Jij had Van Persie moeten verdedigen, niet Bram.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Spideyman het volgende:
PS. In de sig van Cultheld stond al een aantal maandjes dat hij van 16 tot 24 juli naar Alanya oid zou gaan. Geen idee of dat waar is, maar als Johannes die periode ook toevallig weg is weten we genoeg.
Tot die tijd of tot het tegendeel bewezen vind ik dat ie als elke andere normale fokker behandelt moet worden.
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef Spideyman het volgende:
Niet zo negatief Etui,
Nee, de prestaties zijn ernaar bij PSV natuurlijk, maar toch vind ik het vrij raar. Je doet of dit, of dat, dan moet je niet tussendoor nog overal gaan bijschnabbelen. Bovendien heeft Hiddink behalve coaching van spelers die dan met vakantie / op 't WK zijn natuurlijk ook veel andere verantwoordelijkheden bij de club.quote:Hiddink heeft vantevoren in zijn contract laten opnemen dat hij nog eens een WK'tje kon doen mocht de gelegenheid zich voordoen. Dat zegt niet dat hij zijn gerief bij PSV niet haalt. Misschien mag ik je even herinneren aan het kampioenschap, de beker, het record van het langst de nul houden en de 0-4 in Amsterdam.
Het is gewoon een wens van Hiddink en een voorwaarde van hem bij de contractbesprekingen. Big deal zeg. Het WK valt sowieso voor een groot deel in de vakantieperiode, dus veel last heeft de club er niet van.
Beetje verontrustend bericht. Hiddink zal PSV toch niet verlaten na het WK? Laat ze dan maar Advocaat aannemenquote:Australische media; Australie eist commitment; 'fulltime contract bij succes op WK'?
(Gepost door RvN)
Australische media komen vandaag met diverse berichten over de mogelijke rol van Hiddink als bondscoach van Australie. Waar The Sydney Morning Herald al spreekt over data van een presentatie van Hiddink en een fulltime contract na het WK, zijn de uitlatingen van een official tegenover het Australische persbureau AAP zijn een stuk minder optimistisch voor Hiddink. Die bevestigde dat Hiddink een van de kandidaten is waarmee wordt gesproken en dat er goede vooruitgang zit in de gesprekken.
De eisen zullen echter moeilijk liggen voor PSV. "We hebben iemand nodig die beschikbaar is als het team samenkomt, die de spelers en hun clubs kan bezoeken als het team niet samenkomt en die in Australie spelers van de nationale competitie kan bekijken."
"Dat zijn onze voorwaarden, de kandidaat moet deze kunnen vervullen."
Volgens de Sydney Morning Herald, dat eerder als eerste kwam met de geruchten en details, zou de Australische voetbalbond tevreden zijn met een parttime coach tot aan het WK Afhankelijk van dat succes zou de bond Hiddink danwel een functie willen aanbieden als fulltime coach voor de periode erna, waarbij hij in Australie zou moeten wonen. Hiddink zou indruk hebben gemaakt tijdens de gesprekken met betrekking tot zijn kennis over de individuele Australische spelers en zelfs Australie U20 dat hij een paar keer aan het werk gezien heeft.
Volgens de krant zouden er zelfs al plannen worden gemaakt om Hiddink binnen een week of twee nadat hij terugkeert uit Zuid-Korea van de trip met PSV te presenteren in Australie. Indien de komst van Hiddink alsnog zou afketsen zou Dick Advocaat de tweede optie zijn.
k denk dat hij over een jaar of 2 a 3 vertekt naar een andere clubquote:Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hiddink zie ik nog een paar jaartjes als coach van PSV.
Daarna gaat hij het bestuur in.
Dat is natuurlijk niet te hopen , want het is de beste Nederlandse trainer die er nu rondloopt.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat hij over een jaar of 2 a 3 vertekt naar een andere club
Ze gaan niet voor niets met Azië meedoen...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:27 schreef PirE het volgende:
Zo groot is de uitdaging niet meer als hij eenmaal met Australie een WK heeft gedaan. Samoa of Vanuatu uit is natuurlijk altijd lastig. Het staat zo 12-0 en speel zo'n pot dan maar eens rustig uit.
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Djekko het volgende:
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC, volgens OBLijkt me dat hij en Pierre een héél mooi koppel kunnen vormen
Vonlanthen kan ook op linksvoor. Vorig seizoen speelde hij daar één keer op die positie voor PSv en deed dat niet onverdienstelijk. (scoorde 2x).quote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
NAC wil 4-3-3 spelen, dan komt hij op het tweede plan. Hij kan wel heel veel leren van Pierre.
primaquote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Djekko het volgende:
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC, volgens OBLijkt me dat hij en Pierre een héél mooi koppel kunnen vormen
Als het waar is, vind ik dat ondankbaar. Ze hebben een mooi seizoen achter de rug en Lee en Park hebben veel aan Hiddink te danken. en wat krijgt PSV? stank voor dank: ik wil weg! Als het dus echt waar is, mag hij van mij ook vertrekkenquote:Op maandag 11 juli 2005 07:46 schreef Zapper het volgende:
Volgende De Telegraaf wil Lee vertrekken deze zomer
Rot dan ook maar lekker op
Wat een onzin zeg. Als een club als Manchester komt, dan ga je toch gewoon. Nogmaals, je moet PSV niet overschatten: het is een topclub uit een klein voetballand, meer niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 08:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als het waar is, vind ik dat ondankbaar. Ze hebben een mooi seizoen achter de rug en Lee en Park hebben veel aan Hiddink te danken. en wat krijgt PSV? stank voor dank: ik wil weg! Als het dus echt waar is, mag hij van mij ook vertrekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |