chelsea een laag Europese coefficient heeft?
  woensdag 27 juli 2005 @ 15:02:51 #254
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29171331
je beantwoord je eigen vraag al..Idd daardoor komt het
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29194920
Naast Aston villa en West ham heeft nu ook Schalke 04 zich gemeld voor de diensten van Baros
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 12:26:13 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29197642
Daaraan gevoegd: Milito dus zeker niet naar LFC (maar dat zat er al een tijde aan te komen) en ook is de interesse voor Figo dusdanig gedaald dat de kans dat hij naar LFC komt ook zeer minimaal is.

Overige geruchten: Josemi naar Sevilla, maar waarschijnlijk alleen als Alves de andere kant op gaat - anders houdt LFC natuurlijk echt heel weinig verdedigers over.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29197696
Figo lijkt naar Inter te gaan, z'n zaakwaarnemer is er de afgelopen paar dagen al 2 op 2 verschillende dagen gesignaleerd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_29197977
Josemi mag gaan daar zijn we niet rouwig om.

Figo komt zeker niet meer naar LFC dat heeft hij en Parry al laten weten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 12:38:50 #259
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29198057
Ach, zeker is het pas als er getekend is

Maar het is idd duidelijk dat Figo niet naar LFC komt - mooi, want voetbal-Portugezen deugen niet
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 12:39:37 #260
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29198082
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef stevengerrard het volgende:

Josemi mag gaan daar zijn we niet rouwig om.
Yep, maar er moeten natuurlijk nog wel verdedigers overblijven
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29199456
Doc helemaal mee eens..Maar als Finnan dan geblesseerd raakt zetten we gewoon Zak er neer

Qua portugezen zijn het vooral diegene met een louis vuitton handtasje
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 14:22:45 #262
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29201378
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:

Doc helemaal mee eens..Maar als Finnan dan geblesseerd raakt zetten we gewoon Zak er neer
Zou-ie er al klaar voor zijn?

Qua verdedigers hebben we nu (uit mijn hoofd):
* Carra
* Hyypia
* Finnan
* Traore
* Riise (liever op het middenveld - geen top verdediger imho)
* Josemi (mag eventueel weg)
* Whitbread (niet heel ervaren)
* Medjani (nog minder ervaren)

Als Josemi weg is heb je toch echt ook nog een ervaren speler nodig denk ik.
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:

Qua portugezen zijn het vooral diegene met een louis vuitton handtasje
Ik zag dat er wat dat betreft ik ook genomineerd was in VBL Awards 2005... And the nominees are #2 voor de volgende award

"ik heb een stronthekel aan"
(voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe):
* Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
* Cart_man (Rafael van der Vaart)
* DutchGooner (Ruud van Nistelrooij)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:09:35 #263
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29227729
Dit zijn de clubs die we vanmiddag kunnen loten

Slavia Prague
Real Betis
Basel
Wisla Krakow
Udinese
Partizan Belgrade or Sheriff
Shakhtar Donetsk
Malmo or Maccabi Haifa
Everton
Shelbourne or Steaua Bucharest
Dinamo Tbilisi or Brondby
Dudelange or Rapid Vienna
Tirana or CSKA Sofia
Debreceni or Hajduk Split
Anorthosis Famagusta or Trabzonspor
Valerenga or Haka

Ik denk dat we het beste Udinese, Everton, Slavia prague en Betis kunnen vermijden de rest moet toch te doen zijn.

Everton wil ik ontlopen omdat het mooi zou zijn als hun Scum loten!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:49 #264
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29229185
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef stevengerrard het volgende:
Everton wil ik ontlopen omdat het mooi zou zijn als hun Scum loten!
top scenario
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29229310
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef stevengerrard het volgende:


Everton wil ik ontlopen omdat het mooi zou zijn als hun Scum loten!
Everton kan alleen Liverpool loten als Engelse club. De anderen hebben wel country protection, wat Liverpool dus niet heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 11:57:38 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29229380
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Everton kan alleen Liverpool loten als Engelse club. De anderen hebben wel country protection, wat Liverpool dus niet heeft.
O ja dat is zo

We keken iets te veel door een-LFC-geen-landen-beschermings-bril
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29229470
Maakt niet uit. Mag best hoor
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:15:55 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29230050
loting is bezig.... everton en pool er beide nog niet uit
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 12:16:43 #269
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29230090
Kon moeilijker, maar ik weet helemaal niets van CSKA Sofia - het is zo'n Oostblok ploeg - dus daar heb je nog niet direct van gewonnen ...

En ik weet niet hoeveel fans zin hebben om naar Bulgarije te gaan gezien de situatie omtrent Michael Shields ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:17:10 #270
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29230112
man u tegen hadjuk hoogst waarschijnlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:17:50 #271
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29230146
ow VI loopt achter
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29230244
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef Doc het volgende:


En ik weet niet hoeveel fans zin hebben om naar Bulgarije te gaan gezien de situatie omtrent Michael Shields ...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:21:00 #273
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29230261
Everton - Villareal


daaaaaaaag Everton
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_29230411
Hajduk is wel te doen. Is de laatste jaren niet echt top meer. Ze hebben wel Niko Kranjcar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 12:27:47 #275
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29230483
Voor mensen die niet weten wie Michael Shields is

Michael Shields (18) was had rond de CL finale een vakantie in Bulgarije gepland. Vandaaruit was-ie heen en weer gegaan naar Istanbul. In de week er op werd een Bulgaar vermoord (klap op z'n hoofd) en Michael was daarvoor opgepakt - terwijl hij claimde onschuldig te zijn. Er waren ook bewijzen voor zijn onschuld. En het ultieme bewijs kwam toen iemand andersTOEGAF dat niet Michael (die sliep toen de moord gepleegd was) maar hij de moord gepleegd had. DESONDANKS is Michael voor 15 JAAR gevangenis straf veroordeeld, voor een misdaad die hij dus niet heeft begaan ...

Er wordt nu van alles geprobeerd om hem vrij te krijgen - maar veel entoussiasme onde de LFC fans om naar Bulgarije te gaan zal er niet zijn met hun wornderlijke rechtssysteem. Aan de ander kant zou dit de IDEALE gelegenheid zijn voor extra aandacht voor Michael Shields en zou ht wellicht mogelijk zijn hem alsnog vrij te krijgen!


http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N149483050727-1109.htm

http://www.kopblog.com/#278
http://www.thisisanfield.com/columnists0405.php?id=00000155
http://www.thisisanfield.com/columnists0405.php?id=00000154
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 12:37:01 #276
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29230843
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:27 schreef Doc het volgende:
Voor mensen die niet weten wie Michael Shields is

...
Even een apart topic gemaakt: Michael Shields: het tragisch lot van een voetbal fan
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:34:26 #277
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29233062
even over de kansen van Everton 30-70? Villareal lijkt me veel beter!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:39:37 #278
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29235150
een zeer gunstige loting....Qua fans die afreizen naar Bulgarije denk ik dat dit de ideale kans is om steun te geven aan Shields.

Ik zie Everton toch wel een kansje hebben tegen Villareal. Als Az al wint dan kan Everton het zeker ook.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:46:35 #279
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29235365
Toen ik zei dat Everton bij Scum moest komen had ik het over de Poule-loting mocht Everton het nu zover halen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 15:25:20 #280
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29236557
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef stevengerrard het volgende:

Toen ik zei dat Everton bij Scum moest komen had ik het over de Poule-loting mocht Everton het nu zover halen
Dan is het (helaas) ook niet mogelijk. Ook daar geldt landen bescherming voor iedereen behalve LFC.

Maar EFC haalt het toch niet
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29236624
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:28:39 #282
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29236660
Doc je hebt gelijk...Ik ben vandaag niet egt wakker blijkt maar weer....

Of komt het doordat ik had gehoopt dat het zo kon zijn

LFC kan alleen bij Chelsea komen bij de poule loting niet bij Arsenal
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29243120
CSKA Sofia is vooral degelijk trouwens, als opponent.

Radoslav Zabavnik is de nationale back van Slowakije, Velizar Dimitrov is Bulgaars international en spits. Verder weinig opvallende namen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 juli 2005 @ 14:50:24 #284
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29265888
Sofia had twee keer de nationale competitie gewonnen - de laatste keer met slechts 1 verliespartij.
Vorig jaar was Sofia door Nocosia uitgeschakeld in de tweede voorronde CL.

Historisch detail: nadat LFC in 1981 de EC1 won zijn ze in het seizoen er op uitgeschakeld door Sofia ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:06:53 #285
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29268925
Rafa wil nog 2 spelers

Benitez said: "I am still looking for a centre back and a right winger and we need to bring these players in during the next seven days."

Benitez is keeping his cards close to his chest over who his next targets are but he has been linked heavily with Birmingham City's Matthew Upson and Jorge Andrade of Deportivo La Coruna in recent weeks.

Another player who could feature on his hit list is Fulham's Steed Malbranque, who was linked with a move to Anfield when Gerard Houllier was in charge.

Jack hobbs is ook zeker van een verblijf op Anfield

Liverpool boss Rafa Benitez has beaten Arsenal and Tottenham to the signature of 16-year-old defender Jack Hobbs.

The talented Lincoln youngster will officially sign for the European champions on August 18, his 17th birthday.

P.S Doc: Heb je mijn link nog gekregen? Je doet wel mee he!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:12:56 #286
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_29269081
Schalke 04 have agreed personal terms with Liverpool's Czech international striker Milan Baros.
The Czech forward Baros, 23, had appeared keen to stay at Liverpool, but boss Rafael Benitez has not played him in the Champions League qualifiers.

"We've agreed things with Baros and his agent," Schalke coach Ralf Rangnick told German sports agency SID.

"He wants to come to us. We'll make a move towards agreeing a transfer with Liverpool next week," added Rangnick.

A transfer fee could yet prove a stumbling block in the transfer with Liverpool holding out for £7m for the Czech striker.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29269179
Hij is vooralsnog veel te duur, liet Schalke´s financieel directeur Josef Schnusenberg weten aan Kicker. Schalke gaat niet uit van een transfer.
That's all folks!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:18:00 #288
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29269197
Kuijt moet nu komen! kan ook wel als winger fungeren!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 10:18:55 #289
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29316897
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef stevengerrard het volgende:

P.S Doc: Heb je mijn link nog gekregen? Je doet wel mee he!
Ik had van het weekend niet m'n mail gechecked. Ik zal dat zo even doen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29317029
Ok doc dan zie ik het wel verschijnen.

gaat de afspraak bij o'connels nog door?
pi_29317052
Oeps op kims naams ingelogd ff veranderd

je kan met zo veel namen meedoen als je wilt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 augustus 2005 @ 10:35:10 #292
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29317190
O'Connels gaat wmb nog steeds door.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29318076
Prima mijn inziens is alles ook nog geregeld
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29319105
Chelsea boss Jose Mourinho says England midfielder Steven Gerrard may regret his decision to stick with Liverpool.
The 25-year-old seemed to be on the brink of a move to Chelsea this summer - only to sign a new Liverpool deal.

"It will be a loss for him, for his career. He can say 'I was European champion at Liverpool' and that is correct," Mourinho told The Times.

"But I can say to him in the next 10 years we will compare trophies at Chelsea and Liverpool. And he'll lose."

Mourinho admitted the capture of Gerrard would have been a great boost to his team.

"Gerrard is a great player and we want an English core very much," he said.

"We normally play a midfield triangle and you can imagine that Gerrard and Frank Lampard, with Claude Makelele just behind them as protection, could be a very strong team but I think it is Gerrard's loss more than Chelsea's.

"Why? Because Chelsea have good solutions; a good team with the conditions to improve and a club that will be one of the best in the world in a short period of time."

Mourinho also believes that the forthcoming campaign may prove to be tougher for the Blues than last season's runaway title success.

"The others are better and we can't do better," he added.

"We lost only one game and we broke every record in the English game to win the title. How do you improve on that?"

The outspoken Portuguese said he would not hesitate to speak his mind during the forthcoming season - even if it meant he would get into trouble.

"I won't think twice, I won't think about my image. I won't think about the punishment," he said.

"I will just jump in. If I feel my team needs protection, I will be there again."
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_29329580
De transfer van Baros naar Schalke gaat niet door, Schalke vindt Baros te duur.
That's all folks!
pi_29349580
Ik krijg het idee dat we nooit van die gozer afkomen....
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 15:30:08 #297
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29360685
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 07:11 schreef shearkane het volgende:
Ik krijg het idee dat we nooit van die gozer afkomen....
Niet voor 10 miljoen lijkt mij...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:06:11 #298
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29361821
Op zich ook geen ramp want het blijft imho een prima spits.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29361941
idd en aangezien Le tallec verhuurd wordt aan Sunderland kunnen we hem nog wel gebruiken

daarbij gaat Aston weer een nieuw bod doen en Everton wil hem ook overnemen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:16:03 #300
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29362133
Maar als Owen op huurbasis terug zou keren (ilijkt me een 50-50 mogelijkheid als LFC niet Tte veel hoeft te dokken) dan is-ie echt overbodig ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29363266
Doc Owen komt niet terug want die hebben ze niet meer nodig...Rafa heeft al te kennen gegeven dat hij hem helemaal niet meer wil. Eerst een verdediger erbij!!

vanavond gaat nog door?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')