Duidelijk 'iets' te verbergen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef mazaru het volgende:
Mensen die hun haar zo dragen, zijn niet te vertrouwen
Duitsers..quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:52 schreef GHans7 het volgende:Dit is DE evolutie man, na kale mannen die geil zijn is dit THE next step.
. Als ik ooit begin te kalen -> plakhoofd.
Dat valt onder uiterlijk-terreur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:53 schreef XiChico het volgende:
Ouwe mannen met plakhaar op kaal hoofd.
Mensen met ranzige matjes.
De tering schrikken door een gothic-wijf.
Moeilijk leven
Dat is alleen een leuke extraquote:
Wat loop je nou te zeuren? Daar is KLB toch voor?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:00 schreef Jerruh het volgende:
je hebt vandaag wel enorm wat te klagen he pberends...
maar enfin, beter haar dan kaal daar.
ik zou bijna denken dat je alleen maar topics opent om te baggerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren? Daar is KLB toch voor?
Volgens mij ben jij gewoon depri geworden sinds je KLG-mod bent... moet je die icon van je eens zien. Maar nu weer ontopic, je loopt m'n topic te verbaggeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat je alleen maar topics opent om te baggeren.
je lijkt razor21 wel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:15 schreef Charmian het volgende:
Ik had ooit eens een collega die ook alleen nog maar zo'n sierrand had. Die had aan één kant een sliert van ongeveer een halve meter laten groeien en daar draaide hij dan een soort van toupetje van.![]()
Bij de gelegenheden dat ik deze types tegenkom kan ik me bijna niet inhouden om er wat van te zeggen, om te vragen of ze het zelf mooi vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Denken die mannen nou dat we dan niet zien dat ze kaal zijn?Sommigen presteren het om rond te lopen met een 'comb-over' van drie miezerige plukjes.
Ik ga het hem in elk geval ook niet zeggen nee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Komt omdat het vaak van die hoogopgeleide figuren in hoge posities zijn, er is niemand die dan commentaar op de wil leveren. Zitten vaak niet in het openbaar vervoer, maar in hun luxe wagen, waardoor ze weinig mensen publiekelijk tegenkomen.
Nee, zij kopen respect gewoon. En zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Komt omdat het vaak van die hoogopgeleide figuren in hoge posities zijn, er is niemand die dan commentaar op de wil leveren. Zitten vaak niet in het openbaar vervoer, maar in hun luxe wagen, waardoor ze weinig mensen publiekelijk tegenkomen.
Ja, wel zoiets hoor! Ik ben even de naam van het spulletje vergeten, maar in de jaren 50/60 hadden alle oudere mannen dat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Maar die oudjes gebruiken vaak geen gel... hoe krijgen ze hun haar zo dan?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, wel zoiets hoor! Ik ben even de naam van het spulletje vergeten, maar in de jaren 50/60 hadden alle oudere mannen dat.
Brillcreemquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef Pool het volgende:
Ja, wel zoiets hoor! Ik ben even de naam van het spulletje vergeten, maar in de jaren 50/60 hadden alle oudere mannen dat.
Alsof dat niet erg isquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:49 schreef sig000 het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze geen toupet nemen?.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Maar die oudjes gebruiken vaak geen gel... hoe krijgen ze hun haar zo dan?
Ik dan nog niet, maar ik zou er ook niet zo moeilijk overdoen... Gewoon je haar kort houden, toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:07 schreef StefanP het volgende:
Te triest inderdaad. Ik ben ook kaal maar doe daar verder niet moeilijk over, het interesseert me gewoon geen reet.
quote:Ik vraag me wel af wat die lui bij de kapper zeggen. "Alles bijknippen, maar die lange plukken aan de linkerkant niet, want die vouw ik over mijn hoofd!" Dan lig je toch op de grond.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:07 schreef StefanP het volgende:
Ik vraag me wel af wat die lui bij de kapper zeggen. "Alles bijknippen, maar die lange plukken aan de linkerkant niet, want die vouw ik over mijn hoofd!" Dan lig je toch op de grond.
Bij Ivo Niehe valt het minder op... bovendien komt dat haar niet helemaal van de zijkant vandaan:quote:
Zijn vrij bekende brandwondenslachtoffers, iedereen kent ze wel. Niets schrokkends aan.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:25 schreef PaRaR het volgende:
Moest je nou EXPRES bovenstaand plaatje erbij plaatsen ... mijn honger is gelijk over
Dapper Danquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat een sociale intellectuele man ben je toch.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:17 schreef PaRaR het volgende:
Nou ... ik kende ze nog niet en wou dat ik ze ook nooit had leren kennen.
Sociaal is mijn 2e naamquote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een sociale intellectuele man ben je toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |