moment...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef bwt het volgende:
Maar wel hartstikke fout hoor
ff checken bij de OP van het vorige topic hoe het werkt
idd, spannend verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel ---> BOA ?
TT is ook verkeerd, mechole Youpquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef bwt het volgende:
Hij's al aan het verbeteren
de correcte OP komt er aan
anders wordt ie verbannen
Vraag maar aan je vriendjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel ---> BOA ?
Damn, hij heeft echt niet lopen opletten heH in 2005.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aan het begin van elke reeks is trouwens een linkje naar een text file met de OpeningsPost
En ik maar denken dat ik de grootste noob wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, hij heeft echt niet lopen opletten heH in 2005.![]()
![]()
Het enige wat je moet doen is de OP.txt kopieren en plakken, het zware werk (lijstje met laatste 5 topics) is al gedaan door de OP.txt 'beheerder'. Ook wel bekend als Meneer Hichamquote:
ik kwam hier eerder dan jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de grootste noob was![]()
![]()
Vast niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
[..]
idd, spannend verhaalHij had er al wat over gepost, maar hoe serieus was het
![]()
Wou niemand meer komen omdat hij BOA in z'n vrije tijd was, of omdat hij ook echt op de meeting de papieren wou controleren![]()
Maar doen we stiekum toch omdat meneer hiesjam dat toch niet kan veranderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
En eigen commentaar in de OP is niet toegestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |