damnitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:06 schreef stijgende_ster het volgende:
*tempo opschroeft.
*mee helpt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:06 schreef stijgende_ster het volgende:
*tempo opschroeft.
1 minuut stiltequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Poep ff snel dan, dan gaan we weer!
The last post.quote:
iedereen is aan het friturenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:08 schreef stijgende_ster het volgende:
Is het zo rustig?
Ja, er is een kwartet weggehaald. Ook dat dwangmatig 'tempo opschroeven' kan achterwege gelaten worden. Het is echt geen ramp als er eens een paar minuutjes niet gepost wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef AMD64 het volgende:
Zijn er posts verwijderd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, er is een kwartet weggehaald. Ook dat dwangmatig 'tempo opschroeven' kan achterwege gelaten worden. Het is echt geen ramp als er eens een paar minuutjes niet gepost wordt.
ik moet je eigenlijk gelijk gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, er is een kwartet weggehaald. Ook dat dwangmatig 'tempo opschroeven' kan achterwege gelaten worden. Het is echt geen ramp als er eens een paar minuutjes niet gepost wordt.
* in de frituurpan hangt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Wie zijn er hier eigenlijk allemaal nog, behalve AMD?
ik ben er toch, mênquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Wie zijn er hier eigenlijk allemaal nog, behalve AMD?
souffle kaas, een kaassoufflequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
En nu ga ik friet halen, bij gebrek aan een eigen frituur.
Iemand nog tips over wat erbij te bestellen?![]()
Had eergister weer een fijne BeFdag, lekker na een verjaardag om half twaalf 's avonds naar de Mac!quote:
Geef mij maar een patatje met, met een frikandel en een kaassouflee. Dankjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef Pool het volgende:
En nu ga ik friet halen, bij gebrek aan een eigen frituur.
Iemand nog tips over wat erbij te bestellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |