Yep, maar er moeten natuurlijk nog wel verdedigers overblijvenquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:36 schreef stevengerrard het volgende:
Josemi mag gaan daar zijn we niet rouwig om.
Zou-ie er al klaar voor zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:
Doc helemaal mee eens..Maar als Finnan dan geblesseerd raakt zetten we gewoon Zak er neer
Ik zag dat er wat dat betreft ik ook genomineerd was in VBL Awards 2005... And the nominees are #2 voor de volgende awardquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:22 schreef stevengerrard het volgende:
Qua portugezen zijn het vooral diegene met een louis vuitton handtasje![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef stevengerrard het volgende:
Everton wil ik ontlopen omdat het mooi zou zijn als hun Scum loten!
Everton kan alleen Liverpool loten als Engelse club. De anderen hebben wel country protection, wat Liverpool dus niet heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef stevengerrard het volgende:
Everton wil ik ontlopen omdat het mooi zou zijn als hun Scum loten!
O ja dat is zoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Everton kan alleen Liverpool loten als Engelse club. De anderen hebben wel country protection, wat Liverpool dus niet heeft.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:16 schreef Doc het volgende:
En ik weet niet hoeveel fans zin hebben om naar Bulgarije te gaan gezien de situatie omtrent Michael Shields ...
Even een apart topic gemaakt: Michael Shields: het tragisch lot van een voetbal fanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:27 schreef Doc het volgende:
Voor mensen die niet weten wie Michael Shields is
...
Dan is het (helaas) ook niet mogelijk. Ook daar geldt landen bescherming voor iedereen behalve LFC.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:46 schreef stevengerrard het volgende:
Toen ik zei dat Everton bij Scum moest komen had ik het over de Poule-loting mocht Everton het nu zover halen
Ik had van het weekend niet m'n mail gechecked. Ik zal dat zo even doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef stevengerrard het volgende:
P.S Doc: Heb je mijn link nog gekregen? Je doet wel mee he!
Niet voor 10 miljoen lijkt mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:11 schreef shearkane het volgende:
Ik krijg het idee dat we nooit van die gozer afkomen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |