Yep - sorry - ik wou je er nog over terugbellen maar had er nog niet gelegenheid ervoor gehad. Ik bel vandaag nog wel even.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Doc, SMS gisteren ontvangen? leek me nl. wel wat voor jou ook.
Niets. Die speelt gewoon. Heeft ook tegen Olympiakos gescoord (voorzet Baros).quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat is er met Morientes gebeurd?
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Niets. Die speelt gewoon. Heeft ook tegen Olympiakos gescoord (voorzet Baros).
Ik dacht hier uit op te kunnen maken dat dat niet zo was, maar nee dusquote:Wat moeten we met hem aan...Ik denk dat als hij kan leven met een rol op het 2e plan dan we hem er goed bij kunnen houden voor als Cisse of Crouch geblesseerd raken???
Iets meer dan 2 meterquote:Op maandag 25 juli 2005 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Op de BBC-site staat dat Crouch 6 foot 7 is. Hoeveel is dit in echte lengtematen, en niet in van die debiele feet en inches?
Omdat dat Engels is - zie ook naast LFC clubs als EFC, AFC, NUFC, LUFC, MUFC, CFC etc.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 meter
Waarom is het trouwens Liverpool FC en niet FC Liverpool?.
6 foot is dacht ik 1,82
Tsja, die avatar hèquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
ja dat vond Kim ook al had ze een hele andere Doc verwacht. hahahaah
Carine kijkt niet vaak voetbal, maar als ze kijkt is ze ook behoorlijk fanatiek - ook in het stadion. Wordt nog leuk tegen Villa danquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
Een nadeel van Kim is dat het zo'n waterval is die maar blijft ouwehoeren maar dat is ook wel weer leuk.. Mooiste is dat ze tijdens de wedstrijd in het stadion ook keihard loopt te schreeuwen en schelden op iedereen die wat fout doet in haar ogen.Dus er staat je 1 okt nog wat te wachten.
![]()
Dinsdag de 2e. Dat gaat lukken denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:37 schreef stevengerrard het volgende:
Idd dat kan nog wat worden. Maar is wel leuk voor de dames dat ze samen kunnen schelden en schreeuwen.
En je avatar was inderdaad de schuld van de Hippie gedachte...
Volgende week weer O'connels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |