SCH toch niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat moeten andere mensen maar uitmaken. Helaas zijn ze verbannen.
Ik ben blij dat je nog verstandige kranten hebt in de UKquote:The Times, in tegenstelling tot bovenstaande kranten niet links maar conservatief ingesteld, wees echter ieder verband tussen de aanslagen in Londen en de Britse deelname aan de oorlog in Irak resoluut van de hand. ''Dat is een denkfout. Al Qeada en zijn onderafdelingen hadden het verjagen van Saddam Hussein niet nodig als extra aanmoediging. Londen werd aangevallen omdat extremisten een heilige oorlog tussen hen en de democratische samenleving willen ontketenen.''
Inderdaad, schuld van links. Goed gezien, alleen ... kom je nergens met deze opmerking.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
Typisch links om de schuldvraag om te draaien
Zo kom je nooit ergens
Daar ben ik te lui voor. Maar het antwoord is si.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:21 schreef JanMichiel het volgende:
Zit je nog steeds in Italie (zelf puntjes toevoegen) Coen?
Niet echt. Het negeert totaal het verband tussen extremisme, aanslagen en de westerse oorlogen in die regio. Niet dat deze aanslag niet gepleegd was als er geen oorlog in Irak was, maar het is die typisch rechtse struisvogelpolitiek weer om eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog verstandige kranten hebt in de UK
Joden zijn altijd links, immer, immer!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef Monidique het volgende:
Ja, die joden toch...
Daarom gaat rechts ook door met de strijd tegen het radicale aspect van de islam.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef Sidekick het volgende:
Inderdaad, schuld van links. Goed gezien, alleen ... kom je nergens met deze opmerking.
In the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:24 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Joden zijn altijd links, immer, immer!
En wat doe je daar zoal? Kringgesprekken?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor. Maar het antwoord is si.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
Daarom gaat rechts ook door met de strijd tegen het radicale aspect van de islam.
Als jij het zo wenst te noemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:25 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
En wat doe je daar zoal? Kringgesprekken?
Eigen verantwoordelijkheid is juist iets wat rechts neemt. Ze strijden tegen dit soort terrorisme.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:24 schreef Monidique het volgende:
Niet echt. Het negeert totaal het verband tussen extremisme, aanslagen en de westerse oorlogen in die regio. Niet dat deze aanslag niet gepleegd was als er geen oorlog in Irak was, maar het is die typisch rechtse struisvogelpolitiek weer om eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.
Zou niet slecht zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:26 schreef PJORourke het volgende:Invade their countries, kill their leaders and convert them to christianity.
Acht is wel een beetje jong Johan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als jij het zo wenst te noemen..
Nee, dat zijn gewoon sommige levens die het voor de rest verpesten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:28 schreef George-Butters het volgende:
wat is het leven toch voorspelbaar.
Dat is de eerste stap op weg naar een heiligverklaring.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:
Mijn leven is waardeloos.
Je moet het bekijken op de lange termijn. Dat is wat lastig voor links, snap ik best die vluchten liever in opportunisme, maar de lange termijn daar gaat het om.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:29 schreef Monidique het volgende:
Dan kan je er inderdaad net zo goed een paar duizend meer creëren, niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |