En Tara zelf kijkt van:quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef Ripley het volgende:
Hoe die vrouw op die laatste foto kijkt![]()
"Je tiet hangt al een half uur uit je jurk, ontzettend dom dronken wicht dat je er bent"
Wat een hangreetquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
Iedereens favoriete partygirl: Tara "Dronken? Ik?" Reid
[afbeelding]
Hahaha! Je ziet trouwens wel erg goed de littekens van de borstvergroting rond haar tepel. Volgens mij wordt je tepel verplaatst bij zo'n vergroting.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:45 schreef Spindizzy het volgende:
De nipslip waar ik het net over had:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oude foto, Lindsay Lohan is nog mooi hierquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Lindsay Lohan en Tara Reid weer, last van de zwaartekracht
Gevonden!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:35 schreef MadGuy het volgende:
En ik had er nog één in gedachten. Een enorm dunne Celine, met een blond rattekopje en een Griekse jurk die hald afzakte. Ik kan hem helaas - of gelukkig - niet meer vinden.
Tong, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won was Nawal El Moutawakel in 1984 op de 400m horden. Ze komt uit Marokko.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Boulmerka, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won.
Jij hebt idd gelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tong, de eerste vrouw uit Afrika die Olympisch goud won was Nawal El Moutawakel in 1984 op de 400m horden. Ze komt uit Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |