abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28677419
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
PS. In de sig van Cultheld stond al een aantal maandjes dat hij van 16 tot 24 juli naar Alanya oid zou gaan. Geen idee of dat waar is, maar als Johannes die periode ook toevallig weg is weten we genoeg.

Tot die tijd of tot het tegendeel bewezen vind ik dat ie als elke andere normale fokker behandelt moet worden.
Jij had Van Persie moeten verdedigen, niet Bram.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 12:20:09 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28677587
quote:
Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
Niet zo negatief Etui,
quote:
Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.

Het is gewoon een wens van Hiddink en een voorwaarde van hem bij de contractbesprekingen. Big deal zeg. Het WK valt sowieso voor een groot deel in de vakantieperiode, dus veel last heeft de club er niet van.
Nee, de prestaties zijn ernaar bij PSV natuurlijk, maar toch vind ik het vrij raar. Je doet of dit, of dat, dan moet je niet tussendoor nog overal gaan bijschnabbelen. Bovendien heeft Hiddink behalve coaching van spelers die dan met vakantie / op 't WK zijn natuurlijk ook veel andere verantwoordelijkheden bij de club.

Prima dat PSV'ers geen moeite mee hebben, maar als dit iets is wat hij vindt wat hij moet doen naast PSV, dan lijkt het mij dat er daar een uitdaging in zit die blijkbaar ontbreekt bij z'n werkzaamheden bij PSV.

Daarnaast is dit natuurlijk iets heel anders dan Korea en dus bevreemd mij enigszins waarom hij dit zo graag wil, zo zonder voorbereidingstijd en in eerste instantie zelfs als een soort veredelde adviseur.

Echter denk ik dat hij uiteindelijk -zeker als hij voor Australie kiest - toch niet aanwezig zal zijn bij het WK, aangezien die zich niet zullen kwalificeren tegen een Paraguay of Colombia.
  zondag 10 juli 2005 @ 13:13:27 #253
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28678769
Dan kan ik jullie bij deze teleurstellen, want ik ben gewoon thuis tot het studieseizoen weer begint. Als je erg goed bent, zoals velen van jullie zelf denken volgens mij, waarom zoek je het dan niet gewoon even helemaal goed uit? IP-adres enz, dan had je bijvoorbeeld kunnen zien dat ik uit Apeldoorn kom en Cultheld heel waarschijnlijk niet
pi_28678779
quote:
Australische media; Australie eist commitment; 'fulltime contract bij succes op WK'?
(Gepost door RvN)

Australische media komen vandaag met diverse berichten over de mogelijke rol van Hiddink als bondscoach van Australie. Waar The Sydney Morning Herald al spreekt over data van een presentatie van Hiddink en een fulltime contract na het WK, zijn de uitlatingen van een official tegenover het Australische persbureau AAP zijn een stuk minder optimistisch voor Hiddink. Die bevestigde dat Hiddink een van de kandidaten is waarmee wordt gesproken en dat er goede vooruitgang zit in de gesprekken.

De eisen zullen echter moeilijk liggen voor PSV. "We hebben iemand nodig die beschikbaar is als het team samenkomt, die de spelers en hun clubs kan bezoeken als het team niet samenkomt en die in Australie spelers van de nationale competitie kan bekijken."

"Dat zijn onze voorwaarden, de kandidaat moet deze kunnen vervullen."

Volgens de Sydney Morning Herald, dat eerder als eerste kwam met de geruchten en details, zou de Australische voetbalbond tevreden zijn met een parttime coach tot aan het WK Afhankelijk van dat succes zou de bond Hiddink danwel een functie willen aanbieden als fulltime coach voor de periode erna, waarbij hij in Australie zou moeten wonen. Hiddink zou indruk hebben gemaakt tijdens de gesprekken met betrekking tot zijn kennis over de individuele Australische spelers en zelfs Australie U20 dat hij een paar keer aan het werk gezien heeft.

Volgens de krant zouden er zelfs al plannen worden gemaakt om Hiddink binnen een week of twee nadat hij terugkeert uit Zuid-Korea van de trip met PSV te presenteren in Australie. Indien de komst van Hiddink alsnog zou afketsen zou Dick Advocaat de tweede optie zijn.
Beetje verontrustend bericht. Hiddink zal PSV toch niet verlaten na het WK? Laat ze dan maar Advocaat aannemen
We sure are cute for two ugly people.
pi_28679085
Volgens mij komt dat erop neer dat Guus het gewoon niet wordt. Wie gaat er nou PSV verruilen voor Australië. Bij PSV heeft hij eindelijk alle touwtjes in handen
pi_28680404
Ik hoop niet dat Hiddink het doet eiglijk...
Zie hem liever full-time bij PSV.

Maar als hij het doet dan wens ik hem veel succes en hopen dat Australië de halve finale haalt
pi_28680405
Hiddink zie ik nog een paar jaartjes als coach van PSV.
Daarna gaat hij het bestuur in.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 juli 2005 @ 14:21:27 #258
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28680548
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink zie ik nog een paar jaartjes als coach van PSV.
Daarna gaat hij het bestuur in.
k denk dat hij over een jaar of 2 a 3 vertekt naar een andere club
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 10 juli 2005 @ 14:27:53 #259
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_28680704
Zo groot is de uitdaging niet meer als hij eenmaal met Australie een WK heeft gedaan. Samoa of Vanuatu uit is natuurlijk altijd lastig. Het staat zo 12-0 en speel zo'n pot dan maar eens rustig uit.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_28681403
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k denk dat hij over een jaar of 2 a 3 vertekt naar een andere club
Dat is natuurlijk niet te hopen , want het is de beste Nederlandse trainer die er nu rondloopt.
  zondag 10 juli 2005 @ 15:38:30 #261
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28682480
Had Hiddink niet gezegd dat PSV z'n laatste club zou worden? (Staat me vaag iets van bij, weet niet zeker).
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28687399
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:27 schreef PirE het volgende:
Zo groot is de uitdaging niet meer als hij eenmaal met Australie een WK heeft gedaan. Samoa of Vanuatu uit is natuurlijk altijd lastig. Het staat zo 12-0 en speel zo'n pot dan maar eens rustig uit.
Ze gaan niet voor niets met Azië meedoen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 juli 2005 @ 22:59:34 #263
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28693802
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC, volgens OB Lijkt me dat hij en Pierre een héél mooi koppel kunnen vormen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28694294
NAC wil 4-3-3 spelen, dan komt hij op het tweede plan. Hij kan wel heel veel leren van Pierre.
That's all folks!
pi_28694298
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Djekko het volgende:
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC, volgens OB Lijkt me dat hij en Pierre een héél mooi koppel kunnen vormen

dat is dan wel leuk

Van Hooijdonk als bliksemafleider
Dit kan heel goed uitpakken voor Johann
pi_28694325
En dat ook natuurlijk, Pierre kan hem wat dingen leren, heel veel dingen

Net als Buffel in de tijden met Pierre
  maandag 11 juli 2005 @ 00:10:58 #267
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28695956
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
NAC wil 4-3-3 spelen, dan komt hij op het tweede plan. Hij kan wel heel veel leren van Pierre.
Vonlanthen kan ook op linksvoor. Vorig seizoen speelde hij daar één keer op die positie voor PSv en deed dat niet onverdienstelijk. (scoorde 2x).
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28696003
Ik heb het net nagevraagd bij de NAC'ers, die zeggen dat het ook wel eens 4-4-2 kan worden. Een nuttige toevoeging is Vonlanthen zeker.
That's all folks!
pi_28697790
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Djekko het volgende:
prima
  maandag 11 juli 2005 @ 07:46:35 #270
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28698845
Volgende De Telegraaf wil Lee vertrekken deze zomer

Rot dan ook maar lekker op
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28699011
quote:
Op maandag 11 juli 2005 07:46 schreef Zapper het volgende:
Volgende De Telegraaf wil Lee vertrekken deze zomer

Rot dan ook maar lekker op
Als het waar is, vind ik dat ondankbaar. Ze hebben een mooi seizoen achter de rug en Lee en Park hebben veel aan Hiddink te danken. en wat krijgt PSV? stank voor dank: ik wil weg! Als het dus echt waar is, mag hij van mij ook vertrekken

En ik vind het jammer dat Vonlanthen verhuurd wordt. Ik vond hem op het WK -20 overtuigend spelen. Ik denk dat hij ook bij PSV best wat potten had kunnen breken. Hopelijk heeft hij een mooi seizoen naar Pierre, waar hij veel van kan leren...
We sure are cute for two ugly people.
pi_28699289
Ik vind het ook vrij ondankbaar overkomen wat Lee nu probeert te forceren.
  maandag 11 juli 2005 @ 09:06:05 #273
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_28699365
quote:
Op maandag 11 juli 2005 08:25 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Als het waar is, vind ik dat ondankbaar. Ze hebben een mooi seizoen achter de rug en Lee en Park hebben veel aan Hiddink te danken. en wat krijgt PSV? stank voor dank: ik wil weg! Als het dus echt waar is, mag hij van mij ook vertrekken
Wat een onzin zeg. Als een club als Manchester komt, dan ga je toch gewoon. Nogmaals, je moet PSV niet overschatten: het is een topclub uit een klein voetballand, meer niet.

Verder is Genoa natuurlijk alles behalve een kutclub.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28699374
het ED kopt vandaag ook met: 'vertrek Lee onvermijdelijk'

Ik ben echter net wakker en ga dadelijk wel een x kijken wat er in het artikel zelf staat
pi_28699546
Lijkt erop dat PSV echt de tol gaat betalen van het CL succes. Eerst zag het er nog niet naar uit.

Vogel, van Bommel, Park, Lee waarschijnlijk. Wat is er waar van de berichten van Ooijer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')