Ik denk eerder dat PSV heeft geleerd uit het verleden. Talenten als Smit, Ten Rouwelaar, Lamey en Schaaf werden allemaal voor een lange periode vastgelegd, iets waar PSV nu hinder van ondervindt. Ze zijn geen van allen basis-waardig, maar staan nog wel enkele jaren onder contract. En dat willen ze nu juist voorkomen, door talenten kortdurige contracten te geven.. dan kun je daarna nog altijd verlengen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus ze hebben niet het vertrouwen dat hij het gaat halen. Dus zo'n groot talent is het dan ook weer niet.
Jaa-haa, bij Ajax is de jeugdopleiding beterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus ze hebben niet het vertrouwen dat hij het gaat halen. Dus zo'n groot talent is het dan ook weer niet.
Het is geen supergroot talent nee, het is meer een combinatie van factoren dat Goessens het in het eerste mag proberen. Ten eerste kan PSV al meer dan een jaar geen fatsoenlijke reserve voor Lee vinden en ten tweede heeft Hiddink een beleid opgezet waarin jeugdspelers nadrukkelijker de kans krijgen zich te bewijzen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
die jordi blijft ook niks bespaard zeg
Zo blijft er straks mentaal ook niet meer veel over van die jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:59 schreef JustJunior het volgende:
Kniebanden afgescheurd / ingescheurd (?). In elk geval is hij acht maanden uit de roulatie. Vind het nu toch wel kut voor die jongen.
Ooijer is al jarenlang een vaste waarde in de verdediging van PSV en zal met node gemist worden als hij zou vertrekken. Er zit echter ook een positieve kant aan een eventueel vertrek. Theo Lucius zal misschien eindelijk eens een basisplaats kunnen opeisen in de eerste 11 van PSV. En ik moet zeggen dat Theo de laatste wedstrijden van het seizoen het als rechtsback zeer goed deed. Aanvallend gezien bracht hij zelfs meer dan Ooijer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:38 schreef chelloboy het volgende:
Regionale Italiaanse media: 'transfer Ooijer naar Genoa rond'
Volgens de regionale Italiaanse kranten Il Giornale en
Il Secolo XIX zou de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rond zijn. De voorzitter van de Italiaanse club zou dit bevestigd hebben. Gisteren zou de transfer zijn rondgekomen, al zijn er verder nog geen details bekend.
Jaja na van Bommel,Vogel ,Park, nu ook Ooijer en Lee mischien weg.
Voortaan maar gewoon de 1e rond uit de CL,dan gaan er ook niet veel weg haha
Een Genoa is inderdaad nou niet echt wat je zegt een aansprekende ploeg, maar wie weet zijn er ook andere ploegen geinteresseerd a la Fiorentina ofzoiets, en dat zijn toch wel mooie ploegen voor een avontuur.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:31 schreef Djekko het volgende:
Ik zie niet in waarom Ooijer naar een promovendus uit Italië zou willen..Bij PSV speelt hij elk jaar om prijzen, speelt ie op het hoogste niveau in Europa, bevindt ie zich in een vertrouwde omgeving en ook voor zijn gezin zal het beter zijn als hij in Nederland blijft.
En bij Genoa.. verdient ie misschien iets meer centjes, maar meer niet
Maar Lazio heeft pas geleden al twee verdedigers van Udinese overgenomen, een centrale verdediger en rechtsback.. onwaarschijnlijk dat ze dan ook nog Ooijer willen/kunnen kopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazio ligt ook op de loer voor Ooijer. Ik gun hem wel een mooi avontuur. Voor PSV zou het wat minder zijn.
Precies, geld hebben ze ook al niet. Speel je daar 12 maanden krijg je maar 4 maanden salaris ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Lazio of Genoa valt toch niks meer te halen.
Inderdaad, vorige jaar kon het verlies van enkele dragende spelers in de voorhoede prima worden opgevangen. Maar nu begint het aantal vertrekkende spelers, als de transfers van Lee en Ooijer doorgaan, wel behoorlijk te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op zich heb ik niks tegen een transfer van Ooijer, maar het begint zo wel een erg grote leegloop te worden, en dat lijkt me niet bevorderlijk voor de continuïteit van de prestaties.
Kom je er nu pas achterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
Aha! U ziet ook verbanden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
Psv ook, so?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Genoa is een kutclub
quote:
Nu je het zegt .. Nick Hofsquote:Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
Bij kutclub denk je direct aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Psv ook, so?
Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
quote:
Had je daar niet kunnen blijven?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Heej! Ik ben terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling
Lee, Bogelund, Van Bommel, Vogel, Park en wellicht Ooijer. Vrijwel allemaal basisspelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
nicky hofsk hoop dat we nu toch zo langzamerhand geen spelers meer gaan verliezen...... we houden nix over
De Telegraaf op Zondag.quote:HIDDINK HEEFT ZIN IN AUSTRALIË
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
Guus Hiddink beschouwt het nationale elftal van Australië als een goede optie om op het WK 2006 nog eens voor een opzienbarende prestatie te zorgen. De PSV-trainer is door de Australische bond benaderd voor een supervisor-rol en heeft wel oren naar de uitdaging. ,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen. ,,Eigenlijk hangt het er alleen vanaf of het land waarvoor hij kiest, zich uiteindelijk zal kwalificeren. Hiddink kon kiezen uit vier landen, waarvan twee aanbiedingen nu zijn voorkeur hebben. Australië heeft van dat tweetal de beste papieren.”
Het andere land, dat graag met Hiddink naar het WK gaat, is een Europees land dat afstevent op een tweede plaats in een kwalificatiepoule en dus een play-off. ,,Australië is interessant, want met dat land valt nog echt iets te bereiken. De ploeg heeft al heel lang niets meer gepresteerd op een WK, terwijl er veel getalenteerde spelers zijn.”
Australië ontsloeg onlangs bondscoach Frank Farina, waarna Graham Arnold (ex-Roda JC en ex-NAC) interimcoach werd. De bond wil dat Hiddink rondom de beslissende play-off tegen de nummer vijf van Zuid-Amerika als adviseur optreedt.
Bij een positieve uitkomst zou Hiddink dan in de aanloop naar het WK op PSV’s Eigentrainingscomplex de Australische internationals kunnen klaarstomen voor de eindronde. Van Nieuwenhuizen verwacht geen problemen met PSV over een bijbaan als bondscoach. ,,Deze optie is opgenomen in het contract van Hiddink. Wellicht kan de club er van meeprofiteren.”
Lijkt me dat je weinig last van me hebt, ik heb 1 x een ban gehad en verder nooit weer, dus beetje snel en jammerlijk geoordeeldquote:
Met Australië acht ik die kans niet zo heel groot. De nummer 5 van Zuid Amerika is geen gemakkelijke opgave, zeker niet als bijvoorbeeld Iran ook al een onoverkomelijke hindernis is.quote:,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen.
Nog meer open deuren die ingetrapt moeten worden?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:38 schreef johannes1986 het volgende:
En dan nog, als Hiddink bij het wk is, zal dat zijn werk bij psv nauwelijks belemmeren. De spelers hebben dan toch vrij, en scouten kan hij dan misschien juist extra goed, dankzij zijn aanwezigheid daar. Bovendien kan hij dan nog 1 x doen wat hij zo graag wil, en als psv hem die kans gunt en die ruimte geeft, zal hij zich juist extra voor psv inzetten
Niet zo negatief Etui, Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef twi het volgende:
Alsof je als coach van een nationaal team goed kunt scouten. Ja, in je eigen selectie en die van de tegenstander, ja, maar voor de rest heb je daar echt geen tijd voor. En al zeker geen betere middelen dan de gemiddelde TV-kijker.
Verder zou ik er toch echt een raar gevoel bij hebben als Blind zich hoereerde aan een of ander obscuur anti-voetballand omdat 'ie z'n gerief niet genoeg bij Ajax kan krijgen, blijkbaar.
Verder is er toch niemand op de wereld die 2 weken naar Terschelling op vakantie gaat? Ik zeg een kloon van cultheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |