Ik heb er ook het vertrouwen in dat er nog een verdediger bijkomt. Milito is ook nog steeds een optie. Als Josemi nog vertrekt (was een gerucht) moet er wel nog een bij denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Doc er komt een deze dagen een verdediger bij...Rafa is bezig met Upson en met Gallas.
Mijn voorkeur gaat uit naar Upson...een jongere versie van Sami die natuurlijk niet meer de jongste is.
Kuyt vind ik zelf ook beter dan Baros maar zolang hij blijft komt er egt geen spits of aanvaller bij. Mellor, pongolle en Le tallec zijn nog vrij jonge spelers die hun kans nog wel krijgen.
Wat Kuyt wellicht technisch tekort komt maakt-ie goed met wedstrijdinstelling en mentaliteit...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:11 schreef aldostuta het volgende:
Totale onzin vind ik wel vaker grappig.
Kuyt is inderdaad beter dan Baros. ( zelf had ik nooit verwacht zoiets te zeggen , want ik ben nooit echt fan van hem geweest )quote:
Dit toont wat voor argumenten jij bezitquote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik laat jou wel bij je Christeas
Zal best, maar ik zie niet in hoe Kuyt meer met de ballen zou kunnen doen dan Baros momenteel bij Liverpool. Baros is met enorme afstand de betere voetballer en op basis van wat ik gezien heb van hem, is hij ook niet lui.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat Kuyt wellicht technisch tekort komt maakt-ie goed met wedstrijdinstelling en mentaliteit...
Baros is een beetje een mekkeraar - niet echt een type "niet zeiken maar bbeulen, itt Kuyt die dat meer heeft. Baros ziet vaak niet waar 'n team genoten staan en rent vaak als een kip zonder kop naar het doel met de bal. Hij is snel en technisch en kan met zo'n run succes hebben - maar het is wel een beetje een truukje wat na verloop van tijd ingezien en aangepakt kan worden en waar een tegenstander op kan inspelen. Hij is er soms succesvol mee maar regelmatig ook niet. Ik denk dat Kuyt wat dat betreft een iets beter totaaloverzicht heeft en ook andere kan laten scoren. Daarnaast is bij balverlies Kuyt een aanienlijk nuttiger voetballer dan Baros.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zal best, maar ik zie niet in hoe Kuyt meer met de ballen zou kunnen doen dan Baros momenteel bij Liverpool. Baros is met enorme afstand de betere voetballer en op basis van wat ik gezien heb van hem, is hij ook niet lui.
Dit zijn idd de verschillen tussen Baros en Kuyt. Als baros ook komend seizoen op zijn karakteristieke wijze blijft voetballen, zal hij weinig effectief zijn. Maar gezien zijn snelheid en technische bagage moet hij juist in staat zijn zijn speelstijl te veranderen/ aan te passen. Staat ook vaak op een eiland. als hij wat slimmer gaat spelen, is het een zeer effectieve spits.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Baros is een beetje een mekkeraar - niet echt een type "niet zeiken maar bbeulen, itt Kuyt die dat meer heeft. Baros ziet vaak niet waar 'n team genoten staan en rent vaak als een kip zonder kop naar het doel met de bal. Hij is snel en technisch en kan met zo'n run succes hebben - maar het is wel een beetje een truukje wat na verloop van tijd ingezien en aangepakt kan worden en waar een tegenstander op kan inspelen. Hij is er soms succesvol mee maar regelmatig ook niet. Ik denk dat Kuyt wat dat betreft een iets beter totaaloverzicht heeft en ook andere kan laten scoren. Daarnaast is bij balverlies Kuyt een aanienlijk nuttiger voetballer dan Baros.
Wat Baros betreft vrees ik dat-ie weinig zal veranderen van speelsstijl. Onder Houllier speelde hij zo, onder Rafa speelde hij zo en in het Tsjechisc elftal speelt-ie zo.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit zijn idd de verschillen tussen Baros en Kuyt. Als baros ook komend seizoen op zijn karakteristieke wijze blijft voetballen, zal hij weinig effectief zijn. Maar gezien zijn snelheid en technische bagage moet hij juist in staat zijn zijn speelstijl te veranderen/ aan te passen. Staat ook vaak op een eiland. als hij wat slimmer gaat spelen, is het een zeer effectieve spits.
Kuyt werkt hard, wardoor hij in de HCE aan de lopende band scoort. Op een hoger niveau heeft hij daarentegen nog helemaal niets laten zien. Het zal ook ongetwijfeld populair worden in Engeland, daar zal hem vanwege al dat gedraaf ook zijn vele domme en nutteloze meters vergeven worden.
Hij mist de klasse om op basis van eigen klasse een doorbraak et forceren vrees ik.
Hij maakt op mij juist indruk in het Tsjechische shirt, itt in dat van Liverpoolquote:Op maandag 11 juli 2005 16:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat Baros betreft vrees ik dat-ie weinig zal veranderen van speelsstijl. Onder Houllier speelde hij zo, onder Rafa speelde hij zo en in het Tsjechisc elftal speelt-ie zo.
Wat Kuyt betreft zie ik 'm ook niet als DE spits hoewel-ie dat wel kan - ik denk dat-ie op de plek van Luis Garcia goed z'n ding kan doen. Hij ziet meer dan Baros z'n medespelers en zal daardoor ook Morientes dan wel Cissé ook sneller vinden dan Baros voor het geval er met twee spitsen gespeeld wordt met daarnaast ook altijd de mogelijkheid dat-ie zelf scoort.
Ik zie Kuyt in LFC ook meer de Kuyt als in het NLs elftal dan als bij F'noord.
Als-ie de directe concurentie met Cissé of Morientes aan zou moeten geef ik 'm minder kans dan in een directe concurentie met Luis Garcia, zeker met het grote aantal te spelen wedstrijden - hij zou zeker redelijk wat spelen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij maakt op mij juist indruk in het Tsjechische shirt, itt in dat van Liverpool. Jij zal dit beter kunnen beoordelen dan ik, maar als hij echt alleen maar zo blind kan spelen als nu, heb ik hem al die tijd zwaar overschat.
Ik doelde dus op Kuyt als centrale spits, maar jij wil hem vanaf rechts hebben. Nu vind ik hem daar in Oranje allerminst overtuigend. Maar als hij dan de concurrentie met Luis Garcia aanmoet, lijkt het me geen basisplaats voor Dirk (om maar weer eens af te dwalen).
De hoop dat Dirk dit seizoen zou komen had ik eerde al opgegeven (zie een eerdere post ik geloof nog in dit topic...). Misschien volgend seizoen. Wel dus nog een 4e spits. Ben benieuwd of dit effect heeft op het aanblijven van Baros of dat er gewoon 4 spitsen (+Pongolle+Mellor) blijven.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef stevengerrard het volgende:
Jongens geef de hoop maar op...Geen Dirkie dit jaar
Rafael Benitez has revealed that Liverpool are currently talking to Southampton about the possibility of bringing Peter Crouch to Anfield this week.
Liverpool have been linked with the Southampton giant all summer and today Benitez insisted that the England striker is at the top of his wish-list.
"I want to sign Peter Crouch," Rafa told liverpoolfc.tv. "I like this player and he would be a good addition to our squad. At this moment Rick Parry is talking to Southampton and hopefully something can be agreed. I would like Peter to come to Switzerland with us on our training camp."
Vertel.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit toont wat voor argumenten jij bezit
Ik hoop dan dat Crouch wat kan laten zienquote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef stevengerrard het volgende:
Jongens geef de hoop maar op...Geen Dirkie dit jaar
Rafael Benitez has revealed that Liverpool are currently talking to Southampton about the possibility of bringing Peter Crouch to Anfield this week.
Liverpool have been linked with the Southampton giant all summer and today Benitez insisted that the England striker is at the top of his wish-list.
"I want to sign Peter Crouch," Rafa told liverpoolfc.tv. "I like this player and he would be a good addition to our squad. At this moment Rick Parry is talking to Southampton and hopefully something can be agreed. I would like Peter to come to Switzerland with us on our training camp."
Precies.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen er na Reina toch niet meer bij? Nunes gaat zelfs al weer weg. Dan blijven Luis Garcia, Xabi Alonso en Fernando Morientes over.
Lijkt me allemaal anders allemaal al redelijk duidelijk, knul.....quote:
Barragán is er ook nog. En Mark González is een Chileen, die telt wel mee.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen er na Reina toch niet meer bij? Nunes gaat zelfs al weer weg. Dan blijven Luis Garcia, Xabi Alonso en Fernando Morientes over.
Barragan is meer voor de reserves jeugd opleiding gehaald en dat een Chileen een Spanjaard is, is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Barragán is er ook nog. En Mark González is een Chileen, die telt wel mee.
Ik vond het een beetje makkelijk geschreven stukje - meer krantenvulling dan echt een heel informatief stuk zoals blijkt uit de laatste regel, hoewel de Liverpool Echo meestal wel goed is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef stevengerrard het volgende:
Het wordt dit jaar heel moeilijk voor Baros als hij zelfs niet bij de selectie zit van morgen
Milan Baros will not figure in Liverpool's plans tomorrow.
[...]
The Anfield boss won't be confirming his line-up until tomorrow, but he suggested Baros could be struggling to force his way into the team.
(een betere bron dan http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=9563 heb ik niet - wat de echte bron is weet ik niet)quote:Milan Baros has stated he knows nothing about missing out on playing against TNS, amid rumours he could be leaving Liverpool.
The Czech Republic ace netted a brace in The Reds' 4-3 win over Wrexham last weekend after coming on as a half-time substitute.
It had been thought Baros might not feature in Liverpool's UEFA Champions League first qualifying round clash against the Welsh outfit.
Baros understands competition for starting places under Rafa Benitez is stiff, but he is happy to remain in Merseyside and fight for his place.
"I know nothing about the fact that I will not play on Wednesday," explained Baros to CTK.
"I am among the 18 players selected for the match and for me that is essential at this time.
"Of course anything can happen on Wednesday, but I don't think if I don't play it'll mean I'm being sold.
"I am at a big club and I know there is competition. I know that from now on I will have to fight hard for my spot."
Is geld hebben (volgend jaar transfervrij...) en een betere aanvaller kopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:13 schreef One_conundrum het volgende:
En dan is Baros weg. En dan?
Geef je uitleg dan of kun je het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal anders allemaal al redelijk duidelijk, knul.....
Ok, wat heeft Harry in dit topic te zoeken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geef je uitleg dan of kun je het niet.
Ah zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ok, wat heeft Harry in dit topic te zoeken?
Nu moet het toch wel eens duidelijk zijn hoop ik?
Geef dan argumenten waarom Kuyt beter is dan Baros....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah zo
Ik noemde een voorbeeld omdat je Baros beter vond dan Kuyt.
Telt wel bij de "Spaanse connectie", evenals Pellegrino deed en Momo Sissoko doet. Je kunt niet ontkennen dat Rafa er een soort enclave van maakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Barragan is meer voor de reserves jeugd opleiding gehaald en dat een Chileen een Spanjaard is, is natuurlijk onzin.
Inderdaad, en ik kan me voorstellen dat dat frictie veroorzaakt tussen de Engelsen en de Spanjaarden, vooral omdat de coach ook een Spanjaard is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Telt wel bij de "Spaanse connectie", evenals Pellegrino deed en Momo Sissoko doet. Je kunt niet ontkennen dat Rafa er een soort enclave van maakt.
en maar janken over de Fransen bij Arsenalquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat wel de verkeerde kant op met al die aankopen uit de Primera Division, maar Rafa kiest er zelf voor en neemt het risico.
Je zal mij nooit horen janken over de grote hoeveelheid Fransen bij AFC. En onder de LFC supporters over het algemeen niet zo. Als een voetballer goed is EN graag voor de club speelt maakt het mij nit uit waar-ie vandaan komt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en maar janken over de Fransen bij Arsenal![]()
Als een coach slechte spelers haalt uit een voor hem bekende comptitie en die spelers die niet voldoen laat-ie gewoon staan (lees Houllier) dan is dat niet goed; haalt-ie goede spelers en wanneer-ie toevallig een slechtere heeft (Nunez, evt Josemi) doet-ie die weer weg (lees Benitez) dan is er weinig mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat wel de verkeerde kant op met al die aankopen uit de Primera Division, maar Rafa kiest er zelf voor en neemt het risico.
Voeg Pellegrino als geflopte "aankoop" (er was bij mijn weten geen transfersom mee gemoeit) erbij. En ook hij mocht Anfield weer verlaten. Zolang Rafa dat beleid voert is dat prima.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:
Rafa heeft gewoon pech dat hij veel spanjaarden koopt, en dan vooral spelers die hij zelf goed kent uit de spaanse comp....
Ik ben wel van mening dat van de spelers die hij gekocht heeft alleen Josemi en Nunez gigantische flops zijn gebleken. Morientes, Garcia en Alonso hebben bewezen dat ze het nivo aankunnen en dat ze wat extras brengen aan het elftal.
Toch denk ik dat Rafa een erg goed beleid houdt...Hij let erg goed op welke spelers hij nodig heeft voor welke positie. Hij is daarbij erg bezig met de jeugdopleiding en probeert jonge spelers te krijgen die erg kunnen groeien. Hij wil het liefst ook Engelse spelers maar zoals Doc al zei die zijn gewoon niet te betalen!
Het is normaal al dan de slechte spelers er uit gezet worden. En dat doet Rafa ook, ongeacht de nationaliteit of het feit dat de speler door hem zelf gehaald is of niet. En dat is bij Houllier wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:40 schreef aldostuta het volgende:
Het is natuurlijk wel de vraag wat er gaat gebeuren bij het uitblijven van prestaties. Dan is de normale reactie om de buitenlanders eruit te kicken.....
Niet alleen de slechte buitenlanders...quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef aldostuta het volgende:
Probleem is dat bij veel clubs dan niet alleen de slechte buitenlanders weggestuurd worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |