maar bieden geen garantie voor de toekomst enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
al kunnen dingen die in het verleden gebeurt zijn ook erg aangenaam zijn
hij heeft geen avatar, hij heeft iets te verbergenquote:
Daarom dat ik homie tegen je zei.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
GTA SA heerscht echt wel vet de pannen van het dak
Schop hem uit ons topicquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:56 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
hij heeft geen avatar, hij heeft iets te verbergen![]()
Ah, een typische kasthomo dus. (?)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is hij gewoon gay. Maar goed, hij wil er maar niet aan toegeven.
tja tot ik jou leerde kennen was ik gewoon zo hetero als de pest maarja na jou ben ik dus blijkbaar ineens gay.....wees er trots opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wie is een gay? KS?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:59 schreef Dragon-fly het volgende:
hoe groot mag je avatar zijn?
voor jou? 1×1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:59 schreef Dragon-fly het volgende:
hoe groot mag je avatar zijn?
Ik las iets andersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
U haalt mij de woorden uit mijn mond.
Zeg maar jij hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
U haalt mij de woorden uit mijn mond.
Nou. Dat deed je zekerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:00 schreef Dragon-fly het volgende:
ga ik zo wel lekker posten.... ik dacht ik doe jullie een plezier...
alweerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet zo ff
en nog tal van dingen doe
of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
dat was zomaar een kwartet
had niet gehoeven hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
dat was zomaar een kwartet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |