Ja, ik ook, vandaag doe ik het wat rustiger aan, nog zo'n dag als gisteren wordt me iets te veelquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga ook nog andere dingen doen. I guess.
ja mij ook..dan ga ik weer vreemd typen enzowquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaag doe ik het wat rustiger aan, nog zo'n dag als gisteren wordt me iets te veel
Ja iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, vandaag doe ik het wat rustiger aan, nog zo'n dag als gisteren wordt me iets te veel
In dat geval, welkom in ons middenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb frikandellen op \o/
Ja dus? Mag ik je ook in mijn MSN toevoegen? In mijn [BeF] lijst?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat inmiddels al wel algemeen bekend was..
Goedenmiddagquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb frikandellen op \o/
Nee, Molluck. Het zou niet mógen bestaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Molluck het volgende:
Biseksualiteit zou mogelijk niet bestaan
DD?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
Ja joh, geef dolle_hond ook weer een keer zijn nummer 1 plek, anders gaat ie huilen
O, goeie actie van je vriend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor. Een vriend van mij moet een oogtest doen.
Aber natürlich.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja dus? Mag ik je ook in mijn MSN toevoegen? In mijn [BeF] lijst?
HUH?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, Molluck. Het zou niet mógen bestaan..
Jij was gewoon dronkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Tique het volgende:
[..]
ja mij ook..dan ga ik weer vreemd typen enzow
je bent nu toch al weekwinnaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
wel toch? met zijn "wat luister jij vandaag" reeksquote:
dolle_hond is een zeer sportieve verliezerquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
Ja joh, geef dolle_hond ook weer een keer zijn nummer 1 plek, anders gaat ie huilen
Zo vaak staat ie daar nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
Oh daar. Maar dat is niet moeilijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
wel toch? met zijn "wat luister jij vandaag" reeks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |