damnitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:06 schreef stijgende_ster het volgende:
*tempo opschroeft.
*mee helpt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:06 schreef stijgende_ster het volgende:
*tempo opschroeft.
1 minuut stiltequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Poep ff snel dan, dan gaan we weer!
The last post.quote:
iedereen is aan het friturenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:08 schreef stijgende_ster het volgende:
Is het zo rustig?
Ja, er is een kwartet weggehaald. Ook dat dwangmatig 'tempo opschroeven' kan achterwege gelaten worden. Het is echt geen ramp als er eens een paar minuutjes niet gepost wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef AMD64 het volgende:
Zijn er posts verwijderd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, er is een kwartet weggehaald. Ook dat dwangmatig 'tempo opschroeven' kan achterwege gelaten worden. Het is echt geen ramp als er eens een paar minuutjes niet gepost wordt.
ik moet je eigenlijk gelijk gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, er is een kwartet weggehaald. Ook dat dwangmatig 'tempo opschroeven' kan achterwege gelaten worden. Het is echt geen ramp als er eens een paar minuutjes niet gepost wordt.
* in de frituurpan hangt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Wie zijn er hier eigenlijk allemaal nog, behalve AMD?
ik ben er toch, mênquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Wie zijn er hier eigenlijk allemaal nog, behalve AMD?
souffle kaas, een kaassoufflequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
En nu ga ik friet halen, bij gebrek aan een eigen frituur.
Iemand nog tips over wat erbij te bestellen?![]()
Had eergister weer een fijne BeFdag, lekker na een verjaardag om half twaalf 's avonds naar de Mac!quote:
Geef mij maar een patatje met, met een frikandel en een kaassouflee. Dankjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
McDrive neem ik dan aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Had eergister weer een fijne BeFdag, lekker na een verjaardag om half twaalf 's avonds naar de Mac!![]()
Frikandellen, of van Dobben kroketten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
die friet natuurlijk, anders ga je voor nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
quote:
Hm, een van Dobben kroket is inderdaad een goede optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Frikandellen, of van Dobben kroketten!![]()
Ik ben gewoon goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij weet ook alles he, die kerel!
Ga je toch naar een concurrentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Hm, een van Dobben kroket is inderdaad een goede optie.![]()
Hoewel ik niet weet of die toko op de hoek die heeft.
Ik zei ook 'erbij bestellen'. Ik mag trouwens wel kiezen tussen dik en dun gesneden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die friet natuurlijk, anders ga je voor niets
erbij?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zei ook 'erbij bestellen'. Ik mag trouwens wel kiezen tussen dik en dun gesneden.![]()
Weet je wat ook lekker is! RASpatat!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Een frietje dungesneden en een frietje dikgesneden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
3e fles is al leeg hier.
Laatste komt eraan, daarna weer koffie. Ik heb geen zin om loom te worden.
d_h is net wegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
3e fles is al leeg hier.
Laatste komt eraan, daarna weer koffie. Ik heb geen zin om loom te worden.
welk ras?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is! RASpatat!!!!![]()
![]()
Je kent het toch wel?!quote:
Nou, ik ga ze nu bestellen van het Franse ras. Met een last minute keuze voor de bijbehorende snack.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Je kent het toch wel?!Van die donkere frieten!
waar ben jij eigenlijk mod?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Nou, ik ga ze nu bestellen van het Franse ras. Met een last minute keuze voor de bijbehorende snack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |