Nou, volgens mij smaakt het niet als kwaliteitsbier..quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.
Ik heb trouwens oetingger pis straks. Niet het bier
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, het smaakt lekker als je eraan gewent bent. Ieder bier smaakt naar bier.
Ik heb trouwens oetingger pils straks. Niet het bier
Zulks een vindingrijkheid!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Weet je wat, ik sluit hem gewoon aan op zo'n trapfiets en dan ga jij naast mij op het terras homespinnen om mijn frietpan van stroom te voorzien en dan val jij nog af oook![]()
Schultenbrauquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Tique het volgende:
[..]
Nou, volgens mij smaakt het niet als kwaliteitsbier..
ik heb zo'n idee dat het te vergelijken is met schultenbrau van de aldi![]()
Mooi toch, we gaan die gijsjes en nichten inhalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
ZIEK! Binnen een klein weekje al 50 topics![]()
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schootquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een friteuse op batterijen voor onderweg, handig voor in de trein enzo![]()
Dat heb ik ook nooit gewetenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
[serieus]Is er een verschil tussen pils en bier?[/serieus]
we hebben nog een kenner in de zaalquote:
Daarom dus tegenover een ander gaan zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schoot
Dus het is alleen met meet alcohol?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.
ik drink alleen maar bier tussen de 4-6% is dat bier of pils?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja! Bier is zwaarder, pils is dat lichte spul zegmaar.
het plan verdient nog wat verbeteringenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
noodstop: vliegt al dat vet van 190° over je schoot
John! hierkomen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom dus tegenover een ander gaan zitten
en de fiteuse tussen je benenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daarom dus tegenover een ander gaan zitten
Pils likkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is ook volledig nieuw voor mij..
Ik vind pils altijd toffer klinken!
Volgens mij is dat pils. Bier is toch dat donkerdere spulquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
ik drink alleen maar bier tussen de 4-6% is dat bier of pils?
Ik gebruik ze gewoon door elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Is ook volledig nieuw voor mij..
Ik vind pils altijd toffer klinken!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
[Chriz2k mode]Pils likken[/Chriz2k mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |