Ja.. en dan op die foto ernaast heeft ze een operatie gehad ofzo?? Opeens heel andere vorm v.d neusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef MetalMessiah het volgende:
Melanie Griffth heeft een Eric Robberts neus.
wat zielig!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef Modus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ze kan ook nooit 'ns een normaal stukje stof kopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef Modus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 11 juli 2005 10:15 schreef Copycat het volgende:
Wat denkt die Federline dat ie is? Een Japanse Geisha?
Witte sokken in teenslippers... wat een tenenkrommend gezicht.
Alleen daar?quote:
Zijn dat de foto's die bij dit artikel in de telegraaf horen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:28 schreef Koningin het volgende:
Mariah heeft ook eindelijk een nipple-incident:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, zie ook het nieuws op de Frontpage.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:26 schreef kultivate het volgende:
[..]
Zijn dat de foto's die bij dit artikel in de telegraaf horen?
http://www.telegraaf.nl/p(...)_showt__borsten.html
Wie laat nou wie uitquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Matt LeBlanc:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Hi, I'm Johnny Knoxville and this is: walking the dog.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Matt LeBlanc:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik zou zeggen: de broer van Kelly.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Je vraagt je af: "Wie is dat?"
Fergie van de Black Eyed Peas.
Personen die zo poseren (en dat zijn er een heleboel) zouden een fotoverbod moeten krijgen. Serieus. Ziet er toch niet uit?quote:
Maar Madonna kon het daar hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:15 schreef MadGuy het volgende:
OMG!
Madonna is natuurlijk trendsetter. Die deed in 1995 al wat Mariah in 2005 doet:
[afbeelding]
Die van Mariah zijn nep!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:33 schreef roxxe het volgende:
[[url=http://img336.imageshack.us/img336/5787/mcareyslipoops3vs.th.png]afbeelding][/URL]
![]()
Wie is het?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:10 schreef Sloggi het volgende:
De hoer!
En die man van 'r, wannabee dat 'ie is
Whehehe...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Matt LeBlanc:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
OMG, die wenkbrauwen alleen al...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Je vraagt je af: "Wie is dat?"
Fergie van de Black Eyed Peas.
Volgens mij is die foto van 10 jaar geleden of zo, toen ze nog bij 24/7 (of zoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De nieuwste presentatrice van SBS6
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ha zie! Ik ben niet de eerste die de vergelijking maakt tussen Mary-Kate Olsen en ET
[afbeelding]
van http://www.idontlikeyouinthatway.com/
Haha wat ergquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ha zie! Ik ben niet de eerste die de vergelijking maakt tussen Mary-Kate Olsen en ET
[afbeelding]
Geef dat schatje een scheermes please....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heath Ledger:
(deze pic is NIET unflateus hoor!!, maar ff ter herkenning
)
[afbeelding]
(ja en deze, ik wist niet goed waar ik de foto moest plaatsen, maar echt flateus is het niet, toch? zo, rennend.....)
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]![]()
Wie is dit in hemelsnaam??quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heath Ledger:
(deze pic is NIET unflateus hoor!!, maar ff ter herkenning
)
[afbeelding]
(ja en deze, ik wist niet goed waar ik de foto moest plaatsen, maar echt flateus is het niet, toch? zo, rennend.....)
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]![]()
*mompelt iets van: oké, niet bekend dus.*quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:18 schreef Rhanna het volgende:
*Mompelt iets over
10 Things I hate about you*
Wel goed gevonden!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juli 2005 17:55 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
De fameuze platen producer phil spector tijdens zijn proces wegens verdenking van moord![]()
Ik vroeg me eerst af welke vrouw dat nu weer zou zijn.quote:
give her a break, ze is zwangerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Beha's Brit... Ze hebben zo hun nut. Ik krijg alleen al pijn in mijn nek en rug van het kijken naar deze foto
ahhaha, was even met 2 dingen tegelijkertijd bezig, excuse mequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:07 schreef DarkElf het volgende:
ah joh das mick niet
Juist dan lijkt het me comfortbaler om ook af en toe wat te ondersteunen met een simpele BHquote:
Ik vind zwangere Brit hierzo eigenlijk erg goed uitzienquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:30 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
Beha's Brit... Ze hebben zo hun nut. Ik krijg alleen al pijn in mijn nek en rug van het kijken naar deze foto
quote:
wie is dat en wat is er mis met die benenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:22 schreef LonelyWolf het volgende:
[[url=http://img38.imageshack.us/img38/3365/cchurchbikini13in.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik geil op sexy benen, maar die...euh...ik zeg niks.![]()
Charlotte Church en volgens mij is er niks mis met die benen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie is dat en wat is er mis met die benen![]()
Hey, dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:28 schreef Spindizzy het volgende:
Paris "De Elegantie Zelve" Hilton
[afbeelding]
Paris Hilton kun je niet vaak genoeg uitlachenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:22 schreef LonelyWolf het volgende:
[[url=http://img38.imageshack.us/img38/3365/cchurchbikini13in.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik geil op sexy benen, maar die...euh...ik zeg niks.![]()
Haha, daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:02 schreef rameijer het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me eerder af wie die vent is achter haar met z'n zwembroek bijna op z'n knieen![]()
quote:
(onderste foto zie ik een rood kruisje)quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:12 schreef Scandalous het volgende:
Mariah Carey, altijd leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die scene in Pirates of the Caribbean dat ze met Captain Jack Sparrow op dat eiland zit en ze hem begint uit te kafferen... Mijn hemel, ik dacht dat ze die arme Johnny zijn strot zou afbijtenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:34 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik ook. Ze heeft net een kaaklijn zoals dat van een man![]()
Haha, maar verder vind ik haar wel een goede actrice heurquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die scene in Pirates of the Caribbean dat ze met Captain Jack Sparrow op dat eiland zit en ze hem begint uit te kafferen... Mijn hemel, ik dacht dat ze die arme Johnny zijn strot zou afbijten
Ik ook hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:38 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, maar verder vind ik haar wel een goede actrice heur![]()
Haha, zo is het maar net. Ach, in Pirates of the Caribbean was er nog Johnny Depp die voor wat afleiding zorgdequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ook hoorZolang ze die kaaklijn in bedwang kan houden zodat je er niet teveel door laat afleiden van het verhaal
![]()
In theorie wel ja...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Da's waar...
Maar ooit... ooit moet ze toch ontwaken uit haar benevelde toestand?
Brijant!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Spindizzy het volgende:
De nipslip waar ik het net over had:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Tara zelf kijkt van:quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef Ripley het volgende:
Hoe die vrouw op die laatste foto kijkt![]()
"Je tiet hangt al een half uur uit je jurk, ontzettend dom dronken wicht dat je er bent"
Wat een hangreetquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
Iedereens favoriete partygirl: Tara "Dronken? Ik?" Reid
[afbeelding]
Hahaha! Je ziet trouwens wel erg goed de littekens van de borstvergroting rond haar tepel. Volgens mij wordt je tepel verplaatst bij zo'n vergroting.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Spindizzy het volgende:
De nipslip waar ik het net over had:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oude foto, Lindsay Lohan is nog mooi hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Lindsay Lohan en Tara Reid weer, last van de zwaartekracht
Gevonden!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef MadGuy het volgende:
En ik had er nog één in gedachten. Een enorm dunne Celine, met een blond rattekopje en een Griekse jurk die hald afzakte. Ik kan hem helaas - of gelukkig - niet meer vinden.
Tong, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won was Nawal El Moutawakel in 1984 op de 400m horden. Ze komt uit Marokko.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Boulmerka, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won.
Jij hebt idd gelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tong, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won was Nawal El Moutawakel in 1984 op de 400m horden. Ze komt uit Marokko.
Ja doeiquote:
-edit- moet eigenlijk niet fokken als je koorts hebt..quote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
Fergie en de controle over haar blaas...
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh my god!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam ze klaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ze zweet daar gewoon heel ergquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat méén je niet....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cameron is oké, ik vind haar erg down to earth!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
Cameron Diaz
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jesses! Britney! Wat een vette zeug is dat zeg!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:46 schreef Modus het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Nee, Scooter is een looser! Net als mensen met een scooter trouwens.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef Devlinsect het volgende:
Scooter![]()
Scooter is geen celeb en scooter staat niet onflatteus op de kiek. Dat doet ie altijd wel...
God, ze is 7 maanden zwangerquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:10 schreef nweenink het volgende:
[..]
Jesses! Britney! Wat een vette zeug is dat zeg!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:10 schreef nweenink het volgende:
[..]
Jesses! Britney! Wat een vette zeug is dat zeg!![]()
Deze mag dan weer wel, vind ik. Volgens mij is ze hier niet zwanger, en al is ze dat hier wel, mag ze wel eens een fatsoenlijker jurkje aantrekken:quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, ze is 7 maanden zwanger
Cut the girl some slack
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het zweet is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Huh...ze deed het toch met Flava Flav ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 03:31 schreef SEMTEX het volgende:
Brigitte Nielsen en haar man
[afbeelding]
Inderdaad, niet te zien.quote:
LonelyWolf, onze hogere informatica student die t moeilijk vindt om pics te linken bedoelde dit.quote:
Black Eyes Piesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef OldSchoolFool het volgende:
Voor meer piesende Black Eyed Pies:
Ze heft gewoon een heel expressief gezicht.quote:
WTF is dat?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
As requested... een bloedgeile Fergie
[afbeelding]
[afbeelding]
jezus, die Tara Reid, wat een wijfquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:29 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Van dun tot dronken. Het zijn weer fraaie momenten van onze sterren!
Ja, ik bedoelde die vlek mallootquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
een bloedgeile Fergie, staat er toch![]()
Jezus, wat genant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is grappig, maar daar gaat het toevallig net om een andere Fergiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:14 schreef R00sje het volgende:
...die dochter ziet er anders ook niet erg geweldig uit....![]()
je zal maar met haar aan het dansen zijn, en dan opeens wat vochtigs voelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik ergens wel sneu... ze kijkt zo unhappy, zo van "het moet, maar ik vind het niets".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Prinses Beatrice, dochter van Fergie...
[afbeelding]
Gister op Shownieuws lieten ze foto's zien die bij haar eerste interview worden geplaatst. Ze heeft het hoofd van haar vader (geen goed hoofd voor een meisje, ook niet voor een jongen trouwens. Hooguit een goed hoofd voor op een paardquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:00 schreef jack4ya het volgende:
Meeste foto's kan ik wel een beetje om lachen, maar deze raakt me gek genoeg.
Erg he... Hij was zo mooiquote:
Ze ontkennen allebei maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:08 schreef Augustina het volgende:
Hij is de nieuwe vriend van Jennifer Aniston toch?
Dat haar hoeft helemaal geen probleem te zijn... kan juist erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gister op Shownieuws lieten ze foto's zien die bij haar eerste interview worden geplaatst. Ze heeft het hoofd van haar vader (geen goed hoofd voor een meisje, ook niet voor een jongen trouwens. Hooguit een goed hoofd voor op een paard) en het haar van haar moeder. Arme kind heeft qua genen geen schijn van kans gehad.
Je hebt gelijk, het is een heel trieste foto. Ik ben nooit erg jaloers geweest op prinsjes en prinsesjes. Het lijkt me een vreselijk leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:24 schreef jack4ya het volgende:
Het is meer dat ze zo in een keurslijf gedwongen wordt. Dat schijnt gebruikelijk te zijn, gezien de situatie waarin ze opgroeit, maar je ziet het normaal niet zo duidelijk als nu bij dit meisje wel.
Wat een Topwijf zeg die Tara Reid. Briljante foto's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
Paris en *hik* Tara *hik*
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
je zal maar met haar aan het dansen zijn, en dan opeens wat vochtigs voelen
Die werd toch ook helemaal de grond in getrapt, iedere keer door haar moeder en zus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef DarkElf het volgende:
country zangeres van The Judds, samen met haar moeder en zus van Ashley Judd (actrice)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |