Haha, daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:02 schreef rameijer het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me eerder af wie die vent is achter haar met z'n zwembroek bijna op z'n knieen![]()
quote:
(onderste foto zie ik een rood kruisje)quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:12 schreef Scandalous het volgende:
Mariah Carey, altijd leuk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die scene in Pirates of the Caribbean dat ze met Captain Jack Sparrow op dat eiland zit en ze hem begint uit te kafferen... Mijn hemel, ik dacht dat ze die arme Johnny zijn strot zou afbijtenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:34 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik ook. Ze heeft net een kaaklijn zoals dat van een man![]()
Haha, maar verder vind ik haar wel een goede actrice heurquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die scene in Pirates of the Caribbean dat ze met Captain Jack Sparrow op dat eiland zit en ze hem begint uit te kafferen... Mijn hemel, ik dacht dat ze die arme Johnny zijn strot zou afbijten
Ik ook hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:38 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, maar verder vind ik haar wel een goede actrice heur![]()
Haha, zo is het maar net. Ach, in Pirates of the Caribbean was er nog Johnny Depp die voor wat afleiding zorgdequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ook hoorZolang ze die kaaklijn in bedwang kan houden zodat je er niet teveel door laat afleiden van het verhaal
![]()
In theorie wel ja...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
Da's waar...
Maar ooit... ooit moet ze toch ontwaken uit haar benevelde toestand?
Brijant!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Spindizzy het volgende:
De nipslip waar ik het net over had:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Tara zelf kijkt van:quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef Ripley het volgende:
Hoe die vrouw op die laatste foto kijkt![]()
"Je tiet hangt al een half uur uit je jurk, ontzettend dom dronken wicht dat je er bent"
Wat een hangreetquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
Iedereens favoriete partygirl: Tara "Dronken? Ik?" Reid
[afbeelding]
Hahaha! Je ziet trouwens wel erg goed de littekens van de borstvergroting rond haar tepel. Volgens mij wordt je tepel verplaatst bij zo'n vergroting.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Spindizzy het volgende:
De nipslip waar ik het net over had:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oude foto, Lindsay Lohan is nog mooi hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Lindsay Lohan en Tara Reid weer, last van de zwaartekracht
Gevonden!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef MadGuy het volgende:
En ik had er nog één in gedachten. Een enorm dunne Celine, met een blond rattekopje en een Griekse jurk die hald afzakte. Ik kan hem helaas - of gelukkig - niet meer vinden.
Tong, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won was Nawal El Moutawakel in 1984 op de 400m horden. Ze komt uit Marokko.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Boulmerka, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won.
Jij hebt idd gelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tong, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won was Nawal El Moutawakel in 1984 op de 400m horden. Ze komt uit Marokko.
Ja doeiquote:
-edit- moet eigenlijk niet fokken als je koorts hebt..quote:
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
Fergie en de controle over haar blaas...
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh my god!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam ze klaar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ze zweet daar gewoon heel ergquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat méén je niet....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:18 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cameron is oké, ik vind haar erg down to earth!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
Cameron Diaz
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |