abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:41:57 #201
11102 knep
Mountainfreak
pi_28637454
Anders leg je op iedere slak negatief zout .

Ik word er wel een beetje mistroostig van zijn er dan echt geen goede Nederlandse spelers meer? Zo'n vreemdelingenlegion is ook niet alles .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:04:06 #202
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28638043
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dus ze hebben niet het vertrouwen dat hij het gaat halen. Dus zo'n groot talent is het dan ook weer niet.
Ik denk eerder dat PSV heeft geleerd uit het verleden. Talenten als Smit, Ten Rouwelaar, Lamey en Schaaf werden allemaal voor een lange periode vastgelegd, iets waar PSV nu hinder van ondervindt. Ze zijn geen van allen basis-waardig, maar staan nog wel enkele jaren onder contract. En dat willen ze nu juist voorkomen, door talenten kortdurige contracten te geven.. dan kun je daarna nog altijd verlengen.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28638338
quote:

[..]

Dus ze hebben niet het vertrouwen dat hij het gaat halen. Dus zo'n groot talent is het dan ook weer niet.
Jaa-haa, bij Ajax is de jeugdopleiding beter

[ Bericht 2% gewijzigd door JustJunior op 08-07-2005 23:10:09 ]
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:53:52 #204
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28639582
quote:

[..]

Het is geen supergroot talent nee, het is meer een combinatie van factoren dat Goessens het in het eerste mag proberen. Ten eerste kan PSV al meer dan een jaar geen fatsoenlijke reserve voor Lee vinden en ten tweede heeft Hiddink een beleid opgezet waarin jeugdspelers nadrukkelijker de kans krijgen zich te bewijzen.

Maar goed, we weten niet hoe die contractonderhandelingen zijn verlopen. Misschien wilde Goessens zelf wel niet meer dan een jaar vastzitten aan een contract. Er was namelijk genoeg belangstelling voor hem.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28641639
die jordi blijft ook niks bespaard zeg
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:53:58 #206
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28641840
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
die jordi blijft ook niks bespaard zeg
Wat is er aan de hand dan?
pi_28642039
Kniebanden afgescheurd / ingescheurd (?). In elk geval is hij acht maanden uit de roulatie. Vind het nu toch wel kut voor die jongen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 02:38:17 #208
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28645230
Ach, heeft 'ie in elk geval een goed excuus.
pi_28648406
Lee speelt alles. Als hij weggaat dan komt er een nieuwe linksback en gaat die Goessens echt niet de linksback van PSV worden. Dat één jarige contract zegt ook weer genoeg.

Die speelt volgend seizoen bij ons ofzo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:33:36 #210
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_28648467
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:59 schreef JustJunior het volgende:
Kniebanden afgescheurd / ingescheurd (?). In elk geval is hij acht maanden uit de roulatie. Vind het nu toch wel kut voor die jongen.
Zo blijft er straks mentaal ook niet meer veel over van die jongen .
pi_28648540
Regionale Italiaanse media: 'transfer Ooijer naar Genoa rond'
Volgens de regionale Italiaanse kranten Il Giornale en
Il Secolo XIX zou de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rond zijn. De voorzitter van de Italiaanse club zou dit bevestigd hebben. Gisteren zou de transfer zijn rondgekomen, al zijn er verder nog geen details bekend.

Jaja na van Bommel,Vogel ,Park, nu ook Ooijer en Lee mischien weg.
Voortaan maar gewoon de 1e rond uit de CL,dan gaan er ook niet veel weg haha
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 11:44:39 #212
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28648631
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:38 schreef chelloboy het volgende:
Regionale Italiaanse media: 'transfer Ooijer naar Genoa rond'
Volgens de regionale Italiaanse kranten Il Giornale en
Il Secolo XIX zou de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rond zijn. De voorzitter van de Italiaanse club zou dit bevestigd hebben. Gisteren zou de transfer zijn rondgekomen, al zijn er verder nog geen details bekend.

Jaja na van Bommel,Vogel ,Park, nu ook Ooijer en Lee mischien weg.
Voortaan maar gewoon de 1e rond uit de CL,dan gaan er ook niet veel weg haha
Ooijer is al jarenlang een vaste waarde in de verdediging van PSV en zal met node gemist worden als hij zou vertrekken. Er zit echter ook een positieve kant aan een eventueel vertrek. Theo Lucius zal misschien eindelijk eens een basisplaats kunnen opeisen in de eerste 11 van PSV. En ik moet zeggen dat Theo de laatste wedstrijden van het seizoen het als rechtsback zeer goed deed. Aanvallend gezien bracht hij zelfs meer dan Ooijer.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:31:45 #213
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28649495
Ik zie niet in waarom Ooijer naar een promovendus uit Italië zou willen.. Bij PSV speelt hij elk jaar om prijzen, speelt ie op het hoogste niveau in Europa, bevindt ie zich in een vertrouwde omgeving en ook voor zijn gezin zal het beter zijn als hij in Nederland blijft.

En bij Genoa.. verdient ie misschien iets meer centjes, maar meer niet
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28649652
Ik hoop niet dat hjj vertrekt.
Hij heeft toch een grote waarde hier.
pi_28650043
Lazio ligt ook op de loer voor Ooijer. Ik gun hem wel een mooi avontuur. Voor PSV zou het wat minder zijn.
That's all folks!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:57:14 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28650093
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:31 schreef Djekko het volgende:
Ik zie niet in waarom Ooijer naar een promovendus uit Italië zou willen.. Bij PSV speelt hij elk jaar om prijzen, speelt ie op het hoogste niveau in Europa, bevindt ie zich in een vertrouwde omgeving en ook voor zijn gezin zal het beter zijn als hij in Nederland blijft.

En bij Genoa.. verdient ie misschien iets meer centjes, maar meer niet
Een Genoa is inderdaad nou niet echt wat je zegt een aansprekende ploeg, maar wie weet zijn er ook andere ploegen geinteresseerd a la Fiorentina ofzoiets, en dat zijn toch wel mooie ploegen voor een avontuur.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 12:57:55 #217
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28650108
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Lazio ligt ook op de loer voor Ooijer. Ik gun hem wel een mooi avontuur. Voor PSV zou het wat minder zijn.
Maar Lazio heeft pas geleden al twee verdedigers van Udinese overgenomen, een centrale verdediger en rechtsback.. onwaarschijnlijk dat ze dan ook nog Ooijer willen/kunnen kopen.
pi_28650552
Bij Lazio of Genoa valt toch niks meer te halen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:07:30 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28651759
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Lazio of Genoa valt toch niks meer te halen.
Precies, geld hebben ze ook al niet. Speel je daar 12 maanden krijg je maar 4 maanden salaris ofzo . En zie dan die 8 maanden nog maar eens te krijgen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28652101
Zou het wel jammer vinden als Ooijer naar een club als Genoa zou willen. Hij zou dat dan alleen voor het geld doen, want qua sportieve uitdaging is het gewoon minder dan bij PSV. Alleen de competitie is misschien wat interssanter... Ik denk dat hij niet gaat!
We sure are cute for two ugly people.
pi_28652117
André moet maar eens aan Oscar Moens vragen hoe goed Genoa de financiele zaken regelt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28653363
Op zich heb ik niks tegen een transfer van Ooijer, maar het begint zo wel een erg grote leegloop te worden, en dat lijkt me niet bevorderlijk voor de continuïteit van de prestaties.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28653524
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op zich heb ik niks tegen een transfer van Ooijer, maar het begint zo wel een erg grote leegloop te worden, en dat lijkt me niet bevorderlijk voor de continuïteit van de prestaties.
Inderdaad, vorige jaar kon het verlies van enkele dragende spelers in de voorhoede prima worden opgevangen. Maar nu begint het aantal vertrekkende spelers, als de transfers van Lee en Ooijer doorgaan, wel behoorlijk te worden.
pi_28653877
Zoals Hiddink heeft aangegeven waren de vertrekkende spelers van vorig jaar minder belangrijk dan die van dit jaar. van Bommel, Vogel en Park zijn wel belangrijker dan Robben, Kezman en Rommedahl. Als je daar (wellicht) Ooijer en Lee bij optelt, dan is toch een aardig deel van je basis weg.
pi_28655823
Genoa, dan kun je nog beter voor Eindhoven gaan spelen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:56:47 #226
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28656160
Heej! Ik ben terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling

Genoa is een kutclub, absoluut een slechte keus van Ooijer..alleen het weer is er beter, en misschien het geld, maar je krijgt daar lang niet altijd evenveel als in je contract staat Ooijer is een goeie speler, maar desondanks wel op te vangen. Lee mag van mij absoluut niet vertrekken, waar in de wereld haal je een betere linksback vandaan die voor PSV haalbaar is?

Ik zag trouwens dat er erg veel spelers aan PSV gelinkt worden momenteel. Die Chileen zal wel niets wezen, en die spanjaard betwijfel ik ook. Wat ik gelezen heb over die " nieuwe rechtsback " was niet slecht... Zou die Braziliaan wat zijn?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 17:30:33 #227
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28657077
Genoa is een geweldige club.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28658980
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
www.thuisuiteten.nl
pi_28659065
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Kom je er nu pas achter
Maar goed Johannes was wel op vakantie
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:09:20 #230
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28659179
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Aha! U ziet ook verbanden?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28659257
Ja en om ons op een dwaalspoor te zetten kraakt ie één Zuid-Amerikaan.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:08:28 #232
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28660396
Ik denk dat Cultheld het aan voelt komen als ik weer terug ben, en dat hij geen discussie met me aandurft

Maar serieus: ik heb voordat ik 2 weken op vakantie ging heel veel gepost ( vind ik tenminste ) en ik kan het ook niet helpen dat Cultheld steeds een ban krijgt. En zelfs ik ga weleens 2 weken op vakantie

Trouwens bedankt voor het compliment. Je kan je kont niet keren of Cultheld krijgt weer een ban, dus je vindt blijkbaar dat ik er, behalve de afgelopen 2 weken, steeds vaker ben
  zaterdag 9 juli 2005 @ 22:34:38 #233
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28664360
Voor zover het betrouwbaar is Het eerste bericht

http://www.theolucius.nl.com/atheo.htm
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:26:34 #234
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28665762
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Genoa is een kutclub
Psv ook, so?

Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie
A.M.A.B
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:33:32 #235
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28666002
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Psv ook, so?
quote:
Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
Nu je het zegt .. Nick Hofs
pi_28667042
Hij heeft ook een beetje Kezman trekjes vind ik
pi_28668537
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Psv ook, so?

Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
Bij kutclub denk je direct aan Feyenoord.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 juli 2005 @ 03:00:40 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28671391
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:33 schreef Djekko het volgende:

[..]

[..]

Nu je het zegt .. Nick Hofs

nicky hofs

k hoop dat we nu toch zo langzamerhand geen spelers meer gaan verliezen...... we houden nix over
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 juli 2005 @ 05:27:45 #239
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28673685
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Heej! Ik ben terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling
Had je daar niet kunnen blijven?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28674786
quote:
Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nicky hofs

k hoop dat we nu toch zo langzamerhand geen spelers meer gaan verliezen...... we houden nix over
Lee, Bogelund, Van Bommel, Vogel, Park en wellicht Ooijer. Vrijwel allemaal basisspelers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28675685
quote:
HIDDINK HEEFT ZIN IN AUSTRALIË

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, zondag
Guus Hiddink beschouwt het nationale elftal van Australië als een goede optie om op het WK 2006 nog eens voor een opzienbarende prestatie te zorgen. De PSV-trainer is door de Australische bond benaderd voor een supervisor-rol en heeft wel oren naar de uitdaging. ,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen. ,,Eigenlijk hangt het er alleen vanaf of het land waarvoor hij kiest, zich uiteindelijk zal kwalificeren. Hiddink kon kiezen uit vier landen, waarvan twee aanbiedingen nu zijn voorkeur hebben. Australië heeft van dat tweetal de beste papieren.”
Het andere land, dat graag met Hiddink naar het WK gaat, is een Europees land dat afstevent op een tweede plaats in een kwalificatiepoule en dus een play-off. ,,Australië is interessant, want met dat land valt nog echt iets te bereiken. De ploeg heeft al heel lang niets meer gepresteerd op een WK, terwijl er veel getalenteerde spelers zijn.”

Australië ontsloeg onlangs bondscoach Frank Farina, waarna Graham Arnold (ex-Roda JC en ex-NAC) interimcoach werd. De bond wil dat Hiddink rondom de beslissende play-off tegen de nummer vijf van Zuid-Amerika als adviseur optreedt.
Bij een positieve uitkomst zou Hiddink dan in de aanloop naar het WK op PSV’s Eigentrainingscomplex de Australische internationals kunnen klaarstomen voor de eindronde. Van Nieuwenhuizen verwacht geen problemen met PSV over een bijbaan als bondscoach. ,,Deze optie is opgenomen in het contract van Hiddink. Wellicht kan de club er van meeprofiteren.”
De Telegraaf op Zondag.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:15:04 #242
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28675980
quote:
Op zondag 10 juli 2005 05:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Had je daar niet kunnen blijven?
Lijkt me dat je weinig last van me hebt, ik heb 1 x een ban gehad en verder nooit weer, dus beetje snel en jammerlijk geoordeeld
pi_28676181
quote:
,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen.
Met Australië acht ik die kans niet zo heel groot. De nummer 5 van Zuid Amerika is geen gemakkelijke opgave, zeker niet als bijvoorbeeld Iran ook al een onoverkomelijke hindernis is.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:38:12 #244
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28676489
En dan nog, als Hiddink bij het wk is, zal dat zijn werk bij psv nauwelijks belemmeren. De spelers hebben dan toch vrij, en scouten kan hij dan misschien juist extra goed, dankzij zijn aanwezigheid daar. Bovendien kan hij dan nog 1 x doen wat hij zo graag wil, en als psv hem die kans gunt en die ruimte geeft, zal hij zich juist extra voor psv inzetten
  zondag 10 juli 2005 @ 11:55:24 #245
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28676915
Alsof je als coach van een nationaal team goed kunt scouten. Ja, in je eigen selectie en die van de tegenstander, ja, maar voor de rest heb je daar echt geen tijd voor. En al zeker geen betere middelen dan de gemiddelde TV-kijker.

Verder zou ik er toch echt een raar gevoel bij hebben als Blind zich hoereerde aan een of ander obscuur anti-voetballand omdat 'ie z'n gerief niet genoeg bij Ajax kan krijgen, blijkbaar.

Verder is er toch niemand op de wereld die 2 weken naar Terschelling op vakantie gaat? Ik zeg een kloon van cultheld
pi_28676934
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:38 schreef johannes1986 het volgende:
En dan nog, als Hiddink bij het wk is, zal dat zijn werk bij psv nauwelijks belemmeren. De spelers hebben dan toch vrij, en scouten kan hij dan misschien juist extra goed, dankzij zijn aanwezigheid daar. Bovendien kan hij dan nog 1 x doen wat hij zo graag wil, en als psv hem die kans gunt en die ruimte geeft, zal hij zich juist extra voor psv inzetten
Nog meer open deuren die ingetrapt moeten worden?
  zondag 10 juli 2005 @ 12:06:14 #247
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28677211
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef twi het volgende:
Alsof je als coach van een nationaal team goed kunt scouten. Ja, in je eigen selectie en die van de tegenstander, ja, maar voor de rest heb je daar echt geen tijd voor. En al zeker geen betere middelen dan de gemiddelde TV-kijker.

Verder zou ik er toch echt een raar gevoel bij hebben als Blind zich hoereerde aan een of ander obscuur anti-voetballand omdat 'ie z'n gerief niet genoeg bij Ajax kan krijgen, blijkbaar.

Verder is er toch niemand op de wereld die 2 weken naar Terschelling op vakantie gaat? Ik zeg een kloon van cultheld
Niet zo negatief Etui, Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.

Het is gewoon een wens van Hiddink en een voorwaarde van hem bij de contractbesprekingen. Big deal zeg. Het WK valt sowieso voor een groot deel in de vakantieperiode, dus veel last heeft de club er niet van.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:07:22 #248
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28677246
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
Etui
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 10 juli 2005 @ 12:08:33 #249
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28677289
PS. In de sig van Cultheld stond al een aantal maandjes dat hij van 16 tot 24 juli naar Alanya oid zou gaan. Geen idee of dat waar is, maar als Johannes die periode ook toevallig weg is weten we genoeg.

Tot die tijd of tot het tegendeel bewezen vind ik dat ie als elke andere normale fokker behandelt moet worden.
  zondag 10 juli 2005 @ 12:10:10 #250
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28677351
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef Zapper het volgende:

[..]