Ik denk eerder dat PSV heeft geleerd uit het verleden. Talenten als Smit, Ten Rouwelaar, Lamey en Schaaf werden allemaal voor een lange periode vastgelegd, iets waar PSV nu hinder van ondervindt. Ze zijn geen van allen basis-waardig, maar staan nog wel enkele jaren onder contract. En dat willen ze nu juist voorkomen, door talenten kortdurige contracten te geven.. dan kun je daarna nog altijd verlengen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus ze hebben niet het vertrouwen dat hij het gaat halen. Dus zo'n groot talent is het dan ook weer niet.
Jaa-haa, bij Ajax is de jeugdopleiding beterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus ze hebben niet het vertrouwen dat hij het gaat halen. Dus zo'n groot talent is het dan ook weer niet.
Het is geen supergroot talent nee, het is meer een combinatie van factoren dat Goessens het in het eerste mag proberen. Ten eerste kan PSV al meer dan een jaar geen fatsoenlijke reserve voor Lee vinden en ten tweede heeft Hiddink een beleid opgezet waarin jeugdspelers nadrukkelijker de kans krijgen zich te bewijzen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
die jordi blijft ook niks bespaard zeg
Zo blijft er straks mentaal ook niet meer veel over van die jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:59 schreef JustJunior het volgende:
Kniebanden afgescheurd / ingescheurd (?). In elk geval is hij acht maanden uit de roulatie. Vind het nu toch wel kut voor die jongen.
Ooijer is al jarenlang een vaste waarde in de verdediging van PSV en zal met node gemist worden als hij zou vertrekken. Er zit echter ook een positieve kant aan een eventueel vertrek. Theo Lucius zal misschien eindelijk eens een basisplaats kunnen opeisen in de eerste 11 van PSV. En ik moet zeggen dat Theo de laatste wedstrijden van het seizoen het als rechtsback zeer goed deed. Aanvallend gezien bracht hij zelfs meer dan Ooijer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:38 schreef chelloboy het volgende:
Regionale Italiaanse media: 'transfer Ooijer naar Genoa rond'
Volgens de regionale Italiaanse kranten Il Giornale en
Il Secolo XIX zou de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rond zijn. De voorzitter van de Italiaanse club zou dit bevestigd hebben. Gisteren zou de transfer zijn rondgekomen, al zijn er verder nog geen details bekend.
Jaja na van Bommel,Vogel ,Park, nu ook Ooijer en Lee mischien weg.
Voortaan maar gewoon de 1e rond uit de CL,dan gaan er ook niet veel weg haha
Een Genoa is inderdaad nou niet echt wat je zegt een aansprekende ploeg, maar wie weet zijn er ook andere ploegen geinteresseerd a la Fiorentina ofzoiets, en dat zijn toch wel mooie ploegen voor een avontuur.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:31 schreef Djekko het volgende:
Ik zie niet in waarom Ooijer naar een promovendus uit Italië zou willen..Bij PSV speelt hij elk jaar om prijzen, speelt ie op het hoogste niveau in Europa, bevindt ie zich in een vertrouwde omgeving en ook voor zijn gezin zal het beter zijn als hij in Nederland blijft.
En bij Genoa.. verdient ie misschien iets meer centjes, maar meer niet
Maar Lazio heeft pas geleden al twee verdedigers van Udinese overgenomen, een centrale verdediger en rechtsback.. onwaarschijnlijk dat ze dan ook nog Ooijer willen/kunnen kopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazio ligt ook op de loer voor Ooijer. Ik gun hem wel een mooi avontuur. Voor PSV zou het wat minder zijn.
Precies, geld hebben ze ook al niet. Speel je daar 12 maanden krijg je maar 4 maanden salaris ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Lazio of Genoa valt toch niks meer te halen.
Inderdaad, vorige jaar kon het verlies van enkele dragende spelers in de voorhoede prima worden opgevangen. Maar nu begint het aantal vertrekkende spelers, als de transfers van Lee en Ooijer doorgaan, wel behoorlijk te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op zich heb ik niks tegen een transfer van Ooijer, maar het begint zo wel een erg grote leegloop te worden, en dat lijkt me niet bevorderlijk voor de continuïteit van de prestaties.
Kom je er nu pas achterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
Aha! U ziet ook verbanden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
Psv ook, so?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Genoa is een kutclub
quote:
Nu je het zegt .. Nick Hofsquote:Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
Bij kutclub denk je direct aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Psv ook, so?
Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
quote:
Had je daar niet kunnen blijven?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Heej! Ik ben terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling
Lee, Bogelund, Van Bommel, Vogel, Park en wellicht Ooijer. Vrijwel allemaal basisspelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
nicky hofsk hoop dat we nu toch zo langzamerhand geen spelers meer gaan verliezen...... we houden nix over
De Telegraaf op Zondag.quote:HIDDINK HEEFT ZIN IN AUSTRALIË
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
Guus Hiddink beschouwt het nationale elftal van Australië als een goede optie om op het WK 2006 nog eens voor een opzienbarende prestatie te zorgen. De PSV-trainer is door de Australische bond benaderd voor een supervisor-rol en heeft wel oren naar de uitdaging. ,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen. ,,Eigenlijk hangt het er alleen vanaf of het land waarvoor hij kiest, zich uiteindelijk zal kwalificeren. Hiddink kon kiezen uit vier landen, waarvan twee aanbiedingen nu zijn voorkeur hebben. Australië heeft van dat tweetal de beste papieren.”
Het andere land, dat graag met Hiddink naar het WK gaat, is een Europees land dat afstevent op een tweede plaats in een kwalificatiepoule en dus een play-off. ,,Australië is interessant, want met dat land valt nog echt iets te bereiken. De ploeg heeft al heel lang niets meer gepresteerd op een WK, terwijl er veel getalenteerde spelers zijn.”
Australië ontsloeg onlangs bondscoach Frank Farina, waarna Graham Arnold (ex-Roda JC en ex-NAC) interimcoach werd. De bond wil dat Hiddink rondom de beslissende play-off tegen de nummer vijf van Zuid-Amerika als adviseur optreedt.
Bij een positieve uitkomst zou Hiddink dan in de aanloop naar het WK op PSV’s Eigentrainingscomplex de Australische internationals kunnen klaarstomen voor de eindronde. Van Nieuwenhuizen verwacht geen problemen met PSV over een bijbaan als bondscoach. ,,Deze optie is opgenomen in het contract van Hiddink. Wellicht kan de club er van meeprofiteren.”
Lijkt me dat je weinig last van me hebt, ik heb 1 x een ban gehad en verder nooit weer, dus beetje snel en jammerlijk geoordeeldquote:
Met Australië acht ik die kans niet zo heel groot. De nummer 5 van Zuid Amerika is geen gemakkelijke opgave, zeker niet als bijvoorbeeld Iran ook al een onoverkomelijke hindernis is.quote:,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen.
Nog meer open deuren die ingetrapt moeten worden?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:38 schreef johannes1986 het volgende:
En dan nog, als Hiddink bij het wk is, zal dat zijn werk bij psv nauwelijks belemmeren. De spelers hebben dan toch vrij, en scouten kan hij dan misschien juist extra goed, dankzij zijn aanwezigheid daar. Bovendien kan hij dan nog 1 x doen wat hij zo graag wil, en als psv hem die kans gunt en die ruimte geeft, zal hij zich juist extra voor psv inzetten
Niet zo negatief Etui, Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef twi het volgende:
Alsof je als coach van een nationaal team goed kunt scouten. Ja, in je eigen selectie en die van de tegenstander, ja, maar voor de rest heb je daar echt geen tijd voor. En al zeker geen betere middelen dan de gemiddelde TV-kijker.
Verder zou ik er toch echt een raar gevoel bij hebben als Blind zich hoereerde aan een of ander obscuur anti-voetballand omdat 'ie z'n gerief niet genoeg bij Ajax kan krijgen, blijkbaar.
Verder is er toch niemand op de wereld die 2 weken naar Terschelling op vakantie gaat? Ik zeg een kloon van cultheld
quote:
Jij had Van Persie moeten verdedigen, niet Bram.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
PS. In de sig van Cultheld stond al een aantal maandjes dat hij van 16 tot 24 juli naar Alanya oid zou gaan. Geen idee of dat waar is, maar als Johannes die periode ook toevallig weg is weten we genoeg.
Tot die tijd of tot het tegendeel bewezen vind ik dat ie als elke andere normale fokker behandelt moet worden.
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
Niet zo negatief Etui,
Nee, de prestaties zijn ernaar bij PSV natuurlijk, maar toch vind ik het vrij raar. Je doet of dit, of dat, dan moet je niet tussendoor nog overal gaan bijschnabbelen. Bovendien heeft Hiddink behalve coaching van spelers die dan met vakantie / op 't WK zijn natuurlijk ook veel andere verantwoordelijkheden bij de club.quote:Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.
Het is gewoon een wens van Hiddink en een voorwaarde van hem bij de contractbesprekingen. Big deal zeg. Het WK valt sowieso voor een groot deel in de vakantieperiode, dus veel last heeft de club er niet van.
Beetje verontrustend bericht. Hiddink zal PSV toch niet verlaten na het WK? Laat ze dan maar Advocaat aannemenquote:Australische media; Australie eist commitment; 'fulltime contract bij succes op WK'?
(Gepost door RvN)
Australische media komen vandaag met diverse berichten over de mogelijke rol van Hiddink als bondscoach van Australie. Waar The Sydney Morning Herald al spreekt over data van een presentatie van Hiddink en een fulltime contract na het WK, zijn de uitlatingen van een official tegenover het Australische persbureau AAP zijn een stuk minder optimistisch voor Hiddink. Die bevestigde dat Hiddink een van de kandidaten is waarmee wordt gesproken en dat er goede vooruitgang zit in de gesprekken.
De eisen zullen echter moeilijk liggen voor PSV. "We hebben iemand nodig die beschikbaar is als het team samenkomt, die de spelers en hun clubs kan bezoeken als het team niet samenkomt en die in Australie spelers van de nationale competitie kan bekijken."
"Dat zijn onze voorwaarden, de kandidaat moet deze kunnen vervullen."
Volgens de Sydney Morning Herald, dat eerder als eerste kwam met de geruchten en details, zou de Australische voetbalbond tevreden zijn met een parttime coach tot aan het WK Afhankelijk van dat succes zou de bond Hiddink danwel een functie willen aanbieden als fulltime coach voor de periode erna, waarbij hij in Australie zou moeten wonen. Hiddink zou indruk hebben gemaakt tijdens de gesprekken met betrekking tot zijn kennis over de individuele Australische spelers en zelfs Australie U20 dat hij een paar keer aan het werk gezien heeft.
Volgens de krant zouden er zelfs al plannen worden gemaakt om Hiddink binnen een week of twee nadat hij terugkeert uit Zuid-Korea van de trip met PSV te presenteren in Australie. Indien de komst van Hiddink alsnog zou afketsen zou Dick Advocaat de tweede optie zijn.
k denk dat hij over een jaar of 2 a 3 vertekt naar een andere clubquote:Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink zie ik nog een paar jaartjes als coach van PSV.
Daarna gaat hij het bestuur in.
Dat is natuurlijk niet te hopen , want het is de beste Nederlandse trainer die er nu rondloopt.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat hij over een jaar of 2 a 3 vertekt naar een andere club
Ze gaan niet voor niets met Azië meedoen...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:27 schreef PirE het volgende:
Zo groot is de uitdaging niet meer als hij eenmaal met Australie een WK heeft gedaan. Samoa of Vanuatu uit is natuurlijk altijd lastig. Het staat zo 12-0 en speel zo'n pot dan maar eens rustig uit.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Djekko het volgende:
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC, volgens OBLijkt me dat hij en Pierre een héél mooi koppel kunnen vormen
Vonlanthen kan ook op linksvoor. Vorig seizoen speelde hij daar één keer op die positie voor PSv en deed dat niet onverdienstelijk. (scoorde 2x).quote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
NAC wil 4-3-3 spelen, dan komt hij op het tweede plan. Hij kan wel heel veel leren van Pierre.
primaquote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Djekko het volgende:
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC, volgens OBLijkt me dat hij en Pierre een héél mooi koppel kunnen vormen
Als het waar is, vind ik dat ondankbaar. Ze hebben een mooi seizoen achter de rug en Lee en Park hebben veel aan Hiddink te danken. en wat krijgt PSV? stank voor dank: ik wil weg! Als het dus echt waar is, mag hij van mij ook vertrekkenquote:Op maandag 11 juli 2005 07:46 schreef Zapper het volgende:
Volgende De Telegraaf wil Lee vertrekken deze zomer
Rot dan ook maar lekker op
Wat een onzin zeg. Als een club als Manchester komt, dan ga je toch gewoon. Nogmaals, je moet PSV niet overschatten: het is een topclub uit een klein voetballand, meer niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als het waar is, vind ik dat ondankbaar. Ze hebben een mooi seizoen achter de rug en Lee en Park hebben veel aan Hiddink te danken. en wat krijgt PSV? stank voor dank: ik wil weg! Als het dus echt waar is, mag hij van mij ook vertrekken![]()
Die gaat waarschijnlijk ook. Tsja, het is niet anders, gelukkig krijg je voor Ooijer wel wat geld (ik schat 2 miljoen) en voor Lee de hoofdprijs (PSV sloeg eerder een bod van 5 miljoen van Monaco af - dus zal tussen de 6 en 7 miljoen zijn). Het is een fikse aderlating, maar wat doe je ertegen?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:23 schreef JeroenV het volgende:
Lijkt erop dat PSV echt de tol gaat betalen van het CL succes. Eerst zag het er nog niet naar uit.
Vogel, van Bommel, Park, Lee waarschijnlijk. Wat is er waar van de berichten van Ooijer?
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk ook. Tsja, het is niet anders, gelukkig krijg je voor Ooijer wel wat geld (ik schat 2 miljoen) en voor Lee de hoofdprijs (PSV sloeg eerder een bod van 5 miljoen van Monaco af - dus zal tussen de 6 en 7 miljoen zijn). Het is een fikse aderlating, maar wat doe je ertegen?
Volgend seizoen gaan Alex, Gomes en Farfán waarschijnlijk weg en de kans is groot dat Philip stopt. Is ook lekker.
Tja daar hebben jullie geen last van ...quote:Op maandag 11 juli 2005 09:46 schreef Cart_man het volgende:
Je moet altijd de tol betalen als provincieclubje. Het is een illusie om te denken dat psv spelers kan behouden wanneer de sterke Europese ploegen voor de deur staan.
Precies, maar dat provincieclubje kun je ook veranderen door Nederlandse club, want voor Ajax en Feyenoord geldt exact hetzelfde.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:46 schreef Cart_man het volgende:
Je moet altijd de tol betalen als provincieclubje. Het is een illusie om te denken dat psv spelers kan behouden wanneer de sterke Europese ploegen voor de deur staan.
Oke ik zeg... nu stoppen met Philips en over gaan naar de Rabobank!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies, maar dat provincieclubje kun je ook veranderen door Nederlandse club, want voor Ajax en Feyenoord geldt exact hetzelfde.
En ik weet zeker dat als Philips ooit mocht stoppen (wat voorlopig niet gebeurt) dat er voldoende sponsors zijn (Rabobank) die minstens hetzelfde bedrag willen betalen als Philips.
Neem een voorbeeld aan Dylan Dog.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja daar hebben jullie geen last van ...
als je al jaren niet goed presteert
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik zeg... nu stoppen met Philips en over gaan naar de Rabobank!!!
Die zijn echt wel bereid om aardig wat neer te leggen... en ik zit bij de Rabobank![]()
Nee, psv is het gemoedelijke provincieclubje. ajax en Feijenoord zijn clubs met een groot gevolg en zitten in de randstad.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies, maar dat provincieclubje kun je ook veranderen door Nederlandse club, want voor Ajax en Feyenoord geldt exact hetzelfde.
Zullen vast wel sponsors in de rij staan ja.quote:En ik weet zeker dat als Philips ooit mocht stoppen (wat voorlopig niet gebeurt) dat er voldoende sponsors zijn (Rabobank) die minstens hetzelfde bedrag willen betalen als Philips.
De enige die ik zeker zie vertrekken is Alex.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgend seizoen gaan Alex, Gomes en Farfán waarschijnlijk weg en de kans is groot dat Philip stopt. Is ook lekker.
Maar hebben net zo veel te besteden als het gemoedelijke provincieclubje.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, psv is het gemoedelijke provincieclubje. ajax en Feijenoord zijn clubs met een groot gevolg en zitten in de randstad.![]()
Nou daar zou ik maar niet zo zeker van zijn !quote:Op maandag 11 juli 2005 10:17 schreef PyTh het volgende:
Verder denk ik dat Cocu na dit jaar nog 1 jaar zal doorgaan want hij wil graag naar het WK volgende zomer en kan me niet voorstellen dat hij daarna meteen volledig met voetballen zal stoppen.
Nee want PSV is een naam en geen afkorting meer... dus het staat niet meer voor Philips Sport Vereniging...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Verandert de naam dan ook in RSV?
![]()
Als philips stopt met sponeren, dan houden ze die naam gewoon als eerbetoon aan Dhr. Philips in persoonquote:Op maandag 11 juli 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee want PSV is een naam en geen afkorting meer... dus het staat niet meer voor Philips Sport Vereniging...
Dat kan ook ja.... maar de naam PSV zal altijd blijven...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als philips stopt met sponeren, dan houden ze die naam gewoon als eerbetoon aan Dhr. Philips in persoon
NEC = Nijmeegse Eendrachts Combinatiequote:Op maandag 11 juli 2005 10:55 schreef Lionheaad het volgende:
PSV is eigenlijk hetzelfde als NEC en NAC, men kent het als afkorting en heeft meestal geen flauw idee waar het voor staat.
NOAD ADVENDO Combinatiequote:Op maandag 11 juli 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
NEC = Nijmeegse Eendrachts Combinatie
NAC =
NEC = Nijmegen Eendracht Combinatiequote:Op maandag 11 juli 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
NEC = Nijmeegse Eendrachts Combinatie
NAC =
Opgericht: 19 september 1912, als fusie tussen NOAD (Nooit Ophouden Altijd Doorgaan) en ADVENDO (Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En waar staat Noad Advendo voor?
NOAD = Nooit opgeven, altijd doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |