Inderdaad, niet te zien.quote:
LonelyWolf, onze hogere informatica student die t moeilijk vindt om pics te linken bedoelde dit.quote:
Black Eyes Piesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef OldSchoolFool het volgende:
Voor meer piesende Black Eyed Pies:
Ze heft gewoon een heel expressief gezicht.quote:
WTF is dat?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
As requested... een bloedgeile Fergie
[afbeelding]
[afbeelding]
jezus, die Tara Reid, wat een wijfquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:29 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Van dun tot dronken. Het zijn weer fraaie momenten van onze sterren!
Ja, ik bedoelde die vlek mallootquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
een bloedgeile Fergie, staat er toch![]()
Jezus, wat genant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is grappig, maar daar gaat het toevallig net om een andere Fergiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:14 schreef R00sje het volgende:
...die dochter ziet er anders ook niet erg geweldig uit....![]()
je zal maar met haar aan het dansen zijn, en dan opeens wat vochtigs voelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef OldSchoolFool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind ik ergens wel sneu... ze kijkt zo unhappy, zo van "het moet, maar ik vind het niets".quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Prinses Beatrice, dochter van Fergie...
[afbeelding]
Gister op Shownieuws lieten ze foto's zien die bij haar eerste interview worden geplaatst. Ze heeft het hoofd van haar vader (geen goed hoofd voor een meisje, ook niet voor een jongen trouwens. Hooguit een goed hoofd voor op een paardquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:00 schreef jack4ya het volgende:
Meeste foto's kan ik wel een beetje om lachen, maar deze raakt me gek genoeg.
Erg he... Hij was zo mooiquote:
Ze ontkennen allebei maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:08 schreef Augustina het volgende:
Hij is de nieuwe vriend van Jennifer Aniston toch?
Dat haar hoeft helemaal geen probleem te zijn... kan juist erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gister op Shownieuws lieten ze foto's zien die bij haar eerste interview worden geplaatst. Ze heeft het hoofd van haar vader (geen goed hoofd voor een meisje, ook niet voor een jongen trouwens. Hooguit een goed hoofd voor op een paard) en het haar van haar moeder. Arme kind heeft qua genen geen schijn van kans gehad.
Je hebt gelijk, het is een heel trieste foto. Ik ben nooit erg jaloers geweest op prinsjes en prinsesjes. Het lijkt me een vreselijk leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:24 schreef jack4ya het volgende:
Het is meer dat ze zo in een keurslijf gedwongen wordt. Dat schijnt gebruikelijk te zijn, gezien de situatie waarin ze opgroeit, maar je ziet het normaal niet zo duidelijk als nu bij dit meisje wel.
Wat een Topwijf zeg die Tara Reid. Briljante foto's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
Paris en *hik* Tara *hik*
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
je zal maar met haar aan het dansen zijn, en dan opeens wat vochtigs voelen
Die werd toch ook helemaal de grond in getrapt, iedere keer door haar moeder en zus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef DarkElf het volgende:
country zangeres van The Judds, samen met haar moeder en zus van Ashley Judd (actrice)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |