Kom je er nu pas achterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
Aha! U ziet ook verbanden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Waarom duikt die Johannes altijd ineens op als cult een ban heeft???
Psv ook, so?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Genoa is een kutclub
quote:
Nu je het zegt .. Nick Hofsquote:Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
Bij kutclub denk je direct aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Psv ook, so?
Las ik iets over een spaans jeugdinternational die psv begeerd. Vind hem wel eng veel lijken op iemand uit de Nederlandse competitie [afbeelding]
quote:
Had je daar niet kunnen blijven?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:56 schreef johannes1986 het volgende:
Heej! Ik ben terug van een 2 weken durende vakantie naar Terschelling
Lee, Bogelund, Van Bommel, Vogel, Park en wellicht Ooijer. Vrijwel allemaal basisspelers.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
nicky hofsk hoop dat we nu toch zo langzamerhand geen spelers meer gaan verliezen...... we houden nix over
De Telegraaf op Zondag.quote:HIDDINK HEEFT ZIN IN AUSTRALIË
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
Guus Hiddink beschouwt het nationale elftal van Australië als een goede optie om op het WK 2006 nog eens voor een opzienbarende prestatie te zorgen. De PSV-trainer is door de Australische bond benaderd voor een supervisor-rol en heeft wel oren naar de uitdaging. ,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen. ,,Eigenlijk hangt het er alleen vanaf of het land waarvoor hij kiest, zich uiteindelijk zal kwalificeren. Hiddink kon kiezen uit vier landen, waarvan twee aanbiedingen nu zijn voorkeur hebben. Australië heeft van dat tweetal de beste papieren.”
Het andere land, dat graag met Hiddink naar het WK gaat, is een Europees land dat afstevent op een tweede plaats in een kwalificatiepoule en dus een play-off. ,,Australië is interessant, want met dat land valt nog echt iets te bereiken. De ploeg heeft al heel lang niets meer gepresteerd op een WK, terwijl er veel getalenteerde spelers zijn.”
Australië ontsloeg onlangs bondscoach Frank Farina, waarna Graham Arnold (ex-Roda JC en ex-NAC) interimcoach werd. De bond wil dat Hiddink rondom de beslissende play-off tegen de nummer vijf van Zuid-Amerika als adviseur optreedt.
Bij een positieve uitkomst zou Hiddink dan in de aanloop naar het WK op PSV’s Eigentrainingscomplex de Australische internationals kunnen klaarstomen voor de eindronde. Van Nieuwenhuizen verwacht geen problemen met PSV over een bijbaan als bondscoach. ,,Deze optie is opgenomen in het contract van Hiddink. Wellicht kan de club er van meeprofiteren.”
Lijkt me dat je weinig last van me hebt, ik heb 1 x een ban gehad en verder nooit weer, dus beetje snel en jammerlijk geoordeeldquote:
Met Australië acht ik die kans niet zo heel groot. De nummer 5 van Zuid Amerika is geen gemakkelijke opgave, zeker niet als bijvoorbeeld Iran ook al een onoverkomelijke hindernis is.quote:,,De kans dat Hiddink op het WK aanwezig zal zijn, is groot”, aldus Hiddinks manager Cees van Nieuwenhuizen.
Nog meer open deuren die ingetrapt moeten worden?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:38 schreef johannes1986 het volgende:
En dan nog, als Hiddink bij het wk is, zal dat zijn werk bij psv nauwelijks belemmeren. De spelers hebben dan toch vrij, en scouten kan hij dan misschien juist extra goed, dankzij zijn aanwezigheid daar. Bovendien kan hij dan nog 1 x doen wat hij zo graag wil, en als psv hem die kans gunt en die ruimte geeft, zal hij zich juist extra voor psv inzetten
Niet zo negatief Etui, Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef twi het volgende:
Alsof je als coach van een nationaal team goed kunt scouten. Ja, in je eigen selectie en die van de tegenstander, ja, maar voor de rest heb je daar echt geen tijd voor. En al zeker geen betere middelen dan de gemiddelde TV-kijker.
Verder zou ik er toch echt een raar gevoel bij hebben als Blind zich hoereerde aan een of ander obscuur anti-voetballand omdat 'ie z'n gerief niet genoeg bij Ajax kan krijgen, blijkbaar.
Verder is er toch niemand op de wereld die 2 weken naar Terschelling op vakantie gaat? Ik zeg een kloon van cultheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |