quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef rashudo het volgende:
Ik val vooral op karakters met dikke tieten
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
Ik ga voor een partner (m/v) die een flink dominant karakter heeft.
You do the math.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vrouw moet onderdanig zijn.
9-11 jaar ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef heiden6 het volgende:
Speels.
geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:26 schreef deeltjezoveelste het volgende:
9-11?
Neen.quote:
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:24 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Offtopic; wat heb jij uitgespookt met je kapsel.![]()
Ok, ik heb dan een voorkeur voor vrouwen, maar ik sluit me er bij aan. Een karakter hebben is een grote vereiste. Tenzij je natuurlijk een kut karakter hebt. ( en die zie je ook veel)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Ik val op mensen die daadwerkelijk n karakter bezitten!!
En of het nou mannen of vrouwen zijn dat doet er niet toe
want ze zijn over het algemeen sporadisch![]()
Dat is nogal een eisenpakket.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou, ik wil geen vrouw die depressief is of zeurt
Open, spontaan, vrolijk in voor een grap en natuurlijk knap maar niet verwaand. Ook mag ze een denker zijn of in ieder geval op redelijk niveau zitten qua mij met denken, op dezelfde frequentie of golflengte dus. Maar het serieus praten hoeft niet de bovenhand te vieren, onzin is ontspannender. In bed moet ook goed zitten en ze mag ook wel van een, twee of meer alcoholistische versnapering houden. Roken liever niet, ondanks dat ik het zelf doe maar ik stop nog wel een keer. Muzikaal moet ze ook geintersseerd zijn en ook in films en sport. Een potje tennissen lijkt me wel leuk of bowlen. En ga zo door. Romantisch, tja dat hoort er ook bij...maar dat heeft met het geheel te maken ook.
Heel verhaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou, ik wil geen vrouw die depressief is of zeurt
Open, spontaan, vrolijk in voor een grap en natuurlijk knap maar niet verwaand. Ook mag ze een denker zijn of in ieder geval op redelijk niveau zitten qua mij met denken, op dezelfde frequentie of golflengte dus. Maar het serieus praten hoeft niet de bovenhand te vieren, onzin is ontspannender. In bed moet ook goed zitten en ze mag ook wel van een, twee of meer alcoholistische versnapering houden. Roken liever niet, ondanks dat ik het zelf doe maar ik stop nog wel een keer. Muzikaal moet ze ook geintersseerd zijn en ook in films en sport. Een potje tennissen lijkt me wel leuk of bowlen. En ga zo door. Romantisch, tja dat hoort er ook bij...maar dat heeft met het geheel te maken ook.
oh ja, hij mag ook niet agressief zijn en hij moet ook niet willen samenwonen of iedere dag bij mij willen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
hij moet humor hebben, voor zichzelf kunnen zorgen, zeker over zichzelf zijn (oftewel: niet teveel complexen graag), intelligent zijn, zorgzaam, van dieren houden, sociaal zijn en een beetje dominant zijn (of eigenlijk: dat ie mij niet dwars over zich heen laat lopen)
![]()
Ben je geen persoon die graag bij haar geliefde wilt zijn dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oh ja, hij mag ook niet agressief zijn en hij moet ook niet willen samenwonen of iedere dag bij mij willen zijn![]()
Er zijn mensen die niet volledig van hun partner afhankelijk willen zijn, en ook een eigen leven willen houden. En terecht imo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je geen persoon die graag bij haar geliefde wilt zijn dan.![]()
Is mijn ideaal-beeld. Ideaalbeeld kan ik toevoegen met mooie blauwe ogen en mooie zangstem.quote:
jawel, maar niet iedere dagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je geen persoon die graag bij haar geliefde wilt zijn dan.![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet volledig van hun partner afhankelijk willen zijn, en ook een eigen leven willen houden. En terecht imo.
Ook belangrijk idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef Oblivion het volgende:
Iemand die zich niet beter voordoet dan hij is. Dus zichzelf is.
Ik ben daar zelf in ieder geval nog lang niet aan toe. Ik zou het eerder als een gebrek aan vrijheid ervaren. Ik ben wat meer op mezelf, en heb ook wel tijd en ruimte voor mezelf nodig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar ik denk dat als je met iemand in huis woont,
je ook nog wel je eigen dingetjes kunt doen toch?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:19 schreef rashudo het volgende:
Ik val vooral op karakters met dikke tieten
Precies, zo werkt het voor mij ook ongeveerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het eerder als een gebrek aan vrijheid ervaren. Ik ben wat meer op mezelf, en heb ook wel tijd en ruimte voor mezelf nodig.
Wat is er mooi aan arrogant als ik vragen mag? Arrogant klinkt in mijn oren zwaar negatief.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:22 schreef gigant het volgende:
Arrogant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |