quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Rond kwart over kwam ik m'n nest uitquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:35 schreef AMD64 het volgende:
Hey Zebbie. Net wakker?
Ik ben 17 en blijven zitten in 4 havo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 @ 12:29 schreef Molluck het volgende:
[…]
hoe oud ben je en in welke klas ben je blijven zitten?
Jij gaat voor het postingsrecord vandaag?quote:
Jammer. Fijne dag dan maarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef JDude het volgende:
Ik post even om deze in MyAT op te nemen, en dan ben ik weer even weg.
Later!
Goeie actie, van amd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef AMD64 het volgende:
k ga zo even naar Pearl
Nee. Ik ga ook nog andere dingen doen. I guess.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij gaat voor het postingsrecord vandaag?
Hoe bedoel je TVPquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:36 schreef JDude het volgende:
Ik post even om deze in MyAT op te nemen, en dan ben ik weer even weg.
Later!
Ja, ik ook, vandaag doe ik het wat rustiger aan, nog zo'n dag als gisteren wordt me iets te veelquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga ook nog andere dingen doen. I guess.
ja mij ook..dan ga ik weer vreemd typen enzowquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaag doe ik het wat rustiger aan, nog zo'n dag als gisteren wordt me iets te veel
Ja iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaag doe ik het wat rustiger aan, nog zo'n dag als gisteren wordt me iets te veel
In dat geval, welkom in ons middenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb frikandellen op \o/
Ja dus? Mag ik je ook in mijn MSN toevoegen? In mijn [BeF] lijst?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat inmiddels al wel algemeen bekend was..
Goedenmiddagquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb frikandellen op \o/
Nee, Molluck. Het zou niet mógen bestaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Molluck het volgende:
Biseksualiteit zou mogelijk niet bestaan
DD?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
Ja joh, geef dolle_hond ook weer een keer zijn nummer 1 plek, anders gaat ie huilen
O, goeie actie van je vriend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor. Een vriend van mij moet een oogtest doen.
Aber natürlich.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja dus? Mag ik je ook in mijn MSN toevoegen? In mijn [BeF] lijst?
HUH?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, Molluck. Het zou niet mógen bestaan..
Jij was gewoon dronkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Tique het volgende:
[..]
ja mij ook..dan ga ik weer vreemd typen enzow
je bent nu toch al weekwinnaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
wel toch? met zijn "wat luister jij vandaag" reeksquote:
dolle_hond is een zeer sportieve verliezerquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
Ja joh, geef dolle_hond ook weer een keer zijn nummer 1 plek, anders gaat ie huilen
Zo vaak staat ie daar nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
Oh daar. Maar dat is niet moeilijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
wel toch? met zijn "wat luister jij vandaag" reeks![]()
net wat terug gelezen..wat ergquote:
En dan maken ze deze reeks zwart, mênquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
wel toch? met zijn "wat luister jij vandaag" reeks![]()
Is het nu niet leuk dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef Molluck het volgende:
ik ga vanmiddag ook weg, dus ik denk niet dat ik de top 10 zal halen, maar het was wel leuk gisteren
En gezelligquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:41 schreef Molluck het volgende:
ik ga vanmiddag ook weg, dus ik denk niet dat ik de top 10 zal halen, maar het was wel leuk gisteren
Feesten toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan vanmiddag/vanavond dus niet![]()
Met zo'n reeks als "wat luister jij vandaag" kun je ook haast alleen maar opsommenquote:
Mét bier en frituur?quote:
nou, vanmiddag naar de stad en vanavond naar de filmquote:
maar dolle_hond maakt de reeks niet zwart volgens mij.... hij zet juistquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met zo'n reeks als "wat luister jij vandaag" kun je ook haast alleen maar opsommen
Eensch²quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met zo'n reeks als "wat luister jij vandaag" kun je ook haast alleen maar opsommen
t zijn net vrouwenquote:
Gefeliciteerd dan alvast.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:43 schreef star_gazer het volgende:Als het aan mijn stagebedrijf ligt kan ik eigenlijk al niet meer zakken
olie of vet:')quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity doet frituurspul op brood![]()
(tevens tvp)
En een broodje kroketquote:
In de bioscoop hebben ze geen stopcontacten onder de stoelen zitten en daarna op het terras ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En waarom dan wel geen frituur, eventueel?.
en patatquote:
ieuwquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Tique het volgende:
gewoon pis dus!
op het terras kun je wel bitterballen krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de bioscoop hebben ze geen stopcontacten onder de stoelen zitten en daarna op het terras ook niet![]()
Neem er een mee die loopt op batterijen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de bioscoop hebben ze geen stopcontacten onder de stoelen zitten en daarna op het terras ook niet![]()
Nee, want ik weet neit wat ik vergeten benquote:
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef Tique het volgende:
gewoon pis dus dromenvanger!
jaaaa, doen we!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op het terras kun je wel bitterballen krijgen![]()
Weet je wat, ik sluit hem gewoon aan op zo'n trapfiets en dan ga jij naast mij op het terras homespinnen om mijn frietpan van stroom te voorzien en dan val jij nog af oookquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neem er een mee die loopt op batterijen..
een friteuse op batterijen voor onderweg, handig voor in de trein enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Neem er een mee die loopt op batterijen..
Dat is wel lief inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar dolle_hond maakt de reeks niet zwart volgens mij.... hij zet juist![]()
bij jouw naam, lief toch?!
Nou, volgens mij smaakt het niet als kwaliteitsbier..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.
Ik heb trouwens oetingger pis straks. Niet het bier
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.
Ik heb trouwens oetingger pils straks. Niet het bier
Zulks een vindingrijkheid!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Weet je wat, ik sluit hem gewoon aan op zo'n trapfiets en dan ga jij naast mij op het terras homespinnen om mijn frietpan van stroom te voorzien en dan val jij nog af oook![]()
Schultenbrauquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Tique het volgende:
[..]
Nou, volgens mij smaakt het niet als kwaliteitsbier..
ik heb zo'n idee dat het te vergelijken is met schultenbrau van de aldi![]()
Mooi toch, we gaan die gijsjes en nichten inhalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
ZIEK! Binnen een klein weekje al 50 topics![]()
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schootquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een friteuse op batterijen voor onderweg, handig voor in de trein enzo![]()
Dat heb ik ook nooit gewetenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]
we hebben nog een kenner in de zaalquote:
Daarom dus tegenover een ander gaan zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schoot
Dus het is alleen met meet alcohol?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.
ik drink alleen maar bier tussen de 4-6% is dat bier of pils?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.
het plan verdient nog wat verbeteringenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schoot
John! hierkomen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom dus tegenover een ander gaan zitten
en de fiteuse tussen je benenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom dus tegenover een ander gaan zitten
Pils likkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is ook volledig nieuw voor mij..
Ik vind pils altijd toffer klinken!
Volgens mij is dat pils. Bier is toch dat donkerdere spulquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
ik drink alleen maar bier tussen de 4-6% is dat bier of pils?
Ik gebruik ze gewoon door elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is ook volledig nieuw voor mij..
Ik vind pils altijd toffer klinken!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
[Chriz2k mode]Pils likken[/Chriz2k mode]
Hee thanks, ik drink dus eigenlijk alleen maar Pilsquote:
Met hoeveel %?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pils. Bier is toch dat donkerdere spulPils heeft toch een lage gisting en bier een hoge gisting
10% toch? heeft hertog jan iig welquote:
zei je dat kortgeleden in een andere topic ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef snellejelle het volgende:
eigenlijk lust ik helemaal geen frituur
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef snellejelle het volgende:
bavariaquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef Mailbox het volgende:
Kwaliteits bier is:
Bavaria / Heineken / grolsch / Jupiler
vind ik
Het grote "verzin hier namen voor bier"-opticquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef star_gazer het volgende:
Een tappie op z'n tijd, en je bent je dip weer kwijt!
Heineken? Mên, zuip dan gelijk je eigen pis.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef Mailbox het volgende:
Kwaliteits bier is:
Bavaria / Heineken / grolsch / Jupiler
vind ik
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef snellejelle het volgende:
Iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef Mailbox het volgende:
Kwaliteits bier is:
Heineken / Bavaria / Grolsch / Jupiler
vind ik
Dat was iemand anders dacht ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef Mailbox het volgende:
[..]
zei je dat kortgeleden in een andere topic ook niet![]()
Ik drink altijd Bavaria!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Heineken? Mên, zuip dan gelijk je eigen pis..
je moet Heineken wel koud drinken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Heineken? Mên, zuip dan gelijk je eigen pis..
Hoe weet je dat nou weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:54 schreef Mailbox het volgende:
[..]
je moet Heineken wel koud drinken.
anders maakt het naar lijm![]()
Een vrouw naar m'n hartquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:56 schreef snellejelle het volgende:
Mensen:als het er om gaat, ben ik een frituurfanaat
geintje hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:56 schreef Mailbox het volgende:
[..]
At vroeger altijd lijm![]()
van die kleuter lijm![]()
Zeg je mooi.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:56 schreef snellejelle het volgende:
Mensen:
als het er om gaat, ben ik een frituurfanaat
Ik snoof het altijd/quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:56 schreef Mailbox het volgende:
[..]
At vroeger altijd lijm![]()
van die kleuter lijm![]()
TTquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:56 schreef snellejelle het volgende:
Mensen:als het er om gaat, ben ik een frituurfanaat
bookmarkedquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:56 schreef DaveMasteR het volgende:
Ook aan het bier-dieet?------http://www.tallrite.com/LightRelief/icebeerpizza.htm
Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Dead-Doll het volgende:
Gebruik eens PI's, mensen.
dat jij moet stervenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Mailbox het volgende:
ik vind dat je pas echt [BeF] bent als je 10 of meer topics hebt meegedaan.
wat is jullie opinion erover?
eenschquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Mailbox het volgende:
weet je hoeveel tijd dat kostquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja, als we nou eens een heel topic vol konden krijgen met alleen maar PI postsquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb er 12 geopend, goed genoeg?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Mailbox het volgende:
Dan ben ik een uber BeFferquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Mailbox het volgende:
wie probeer je een minderwaardigheidscomplex aan te praten hiermee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:58 schreef Mailbox het volgende:
Dan heb je er dus ook al in minstends 10 meegedaanquote:
Ik stem voor!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Deel 51 moet helemaal vol met alleen maar PI-posts, inderdaad.
Zou je denken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan heb je er dus ook al in minstends 10 meegedaan
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef Litso het volgende:
Vergeet ik helemaal de dagcijfers te checken!
zak patatquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef Litso het volgende:
Vergeet ik helemaal de dagcijfers te checken!
ik vind dat alleen de mensen die in deel 1 hebebn gepost dat zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef Molluck het volgende:
iedereen die nog niet na deel 20 is afgehaakt is sowieso een uber BeFfer
Download Fok!block of Fok!tools.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:01 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind dat je bij je snelreactie ook een PI moet kunnen aageven... Er is rechts van het tekstveld nog plek... [afbeelding] -->FB
Dat kan met een plugin van FFquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:01 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind dat je bij je snelreactie ook een PI moet kunnen aageven... Er is rechts van het tekstveld nog plek...-->FB
Dan hoor ik er zelf niet bijquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind dat alleen de mensen die in deel 1 hebebn gepost dat zijn
De hele top 10 bestaat uit beffers min dolle hondquote:
De hele top 10 bestaat uit BeFfers, op dolle_hond naquote:
GMTAquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De hele top 10 bestaat uit BeFfers, op dolle_hond na
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
De hele top 10 bestaat uit beffers min dolle hond
quote:
Volgens mij bestaat de hele top 10 uit BeFers.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De hele top 10 bestaat uit BeFfers, op dolle_hond na
zegtie zelf maar ik heb ze niet gezienquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:05 schreef Litso het volgende:
De top10 zijn sowieso allemaal beffers. behalve dolle_hond, hoewel die wel 20 posts heeft gedaan hier.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:05 schreef Zebbie het volgende:
Maar oke, deel 51 helemaal met PI's proberen vol te krijgen
Nee jij bent ook een newbie. Ik heb hem wel gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zegtie zelf maar ik heb ze niet gezien![]()
Het topic wacht om geopend te worden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:05 schreef Zebbie het volgende:
Maar oke, deel 51 helemaal met PI's proberen vol te krijgen
1. Zebbie 1233quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij bestaat de hele top 10 uit BeFers.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:06 schreef Molluck het volgende:
ik weet nu al dat de lapo zonder PI zal zijn
Doe dan gewoon géén LaPo gevechtquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:06 schreef Molluck het volgende:
ik weet nu al dat de lapo zonder PI zal zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee jij bent ook een newbie. Ik heb hem wel gezien.
Op dolle_hond na.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
1. Zebbie 1233
2. Litso 586
3. AMD64 559
4. pc-fr34k 488
5. Mailbox 452
6. Molluck 389
7. JohnHancock 339
8. Rabrynil 308
9. dolle_hond 274
10. snellejelle 244
En iedereen die zijn tieten heeft laten zien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind dat alleen de mensen die in deel 1 hebebn gepost dat zijn
Niemand kan zijn echte username spellen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:06 schreef Litso het volgende:
Owja van wie is babyruil nou?
VV ging wel eens snellerquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef renz0r het volgende:
Stormloop!!
Ik heb nog nooit zo snel reeks topics zien komen en vol zien gaan
Was het record?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef Litso het volgende:
Wie opent hem?
En ja snellejelle je bent een noob.
nee maar er is een kloon die écht babyruil heet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef onderjas het volgende:
[..]
Niemand kan zijn echte username spellen...
In 20 minuten een topic.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef renz0r het volgende:
Stormloop!!
Was het record?
20 minuten ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef renz0r het volgende:
Stormloop!!
Was het record?
Dat kunnen we checken, deel 1 met het laatste deel vergelijken en dan kijken naar het tijdsverschilquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:08 schreef Molluck het volgende:
Pottekijkers heeft het record denk ik
Oh.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:08 schreef Molluck het volgende:
Pottekijkers heeft het record denk ik zei ik
welk topic?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef Litso het volgende:
Het Fok!record is trouwnes maar een paar minuten
Neen, hoezo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef Zebbie het volgende:
JDude, heb jij eigenlijk de TT veranderd?
Nee, kijk de mijne.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:09 schreef Molluck het volgende:
kijk mijn PI!
Het vorrige deel was oorspronkelijk deel 48, maar stond vannochtend op 49quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
gaan die topics trouwens automatisch dicht als er 300 posts zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |