quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef rashudo het volgende:
Ik val vooral op karakters met dikke tieten
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Ik ga voor een partner (m/v) die een flink dominant karakter heeft.
You do the math.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vrouw moet onderdanig zijn.
9-11 jaar ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef heiden6 het volgende:
Speels.
geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:26 schreef deeltjezoveelste het volgende:
9-11?
Neen.quote:
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:24 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Offtopic; wat heb jij uitgespookt met je kapsel.![]()
Ok, ik heb dan een voorkeur voor vrouwen, maar ik sluit me er bij aan. Een karakter hebben is een grote vereiste. Tenzij je natuurlijk een kut karakter hebt. ( en die zie je ook veel)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Ik val op mensen die daadwerkelijk n karakter bezitten!!
En of het nou mannen of vrouwen zijn dat doet er niet toe
want ze zijn over het algemeen sporadisch![]()
Dat is nogal een eisenpakket.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou, ik wil geen vrouw die depressief is of zeurt
Open, spontaan, vrolijk in voor een grap en natuurlijk knap maar niet verwaand. Ook mag ze een denker zijn of in ieder geval op redelijk niveau zitten qua mij met denken, op dezelfde frequentie of golflengte dus. Maar het serieus praten hoeft niet de bovenhand te vieren, onzin is ontspannender. In bed moet ook goed zitten en ze mag ook wel van een, twee of meer alcoholistische versnapering houden. Roken liever niet, ondanks dat ik het zelf doe maar ik stop nog wel een keer. Muzikaal moet ze ook geintersseerd zijn en ook in films en sport. Een potje tennissen lijkt me wel leuk of bowlen. En ga zo door. Romantisch, tja dat hoort er ook bij...maar dat heeft met het geheel te maken ook.
Heel verhaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou, ik wil geen vrouw die depressief is of zeurt
Open, spontaan, vrolijk in voor een grap en natuurlijk knap maar niet verwaand. Ook mag ze een denker zijn of in ieder geval op redelijk niveau zitten qua mij met denken, op dezelfde frequentie of golflengte dus. Maar het serieus praten hoeft niet de bovenhand te vieren, onzin is ontspannender. In bed moet ook goed zitten en ze mag ook wel van een, twee of meer alcoholistische versnapering houden. Roken liever niet, ondanks dat ik het zelf doe maar ik stop nog wel een keer. Muzikaal moet ze ook geintersseerd zijn en ook in films en sport. Een potje tennissen lijkt me wel leuk of bowlen. En ga zo door. Romantisch, tja dat hoort er ook bij...maar dat heeft met het geheel te maken ook.
oh ja, hij mag ook niet agressief zijn en hij moet ook niet willen samenwonen of iedere dag bij mij willen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
hij moet humor hebben, voor zichzelf kunnen zorgen, zeker over zichzelf zijn (oftewel: niet teveel complexen graag), intelligent zijn, zorgzaam, van dieren houden, sociaal zijn en een beetje dominant zijn (of eigenlijk: dat ie mij niet dwars over zich heen laat lopen)
![]()
Ben je geen persoon die graag bij haar geliefde wilt zijn dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oh ja, hij mag ook niet agressief zijn en hij moet ook niet willen samenwonen of iedere dag bij mij willen zijn![]()
Er zijn mensen die niet volledig van hun partner afhankelijk willen zijn, en ook een eigen leven willen houden. En terecht imo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je geen persoon die graag bij haar geliefde wilt zijn dan.![]()
Is mijn ideaal-beeld. Ideaalbeeld kan ik toevoegen met mooie blauwe ogen en mooie zangstem.quote:
jawel, maar niet iedere dagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je geen persoon die graag bij haar geliefde wilt zijn dan.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet volledig van hun partner afhankelijk willen zijn, en ook een eigen leven willen houden. En terecht imo.
Ook belangrijk idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef Oblivion het volgende:
Iemand die zich niet beter voordoet dan hij is. Dus zichzelf is.
Ik ben daar zelf in ieder geval nog lang niet aan toe. Ik zou het eerder als een gebrek aan vrijheid ervaren. Ik ben wat meer op mezelf, en heb ook wel tijd en ruimte voor mezelf nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar ik denk dat als je met iemand in huis woont,
je ook nog wel je eigen dingetjes kunt doen toch?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef rashudo het volgende:
Ik val vooral op karakters met dikke tieten
Precies, zo werkt het voor mij ook ongeveerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als een gebrek aan vrijheid ervaren. Ik ben wat meer op mezelf, en heb ook wel tijd en ruimte voor mezelf nodig.
Wat is er mooi aan arrogant als ik vragen mag? Arrogant klinkt in mijn oren zwaar negatief.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:22 schreef gigant het volgende:
Arrogant!
Zelfkennis, en het besef van superioriteit?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan arrogant als ik vragen mag? Arrogant klinkt in mijn oren zwaar negatief.
Zelfverzekerd okey, dat is heel mooi. Arrogant en neerkijken op anderen is een teken van....?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfkennis, en het besef van superioriteit?![]()
laat maar. hij tapt moppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan arrogant als ik vragen mag? Arrogant klinkt in mijn oren zwaar negatief.
Zelfverzekerd okey, dat is heel mooi. Arrogant en neerkijken op anderen is een teken van....?
Yep hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
hij moet humor hebben, voor zichzelf kunnen zorgen, zeker over zichzelf zijn (oftewel: niet teveel complexen graag), intelligent zijn, zorgzaam, van dieren houden, sociaal zijn en een beetje dominant zijn (of eigenlijk: dat ie mij niet dwars over zich heen laat lopen)
![]()
Dan moet je gravity dreams van L. E. Modesitt lezen.. daar doen ze dat wel namelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef vbmot het volgende:
Als het karakter van een (eventuele) partner je niet bevalt kun je er toch altijd nog nieuwe firmware in flashen?
En serieus, ik zou het eigenlijk niet weten. Wat ik in elk geval vreselijk irritant vind is dat quasi spirituele geblaat. Doe er dan nog een vleugje zogenaamde onafhankelijkheid bij en ik kots je helemaal onder. Meestal zijn dat van die meiden van midden tot eind twintig die zich verbeelden dat ze sterk in het leven staan, terwijl de dom- en burgerlijkheid ervan af straalt.
Dan moet je bij Tempo Team zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
Humor, intelligentie en assertiviteit.
Dat sowieso. Bovendien moet ze de lijst aan opgedragen taken goed kunnen bufferen. Ik wil natuurlijk niet gestoord worden als ik de krant zit te lezen. Zonder taken wordt een vrouw bovendien alleen maar lui, en als je echt pech hebt gaat ze eigen initiatief ontplooienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
ze moet goed kunnen luisteren naar bevelen.
Zorg er echter wel voor dat je niet teveel langetermijn geheugen in installeert, het is noodzaak om alleen voldoende kortetermijngeheugen te installeren, anders kunnen eerder opgegeven opdrachten te lang blijven hangen en 'tegen' je gebruikt wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat sowieso. Bovendien moet ze de lijst aan opgedragen taken goed kunnen bufferen. Ik wil natuurlijk niet gestoord worden als ik de krant zit te lezen. Zonder taken wordt een vrouw bovendien alleen maar lui, en als je echt pech hebt gaat ze eigen initiatief ontplooien![]()
afentoe een paar flinke knallen tegen haar kop moet afdoende zijn voor jouw geschetste euvel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Zorg er echter wel voor dat je niet teveel langetermijn geheugen in installeerd, het is noodzaak om alleen voldoende kortetermijngeheugen te installeren, anders kunnen eerder opgegeven opdrachten te lang blijven hangen en 'tegen' je gebruikt worden![]()
Jawel, maar er zitten enkele mechanische onderdelen in die je (ik) graag werkend zou willen houdenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afentoe een paar flinke knallen tegen haar kop moet afdoende zijn voor jouw geschetste euvel.
zoals het kaakgewricht?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jawel, maar er zitten enkele mechanische onderdelen in die je (ik) graag werkend zou willen houden![]()
Juist niet! Een ontwricht kaakgewricht is een uitstekende remedie tegen bemoeierig taalgebruik (en praten in het algemeen).quote:
Dat is inderdaad een aardige workarround, totdat iemand eens op de proppen komt met een degelijke I/O stack. Maar dat schijnt toch erg lastig te zijn, omdat de Output bij vrijwel elke hardware implementatie van de vrouw, controle van de interne processor niet mogelijk maakt. Zodoende krijg je bursts van raw data die eigenlijk niet voor analyse vatbaar zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Juist niet! Een ontwricht kaakgewricht is een uitstekende remedie tegen bemoeierig taalgebruik (en praten in het algemeen).
Ik zal bij deze dan ook maar stoppen. Ach, er komt zo vast wel een mod langs om al die onzin van ons te verwijderenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:21 schreef fiat126 het volgende:
Oh, ja, sorry voor de TS, ik zal niet meer flauw reageren in dit topic...daar heb je het waarschijnlijk niet voor gestart...
Ik weet niet, ik houd ervan. Zo blijf het tenminste tof omdat ik er altijd boven sta. Ik krijg ook altijd te horen, dat ze niet weten hoe het zit omdat ze altijd aan kan terwijl het vaak de omgekeerde wereld is.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
omgquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef vbmot het volgende:
Als het karakter van een (eventuele) partner je niet bevalt kun je er toch altijd nog nieuwe firmware in flashen?
En serieus, ik zou het eigenlijk niet weten. Wat ik in elk geval vreselijk irritant vind is dat quasi spirituele geblaat. Doe er dan nog een vleugje zogenaamde onafhankelijkheid bij en ik kots je helemaal onder. Meestal zijn dat van die meiden van midden tot eind twintig die zich verbeelden dat ze sterk in het leven staan, terwijl de dom- en burgerlijkheid ervan af straalt.
Ja, Piel, je bent inderdaad een Prutkarbonkelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:52 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als ze maar dommer is als ik.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Ik ga voor een partner (m/v) die een flink dominant karakter heeft. Verder moet hij en zij qua ontwikkeling ongeveer gelijkwaardig zijn, maar dat heeft niet per se iets met karakter te maken.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vrouw moet onderdanig zijn.
And proud of it!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:55 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ja, Piel, je bent inderdaad een Prutkarbonkel![]()
helmjostiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Elke zwakbegaafde helmjosti kan jou aan, beeld jezelf geen illusies in.
wat praat jij, you know nothinquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Elke zwakbegaafde helmjosti kan jou aan, beeld jezelf geen illusies in.
ik heb geen vriendin om deze reden: ze bestaat waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:03 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Wat een gelul hierboven man, ik weet zeker dat van al de bovenstaande personen die gereageerd hebben en een relatie hebben, er misschien 5% echt vantevoren heeft nagedacht over wat hij/zij precies nou wilde. Je komt iemand tegen en die spreekt je aan (of niet), pas later (als de verliefdheid over is) ga je misschien eens nadenken of deze persoon wel 100% overeenkomt met je wensen die je vantevoren had.
Welnee, je moet ze goed africhten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef DrazTic het volgende:
[..]
ik heb geen vriendin om deze reden: ze bestaat waarschijnlijk niet![]()
oooo ja er zijn echt genoeg 'mooie' meiden hoor, daar maak ik mij ook niet zo druk omquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar je op valt hoeft niet persee op het eerste gezicht te zijn. Het eerste gezicht is uiterlijk dan weet je niet hoe iemand denkt, de drama kan later komen. Mooi uiterlijk is fijn, maar wat erachter zit is des te belangrijker.
Inderdaad, er lopen genoeg lekkere rond, maar jah. Wat steekt achter dat lekkere.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:35 schreef DrazTic het volgende:
[..]
oooo ja er zijn echt genoeg 'mooie' meiden hoor, daar maak ik mij ook niet zo druk om
Ik beweer dat ook nergens. In de meeste gevallen ga je in eerste instantie af op uiterlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:03 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Wat een gelul hierboven man, ik weet zeker dat van al de bovenstaande personen die gereageerd hebben en een relatie hebben, er misschien 5% echt vantevoren heeft nagedacht over wat hij/zij precies nou wilde. Je komt iemand tegen en die spreekt je aan (of niet), pas later (als de verliefdheid over is) ga je misschien eens nadenken of deze persoon wel 100% overeenkomt met je wensen die je vantevoren had.
Ja helemaal waar. Ik ben zelf veel te kieskeurig. Ik moet het omdraaien: een meisje tegenkomen, leren kennen en verliefd worden omdat ik haar ben gaan waarderen om wie zij is in plaats van een ideaalbeeld voor ogen hebben en elke meid daarmee vergelijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Je kunt natuurlijk ook jezelf aanpassen en samen uitbreiding doen in het gezamelijke liefdesleven. Het hoeft niet meteen 100 procent okey te zijn.
Dat is echt de beste karaktereigenschap die je kan hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:39 schreef Beach het volgende:
.....genoeg geld.......
op een zwerver zit niemand te wachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:43 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Dat is echt de beste karaktereigenschap die je kan hebben![]()
beetje verlegen is wel leuk jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:44 schreef Sport_Life het volgende:
humor, sportief, optimistisch, vrolijk, van muziek houden, verlegen mag wel, is wel leuk.
Jah ik heb het al veranderd naar een beetje verlegen, ik heb ook niks aan iemand die alleen maar achter me kont aan rent en zelf nooit initiatief neemt enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
beetje verlegen is wel leuk janiet te nadrukkelijk schreeuwerig aanwezig persoon
![]()
Ik ook. Eerst moet ik op iemand vallen. Daarna kom ik er al snel achter of hij alleen leuk is voor enkel wat geouwehoer en seks, voor vriendschap of misschien wel voorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:37 schreef GF het volgende:
Ik beweer dat ook nergens. In de meeste gevallen ga je in eerste instantie af op uiterlijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef cerror het volgende:
Humor, intelligentie en assertiviteit.
Wat versta jij onder rebels?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Botje96 het volgende:
Spontaan, een beetje gek, speels, humor, intelligent, zorgzaam, eigenzinnig, beetje rebels.
Idd, beetje gelijkwaardigheid is wel fijn. Daarnaast vind ik een gezonde portie ambitie en eerlijkheid ook erg belangrijk. Gelukkig heb ik iemand die daar aan voldoetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
![]()
Meldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef DuchessX het volgende:
Ik val op de wat dominantere man die intelligent is, over veel dingen kan meepraten en een eigen mening heeft. Liefst een sociaal type dat veel en graag lacht en ook lief en meelevend kan zijn.
Ik val niet op zachtaardige types of types die voor je door het stof gaan *ril*
Qua uiterlijk moet een man in ieder geval LANG zijn, minimaal 1.85 omdat ik zelf ook lang ben. Lange mannen zijn lekkerLiefst niet schrielie want ik wil wel iets hebben om vast te houden
Echter denk ik dat ik intelligentie het allerbelangrijkst vind.
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef heiden6 het volgende:
Bij het lezen van zo'n topic is het me wel altijd direct weer duidelijk waarom ik zo aantrekkelijk ben.
quote:
Een flink aantal van dat soort reacties, en je ego rijst de pan uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef DuchessX het volgende:
Ik val op de wat dominantere man die intelligent is, over veel dingen kan meepraten en een eigen mening heeft. Liefst een sociaal type dat veel en graag lacht en ook lief en meelevend kan zijn.
Qua uiterlijk moet een man in ieder geval LANG zijn, minimaal 1.85 omdat ik zelf ook lang ben. Lange mannen zijn lekkerLiefst niet schrielie want ik wil wel iets hebben om vast te houden
Dito, en daarbij het liefst ook te vertrouwen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Xennia het volgende:
Intelligent, humor de sarcastische variant, moeilijk te doorgronden, dominante trekjes om mij van tegengas te voorzien, open geest, zelfstandig en onafhankelijk, enigszins arrogant
Daar zit wel wat in.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dito, en daarbij het liefst ook te vertrouwen...
Maar op de een of andere manier gaat dat negen van de tien keer niet samen bij dit soort 'droommannen'.
Edit: en het oog wil natuurlijk ook nog best veel...
Idem.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Xennia het volgende:
Intelligent, humor de sarcastische variant, moeilijk te doorgronden, dominante trekjes om mij van tegengas te voorzien, open geest, zelfstandig en onafhankelijk, enigszins arrogant
Gewoon africhten die hapquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dito, en daarbij het liefst ook te vertrouwen...
Maar op de een of andere manier gaat dat negen van de tien keer niet samen bij dit soort 'droommannen'.
Dat lukte je goed met pastanova huh?quote:
Mijn god, hoor haar..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef DuchessX het volgende:
Staat er bij mij niet bij hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:38 schreef McNasty het volgende:
Waarom mag bij niemand het woord "spontaan" ontbreken? Volgens mij staat dat voor veel mensen gelijk aan "gewoon leuk".
Spontaan betekent letterlijk impulsief en dat woord klink volgens mij een stuk minder leuk. Maar misschien heb ik het mis en is iedereen wel op zoek naar een impulsieve partner.
Dat bedoel ik ook niet, als je de andere reacties doorleest dan zie je dat dit voor erg veel mensen een vereiste is. Volgens mij is het gewoon een standaard contactadvertentiewoord waarvan de betekenis niet meer belangrijk isquote:
voor iedereen betekent spontaan 'net'weer even iets anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:51 schreef McNasty het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, als je de andere reacties doorleest dan zie je dat dit voor erg veel mensen een vereiste is. Volgens mij is het gewoon een standaard contactadvertentiewoord waarvan de betekenis niet meer belangrijk is
Waarom staat er dan zelden in contactadvertenties dat iemand een impulsief persoon zoekt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:53 schreef danni het volgende:
[..]
voor iedereen betekent spontaan 'net'weer even iets anders.
als de een iemand spontaan vind zal een ander zeggen: mwa....
maar ik denk dat veel mensen een impulsief iemand leuk vinden.
waarom? omdat ze zelf saai zijn.
een impulsief iemand kan dan in sociale situaties het initiatief nemen enzo.
is lekker makkelijk. plus het geeft saaie mensen het gevoel ergens bij te horen
dat 'tof' is. vooral vrouwen hebben hier last van.
Omdat impuslief een negatieve klank heeft. Net als ondoordacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:00 schreef McNasty het volgende:
[..]
Waarom staat er dan zelden in contactadvertenties dat iemand een impulsief persoon zoekt?
Het wil in mijn geval zo zijn dat toen mijn vriend en ik elkaar ontmoetten er nog geen sprake van verliefdheid was en we vrolijk zaten te praten over wat we in een man/vrouw zochten. Ik had daar na een paar lange relaties inmiddels een goed beeld van en kon hem dat goed uitleggen. Hij had pas 1 vriendinnetje gehad. Hij was namelijk verder nog niemand tegengekomen die aan zijn 'eisenpakketje' voldeed en hij had geen zin om zijn tijd te verdoen met meisjes die het toch niet waren. Dus hoezo niet van tevoren over nagedacht? Het bleek toen dat onze 'lijstjes' behoorlijk overeen kwamen. Ik heb daar verder niet meer over nagedacht toen want het klikte gewoon ontzettend goed en daarna kwam de verliefdheid snel...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:03 schreef fiat126 het volgende:
Dus je valt op een volgzaam persoon, die het alleen over eigen onderwerpen kan hebben, want dat is natuurlijk niet saai.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:11 schreef danni het volgende:
[..]
Mijn god, hoor haar..
de meeste dominante mannen zijn niet zozeer 'intelligent'. eerder 'alleen' dominant.
ook kut hoor om met zo iemand te zijn.
meeparters zijn 'sociale machos'. ze doen het erom, al hebben ze ergens geen verstand van
, het gaat ze enkelt om het meelullen en zijn meestal degenen met van die grote praatjes (gatver)
En ze hebben altijd wel wat meegemaakt. En ze vinden altijd wel iets of 'kennen wel iemand'
dat betrekking heeft op het onderwerp van gesprek.
kijk dat soort mensen zijn eigenlijk saai en doorzichtig..
dat vrouwen daar niet doorheen zien. is vreemd.
Dan passen ze niet meer in het profielquote:
Ik dacht eerst dat het iets heel anders was, beetje moeilijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Spontaan - Ongedwongen, zonder dwang, uit eigen aandrift
Staat in het woorden boek.. Ik denk dat het zoiets is als dat je
zelf bepaald wat goed voor je is en dat je in bepaalde
situaties goed weet wat je wilt.
De meeste vrouwen die een dominante man willen zijn vaak intelligente en sterke vrouwen die zeker niet onderdanig zijn. Zij willen geen dominante man zodat die mooi de baas kan spelen over haar maar willen geen man waar zij gemakkelijk over heen kunnen lopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:11 schreef danni het volgende:
[..]
Mijn god, hoor haar..
de meeste dominante mannen zijn niet zozeer 'intelligent'. eerder 'alleen' dominant.
meeparters zijn 'sociale machos'. ze doen het erom, al hebben ze ergens geen verstand van
, het gaat ze enkelt om het meelullen en zijn meestal degenen met van die grote praatjes (gatver)
En ze hebben altijd wel wat meegemaakt. En ze vinden altijd wel iets of 'kennen wel iemand'
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:12 schreef Monus het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die een dominante man willen zijn vaak intelligente en sterke vrouwen die zeker niet onderdanig zijn. Zij willen geen dominante man zodat die mooi de baas kan spelen over haar maar willen geen man waar zij gemakkelijk over heen kunnen lopen.
Verwar ook een dominante man niet met een domme macho die alleen maar stoer loopt te doen. De meeste dominante mannen zijn intelligente mannen die vaak hun inteligentie gebuiken om de overhand te houden op hun vriendin en niet hun kracht.
De vanDale denkt er anders over:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Spontaan - Ongedwongen, zonder dwang, uit eigen aandrift
Staat in het woorden boek.. Ik denk dat het zoiets is als dat je
zelf bepaald wat goed voor je is en dat je in bepaalde
situaties goed weet wat je wilt.
Vreemd.. Dat staat niet in mijn woordenboek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:06 schreef McNasty het volgende:
[..]
De vanDale denkt er anders over:
spon·taan (bn.)
1 (van handelingen en uitingen) uit een opwelling voortkomend <=> geforceerd, plichtmatig
2 (van personen) geneigd zijn opwellingen direct te uiten => impulsief
3 [biol.] niet door uitwendige oorzaken bewerkt
Zo is de situatie in mijn relatie in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:12 schreef Monus het volgende:
De meeste vrouwen die een dominante man willen zijn vaak intelligente en sterke vrouwen die zeker niet onderdanig zijn. Zij willen geen dominante man zodat die mooi de baas kan spelen over haar maar willen geen man waar zij gemakkelijk over heen kunnen lopen.
Verwar ook een dominante man niet met een domme macho die alleen maar stoer loopt te doen. De meeste dominante mannen zijn intelligente mannen die vaak hun inteligentie gebuiken om de overhand te houden op hun vriendin en niet hun kracht.
Ik héb een dominante vriend, en ik herken hem hier geenszins in... Wat betreft intelligentie, in zijn geval wordt het ook nog eens gestaafd door testen dat hij daadwerkelijk intelligent is, en zeer zeker niet "alleen" dominant.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:11 schreef danni het volgende:
Een hoop geblaat terwijl ze geen idee heeft waar ze over spreekt...
Veel te psychologisch verantwoordquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk val ik op het karakter dat het dichtst bij dat van mijn moeder komt, denk ik. maar dat zullen de meeste mannen, die een cyberloze moeder hebben gehad, beamen.
ook gij brutus... ook gij...quote:
maar dat is helaas nogal subjectief.quote:
subjectief dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef Xtinction het volgende:
Een punt wat ik weinig hoor maar voor mij zeker belangrijk is: Ze moet lachen om mijn grapjes. Als dat het geval niet is zal ik me altijd ongemakkelijk voelen.
Rationeel spontaan vind ik leuk, de voorbeelden die jij geeft. Ineens bedenken om uit eten te gaan, naar de film, leuk reageren op plannen van anderen ed...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:56 schreef merdeka het volgende:
Bij spontaan denk ik aan impulsiviteit, maar dat vind ik niet negatief. Een man die je weet te verrassen, dat is toch fantastisch? Veder versta ik er ook een 'enthousiast' onder. Als iemand het idee aandraagt om 's avonds met z'n allen te gaan eten en hij reageert gelijk enthousiast, dan noem ik dat een spontane reactie.
Spontaan heeft meer te maken met "plotseling" iets zeggen tegen iemand. Zonder na te denken spontaan tegen iemand aanpraten enzo. Vaak hebben spontane mensen ook altijd wel wat te zeggen dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Is trouwens Spontaan niet zoiets dat je altijd wel iets weet om over te praten?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Spontaan heeft meer te maken met "plotseling" iets zeggen tegen iemand. Zonder na te denken spontaan tegen iemand aanpraten enzo. Vaak hebben spontane mensen ook altijd wel wat te zeggen dus.
Dat kun je ook niet echt spontaan noemen, is meer kwebbelen of "lullen zonder iets te zeggen" .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
een 'spontane' (wat een truttenwoord trouwens) eigenschap waar ik een bloedhekel aan heb zijn vrouwen die de oren van je kop lullen over vriendinnen en vrienden die je helemaal niet kent (of waar je de naam allang van vergeten bent), over een truttige gebeurtenis op het werk, enzo.
50 eurocent erin en het blijft maar 'spontaan' ratelen.
Euh ja, net als de rest wat hier genoemd werd?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat is helaas nogal subjectief.
Gelukkig val ik niet onder de noemer "meeste mannen"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:11 schreef danni het volgende:
[..]
Mijn god, hoor haar..
Dat vind ik dus niet zo erg, als de plannen ineens veranderen. Ik heb er zelf ook een handje van. Maar omdat mijn partner en de meeste vrienden dezelfde eigenschap hebben is dat eigenlijk nooit een probleem. Alleen mijn ouders stoot ik er wel eens mee voor het hoofd, dus richting hen ben ik wat minder grillig in mijn afspraken. Als ik in NL ben probeer ik daar rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef innovative het volgende:
Maar spontaniteit en impulsiviteit kunnen ook vervelend worden, als iemand zomaar iets anders bedenkt en je laat zitten bijvoorbeeld, of in al zijn enthousiasme iets met iemand afspreekt terwijl jullie al een andere afspraak hebben...
Spontaan is welkom, mits de spontaniteit ook een beetje in te passen is in het dagelijks leven met agenda's, afspraken en beloften.
De doorsnee R&P-er hier op Fok!.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:19 schreef Renmaestro het volgende:
Dramatisch, misantropisch, suïcidaal, afgunstig, wraakzuchtig en sadistisch.
nuecken?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef MissPeppertje het volgende:
Dat is best wel moeilijk!
Maar hier komt een poging:
Open
Direct
Lichtelijk arrogant
Positief (om mijn negativiteit te overschaduwen...)
Kunnen praten over gevoel en emotie
Kunnen omgaan met mijn onsubtiliteit
En houden van uiteten gaan, reizen en films!
quote:
je laat me schrikken eikel, zomaar grappig zijn.quote:
Inmiddels heb ik 1,5 jaar een vriendin en guess what...nu ik dit terug lees realiseer ik me dat ik haar gevonden heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef DrazTic het volgende:
Ze is…blij en uit dat graag. Ze is doorgaans vrolijk om niks. Ze is lief en assertief en zorgt ervoor dat er wat gebeurt in haar leven. Ze wil aan mij haar wereld laten zien, om vervolgens mijn hand te pakken om haar mijn wereld te laten zien. ’s Nachts maakt ze me wakker om een kerstboom te gaan planten op de middenstip van een voetbalveld en daarna gaan we weer lekker slapen en praat ze er nooit meer over. Ze houdt van verrassingen. Ze leeft op een wolk. Ze kan dit weekend de hele dag chillen en volgend weekend viert ze het hele weekend feest zonder te slapen. Nou misschien even dan, omdat ze vind dat het even moet en ze zo slaperig is. Maar ze wil het feest niet missen.
Ze staat open voor gedachtes en denkt er dan ook veel over na. Ze is creatief en wil zich dan ook op elke manier uiten hoe ze zich voelt. Ze voelt zich goed en ze is gelukkig.![]()
Ik weet alleen nog niet waar ze is![]()
Die verdomde euro ook altijd, vroegâh kostte het nog gewoon een kwartjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
een 'spontane' (wat een truttenwoord trouwens) eigenschap waar ik een bloedhekel aan heb zijn vrouwen die de oren van je kop lullen over vriendinnen en vrienden die je helemaal niet kent (of waar je de naam allang van vergeten bent), over een truttige gebeurtenis op het werk, enzo.
50 eurocent erin en het blijft maar 'spontaan' ratelen.
FOK-king brilliant!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef vbmot het volgende:
coolquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef DrazTic het volgende:
Om een of andere reden bedacht ik me net ineens dat ik ooit mijn ideaal beeld van een meisje had beschreven in dit topic.
2 jaar geleden schreef ik dit:
[..]
Inmiddels heb ik 1,5 jaar een vriendin en guess what...nu ik dit terug lees realiseer ik me dat ik haar gevonden heb.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef DrazTic het volgende:
Om een of andere reden bedacht ik me net ineens dat ik ooit mijn ideaal beeld van een meisje had beschreven in dit topic.
[..]
Inmiddels heb ik 1,5 jaar een vriendin en guess what...nu ik dit terug lees realiseer ik me dat ik haar gevonden heb.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef heiden6 het volgende:
Speels.
Ja dat is op alle forums zo, dat het steeds minder gezellig wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
vandaag al twee topic gekickt zien worden uit 2005, toen alles nog gezellig was
Goeie smaak. Mijn meisjequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Dus er lopen er meerdere rondquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:05 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Goeie smaak. Mijn meisjekomt qua karakter bijna precies overeen met wat jij in 2005 schreef.
Meerdere??quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Dus er lopen er meerdere rond![]()
Gelukkig voor ons.
Half jaar na bovenstaande post mn huidige vriendin gekregen en uhm.. ja klopt wel wat er staat!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:44 schreef Sport_Life het volgende:
humor, sportief, optimistisch, vrolijk, van muziek houden, BEETJE (niet te erg aub)verlegen mag wel, is wel leuk.
Tjaaa gelukkig over komen ofzo ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:07 schreef Kadoc het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 'spontaan'?
Ga je schamen!!quote:
GEK OFZO!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ga je schamen!!![]()
1 (van handelingen en uitingen) uit een opwelling voortkomend <=> geforceerd, plichtmatig
2 (van personen) geneigd zijn opwellingen direct te uiten => impulsief
3 [biol.] niet door uitwendige oorzaken bewerkt
Nou dan niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
GEK OFZO!!!!!!!!!!![]()
Ik ga me echt niet schamenHaha lollerzpwnzzzdx
![]()
Ja, altijd zeg maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Executrix het volgende:
Ik heb wel meegemaakt dat ik op een totaal ander type viel en alle 'eisen' overboord gooide
Het komt op mij over alsof ze niks beters te noemen hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tjaaa gelukkig over komen ofzo ?
Blij?
Heb dat woord ook nooit echt precies begrepen..
misschien moet je eens een introverte man nemen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:58 schreef Mad-Eleine het volgende:
en iemand moet creatief zijn, in de meest ruime zin... dus ook in humor (geen moppentappers aub), emoties en de allerdaagse praktijk.
en die zijn zeldzaam, kan ik je zeggen...
Waar slaat dit nou weer op? Zitten er op de universiteit dan geen domme gasten? Wat dacht je van ONZIN-studies zoals Communicatiewetenschappen en andere management-studies? Ik kan zat mensen die MTS doen, maar ook wel TUD kunnen doen. Flikker dus AUB op met je verband tussen intelligentie en opleiding.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:21 schreef innovative het volgende:
[..]
Wat betreft intelligentie, beiden bezig met universiteit. Zegt niet heel veel, wel iets, we zijn zeker niet de domsten iig.
Over het algemeen zit er op universiteiten en hogescholen toch wel wat ander volk dan op MBO opleidingen. Er zijn natuurlijk de uitzonderingen die de regel bevestigen, maar je kunt moeilijk beweren dat iedereen die MBO doet de universiteit aankan. Daarnaast zegt het ook wel wat over het karakter van iemand als die uni aankan maar MBO doet, daar kan je op vallen of niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:22 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Zitten er op de universiteit dan geen domme gasten? Wat dacht je van ONZIN-studies zoals Communicatiewetenschappen en andere management-studies? Ik kan zat mensen die MTS doen, maar ook wel TUD kunnen doen. Flikker dus AUB op met je verband tussen intelligentie en opleiding.![]()
![]()
heb jij met mijn ex gehad ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef vbmot het volgende:
Hey, neu... nah laat ook maar, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:40 schreef Starr_003 het volgende:
Het karakter waar ik op val..
Iemand die dominanter is dan mij ik, omdat ik soms behoorlijk dominant kan zijn en iemand nodig heb die me soms even kan dimmen![]()
Intelligentie vind ik één van de belangrijkste dingen. Wanneer iemand op een heel ander niveau dan mij ik zit, kan ik daar echt op afknappenIk heb het liefst een partner, die wat meer verstand van zaken heeft als mij dan ik, dan andersom.
Verder moet mijn partner veel humor hebben, waar ik overigens ook om kan lachenHij moet sociaal zijn, vriendelijk, beschermend en een doel voor ogen hebben in het leven. Ook is een beetje romantiek niet mis
![]()
Nou, ik ben blij dat je zo blij met me bentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef Syndicate het volgende:
zelfstandig maar niet te onafhankelijk, lief maar niet te schattig, intelligent, creatief, grappig en af en toe mega flauw, praten over serieuze zaken, spontaan/assertief, gek, openminded, zelfvertrouwen, grotendeels dezelfde interesses, vrolijk, recht door zee, toont initiatief.
Zo zijn er zoveel dingen, maar het belangrijkste is dat ik zo'n vriendin heb![]()
"We want a lady in the street, but a freak in the bed"quote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef sanni het volgende:
Ik houd van het slag: stijlvol naar buiten toe en een hoer in bed [afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:10 schreef rena het volgende:
Lief, vrolijk, hij moet humor hebben, aardig, intelligent, relaxed.Hij moet mij ook aankunnen, want ik kan af en toe best lastig (dominant?) zijn geloof ik
Ook moet ik goed met hem kunnen praten, over van alles, niet zo'n kerel die niet over zijn gevoelens kan praten, en waar je geen fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren.
En zo'n vriend heb ik nu ook![]()
![]()
Ik heb ze anders vaak genoeg gezien... zo'n meid die de orders uitdeelt en vriendlief die als een hondje gehoorzaamt. Kan me best voorstellen dat er weinig aan is zo'n jaknikker te hebben, dat zou ik als vriendin ook niet hoeven.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef jorgentol het volgende:
Wat hebben alle vrouwen met 'hij moet mij aankunnen'. Welke man kan zijn eigen din niet eens aan.![]()
Een aantal jongens die ik ken.. zucht.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef jorgentol het volgende:
Wat hebben alle vrouwen met 'hij moet mij aankunnen'. Welke man kan zijn eigen din niet eens aan.![]()
Een vrouw die niet zeurt bestaat niet. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou, ik wil in ieder geval geen vrouw die depressief is of zeurt
Ga es dood, met je sigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
In ieder geval een vrouw die haar mannetje staat.. voor haar eigen mening durft op te komen en niet snel over zich heen laat lopen..
Grammatica is niet mijn sterkste kantquote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef SolarX het volgende:
[..]
Hey, neu... nah laat ook maar, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |