McDrive neem ik dan aan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Had eergister weer een fijne BeFdag, lekker na een verjaardag om half twaalf 's avonds naar de Mac!![]()
Frikandellen, of van Dobben kroketten!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
En nu ga ik friet halen, bij gebrek aan een eigen frituur.
Iemand nog tips over wat erbij te bestellen?![]()
die friet natuurlijk, anders ga je voor nietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
En nu ga ik friet halen, bij gebrek aan een eigen frituur.
Iemand nog tips over wat erbij te bestellen?![]()
quote:
Hm, een van Dobben kroket is inderdaad een goede optie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Frikandellen, of van Dobben kroketten!![]()
Ik ben gewoon goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij weet ook alles he, die kerel!
Ga je toch naar een concurrentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
Hm, een van Dobben kroket is inderdaad een goede optie.![]()
Hoewel ik niet weet of die toko op de hoek die heeft.
Ik zei ook 'erbij bestellen'. Ik mag trouwens wel kiezen tussen dik en dun gesneden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die friet natuurlijk, anders ga je voor niets
erbij?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zei ook 'erbij bestellen'. Ik mag trouwens wel kiezen tussen dik en dun gesneden.![]()
Weet je wat ook lekker is! RASpatat!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Een frietje dungesneden en een frietje dikgesneden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
3e fles is al leeg hier.
Laatste komt eraan, daarna weer koffie. Ik heb geen zin om loom te worden.
d_h is net wegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
3e fles is al leeg hier.
Laatste komt eraan, daarna weer koffie. Ik heb geen zin om loom te worden.
welk ras?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:17 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is! RASpatat!!!!![]()
![]()
Je kent het toch wel?!quote:
Nou, ik ga ze nu bestellen van het Franse ras. Met een last minute keuze voor de bijbehorende snack.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Je kent het toch wel?!Van die donkere frieten!
waar ben jij eigenlijk mod?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Nou, ik ga ze nu bestellen van het Franse ras. Met een last minute keuze voor de bijbehorende snack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |