Ik maak voor mezelf ook altijd een medaillespiegel. En zonder arrogant te zijn kan ik zeggen dat die dichter bij de werkelijkheid zitten dan de meeste lijsten die in de media circulerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:34 schreef franklop het volgende:
Sports Illustrated komen ook vaak met dat soort lijstjes
common sense kom je vaak verder mee dan formules e.d.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik maak voor mezelf ook altijd een medaillespiegel. En zonder arrogant te zijn kan ik zeggen dat die dichter bij de werkelijkheid zitten dan de meeste lijsten die in de media circuleren![]()
quote:39-jarige Haile Gebrselassie bergt olympische droom op
Haile Gebrselassie zal in Londen niet deelnemen aan de marathon. Tussen de moordende Ethiopische concurrentie slaagt hij er niet in zich te kwalificeren.
'De marathon is niet langer een realistisch doel', aldus Jos Hermens, de Nederlandse manager van Gebrselassie. 'Volgende maand wordt Haile 39 jaar oud. Daar komt bij dat hij momenteel met kleine blessures kampt. In de marathon betekent dat grote problemen.'
Gebrselassie domineerde jarenlang op de lange afstand. In 1996 en 2000 won de Ethiopiër Olympisch goud op de 10.000 meter. Op diezelfde afstand werd hij vier keer wereldkampioen. Op het gerucht dat dit het einde betekent van een lange carriere reageert Hermens kort: 'daar denkt Haile niet aan.'
Aangezien jij mod bent, kan je wel weer even polsenquote:
Er is sowieso al begin omtrent, ik zal even eens gaan gluren wanneer het de bedoeling is dat het open gaatquote:Op maandag 16 april 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aangezien jij mod bent, kan je wel weer even polsenWe hadden hier een paar maanden terug een discussie over dat het subforum voor de OS vroeg open moet. Een paar maanden terug was dat nog te vroeg, maar toen werd er gezegd door een andere mod (geen idee wie dat was, maar geen zin om dat om te zoeken) dat we opnieuw moesten vragen in maart/april als het druk is met kwalificatietoernooien/evenementen. Dat is nu wel het geval. Kortom, kom maar op met dat OS-subforum. Die van het EK is ook al open.
Graag. Zou wel beter zijnquote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er is sowieso al begin omtrent, ik zal even eens gaan gluren wanneer het de bedoeling is dat het open gaat
Ik ben vier dagen in Londen, 2 Kwartfinales en beide halve finales Basketball mannen, en nog BMX kwartfinales. Hoop nog "goedkoop" atletiek kaartjes te vinden maar dat wordt zeer lastig.quote:Goed,zijn er nog mensen van FOK! die het plan hebben om de OS te gaan bezoeken.
Het is tenslotte in de buurt en best leuk.
quote:
quote:Haile Gebrselassie hoopt op Rio voor vijfde olympische deelname
Haile Gebrselassie kon zich niet plaatsen voor de Spelen in Londen, maar de Ethiopiër ziet dat niet als het einde van zijn olympische carrière.
'Ik wil ook in Rio lopen, waarom niet? Als atleet moet je een doel hebben', verklaarde de 39-jarige Gebrselassie in de marge van de Spelen in Londen. De Ethiopiër kon zich niet plaatsen voor de marathon in Londen, omdat zijn landgenoten te sterk waren. Hij hoopt in Rio voor de vijfde keer te kunnen deelnemen aan de Spelen.
Gebrselassie won in Atlanta 1996 en Sydney 2004 goud op de 10.000 meter. Ondanks de gemiste kwalificatie, brandt het olympische vuur dus nog steeds bij Gebrselassie. Toch denkt hij ook al na over zijn carrière na de atletiek. 'Als ik met het lopen stop, wil ik me op de politiek en het zakenleven storten. Of ik ook kandidaat zou zijn voor het presidentschap? Waarom niet', lachte hij.
Ik ben benieuwd naar het wielrennen, je zou toch zeggen dat je daar een hele mooie route uit kunt stippelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef Leatherface het volgende:
Ik zou ook nog wel eens de Spelen in een echt tropische omgeving willen zien. Pakweg Costa Rica of Bali. Maar dat zal wel niet zo snel gebeuren.
Rio de Janeiro voldoet trouwens wel al aardig aan dat beeld.
Tsja, wanneer komen Azië en Latijns-Amerika weer aan de beurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:41 schreef heywoodu het volgende:
Het OS forum is al dicht, dus hier maar even:
[..]
Ik ben benieuwd naar het wielrennen, je zou toch zeggen dat je daar een hele mooie route uit kunt stippelen
Ook het volleybal lijkt me gaaf, dat leeft echt zo enorm daar, ik denk niet dat er een ander land is waar het qua populariteit zo dicht bij voetbal komt
Wanneer zou zo'n locatie als Costa Rica of Bali aan de beurt kunnen komen eigenlijk? Er is toch een soort schema met wanneer welke continenten de OS mogen organiseren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |